Birthday freak








Da, čestitam sama sebi rođendan :) I želim sebi puno zdravlja, da nađem posao, puno ljubavi od porodice i prijatelja :) razumijevanje od drugih za moje životne odluke, sreću, lijepe trenutke i da mi se ostvari jedna velika ozbiljna želja s kojom se trenutno borim...

Za početak ne bi bilo loše da se vrijeme popravi jer je oblačno, jutros i kišovito i nedovoljno je toplo za moj ukus a posebno za moj rođendan! :)

Želim sebi puno kozmetike, odjeće, torbica i obuće :)

Ljubim vas sve, htjela bih da slavite sa mnom ali evo vam po jedan virtualni koktelčić, izaberite sebi i uživajte <3 <3 <3




You may also like

Broj komentara: 57:

  1. SRECAN RODJENDAN!!! :) Vidim da i ti, kao i ja, slavis svoj rodjendan kao da je nacionalni praznik - jos je i neradni dan! Zelim ti sve sto zelis i sebi. Ziveli! :* <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da... to smo vec ustanovile kad je bio tvoj rodjendan :D i rekla sam da cu pisat minus ako se ne javis za moj, ispostovala si, plus upisan u notes :P :D <3 Zivjele :*

      Izbriši
    2. Hahahaha eto odrzala sam rec ;)

      Izbriši
  2. Weeeeeeeee!!! Super ti je ova proslava ;)!!!!
    Kokteli A1!

    SRETAN ROĐENDAN!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo da se upisem i ovdje- sretan, sretan, presretan rodjendan :-D
    Kod mene se nikad nisu slavili neki vjerski praznici i slave, ali zato je moj rodjendan uvijek bio kao praznik, kad se svi okupe i slavi naveliko. Valjda me zato ta euforija slicna tvojoj drzi i do danasnjih dana kada bi mozda bolje bilo godine sakriti, a ipak samo traziti pokloncice :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije bitno koliko je godina, vazno je da se slavi :) Hvala hvala hvala <3 sretan nam ovaj dan :D

      Izbriši
  4. Sreeetan rođendaaan!! Želim ti sve najbolje i da ti se ostvari sve što si sama želiš :)) jer postoji jedna izreka, a kaže: "Nikada ne poželi drugom što želiš sebi, jer je moguće da vam se ukusi bitno razlikuju :DD". Ali dobro, neke želje su nam svima iste :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa :) upravu si, ali stvarno nam neke zelje jesu svima iste :) <3 i ja tebi zelim sve najljepse :*

      Izbriši
  5. Sreeećaaan rođendan! Sve najlepše ti želim i molim te dodaj mi najveći koktel :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan rodjendannn! I ja sam tako iskocila iz kreveta 5og jula :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh pa da, zar to nije bitan datum?? :)) Hvala :*

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Hvala, samo neka se redaju :) sto vise, to bolje <3

      Izbriši
  8. Srecan rodjeeeeeendaaaaan!!! Zelim ti sve najbolje, od srca :*

    I kod mene je bilo ovako 31.jula :) Hahahahaha... Lavici <3

    Ziveli!!! :* <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lavici su ludi za rodjendanima kako vidim :)) Zivjela ti meni, lavice :) ljubim te :*

      Izbriši
  9. Sretan rođendan i da ti se sve lijepe želje i željice ostvare! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan rođendan i da ti se ostvari sve to što si poželjela:))) :*

    OdgovoriIzbriši
  11. čestitam ti rođendan i želim ti sve najbolje, nek ti se se ostvare sve želje na najljepši način.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan, ma najsretniji. Puno zdravlja i ljubavi i šminkice i svega onoga što te čini sretnom. Lijep provod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh uh ma svega :) hvala, i ja tebi isto zelim <3

      Izbriši
  13. SRETAN ROĐENDAAAAN! :D

    Znam kako je biti rođendanski freak, ja svoj slavim po tri dana i smatram ga najboljim praznikom ikada! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prosli sam slavila mjesec dana inace :)) pa normalno da je glavni praznik u godini, da se nisam rodila ne bih ni ostale slavila :D Hvala ti :*

      Izbriši
  14. Srecan rodjendan!Zelim ti sve najlepse od srca, pre svega zdravlje, ljubav i srecu a ostalo ce doci uz to.. :)):*

    OdgovoriIzbriši
  15. Srećan rođendan, draga Melisa! Sve naj naj naj
    i opet moram da se nasmejem ovim tvojim željama gde želiš sebi puno torbica
    Meni može jedna hladna margarita, živeli!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma svega sebi zelim, a i svima vama :) za pocetak, izaberi margaritu :) Hvala <3

      Izbriši
  16. Draga moja sretan ti rođendan!!!! :D Ja ti mogu samo poželjeti sve što i ti sama sebi želiš! Nek ti se sve želje ostvare :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) i ja tebi zelim ostvarenje zelja :*

      Izbriši
  17. Draga Melisa, još jednom ti želim sretan rođendan i sve naj naj od srca :D
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  18. SRETAN TI ROĐENDAN I OD SRCA SVE NAJBOLJE TI ŽELIM! Oprosti što kasnim jedan dan.. :/ iako... za lipe želje, nikad nije kasno! ;) :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, ne kasnis hajde :) ionako ga slavim po mjesec dana :D :*** hvala!

      Izbriši
  19. Šaaaaaaaaaaaren daaaaaaaaaaaan ko Diiiiznileeeeeeeeeeend saaaaaamooo teeeeebiiiiii sviraaaaaaaaaaa beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
    Kako mi je promaknilo??? Ne mogu virovat! Sretan ti dan nakon rođendana! I sretan ti i drugi dan nakon rođendana jer je prošla ponoć i sad je već 12.08.! Sritno ti bilo legendo!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma hajde slavit cemo mi ovo do septembra, tad je tebi nekad? Djevica? :)) Ne brini, cestitaj svaki dan i ja cu prihvatit :D makar si mi napravila muffine, sta te briga :D <3 Hvala Lenkice moja vesela :*

      Izbriši
  20. Kasnim sa čestitkom :( Kao opravdanje mogu samo da kažem da za vikend nisam bila kod kuće tj. na netu. U svakom slučaju, nadam se da si imala zaista divan dan i želim ti još mnogo divnih dana, ostvarenih želja i super proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3 nikad nije kasno, i bez opravdanja :)) ljubim te <3

      Izbriši
  21. Sretan rođendan s malim zakašnjenjem! Želim ti sve najbolje <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Baš sam zakasnila, ali mislim da za lepe želje nikad nije kasno! Želim ti sve što si pobrojala i bar još milion lepih stvari <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maki :)) i ja tebi sve isto :* Koktelcic izaberi, neki sljokicasti ako ima :D

      Izbriši
  23. kako mi je promakao ovaj post??? A dobro zurka preko WhatsApp je bila ceo dan :D. Mada, posluzicu se koktelcicem :D.

    OdgovoriIzbriši
  24. Aaaaaaaaa koliko kasnim!!! :O
    Sramim se same sebe >.<
    Izvini molim te, evo obecavam da cu ti nadoknaditi i zelim ti sretan ma najsretniji rodjendan ikada!! Posto si vec zagazila u svoju godinu vise, nadam se da je vec pocela veselo i krasno te da ce biti ispunjena divnim stvarima!! Ljubim te :****

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kasnis, kasnis, cekam tu nadoknadu onda :D Hvala ti, i ja tebi zelim isto :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...