China Glaze Scarlet (happy Lenka manikura)

Kao što sam možda nekima spomenula u komentarima, bila sam u potrazi za savršenom nijansom crvene! I našla sam je pri zadnjoj posjeti Novom Sadu. Ko nije, neka pogleda OVDJE kako je Dijani i meni bilo lijepo. :)

Primjetila sam da i Lenkica voli crvene noktiće pa neka bude jedna manikura za nju, pošto vidim da su posvete u vidu manikure postale popularne kod vas :)

Radi se o China glaze laku za nokte u nijansi Scarlet, sadrži 14ml i kosta oko 380 dinara ako se dobro sjećam. Lak ima visoki sjaj, dovoljan je jedan sloj, traje dugo i morate paziti da iz bočice ne uzimate puno laka na četkicu jer se dosta razljeva onda po noktu, ali nije rijedak. Ja sam po navici izvukla previše i onda mi se razlio po noktu ali onda sam ostale nokte lakirala sa manjom količinom i ispali su uredu. Ponavljam, samo jedan sloj je potreban, ako uzmete manje laka, to ne znači da će biti providan. :)

















Koje su vaše omiljene nijanse?

p.s. Hvala na 40.000 pregleda, nekima mali broj ali 5000 pregleda u zadnje dvije sedmice mi znači puno. Počela sam aktivnije da pišem a stari postovi su mi smiješni u odnosu na ove i razmišljam da ih ili brišem ili prepravljam ili objavim ponovo sa izmjenama i dopunama :) Pretpostavljam da mi se povećao broj pregleda zbog toga što češće pišem i što sam se više posvetila izboru o čemu i kako da pišem pa ću raditi na tome da bude i još kvalitetnije.  HVALA <3 

p.p.s. Ako bi jedna od vas bila ljubazna da mi pomogne oko naslovne slike, i uopste oko dizajna bloga, bila bih veoma zahvalna :) 


You may also like

44 komentara:

  1. Lenka ce se oduseviti, a i ja sam. Lak je stvarno mocan. Daj ja cu ti pomoci zeno <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lenka se ODUŠEVILA! :D

      Izbriši
    2. Moze Dijana, javim se ovih dana da mi dajes upute :) hvala <3

      Izbriši
  2. Divna nijansa! Baš za Lenku :D Ja bi isto pomogla oko bloga, ali vjeruj mi da se i sama još učim i ispitujem okolo kako šta da napravim :DD

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam svoju nijansu savršene crvene našla kod Evelin lakova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su se Evelin lakovi brzo skidali, svaki od njih, pa sam odustala od njih. Ali nekima nije kriterij za bolji lak to da dugo traje jer ih cesto mijenjaju,ali ja sam malo lijena po tom pitanju pa bas zbog toga volim da imam neke trajnije :) :*

      Izbriši
  4. Pravi crveni lakic ;) Nekako jesenji ;)

    Ja bih rado pomogla, ali i sama se mucim da podesim neke stvari i sve mi je ovo jos uvek novo :( Ubicu se sto sam na komentarima po drugim blogovima Anonimus, bez fotke uz naziv bloga :( Kada komentarisem sa Google profila, pored imena mi stoji fotka, ali sa bloga ne :(( Nikako da skapiram u cemu je zapravo problem :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj znam da se ti mucis s tim :D ne bih ti znala reci u cemu je problem, vidi sa ovim iskusnijim blogerkama, sigurna sam da ce ti neka pomoci :) :*

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Bas tako, zato mi je drago sto sam nasla kvalitetan lak a i dobru nijansu :) :*

      Izbriši
  6. Jako lijepa nijansa! Ja trenutno nosim jedan crveni opić (ubi me al ali lijena sam pogledat nijansu xD) kojeg sam dobila kod Lenke :D
    Što se tiče starih postova, i sama sam o tome razmišljala i mislim da nema smisla to sada prepravljat. Neka ostane tako kako jest, barem se vidi napredak a to je bitno! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si dobila od nje jedan, ona je tad kupila milion crvendaća :))

      Mah ne znam nesto me sramota kad neko bude nesto trazio preko google-a i naidje na neki moj bezvezni post :D moram ih makar malo prepravit :D

      Izbriši
  7. Prava, divna crvena :) nemo da brišeš stare postove, ne treba ti to, neka ih... Čestitam na toliko pregleda i za sve što treba a ako mogu pomoći, tipkaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj bas su glupi ti stari :D a ti si spomenuta u prvih nekoliko :D hvala, javim se, hocu promjeneee hahah :D :*

      Izbriši
  8. Predivna nijansa crvene, točno onakva kakvu volim :)
    Moje nijanse? Sve - ovisno o godišnjim dobima - trenutno sam na ružićastoj, a kada dođe jesen prebacujem se na ljubičastu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je tako obicno :) ljetos je to bila neka koralna, narandzasta i mint plava a sad krecem na tamnije :) <3

      Izbriši
  9. prelepa nijansa, super ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam na pregledima!
    Crvendać je baš lijep! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelep lak, nijansa deluje dosta drugačije na noktima nego u bočici :) Ja mislim da ne bi trebala da brišeš ranije postove, i moji su sa početka blogovanja plač živi, ali volim da su tu, ipak sam i u te postove uložila truda, ali nisam znala ono što danas znam, ipak su dve godine prošle :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah..naici ce neko preko google-a na njih a ono bas.. plac :D moram ih malo prepravljat kad stignem :))

      Izbriši
  12. Prava nijansa za Lenkicu ;))

    Predivan je i pohvaljujem tvoje nokte !!

    OdgovoriIzbriši
  13. Lak je divan. čestitam na pregledima, i sama želim da popravim svoj rejting, kada je broj pregleda u pitanju. Što se tiče izmjena izgleda ja sam svoj izgled bloga promijenila uz pomoć upustava na ovom blogu

    http://coffeewithmel.blogspot.com/2013/06/kako-promijeniti-izgled-bloga.html

    meni je pomoglo,pa probaj...budi strpljiva :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo stavila sam u bookmarks pa cim nadjem vremena mijenjam i ja, ili ce mi dijana i maja priskociti u pomoc :)) hvala Sanja <3

      Izbriši
  14. Divan je lak <3 i čestitam na svim pregledima :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Jeeeeeeeeee ovo je moja boja!!! Crveno, crveno crvenoooo!!! :D ;)
    Ne briši stare postove! I ja sam se mislila, ali bolje ti ih je ostavit jer onda vidiš koliko si napredovala.
    Ja isto planiram promijeniti izgled bloga jer mi izgleda nekako amaterski, a sad kad pišem pola godine, nekako želim imati i bolji izgled. Nikako uhvatit vrimena za sređivanje i već točno dva miseca mi na post-it papiriću na ekranu stoji zalijepljen ovaj link: http://coffeewithmel.blogspot.com/2013/06/kako-promijeniti-izgled-bloga.html
    http://btemplates.com/
    Nadam se da bi ti ovo moglo pomoći!
    Ja ću pokušat sutra navečer uhvatit malo vremena i promijeniti izgled...
    I baš ti hvala za manikuru! <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo vec sam stavila u bookmarks pa cu naci vremena za promjene :))
      Hvala Lenkice, crveni su tvoji, zna se :) <3

      Izbriši
  16. Možda bi i mogla da promijeniš naslovnu. Ova izgleda poprilično samoubilački xD Alkohol desno, fen za kosu na mjestu gdje ne treba da bude, samo zamisli da je voda bar do pola. I na kraju, šta da padne na leđa i nešto bude sa kičmom? Je li ovo beauty blog? :D :D :D

    I da, primijetila sam i lak. Lijepo ti "ćući" na noktima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha a nemooooooj, djevojka se samo sredjuje :D
      Hvala :*

      Izbriši
  17. Super boja, baš je prava Lenkina i lipo ti stoji :) Čestitke na brojkama ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, evo rastu ubrzano iz dana u dan :) to mi je podstrek da nastavim :)

      Izbriši
  18. Odgovori
    1. Hvala, i ja zapravo najvise volim crvene :) <3

      Izbriši
  19. Fatnastican je! Sad jos da kupis salsu :P

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...