Deborah pečeni bronzer sa svilenkastim završetkom


U zadnjem postu gdje sam predstavila proizvode koje mi se najčešće nađu pod rukom, a možete ih vidjeti na OVOM linku, bio je i ovaj Deborah bronzer. Kupila sam ga prije neka 2 mjeseca, čini mi se, i stvarno je obilježio ovo ljeto jer sam ga nanosila svaki put kad sam izlazila iz kuće.


(Neka vas ne zbuni Kenzo u pozadini, to je samo kutija parfema ali mi se svidjela za položiti bronzer na nju)

Otprilike u to vrijeme kada sam ga kupila, bio je novi u kolekciji. Postoje dvije nijanse, svjetliji(01) i tamniji(02). Ja sam se odlučila za svjetliji jer nisam htjela da riskiram da izgledam previše tamno i neuredno a i kao što ćete vidjeti ima shimmera pa bi to sve zajedno previše šljaštilo.
 

Naziv koji je naveden na ambalaži jeste - Pečeni bronzing puder sa svilenkastim završetkom.
Sadrži 4,95 grama ali znate i same kako ide sa pečenim proizvodima, oni kao da se uopšte ne troše. :) Tako je i sa ovim, ostaju boja i shimmer na licu ali kada pređete četkicom po njemu, imate osjećaj kao da vam treba još proizvoda jer se on uopšte ne mijenja. Ali to je opet dobra stvar kod pečenih bronzera/rumenila. Ne truse se i trajat će vam cijelu vječnost. Kad smo kod te vječnosti, moj bronzer bi trebalo da se potroši do juna 2018.te godine ALI, nacrtana kutijica sa poklopcem ukazuje na to da bih trebala da ga potrošim u roku od 12 mjeseci nakon otvaranja. To me je malo začudilo, jer na sličnim proizvodima obično stoji da trebaju da se potroše u roku od  36 mjeseci od otvaranja. Ne znam koliko je to dobra stvar, ali kao i uvijek, ja bih radije da propratim proizvod i vidim da li se promijenio mirisom i teksturom i da ga se onda riješim.

Bronzer na licu ostavlja blagu boju sa shimmerom, što sam i tražila, jer bih htjela da ga koristim i zimi a neću da previše odudara od moje prirodne duh zimske nijanse tena. Shimmera ni previše ni premalo, dovoljno da se primjeti.

Kupljen je u DM-u, 18KM (9 eura).

Na idućim slikama sam pokušala da vam dočaram kako izgledaju i boja i shimmeri. Boja se slabije vidi jer sam ga uslikala bez pudera kao podloge ali šljokice se lijepo presijavaju. Uzmite u obzir da je proizvod uslikan pod suncem pa se možda reflektuju i više i izgledaju veće nego što zaista jesu kada se nanesu na lice. Nadam se da sam vam bolje dočarala riječima a ako ne možete dovoljno jasnu sliku dobiti o njemu sa mojih slika, u DM-u uredno stoje izloženi testeri pa možete da vidite i odaberete i nijansu za sebe.



Imala sam i drugi pokušaj slikanja proizvoda kada sam ga bukvalno okrenula i direktno nanijela po ruci bez prstiju kao posrednika :) Mislim da se na idućim ljepše vidi, mada kod mene na laptopu i kompjuteru drugačije izgledaju :)







U mojoj kolekciji nedostaje mat bronzer, dakle bez iiiiiiiiiiikakvih šljokica, nimalo...
Slušam prijedloge!

Koristite li bronzere i da li tokom cijele godine ili samo ljeti? Jesu li to mat ili shimmer bronzeri?


You may also like

Broj komentara: 40:

  1. Kako da ti dam predlog za mat, kaaaaaaaaako, kada ni sama nemam :D.
    Ovaj je jako lep, mislim da bismo se fino slagali. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam dugo njuskala po dm-u, ne gine mi obilazak :)) :*

      Izbriši
  2. Jao jako je lep, meni se bas sviđa kakozgledana koži! Ja nemam mat bronzer ovako odvojen, imama u okviru Sleekovog Face Form seta i kao i ceo set odlican je. A pored toga nemam ni jednu preporuku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno lijepo izgleda, ljetos sam ga bas koristila a jos uvijek izgleda isto :)

      Izbriši
  3. bas je lijepi ako ga ima u hrvatskoj svakako ce ici na popis za kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam koristila njihove pudere, ali zato pecena rumenila obozavam!!!
    Divno izgleda <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno imaju lijepa rumenila, i ja sam ih uvijek zagledala i na kraju kupim bronzer :D

      Izbriši
  5. Divan, ali realno mi ne treba:) Što se mat bronzera tiče, nisam pametna. Ja trenutno imam samo 2, onaj Flormar iz duo rumenila, koji je nešto kao ovaj i Artdeco LE Tribal Sunset koji ima kao neke šljokice ali manje od ovoga i baš mi je super, prezadovoljna sam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrazit cu malo u DM-u i CM-u, da se zagledam pod sijalicama imaju li shimmer :))

      Izbriši
  6. Mnogo lepo izgleda. Ali zasto, o zasto je svaki bronzer narandzast :( Ja ih ne koristim, jer su mi svi do jednog tamni :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja ne bih bas rekla da je narandzast, vise mi vuce na smedje, ne znam kako na slici izgleda ali nije narandzast, pogledaj u dm-u, imaju tester...
      Ako su ti svi tamni, onda uzmi neku nijansu kamenog pudera a da je malo tamnija. Tako ces barem imati mat, ili uzmi neku shimmer nijansu sjenila koja bi ti mogla posluziti kao bronzercic :)

      Izbriši
  7. Ja koristi Golden Rose mono senku 209 kao mat bronzer, kad je lepo izblendas bas lepo legne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam razmisljala da uzmem tamni kameni puder :) vidjet cu, ako ne nadjem onda cu tako...

      Izbriši
  8. izgleda divno i moracu da ga pogledam :)
    a mat... hmmm onaj essence veliki je ja mislim potpuno mat. imam ga ali ga ovo leto nikako nisam koristila ali sam 98% ubedjena da nema sljoke :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Artdeco ima mat bronzere a čini mi se i Essence a Deborah su odlična, imali su i oni mat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledat cu, kada je Artdeco snizio, ja sam uzela rumenilo, a sada sam ih naredala 4 :D umjesto jedan bronzer da uzmem :))

      Izbriši
  10. znaš da GR ima mat bronzere ;-)

    uglavnom ovaj mi jako lijepo djeluje.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahha nisam ti zbog toga rekla nego čisto da znaš da ima mat bronzera ahahahha

      Izbriši
    2. hahaha hoces da kazes da nema bujruma?? :D Ja dolazim, htjela ti ili ne :D :*

      Izbriši
  11. Artdeco za mat, a i ovaj je lijep, ali ja ne volim svjetlucajuce bronzere.. mada fino izgleda., :-)
    G.

    OdgovoriIzbriši
  12. jao baš mi je lijep, nisam ovo primjetila kod nas, ali morat ću potražiti :D
    a za mat bronzer i nemam neki prijedlog, ja imam neki Manhattan koji je bio LE i Givenchy prizmu koja je divna, ali je takva i cijena :/

    OdgovoriIzbriši
  13. Juuuj što je divan :D Ja koristim artdecov i vjerujem da je to jedini bronzer kojeg ću imat jer je ogroman, nepotrosiv a buduci da ga rijetko koristim, samo ljeti, drugi mi ne treba :D Barem nešto čemu mogu odoljeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo vec nekoliko prijedloga za Artdeco pa cu pogledati :) hvala ;:*

      Izbriši
  14. Izgleda iznenađujuće dobro, nisam znala da Deborah ima ovo u asortimanu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima, ima i bas je lijepoo :) ambalaza je dosta cvrsta, otvara se na pritisak :)

      Izbriši
  15. Divan je :) Pusti ti ono 12mes. Ovakvi proizvodi mogu godinama da traju, samo povremeno prodjes cetkom na koju si isprickala alkohol i mirna si ;)
    Moja topla preporuka za mat bronzer je Too Faced Chocolate Soleil...Jeste malo jaca cena, ali trajace ti godinama, plus mirise na cokoladu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem, ali tesko mi se odluciti da dam toliko novca sad kad zivim od ustedjevine i dzeparca :D Ali bit ce, znam ja sta je dobro, samo moj novcanik treba da dodje do faze :D

      Izbriši
  16. Predobra mi je nijansa, ne podnosim one bronzere koji mi daju bolesno žuti izgled kože :D
    Potraži Artdeco mat bronzere, odlični su :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos jedan glas za Artdeco, moram potraziti, jos kad bih ulovila na snizenju kao ono savrseno rumenilo... uh :))

      Izbriši
  17. koristim bronzere vise ljeti, ali ga koristim i zimi, uglavnom umjesto rumenila jer nekako vise djeluje prirodnu, koristim mat, ali sve nesto mislim da bi (blago) sljokicasti bolje izgledao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je sljokicasti vise za ljeto, ljepse se stopi sa tenom pa ono samo malo blistavosti daje :) a sad trazim neki mat za zimu cisto da makar imam malo boje, da nisam duh :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...