Golden Rose ruževi (nijanse 86 i 114)



Ne znam koliko puta sam spomenula kod nekih od vas u komentarima da nisam tip od ruževa i sjajeva, ali naravno, kada uđete u ovaj svijet, i počnete da čitate recenzije, đavo vas natjera da i vi to kupite i isprobate. Tako je meni sa ruževima, čak sam sad kupila i stalak za njih koji me onako poluprazan gleda i čeka da ga popunim. Morat ću... :)

Neki od ruževa koji već zauzimaju mjesto na stalku su i Golden Rose ruževi.


Lijevo - 114 // Desno - 86


  • GOLDEN ROSE 114





- Ruž svijetlo roze nijanse sa sitnim zlatnim shimmerom koji po mom mišljenju pristaje plavušama više nego tamnijim djevojkama. Uvijek sam htjela da imam roze ruževe ali kada ih uzmem, jednostavno vidim da mi ne pristaju. Nažalost, imam i tanke usne pa oni ni ne dolaze do izražaja u onoj mjeri u kojoj bi trebali jer mi se samo stope uz bijelinu lica i onda mi usne budu skoro nepostojeće. Ruž sam naručila iz kataloga i tako odabrala nijansu, koja mi se svidjela i tad ali i kad sam je dobila, međutim, razočarala sam se kada sam vidjela kako mi ne pristaje. Najvjerovatnije će biti proslijeđen nekome kod koga će ovaj ruž biti sretniji. :) 
Zbog ovih sitnih zlatnih shimmera, čini mi se da se ruž malo brže sasuši na usnama. 



O ambalažama Golden Rose ruževa već znate, jer ne vjerujem da postoji ijedna od vas koja nema barem jedan Golden Rose ruž. Nažalost, malo su slabije kvalitete ali koštaju SAMO 3KM, tako da nije moje da zahtijevam nešto više od ambalaže. Možete da izaberete skoro svaku nijansu koju zamislite u glavi, jer imaju baaaaš dosta izbora. 

Sadrži 4,2 grama, u sebi ima vitamin E a nema parabena, dermatološki je testiran, a traje 24 mjeseca od otvaranja proizvoda. Sastojke možete da pogledate na idućoj slici.




  • GOLDEN ROSE 86 




    Ruž u nijansi popularnije nazvanoj "trula višnja", koji mi se više svidio nego gore predstavljeni. Jaaako pigmentiran ruž za sve koji vole malo tamnije ruževe na usnama. Možda je mana nekima što je previše pigmentovan, ali moram da pomenem da se teže skida. Meni to nije mana, preferiram takve koji se ne skinu čim nešto približim usnama.

    Također sadrži 4,2 grama i dermatološki je testiran.





    Ovim ružem sam jako zadovoljna, i on ne ide nigdje :)) njega zadržavam na svom stalku za ruževe. Boja možda na ruci izgleda malo svjetlije nego sto jeste, ali nažalost nisam mogla da ga uslikam na usnama jer su baš tanke. Bolji dojam teksture možda imate ovako, nego što biste ga lupom tražile na mojim usnama.

    Da sumiram, prvim ružem nisam toliko zadovoljna zbog svoje sopstvene greške jer sam odabrala pogrešnu nijansu, koja će mi ostati tiha patnja kada vidim kako nekim djevojkama stoji, a drugim sam prezadovoljna, jer volim tamne ruževe, posebno zimi, i sigurno će da me prati na izlascima u torbici.

    Velika prednost Golden Rose ruževa je njihova cijena, svi koštaju 3KM ali to se odražava na ambalaži koja nije najkvalitetnija, barem što se spoljašne ambalaže tiče. Zlatni dio unutra koji drži ruž je poprilično čvrst. Treba dakle samo paziti da se ne ispusti ruž, jer onda sigurno puca ovaj crni dio.

    Još jedna prednost jeste što možete da se izgubite u moru nijansi i vrstama ruževa koje posjeduje Golden Rose kozmetika, i za malu cijenu isprobavate šta vam najbolje pristaje.

    Imate li vi Golden Rose ruževe, i koliko ste zadovoljne njima?

    * iako sam proizvod dobila u svrhu reklamiranja, te isti nisam sama platila, garantujem da je recenzija iskrena i da prikazuje moj stvarni dojam.


    You may also like

    Broj komentara: 50:

    1. Hoću da vidim stalak :D i idem da kupim tu rozikavu nijansu, zaljubih se...

      OdgovoriIzbriši
    2. http://www.ebay.co.uk/itm/Clear-Acrylic-24-Grids-Lipstick-Box-Lip-Storage-Cosmetic-Makeup-case-stand-/190854759675?pt=UK_Health_Beauty_Make_up_Cosmetics_Make_up_Cases_Bags_PP&hash=item2c6fd484fb#shId

      Evo stalka i ovdje ako koga bude interesovalo :)

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Ima isti, jeftiniji na Buyincoins.com :)

        Izbriši
    3. I mene zanima stalak i kako si došla do istog :D Za razliku od tebe ja baš volim ruževe (sjaj baš i ne), a ovi mi se sviđaju :)

      OdgovoriIzbriši
    4. Super su mi oba baš! Ja imam neke,ali nisu ove nijanse! Zadovoljna sam!

      OdgovoriIzbriši
    5. Obe nijanse su predivne...
      Imam nekoliko GR ruzeva ali njih nikad dosta, jer sve imam najbolje o njima da kazem :)

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. I ja ih moram jos nabaviti samo sto necu vise iz kataloga :D

        Izbriši
    6. Stalak je super baš sam klikala, hmm nemam ja dovoljno ruževa da nešto takvo napunim!
      Meni GR ružvi izgledaju super, kažem izgledaju jer ih nisam probala, a nemam ih gdje ni kupiti, nažalost. :/

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Ma i moj je prazan :D ali hajde, znam ja kad to krene da ce se popuniti :) Kako nemas? Cekaj Jasmininu stranicu pa ces moci da narucis online mnogo toga :)

        Izbriši
      2. Čekam njenu stranicu nadam se da ce ubrzo biti aktivna :)))

        Izbriši
    7. Uh 114 je predivan, moraću ga nabaviti.. A ja sam za razliku od tebe luda za ruževima...

      OdgovoriIzbriši
    8. Hajde, hajde, mnogi od nas nisu bili tipovi za mnogo toga pa vidi nas danas :D
      Mislim da bi ne bi stajale te nijanse, ali su svakako lepe.

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Upravo, na dosta toga uopste nisam obracala paznju a sad ne mogu bez toga :)

        Izbriši
    9. Probaću 86 nisam ga primijetila do sad, a ovaj 114 mi vjerovatno ne bi stajao. Trenutno imam 53, 57, 98, 121 i 55 onaj u zlatnom pakovanju, ali sam cesto nosila samo 53. Strasno mi isusuju usne iako ih ja bas njegujem, uvlace mi se ovi nude u nabore na usnama, bas mi je zao...sad vise ne znam volim li ih ili mrzim, i isto sam u potrazi za nekim lijepim svijetlijim ruzem ali da je bar malo kremast:)

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Probaj sa Catrice, neka nijansa od Ultimate shine, vjerujem da su oni dosta kremasti... :*

        Izbriši
    10. Uh ova 86 mi je super, moram je dodati kolekciji. Kako bi dragi Golden Rose nama pojednostavio život da daje imena nijansama ruževa umjesto ovih brojeva, ovako ih uvijek moram zapisivati da ne zaboravim do trgovine koje sam skontala kupit. -.-
      btw. i ja sam naručila sad ovaj tvoj stalak :D

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Znam da i ti volis ovakve nijanse ruzeva :) Joj i meni smeta sto nemaju nazive, ovi brojevi mi nista ne govore nit me asociraju na to koji imam. Nekad moram da otvorim ruz kad hocu da stavim, da bar imaju na vrhu boju ruza :)

        Izbriši
    11. 86 je totalno moja nijansa! <3 Golden Rose mi nije dostupan, ima nešto malo asortimana u Refanu ali je jako loša ponuda. Bila sam baš zapela za ove ruževe i htjela sam 67455 nijansi a sad kako svi toliko trube o njima više me toliko i ne privlače haha :D

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Ma jeftini su barem za isprobat koja nijansa pristaje tenu pa su zbog toga dobri i zato ih vecina i kupuje a nekad znaju iznenaditi kvalitetom i njegom ruza. Zavisi koji, nisu svi isti ...

        Izbriši
    12. Za mene oba! Prodano! Sljedeći shopping su moja :D

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Saro, Saro, opet skupljas a taman si dosla do optimalne kolicine :D istjerat ce te muz :D

        Izbriši
    13. Kako je lep 114, baš nešto što bih nosila. Lep je i 86 ali mislim da mi ne bi pristajao :)

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Meni je ljepsi 86 jer mi svjetli ne pristaju bas :/ a lijepi su mi na drugima...

        Izbriši
    14. Ovaj svetli je prelep!:)))
      Pre par nedelja sam planirala da kupim jedan njihov nude ruz ali sam cula da isusuju usne pa jos razmisljam.:)

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Zavisi koji, evo kod mene je slucaj da ovaj svjetli isusuje a tamni ne, pa nikad ne mozes znati :/

        Izbriši
    15. Divota divota divota :D. Obožavam GR ruževe.

      OdgovoriIzbriši
    16. Čak mi se više sviđa ovaj svjetliji... Ma obožavam GR, baš obožavam!!! :D

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Pa Lenkice tebi i pristaju, ti si plavusica :))

        Izbriši
    17. lepi suuuu!! i ja imam skoro sve i ni jedan mi ne isusuje =0
      Lana

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Meni ovaj rozi malo isusuje, ali 86 je odlican! Kupujem ih jos sigurno :)

        Izbriši
    18. Jako lijepe boje, sigurna sam da će ti super pristajati:)

      Moram priznati da se nisam dugo počastila nikakvim ružem :)

      OdgovoriIzbriši
    19. Odgovori
      1. Ja sam vise za ovaj tamniji ali htjela bih da mi i rozi pristaje, nazalost ne :)

        Izbriši
    20. Ja bih da vidim taj stalak! :) I ja volim roze nijanse, ali mi ne stoje uopste. Tuga zivota moga. Lepe su obe, ali ova rozikasta je lepsa.

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Evo stalka gore u prvim komentarima za naruciti a uslikat cu ga nekad kada budem zadovoljna sa organizacijom sminke :) trebam jos neke stvaarcice nabaviti za poredat sminku pa onda :)
        I ja volim roze ali mi ne pristaju, kmeeee :(

        Izbriši
    21. 114 zelim odmah :D prelijep je, a 86 meni ne bi stajao ja mislim ali mi se boja jako svidja za jesen. :) Pozzz

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Kod mene je obrnuto :) rozi mi ne pristaje a volim roze ruzeve, steta... Ali 86 bas volim, probaj, mislim da bi ti pristajao u nocnoj varijanti make up-a :) :*

        Izbriši
    22. Kod tebe 114 na slici izgleda puno svjetliji od mog 114 :/ hm, ne znam kako :/

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. I da, jako mi se sviđa novi dizajn :D

        Izbriši
      2. I ja sam to prvo primjetila, poslala sam ti da vidis je li do tvoje slike ili je stvarno takav. Ovaj moj je isti kao na slici. Nemoguce da su toliko fulali :/ vise mi se svidja tvoja nijansa... ona bi mi cak i pristajala za razliku od ove.

        Izbriši
    23. joj ,ja ih korististim već 10 godina i odlični su ,obožavam ih ,kupiću ovaj 114 ,nisam plavuša ,već crnka ,ali bolje mi stoji za dan ,ja ima 117 koji je još svelijji , 56 , 57 su mi najtamnijji kojje imam , a imam još 60 , 72 , 76 koji obožavam iz te kolekcije ,imam ineki 335 bledo ljubičasti koji se ne proizvodi više , pa Ultra rich color 55 , 54 i 12 koji je lep, ljubičast ,ali su suvi ,ali dugo traju, kao i onaj 205 i 212 koji baš volim perfect shine. imala sam ja i 77 ,koji ću ponovo da kupim , kao i 66 i 94 , ali planiram i 78 i 79 ,imal sam još i 98 koji mi je jako svetao ,mislim da mi dobro stoji mada mi je lepši onaj 100.

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Valentina, ti si njihov pravi fan :)) svaka cast, finu si kolekciju skupila :) I ja planiram da kupim jos GR ali ne jos, jer sam u zadnje vrijeme kupovala neke druge ruzeve, pa sto se ruzeva tice, pauziram :)

        Izbriši
    24. Od kad citam o ovim karminima ja sam ih nakupovala dosta,mada mi ne trebaju u tolikoj kolicini ali prosto je jace od mene! Uglavnom roze nijanse imam,boja koze i nekoliko crvenkastih.

      OdgovoriIzbriši

    http://noisettecorner.blogspot.com/

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...