Golden Rose Impression manikura

Drugi Golden Rose proizvod koji predstavljam jeste jedan lak koji je slučajno zalutao do mene.
Nisam tip od šljokica na noktima ali to iz Golden Rose-a nisu znali pa su mi pored zatreženih proizvoda za recenziju, poslali i jedan šljokičasti. Nema veze, prihvatam!
Radi se o Impression kolekciji koja je sva šljokičasta.



Nijansa koju sam ja dobila na recenziju je pod brojem 07 (drugi red, drugi dzep) sa rozim i plavim duguljastim šljokicama.



Sadrzi 11,5 ml.

Kako nisam tip od šljokica, ja sam morala da kombinujem ovaj lak sa još jednim. Na dan kad je stigao Golden Rose paketić, ja sam već imala plavi Loreal Color riche rebel blue 610 na noktima, inace moj omiljeni plavac. I da ne budem party pooper, stavila sam i šljokice na domali prst.
Lak je dobar, ali samo tako mogu da ga koristim, na sve nokte i na veće površine ne mogu, meni je jednostavno mučenje skidati taj lak poslije. Volim da brzo skinem lak i brzo nalakiram novi. Znam ja za onaj trik sa folijom i vaticama i 15 minuta protracenog života, ali to nije za mene...
Da me se ne shvati pogrešno, volim vidjeti na drugima, i lijepo to meni izgleda daleko od mene, ali kad vidim šljokice, nikakvu inspiraciju ne dobijem da uradim nešto slično. Ali evo, makar nešto od mene :)











Koristila sam Golden rose All in one preko šljokičastog prsta kao nadlak.



To je to, moj prvi šljokičasti nokat, ispoštovala sam pomamu za njima makar :) 

<3 :*


You may also like

Broj komentara: 37:

  1. Mene čak ni lakovi ne privlače :D Lijepo je vidjeti kad neko zna s tim bojama i sve dovede u red kako treba, ali ja se držim onih neprimijetnih u kojima samo ja vidim mrvicu boje :) Fino si ti ovo iskombinovala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja prije bila neki manijak za lakove ali nekako jedno vodi drugome dok citas ove blogove :) Dodje ti da se cijeli dan sredjujes i tetosis sta god mozes. Makar da iskoristim dok sam slobodna, mislim da i necu bas imati vremena kad budem radila :)

      Izbriši
  2. Ja ne volim one svetlucave sljokice, mada ima lakova koji mi se bas svide a svetlucavi su. Taj GR samo u drugoj boji, sa rozo-arandzastim i plavim crticama mi je super. I ovaj mi je isto jako lep.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ni ja, ali eto, zalutao do mene pa sam ga ubacila na jedan prst :))

      Izbriši
  3. Ja jako volim sljokice, ali ovi bas nisu za mene, jer ne volim te toppere u vidu crtica, volim one okruglaste, i heksaugaone. Crtice se jako tesko rasporedjuju, i mislim da nisi pogrijesila sto si ga stavila kao topper preko drugog, koliko znam tako se i nose, jer teze pokrivaju. Jolly Jewels i oni Carnival mogu pokriti nokat i sa dva sloja, a citala sam za ove da bas i ne mogu tako.
    U svakom slucaju super izgledaju u kombinaciji sa drugim lakovima i ti si to bas fino uklopila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne bih mogla gole sljokice heh :) i ovo je napredak za mene sto sam ih uopste stavila, bas ne volim da ih skidam... Hvala :*

      Izbriši
  4. joj iste smo kad su u pitanju šljokice :D Nekad ih stavim na sve nokte jer sam mirna 10 dana s lakom xD, ali mi to onda izgleda kao ciganski kič hahah :D i koma je za skinut :(
    Inače, nosim šljokice kao i ti, na prstenjaku. Ovaj Gr mi je baš predivan, nadam se da ima toga kod nas da si nabavim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. My big fat gipsy wedding manikura :D
      Lijep je, ali htjela bih ga gledat na nekom drugom :))

      Izbriši
  5. Prelepi su ti noktici :)
    Nisam ljubitelj plavih ali ti Lorealov prelepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je jedini plavi koji imam i ne vjerujem da cu kupovati druge, sigurno cu samo njega ponoviti :) hvala :)

      Izbriši
  6. Nisam ni znala da GR u ponudi ima ovakve lakove, baš su i super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda je nesto novo, i meni su ga poslali bez da sam ga trazila heh :) ali hajde, moze se iskoristit :)

      Izbriši
    2. Menije super - vidjela sam da Ciate imaju takvih lakova u ponudi, samo što su oni preskupi, GR je jeftinija varijanta i imaju stvarno super lakove :D

      Izbriši
  7. ZNnam da nisi gospodjica sljokica, ali meni je ovo preslatko <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo i Dzenana je ponosna na mene zbog sljokica :)) moram nekad :D

      Izbriši
  8. A ja obožavam šljokičave lakove, ali stavljam ih samo iznad nekog laka, kao i ti sad jer ih tako lakše skinem. I super ti je ova kombinacija! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste lakse kad su na nekom laku ali opet nedovoljno lako da bih stavila na sve :D :*

      Izbriši
  9. Ja obozavam sljokice,i ovaj mi je prekrasan,nisam ih jos vidjela kod nas,preko ovog plavog super izgleda ;))

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam još probala nijedan iz ove kolekcije, nešto me ne privlače iako volim šljokice :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim sljokice i plavu boju, zato mi je ova manikura presavrsena !!!

    Imas prelijep oblik noktiju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti isto imas jedan lijepi plavi, sjecam se iz neke recenzije necega desetog ali se vidio :) hvala :*

      Izbriši
  12. Meni je isto top kad stavim šljokice na jedan nokat :D Fora mi je ovo iako nisam neki fan plavih noktiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo druga si da ne voli plavu :)) ma ni ja nesto narocito ali mi je ovaj lak tako lijep, sta cu... izuzetak potvrdjuje pravilo :D

      Izbriši
  13. Meni se dopadaju tvoji noktici <3

    Volim sljokice, ali ove tracice volim jedino u mat verziji ;) Ovaj mi je pomalo kicerica ;D Mada, moram da priznam da si dopbro odradila ovaj akcenat na ring finger-u ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma suti i meni je ali hajde :D kad je vec stigao da isprobam :D

      Izbriši
  14. Opet ja ;D
    Nominovala sam te za nagradicu: http://headindclouds.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

    Napisi po nesto ako imas vremena ;*

    OdgovoriIzbriši
  15. super si ga uklopila :) nemam nijedan lakic iz ove njihove kolekcije :) bas su sad postali aktivni sa novim kolekcijama, to lose utice na moj spisak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu, bas su aktivni, i ja sam iznenadjena kako dobrih proizvoda imaju a nisu uopste skupi :*

      Izbriši
  16. Eto, makar imaš jedne šljokice, to svaka žena mora imati, alo!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Evo Dzenana mi je opet sljokice stavila ccc :D ne mogu da pobjegnem :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Dobra im je ova kolekcija, iako ja nisam ljubitelj perja. Ali kao toper preko nekog drugog laka moze odlicno da izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kod mene je samo klasika ali eto, zalomilo se :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...