O.P.I. Ate berries in the Canaries


Ne, nisam tamo, ali htjela bih da budem. Do tad, mogu samo da nanesem svoj lakić i zamišljam se na nekoj plaži kako jedem voće i uživam u Suncu.

Odabir mog prvog O.P.I. laka za nokte je pao na predivnu ljetnu, girly nijansu Ate berries in the Canaries.
On dolazi iz Coleccion de Espana koja je izašla 2009. godine. Ovdje možete da vidite koje nijanse su nudili tada, i stvarno bi mi se bilo teško odlučiti koju da da odaberem da su se sve našle ispred mene. I ovako mi je teško bilo sa onima koji su došli u CM, kako bi tek bilo da dođem pred sve nijanse.


Eh sad počinju muke da opisem ovu nijansu. Sve zavisi od svjetlosti. Malo je topla, malo je hladna. Boja je malo roza, malo ljubičasta. Stvarno ne znam kako bih je opisala ali vidjet ćete na slikama.

Nije prejaka, a nije ni da neće biti dovoljno vidljiva i upadljiva.

Formula je prelijepa, kremasta a dovoljan je samo jedan sloj. Relativno dugo traje, meni oko 4-5 dana a da se ne okrzne ili izblijedi. Baš sam zadovoljna svojim izborom! :D













Ne zamjerite mojim amaterskim slikama noktiju, postidim se kad vidim one kod  http://headindclouds.blogspot.com/ ili http://oinkifyouloveopi.blogspot.com/ ... Ali eto imala sam želju da vam pokušam dočarati ovu boju :) 

Lak sam kupila na sniženju 50%  u CM-U za 11,50KM. 

I dalje smatram da se može naći jednako dobrih formula za manje novca ali neka sam sebi udovoljila i isprobala i jedan O.P.I. a i s obzirom da ima 15ml, ovih 11,50KM nije novac bačen u prazno. Punu cijenu ne vjerujem da bih platila. Trajat će dugo i s obzirom na to da je potreban čak i samo jedan sloj.

Prvi pa dobar, izgleda da sam imala sreće... :) 

INSTA O.P.I.





You may also like

Broj komentara: 38:

  1. Prekrasan je! Baš sam jedva čekala da objaviš fotke, i dobro da u mom Dm-u nisu imali taj jer bih se gadno dvoumila :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prelijep je, od boje do formule :) Razvedri dan i po suncu i kisi :)

      Izbriši
  2. Predivan je i super izgleda na noktima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Išla ja danas u Bipu, kontala da još uvik traje sniženje na OPI, kad ono ćorak. Završilo sniženje, ostalo nekoliko odurnih nijansi i sve to za 99 kuna. Ma da ne bi! Čekam ja novo sniženje! ;)

      Izbriši
    2. Cekaj snizenje i cekaj ovu nijansu <3

      Izbriši
  4. Lepu si nijansu izabrala, a sigurno da će ti lak dugo trajati. Meni su ovi njihovi nazivi najjači xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 15ml nije malo a dovoljan je najiskrenije samo jedan sloj! :) Nazivi su preludi, gledam bas kod Malog praseta sve ostale, ludi su :)

      Izbriši
  5. Fenomenalno, kao da sam sama birala :)))

    i cijela ta kolekcija mi je super, kao i tvoji nokti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Noktici manje vise a kolekcija je stvarno odlicna :) ali hvala :*

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Ma dobro ti vise volis radit nadogradnju, ja cesto lakiram pa sam hajd dala da vidim kakve ja fama oko ovih lakova, sreca pa sam potrefila. Uglavnom, ko i svaki drugi brend, valja naletit na dobru formulu i nijansu pa da ti se i 5KM isplati :*

      Izbriši
  7. Super si boju ugrabila, ne znam kako je ja nisam zgrabila hahahha u stvari znam, bilo ih je dosta sličnih pa sam išla na eci peci pec :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam ga maloprije u cm-u pa idi opet na eci peci :D :*

      Izbriši
  8. Sjajno si odabrala i hvala za komplimente :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Svidja mi se ova boja jako <3.
    Drago mi je sto i ti imas neku OPIcu u kolekciji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to sam imala srece i sa cijenom i nijansom i formulom :) <3

      Izbriši
  10. Nijansa kakvu volim! Prekrasnoća! ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sviđa mi se... :) I podsjeća na jedan moj WnW

    OdgovoriIzbriši
  12. Imaš predivne nokte, a nijansu još ne mogu dovoljno nagledati, tako je predivna!! Ljubomorna sam, samo da znaš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znaju se slikati :) ali naucit cu vec, moram i ostale lakice da pokazem :) :*

      Izbriši
  13. jesu jos snizeni, kod mene u cm-u ih nema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam odakle si ali ako si iz Tuzle, ima ih jos na Slatini u cm-u pa pogledaj. Ili ako znas koje nijanse nude, mozes naruciti da dodje u cm u grad iz kojeg si, tako je i Jasmina porucila neke nama u Tuzlu.

      Izbriši
  14. Prelep je! To je moja boja! Imam ja jednu wish listu, na koju se stalno dodaju lakovi zahvaljujuci Prasencetu, ali nisam jos isla da kupujem, jer mi je, iskreno, mnogo para da dam za jedan OPI kad za njega mogu kupiti ihaj drugih stvari koje su mi mozda i vise potrebne. No da vredi tih novaca-vredi, ali moze i da saceka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ona je nahvalila ovaj stvarno sa razlogom :) podigni ga na vrh liste :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...