The Beauty Blogger Tag

Dugo se nismo tagovale, a ovakav tip posta dobro dođe kada ne znate o čemu pisati ;) ili sam samo ja lijena po tom pitanju? :D

Moj tag stiže od Nives sa A little make up obsessed bloga.


Pravila:


  • Naznačite da je ovaj tag kreirala The Beau Bow
  • Tagirajte još beauty bloggera
  • Označite naslov posta "The Beauty Blogger Tag"
  • Odgovorite na sva pitanja.

Navedite beauty rutinu koju rijetko koristite!

Kao i Nives, rijetko koristim olovku za usne a kako nisam pronašla odgovarajuću bazu za lice, ni to baš ne koristim ali naravno da nanosim kremu ispod pudera.

Da li je čišćenje kistova nešto što redovno radite?

Da, redovno je s obzirom na to koliko ih koristim. Moje redovno je možda jednom u dvije sedmice jer ih ne koristim svakodnevno.

Koliko dugo ćete izdržati sa okrhnutim lakom za nokte?


Zavisi koliko sam lijena :$ Ma ne traje duže od dan-dva. Mogu tako ako sam u kući, ali potrudim se da ga skinem i ponovo nanesem ako trebam izaći.

Koliko dugo odgađate kupovinu/zamjenu nekog proizvoda preparative ili dekorative iako ih trebate? (npr. puder, lak za nokte...)

Što se preparative tiče, ne volim da ostanem bez čistača za kožu ili kreme za lice, puder također obično kupim čim vidim da je aktuelni pri kraju :) A neke druge stvari koje nisu baš neophodne mogu da pričekaju svoju priliku.

Koja je vaša najgora beauty navika?


Diram lice. :D Ko ima problematičnu kožu, shvata :))

Navedite nešto što nije vezano za ljepotu što odgađate?

Ne pada mi ništa na pamet posebno osim što kada imam više obaveza u toku sedmice, pokušam da ih odgodim do onog dana kada nešto trebam da uradim pa da sve usput uradim. Npr. ako sam htjela da odem u DM da kupim nešto u ponedjeljak, a još sam htjela i do banke, a vidim da trebam da se prijavim na biro u srijedu, onda će sve to da sačeka srijedu pa da to obavim usput :)

Kada izlazite, da li spremanje ostavljate za zadnji tren ili ne?

Pa i ne baš. Znam koliko vremena mi otprilike treba da se obučem i našminkam pa pokušam da se uklopim u to, mada jedina stvar zbog koje se desi da kasnim jeste kada u glavi zamislim šta ću obući i onda kada to probam, ne sviđa mi se eto taj dan kako izgledam u tome, i onda promijenim milion kombinacija i tu izgubim vremena. :/

Možeš li se držati toga da sebi postaviš granicu trošenja?

Pa mogu, samo izbjegavam da obilazim neka mjesta gdje inače trošim novac i budem ok neke 2-3 sedmice.

Koliko je organizovana vaša make up kolekcija i kolekcija lakova za nokte?


Kod mene generalno sve ima svoje mjesto, ali kako sam ograničena prostorom, to još ne izgleda kako bih ja htjela i jedva čekam da se prihvatim uređivanja kada bude vrijeme za to. Ali i sad je organizovano, samo ne na mjestu gdje želim da bude, nije raspoređeno kako želim i poredano u posudice kakve ja želim. Ali bit će... :)

Koji je najduži period koji je prošao a da niste napisali blog post?

Ne vjerujem da je bilo nekih velikih perioda, ne pratim baš to, pišem kada mi je dosadno i kada imam o čemu, ovo je ipak hobi nastao iz interesa a ne posao. :)


BLOGOVI OD KOJIH OČEKUJEM ODGOVORE :) 

 http://make-up-my-day0.blogspot.com/

 http://makeupnered.blogspot.com/

 http://lenkina-sminkaonica.blogspot.com/

 http://makeuprsaveti.blogspot.com/

 http://digolubovic.blogspot.com/

 
Da, da, vi ste prozvane, bacite se na odgovaranje :))



You may also like

Broj komentara: 20:

  1. Draga, imaš kog mene jednu nominaciju! ;)

    http://missundaztoodslittlethings.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    OdgovoriIzbriši
  2. superiska :) cestitke za nominovane devojke ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, jej, jej :))))))))) Pišem uskoro odgovore na pitanja <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ahahaha, bravo za poslednju sliku!
    Zanimljivo je čitati odgovore na pitanja i tako bolje upoznati osobu čiji blog čitamo, pa kad se još pronađemou 90% stvari, šta ćeš bolje :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado bih procitala i tvoje odgovore :)) mislila sam da se smije samo 5 nominovati a izgleda da je to kako ko hoce :)

      Izbriši
  5. Volim ovakve postove jer se medusobno malo bolje upoznajemo :D a i dobro dodu tagovi kad smo bez inspiracije za tipkanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam jedina koja ostane bez inspiracije onda :)))

      Izbriši
  6. joj i ja diram lice, to zaboravim uvijek navesti kao lošu naviku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najgora navika! Ali ne mooooogu da prestanem nekad :)) prejaka mi je sijalica u kupatilu :D

      Izbriši
  7. Volim kad ovako upoznam jos malo ljudi :) Odlicna slika iz Prijatelja, na toj sceni se uvek iskidam od smeha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma gledala sam ih milion puta, morala sam ih malo ubacit na blog :D

      Izbriši
  8. Super su mi postovi ovog tipa :)
    Uvek nesto novo saznam o dragim devojkama koje redovno pratim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Rekla si da nisi pronašla odgovarajuću bazu za lice pa ti moram preporučiti Catrice bazu ili Smashbox, koju koristim već gotovo 2 godine i super je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram pogledat tu Catrice jer mi smashbox nije dostupan :) hvala :) Nadam se da je ova catrice za makar mjesovitu kozu...

      Izbriši
  10. I kod mene je ovako što se tiče spremanja, uvijek se u zadnji čas predomislim oko kombinacije i ode sat vremena u nepovrat dok mi se svidi nešto iduće :D

    Hvala na tagu :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sve ostalo isplaniram, ali ne mogu isplanirat da se sebi ne svidjam u necemu :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...