Instapost #7

Malo evidencije proteklog mjeseca zabilježene škljocanjem i blicem :)


Mjesec je bio ying/yang, mix ružnih i lijepih stvari ali tu su da se izbalansiraju...




 Još malo i prestajem sa birthday/month freak sličicama :)



Dobila sam i torticuuuu :) 



Pčelica i ja na sastanku anonimnih alkoholičara, nismo uspješne :) 




Lakirala sam noktiće (Holiday #66) 













Golden Rose poklončić 


Kao što znate bila sam i u Novom Sadu...





Donijela kesice iz Novog Sada u koje ste zavirile u ovom postu - KLIK KLIK :)
(Inace, objavili su ga na Aleksandar cosmetics fb stranici, ne znam kako su ga pronašli, ali sigurno brže nego ja njihovu prodavnicu)


Malo sam uživala u sunčanim danima...


Tetošila svoju kosu...


...koja zna dooobro da me pomuči...





Slavila prijateljicin diplomski...





Slavila zaruke druge prijateljice...


Slavila svadbu dvoje dragih prijatelja, uzajamnih kumova (kada i do mog slavlja dođe) :P



Kao što vidite, bilo je i puno slavlja pa mi ne zamjerite što je svako malo vino na slici :D 

Nadam se da je vaš mjesec bio lijep, sa nimalo ružnih trenutaka... 

Meni je žao što mi ljeto odlazi, jer to svake godine podnosim kao da je na pomolu tragedija. Šta ću, ljeta mi nikad dosta :)

Ljubiteljice jeseni, uživajte ;) a ostalima želim da što lakše podnesemo period (makar) do proljeća :D

<3 <3 <3 <3 <3


You may also like

Broj komentara: 28:

  1. "...kao da je na pomolu tragedija" - tako i kod mene :D Neka si ti uživala, neka ti češće bude vino u ruci, a tko zna - možda ubrzo it i budeš nosila ovakav divan prsten :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit cete blagovremeno obavjestene ako se to desi :D evo veceras 7 stepeni a koliko ja znam jos uvijek je ljeto!!! nema smisla! pa i ljeto mi uzimaju :(

      Izbriši
  2. Da nema tih loših trenutaka ne bi znali cijeniti dobre! ;) Ja sam sretna jer je ljeto konačno zavrsilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvini dok te izbrisem iz blogova koje pratim :D heheh
      :***

      Izbriši
  3. isti osecaj imam za leto , bas izrazen takav !!
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  4. hehhehe ovo sa kosom i lion kingom je zakon :D same here! :D
    super post ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo je veceras opet takva kad sam izasla na kisni dan pa cijeli dan isparavanje neko :D a taman sam je fino kod kuce umirila macadamijom i jos nekim preparatima :))

      Izbriši
  5. Ma kakva tragedija za leto, svako godisnje doba ima svoje cari :)
    Sad ce jesen pa hodanje po opalom liscu koje suska.
    Zima pa kicenje jelke i iscekivanje Bozica... Eh sve ima cari :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepo je hodati po suskavom liscu pod uslovom da ne pada kisa i da nije 7 stepeni kao npr. veceras :) toplu jesen jos i podnosim ali ovakva ne.. Da ne pominjem da je jos uvijek ljeto kalendarski a da je tako malo stepeni.
      Zima i kicenje jelke...podnosljivo naaaaajvise mjesec, ali jesen i zima kao da traju 9 mjeseci a onda 3 mjeseca su proljece i ljeto :D
      Evo naljutila sam se, bolje da prestanem :D :*

      Izbriši
  6. ja se uvik ozarim na svoju manikuru!!! :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prva si od mene dobila svoju manikuru zato sto su te boje i moje :)) <3

      Izbriši
  7. Kod tebe je bas bilo veselo ovih dana :)
    Vec sam vecinu ispratila, ali lepo je videti sve ponovo <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Uživala sam u postu. Posebno me oraspoložila torta i tvoji noktići :))

    OdgovoriIzbriši
  9. E neka si ti uživala pa neka naredni mesec bude još bolji uprkos vremenu! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. zanimljiv mjesec :) i meni je ljeto proletilo, sa ove distance kao da je trajalo samo par dana :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni :S najbrze dosad, proslo je trajalo duze, bilo ga je i u septembru, bas topli dani i tople noci :/ Sinoc 6 stepeni, pa to je za kaputa :o

      Izbriši
  11. Odakle narucujes China Glaze lakove ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisala sam o tome, nabavila sam ih u Novom Sadu, nisam narucivala :)

      Izbriši
  12. super fotke i mesec ispunjen lepim i veselim dogadjajima :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Volim ovakve postove, vidi se da si imala lep i ispunjen mesec.:))

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...