Ljetne novotarije i vesele boje

Drage moje,
Stigao je i moj mjesec! Razlog je naravno jako sebičan a to je zato jer mi je rođendan u ovom mjesecu :) Šalim se, naravno tu je i odlično i često vrlo stabilno sunčano vrijeme, tople noći, kupanje, sunčanje, ljepši ten, jedan sloj odjeće i sve najljepše što volim u godini!
Kako sam pravi birthday freak, uvijek odbrojavam dane do njega, a sada ih je ostalo saaaamo malo do 10.8. :)
O tome koliki sam birthday freak, nekom drugom, dužom prilikom :)

Zasad samo slika kako uživam, nadam se da i vi odmarate, a kako vidim neke su već bile na godišnjem i kupanju, a neke tek idu. Želim vam svima najljepše dane i trenutke! (Da, kod mene se ljeto slavi kao praznik)



A sada se bacam na posao kao što je najavljeno u nazivu posta! Vidjet ćete puno finih, ljetnih boja i još ljepših proizvoda. Neki isprobani, neki ne, ali jedva čekam upotrebu :)


Od drage prijateljice iz Beča sam dobila Yves Rocher paketić proizvoda koji naravno kod nas nisu stigli, niti planiraju, vjerujem. Zadužila sam je da kupi Monoi de Tahiti suho ulje sa shimmerom, međutim nije ga bilo, ali dobila sam puno mirišljavih stvari umjesto toga.


Flower Party Summer gel za tuširanje, Trominutnu masku od nara, Monoi de Tahiti šampon/gel za tuširanje, balzam za usne od Vanille, i Kremu za ruke i nokte od Bio-Arnike :)
Balzam za usne i kremu za ruke sam jedino počela da koristim jer sam to dobila tek jučer, ali ostalo jedva čeka da zamiriše na meni. Hvala L.! <3


Noktići su dobili nove boje, bazu i aceton :)

Rimmel Salon pro - Ultra Violet 
Essence colour arts baza za nokte
Essence aceton sa mirisom kokosa i papaje - imala sam ga ranije pa sam uzela ponovo jer me nije gušio miris. Ako ima još neki kod kojeg se osjeti više miris nego sam aceton, primam preporuke :)
Flormar light summer - LS07 (Flormar nam je napokon došao u grad, ima svašta po povoljnim cijenama, pa neka ih kada mi zatrebaju)
O.P.I. Ate berries in the Canaries - moj prvi O.P.I. i bolji nisam mogla da izaberem. Predivna formula, lijepa girly nijansa, dovoljan je jedan sloj a trajnost mu je 4-5 dana bez da je izblijedio ili da se okrznuo. Me gusta!


Balea Summer Glam Bodylotion - Dugo sam izbjegavala da ga ne kupim samo zato što mi je miris bio preintenzivan ali srećom pa se ne osjeti dugo pa mi je podnošljivo. Malo sam potamnila pa će biti u upotrebi :) Sljokice nisu prejake, dovoljno da se vidi neki sjaj na tijelu a da nije upadljivo.

Sun dance transparentno ulje za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30 - Kako sam potrošila onaj od spf 50, odlučila sam da malo smanjim na 30 jer meni koža zapravo i nije toliko svijetla pa se mogu provući i sa ovim a da dobijem i neke boje. Kao što vidite, i njega sam već potrošila pola dok je stigao do slikanja :)


Tri nesvrstana proizvoda :)

Blistex Classic balzam za usne - drugi po redu, omiljeni. Brzo se troši možda jer mi miriše i ukusan je pa ga stalno jedem sa usana. Neće meni ništa biti, jel tako? o_O

Cadeavera piling za normalnu i suhu kožu - također drugi po redu, i puno više mi odgovara nego onaj za mješovitu i masnu kožu. Nekako je blaži...

Flormar dipliner/tuš za oči. Malo stabilnija četkica od prethodne koju sam koristila pa mislim da će mi biti lakše iscrtavati liniju. Ako ništa, nije bio skup.

I još jedna nekozmetička stvar :)) Torba koju sam kupila na sniženju u Accessorize-u za 115kn :) Neutralna boja, ide uz dosta toga, ljeti i zimi, dugi i kratki kajš, sve po mojoj mjeri što sam tražila!


Kako vi provodite ove ljetne dane? Kupujete, trošite? :)


You may also like

34 komentara:

  1. Lavicu, lavicu... Izgleda da smo svi mi lavovi isti <3 I ja sam lav i obozavam rodjendane, i potpuno razumem tvoju ospesiju letom :) Ja sam ista!!!

    Jako mi se dopadaju te Yves Rocher novotarije <3

    Uf...da...kupuje se...sve potrebno i nepotrebno... Rasprodaje me ubijaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo i ja citam sad postove i puno nas je lavica :)) i izgleda da smo mi najveci birthday freakovi :D to se ocekuje, sprema, slavi na sva zvona :))

      Ako ti se YR novotarije dopadaju sa slike, da samo znas kako tek mirisu :)

      A hajde kupuj, sta te briga, rodjendan nam je, cijeli mjesec :D

      Izbriši
  2. Moj novčanik i ja smo objavili bankrot ... kako je grad poluprazan pravi je užitak šetati i shopingirati bez gužvi no pogubno je za novčanik :(.

    Krasni ljetni noviteti kod tebe ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma hajde uvijek se moze izdvojiti jos malo :)) cisto da se razveselis :) hvala :*

      Izbriši
  3. Lskići su predivni.
    Ovaj Balea losion mi stvarno izgleda primamljivo, al vidim na ambalaži kokos, pa pretpostavljam da se i osjeti, na moju žalost ništa od toga :( (dragi mi ne voli miris kokosa!! O.o)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam dugo izbjegavala da ga kupim bas jer sam mislila da je miris preintenzivan ali osjeti se samo kad se stavlja i jos nekih 10 minuta i onda ne toliko, kokos ne preovladava ali ima ga. Kad budes u dm-u makar otvori da pomirises :)))

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Ni ja ne nosim nijednu drugu otkad je imam, prilagodjavam joj kombinacije :D

      Izbriši
  5. Bankrotirala sam za zadnjim New In-om iz Berlina tako da sada samo gledam šta drugi troše. Divne stvarčice, neke imam i sama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i meni dodje period da samo oci ispadaju :))

      Izbriši
  6. IMAMO ISTU TORBUUUUUUUU! samo je moja crna sa smeđim ručkama :D
    meni se najsviđa ovo yves rocher, hoćem ovo od ružeeeee :( meni su svi essence acetoni super :D slikala sam acetone prije 10 dana i planiram post i planiram, al opet moje danas ću sutra ću i šipak :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od torbe se ne odvajam :D zatvorili su nam Accessorize u gradu, ovu sam u Osijeku uzela...

      Svasta ima lijepo od YR, bas mirise sve :)

      Hajde ba odmaraj, niko te ne tjera :D

      Izbriši
  7. Blago tebi s tom prijateljicom, sve Yves Rocher novotarije izgledaju predivno, kao i Balea losion - mislim da bih pokupovala sve te limitirane kolekcije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma prijateljica je svasta donijela :)) a limitirane uvijek najvise mame :)

      Izbriši
  8. svašta bih ti ukrala :) yves rocher stvari i opi lak <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Bogami, posteno dobri noviteti :D.
    Hocu ja malo od svega :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neeee znam, iznesi svoje salvetice i kiko stvarcice pa se mozda i dogovorimo :D

      Izbriši
  10. Me gusta todo :D Posebno Yves Rocher i OPI lak :D
    Moj novčanik je odavno u bankrotu, do isplate honorarne zarade "žicam" u supruga :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve je super, naročito ove mazalice :) Ja volim kad mleko za telo jače miriše... A i lakovi su super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ja volim ali zavisi koji je miris :)) hvala :*

      Izbriši
  12. Opa, gomila lepih proizvoda! Sviđa mi se i to lavče na slici :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam malo štedila pa se spremam za šoping! :D zakon mi je tvoja torba! uvijek mi treba takva jednostavna i velika, jer moja torba nikad nije dovoljno velika! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijedna nikad nije dovoljno velika, ovu mozes naci u Accessorize a ima i u crnoj i smedjoj boji :)
      a ti se idi baci u soping pa da gledamo slicice :) ***

      Izbriši
  14. Divni su ti noviteti. Odlican OPI si odabrala, prelep je i prava nijansa za leto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jeste, vec sad ga cesto odaberem :) :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...