Instapost #6

Dešavanja u prethodnim sedmicama, neke zabilježene a neke ne... Post za one koji vole da gledaju slike :) 

Birthday freak countdown :) 

Sunce u Osijeku i onda dodjes do Bipe i desi se.... 

...Kisa u Osijeku! :/ 

A na tebi najčešće cipelice koje ne podnose kišu :) 

Malo sam šišala kosu, i frizirala je za jednu svadbu kojoj sam prisustvovala... 

Onda mi je došla drugarica iz Beča ... 

Ona fina... :) što mi je donijela Yves Rocher paketić
A i ja sam prema sebi bila fina pa kupila ostalo sa slike 

 ..pa smo se sunčale i tovile hranom sa roštilja :) 

I dan rođendana se bližio...

...nažalost drugarica mi neće biti tu za rođendan pa smo se tovile i tortom za moj rođendan, unaprijed :) 

Zdravo sam se hranila :) 
(pastrmka i pekarski krompir, sve pečeno u tepsiji na masnom papiru bez ulja, osim maslinovog kojeg sam koristila za marinadu)

Lakirala noktiće ljetnim bojama i uživala u sunčanom vremenu...

...i za kraj :))) 

Ljubim vas buntovnici moji :)



You may also like

Broj komentara: 35:

  1. Slažem se sa prasetom, kosa ti je fantastična :)
    Lep mesec:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ali ne mogu sve zasluge da preuzmem, to je ipak nakon sto je prosla kroz frizerske ruke :) :*

      Izbriši
  2. Jao, kakva kosa. Čini se da si baš lepa i zgodna devojka, daj da te vidimo ponekad ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila je slika skoro ali sam je uklonila :) Hvala ti <3

      Izbriši
  3. Divna frizura:) A što se rođendana tiče, freak što jes' jes' :)))) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) a sta ces, to je praznik, ja se rodila :))

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala ali ipak je na slici tek iz salona :) majstorica zanata je uradila svoje :)

      Izbriši
  5. Idući put kad budeš dolazila u Osijek, javi :D ja sam iz Đakova i imam pola sata do tamooo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cesto sam tamo, ali ne znam kad cu iduci put :) ;*

      Izbriši
  6. bas mi je drago sto si ovako fino uzivala sa drugaricom :)
    Noktici i kosa su ti predivni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas smo uzivale jer se vidimo 2-3 puta godisnje :) Hvala ti :*

      Izbriši
  7. Ja videla sve uzivo i blagovremeno obavestena o svemu ma koliko daleko bila ♥♥♥♥.Lepotice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ti si u toku sa svim desavanjima :)) ljubim te <3

      Izbriši
  8. Jao, kaaaaakva divna kosa! Inače imam slike iz Osijeka baš iz tog ugla. Još dva dana do rođendana, a? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Ma Osijek je bas lijep, posebno taj centar, saksije, fontanica, one cice sto sjede u krugu :)) ma sve :)
      Rodjendan je sad za jedan dan :) :*

      Izbriši
  9. Predivna ti je kosa <3

    I ja mrzim kada se zadesim na kisi u cipelicama koje nisu predvidjene za setnju po baricama :( Savrsena situacija za prozivljavanje malog nervnog sloma :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 frizerka je dotjerala :)

      Ma ja nemam cipelice za barice, ili su cizme za jesen i zimu ili su baletanke i sandale za suncano vrijeme, ljetne kise necu ni da predvidjam pa tako ni ne kupujem obucu za nju :))

      Izbriši
  10. Uh kosa <3 vidila san je i na instagramu! Divna! Divan lakić i spizaaa njam! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 a opet me uci nove rijeci jer ja ne znam sta je spiza :D :*

      Izbriši
  11. Divno proveden prethodni mesec i divne slike i divne novotarije :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Divna i kosa i frizura i ombre :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) a ni marku nisam dala za ombre :) najbolja prilika da pustim svoju da izraste :)

      Izbriši
  13. Kosa ti je predivna, cipelice odlične, imamo istu ogrlicu, lak mi je savršen :D :D Hrana po mom guštu, što još... sve je divno :D Neka ste vi dvije uživale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh hvala Saro <3 da, bas je bilo lijepih dogadjaja :) :**

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...