Golden rose City Style maskara

Kao što sam pomenula u zadnjem postu sa novitetima, ostvarila sam saradnju sa turskim brendom Golden Rose. Većina vas je već upoznata sa njima i pretpostavljam da ima i onih sa predrasudama, kakva sam bila i ja. Predrasude su stvorene zbog toga što je to bila šminka koja se najčešće mogla kupiti na često prašnjavim štandovima na pijaci, izgledalo je nabacano, jeftino ili što bi se kod nas reklo "kinesko" :)

Onda je Jasmina sa Make up Arene otvorila prodavnicu u Omegi, gdje je to dobilo skroz drugačiji izgled. Osvjetljeno, uredno poredano, sa svim mogućim testerima a i iznenađujuće dobro po povoljnim cijenama.
Budući da je i sama počela da prodaje njihove proizvode, malo je "pogurala" taj proces reklamiranja njihovih proizvoda preko blogerki. Ubrzo smo dobile pozive a još brže odabrane proizvode na vrata, sa nekoliko njihovih gratisa.

Jedan od proizvoda koji mi je bio prijeko potreban jer mi se moja Max factor Masterpiece maskara osušila, jeste bila neka od maskara. Pregledala sam malo po katalogu kakve se nude i onako naslijepo po opisu odlučila sam se za City Style maskaru.




Iz priloženog vidite da je pakovanje plastično, čvrsto, rozo sa plavim slovima.



Sadrži 9ml. Kraće i duže četkice vam obećavaju volumen i dužinu, uvijene i odvojene trepavice.



Nadam se da možete da vidite tu kraću i dužu stranu gumene četkice.



Iz tubice se na četkici zadrži sasvim dovoljno maskare. Lično, ne volim kada izvučem četkicu a na njoj kao da je izašlo sve sto ima unutra. Zbog toga, koju god maskaru kupim, volim prvo da se osuši nakon nekoliko korištenja pa da mi tek onda postane draga. Sa ovom to nisam morala da čekam od prvog korištenja a bila je umotana u plastiku, te tako znam da je niko prije mene nije osušio :)








Moja omiljena maskara inače je BILA Max factor masterpiece max. Bila. Napokon sam pronašla jeftiniju varijantu. Za usporedbu dovoljno je reći da je MF - 24KM a GR - 4,50 KM.
Ono što obećava na poleđini maskare, to i ispunjava. Trepavice su mi počešljane, odvojene koliko je to moguće, crne i bez grudvica a maskara se nije razmrljala po gornjem kapku. Tokom noći nije se trusila a uklonila sam je sa micelarnom poprilično lako, što za mene znači bez trljanja trepavica zbog čega obično i otpadaju. Znam da mi sve imamo različite trepavice pa svakoj različito odgovara, kao i to da svaka želi drugačiji stil ali ono što ja tražim, ova maskara mi pruža.

Za sve one koje vole Max factorove gumene maskare, ovo je savršena zamjena i garantujem da će takvima i odgovarati. Iako je ovo maskara koju sam dobila za recenziju, definitivno ću je kupovati kod naše Jasmine.
Za one koji su imali iste predrasude prema Golden Rose proizvodima, nadam se da sam "oduvala" neke od tih predrasuda. Otkako sam prvi put isprobala maskaru, jedva sam čekala da je recenziram, i zbog toga je prvi proizvod iz grupice koji je dobio svoj post.

* iako sam proizvod dobila u svrhu reklamiranja, te isti nisam sama platila, garantujem da je recenzija iskrena i da prikazuje moj stvarni dojam.




You may also like

Broj komentara: 58:

  1. Zavidim vam na ovim proizvodima jer u mojoj blizini nema :) Posebno ruževi. Imaš veeeelike trepavice i čini se kao doobra maskara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A odakle si, ako smijem da pitam? :) Jer znam da Golden Rose proizvoda ima i u BiH, Hrvatskoj i Srbiji. Ako nista, Jasmina sa Make Up Arene uskoro otvara web shop, posta joj je bukvalno pored prodavnice, i jako brzo mogu stici na tvoju adresu (ako si u BiH).
      Maskara je odlicna, to je prva preporuka! A tu su i odlicna rumenila, ruzevi i olovke za usne i nijanse lakova za koje je najveci problem za koju se odluciti. To je ono sto sam isprobala, ali imaju citav asortiman onoga sto je potrebno za sminkanje :) Steta bi bilo da ne isprobas makar nesto :)

      Izbriši
    2. BiH ali u mom malom gradiću ovo nema, a nisam naišla (ili ne znam gdje da tražim) kada skoknem do Mostara ili Sarajeva. Ja sam "i" u onom BiH, Konjic :D Ima na pijaci lakova ali imaju ono pola laka pola nekakve ružne tekućine, ma fuj, i još nekakvih kutijica koje izgledaju kao da je neko sjedio na njima. Juuj, web shop, neka požuri :D

      Izbriši
    3. hahaha ti si bas u onom i :D
      Pa jesu, obicno su na pijaci, navela sam na pocetku posta da sam i ja zbog toga imala predrasude prema njima, samo zbog mjesta prodavanja i zato sto se uniste proizvodi tako pola godine na hladnoci a pola godine na suncu :/ normalno da im mora nesto biti...
      Uskoro ce web shop, sa jos nekim beauty brendovima pa se isplati da sacekas i onda fin paketic sebi narucis :)

      Izbriši
  2. Odlicna recenzija. Dopada mi se ucinak i krajnje je jeftina. Inace i ja volim ove gumene cetkice, nekako imam utisak da mi bolje izvlace.
    Imam jednu njihovu, cija je cetkica drugacija, mama je kupuje vec peti put :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se vise svidjaju gumene, ljepse pocesljaju a na njima se rijetko kad moze zavuci previse maskare pa ne ostavljaju uljepljene trepavice :) :*

      Izbriši
    2. E bas to.
      Nego, odlican ti je taj lakic <3.

      Izbriši
    3. Loreal color riche rebel blue, i meni najdrazi plavac :)

      Izbriši
  3. Zvuci i izgleda fenomenalno. Bas kakvu maskaru ja hocu. Nadam se da cu je uskoro kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrazi ako mislis da je maskara kakvu trazis, ja sam najiskrenije zadovoljna i preporucujem ti :) Vjerujem da ni kod vas nije skupa...

      Izbriši
  4. Imaš krasne trepavice! Nekad davno sam stalno koristila MF maskare dok nisam otkrila Bourjois, a prestala sam koristit MF jer su se totalno promijenili. Čak sam i nedavno kupila jednu MF maskaru i nije to to. Odlična recenzija, nisam probala, al vjerujem da hoću. Nisam znala da se naša Arena dala u biznis, baš mi je drago zbog nje i veselim se web shopu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) jesu mi trepavice prirodno malo duze ali eto maskara je to naglasila i istakla ih.
      Probaj ovu, vjerujem da ni kod vas nije skupa, ako ti po cetkici izgleda kao nesto sto bi ti odgovaralo :)

      Sto se tice Arene, dala se u biznis uveliko :D ali nazalost, ne vjerujem da ce web shop biti za Hrvatsku zbog silnih komplikacija oko carine :/

      Izbriši
  5. Wow, ne znam kakve su ti trepavice bez maskare, ali stvarno izgleda impresivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam da ih uslikam prije maskare, krenula sam do grada preko dana i kad sam nanijela maskaru malo sam poslikala :)) ali onako, mozda su duze nego prosjecne ali nisu uvijene, skroz ravno stoje i to mi je glavni izazov ali ne pada mi na pamet da priblizavam ono cudo za uvijanje oku :D

      Izbriši
    2. o razumijem te skroz, ni ja onu spravu za mučenje ne približavam očima :D

      Izbriši
  6. extra,znaci ima u Omegi u Tuzli??? juhuuuu

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, kako lepo razdvoji trepavice <3 Mnogo dobro izgleda. Inače koristim Essence ILE, ali bih mogla i ovu da isprobam ako nađem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam koristila I love extreme, pa ne mogu da ti uporedim... ali ova od mene ima pohvale i sto je najvaznije, stvarno nije skupa... Ja nju poredim samo sa MF masterpiece i masterpiece max, i ima i bolju ocjenu, sto zbog niske cijene, sto zbog toga sto je malo blaza prema trepavicama. MF su mi nekako vukle trepavice prilikom cesljanja :/

      Izbriši
  8. Ima li u Sarajevu prodajno mjesto GR? Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna za Sarajevo, znam da imaju njihove proizvode na pijaci ali ne znam ima li u klimatizovanim prodavnicama ako te konkretno takvo prodajno mjesto interesuje. Ako vidi neka od djevojaka iz Sarajeva komentar, nadam se da ce ti odgovoriti. :)
      Ako nista, kao sto rekoh iznad, Make Up Arena uskoro otvara web shop odakle ces moci da narucujes..

      Izbriši
  9. Ne mogu vjerovati da je tako dobra, trepavice ti izgledaju savršeno!!!
    A sviđa mi se i pakiranje i posebno četkica, vidjela sam jednu kraću stranu i jednu dužu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se iznenadila sto je tako dobra, nisam ocekivala da ce mi se toliko svidjeti :) ako nadjes, probaj... ne znam koju inace koristis.

      Izbriši
    2. Koristim L'Oreal Beauty tubes, ali si sada namjeravam uzeti Guerlain maskaru - ova će malo pričekati jer ne volim imati više od jedne otvorene :) Još sam šokirana kako je dobra :D

      Izbriši
    3. Ako je moguce da me neka maskara podsjeti na nekoga to je onda ta Lorealova, ne znam da je iko koristi osim tebe :D Stvarno je dobra a za smijesne pare :)

      Izbriši
  10. Dobra recenzija.
    Imam lak za nokte od GR,a mislim da ću kupiti i maskaru.



    http://geekly-chic-love.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne kosta puno da je isprobas,stvarno su povoljne... Imaju jos maskara u ponudi pa mozda ti neka druga cetkica bolje odgovara. :)

      Izbriši
  11. Odlicna je. Zna li iko gdje u Banja Luci ima GR kozmetika?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo raspitala sam se pa izgleda da imate u Refanu :)

      Izbriši
  12. woow draga ! Efekt je fantastican, iako ti imas toliko lijepe trepavice da to nije normalno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) zato ja stalno govorim da mojim trepavicama samo treba cesljanje i razdvajanje, a i ovdje sam naglasila da svako ima razlicite trepavice i razlicite potrebe ali po cetkici mogu da vide je li za njih ili ne :)

      Izbriši
  13. Sviđa mi se efekat koji je ostavila i drago mi je da si zadovoljna njome ;) ... ja ju nisam isprobala no svkako planiram ;D!

    OdgovoriIzbriši
  14. Trepavice su ti kao s reklame! :D Odlicna recenzija!
    Nisam jos probala njihove maskare, a za ruzevima patim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) a imam i dva ruza za recenziju, bit ce uskoro, slikala sam, samo jos da napisem nesto :))

      Izbriši
  15. Odlično izgleda maskara na tvojim trepavicama. Sviđa mi se lak. :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Mašala trepavica! O.O
    Morat ću kupit ovu maskaru čim negdje naletim na njih, i Dženana mi ih je hvalila :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ne urekle se :)
      Imaju jos dvije po ovoj cijeni, sa slicnim cetkicama pa vidi koja ti najvise odgovara mada je ova meni sa kratkim i dugim zupcima najbolja :) svaki dio drugacije poceslja :))

      Izbriši
  17. Dženana mi je spominjala GR maskare (ali mislim da je njena narandžasta), ali ova ide direkt na WL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju jos dvije sa slicnim cetkicama, pa vidi koja je najslicnija onim koje ti volis i koristis. Meni se svidja ova jer ima dvije razlicite strane i svaka razlicito ceslja trepavice, fino ih stvarno razdvoji. Ja definitivno uzimam kad ovu potrosim, ne daju mi se pare na MFactorove.

      Izbriši
  18. i cetkica i izgled na trepavicama su me odusevili i iz tog razloga je ovo sledeca maskara koju kupujem!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima moju preporuku i javi utiske kad isprobas :)

      Izbriši
    2. kupila sam je i danas je već stavila i malo je reći da sam zaljubljena!!! hvala na preporuci :)

      Izbriši
    3. Jeeeeeeeej, bas mi je drago da ti se svidja jer sam i ja odusevljena! Postaje mi omiljena, nemam uopste potrebu druge da isprobavam... :*

      Izbriši
  19. i sama sam imala predrasude u vezi Golden R. ...ali sam , zahvaljujuci Jasmini probala svasta i njihovog asortimana , i stvarno sve pohvale...
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isti slucaj kod mene, jednostavno ne mogu da se natjeram da kupim sminku na pijaci koja predje sva godisnja doba i sami Bog zna sta joj se desava. U klimatizovanim prostorijama jedino je prihvatljiva :)

      Izbriši
  20. Što se mene tiče, s ovim si postom pogodila u sridu! Točno moj slučaj... A maskara...na tvojim trepkama, čarobna...

    OdgovoriIzbriši
  21. Super izgleda, a tvoje trepavice izgledaju vanzemaljski nevjerojatno!

    OdgovoriIzbriši
  22. Prelepe su ti trepke!
    Imam ovakvu narandzastu maskaru, ali bas cu da probam ovu kad potrosim narandzastu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i narandzastu, vjerujem da je i ona dobra ali ova mi je bila zanimljiva zbog ovog kraceg i duzeg dijela jer svaki drugacije ceslja pa isprobaj :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...