Golden Rose 14 i Golden Rose Jolly jewels 108

U nedostatku lijepog prirodnog svjetla da poslikam novitete iz Novog Sada, ubacujem još jednu manikuru sa šljokicama na domalom prstu. Dženana i Magdalena ponosne na mene times two :)) Nokti su kratki ali mojom voljom. Rijetko kad ih pustim, skoro nikada, jer vise volim tamnije lakove koji mi bolje izgledaju na kraćim noktima. Pustim ih par milimetara i opet sječem.

Koristila sam:

- Golden Rose color rich u nijansi 14 (odličan, trajao 6 dana i onda sam ga skinula)
- Golden rose Jolly jewels 108
- Golden rose all in one nail care line (kao top coat)
- Essence kapi za brzo sušenje. 

Da ne dužim, ostavljam vas u slikama... i obećavam uskoro nešto drugo osim noktiju :D 























 


You may also like

Broj komentara: 46:

  1. Meni je bas ta duzin noktiju kako treba, stoji ti skroz. Bitno je da su uredni, ostalo je relativno. Hahhahahahh sigurno su ponosne :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čak mi na slici izgledaju zdepasto :D a nisu bas tako kratki, doduse sad su malcice porasli, slicica je od prosle sedmice :) Sad treci put imam sljokice, ove sto je Dzenana na jednoj ruci mi radila :) :*

      Izbriši
    2. Ma viiiidela sam ti nokte :P.
      Hahahahah Dzenana apsolutni pobednik :D

      Izbriši
  2. da vidiš mene, crni lak na dugi stiletto :D inače ovaj ljubičasto-rozi rich mi se strašno sviđa, baš je nekako idealna kombinacija između te dvije boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedan sloj sam samo stavila cak :) bas je dobar, volim kad ne moram da meljam trista slojeva dok postignem istu boju... Trebala si rec Dzenani da ti i njega dobavi :) ali valjda uskoro krene MakeUpArena stranica pa naruci :*

      Izbriši
  3. Predivna mi je 14ica! Takve nijanse najviše volim <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme,koje divote,instant sam se zaljubila u ove lakice,a noktici su ti krasni,i ja volim kratke nokte i tamne lakove:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nekako mi na dugim noktima ne stoji lijepo, barem na mojim :)

      Izbriši
  5. Ajme,koje divote,instant sam se zaljubila u ove lakice,a noktici su ti krasni,i ja volim kratke nokte i tamne lakove:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da smo sve poludile za ovim GR lakovima. :-)Ja moram sutra po GR rich br. 5 bas mi se nesto svidio taj, a ide jesen pa mi se vec pali neka lampica za te "muljave" boje.
    Noktici i manikir su ti divni, fine i boje :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snow,
      i ja sam se evo bacila na jesenje boje, kupila sam jos neke, da sam mirna :) :*

      Izbriši
  7. Jooj što volim šljokice :)) Inače, ova dužina noktiju se meni baš sviđa i slažem se da tamniji lakovi bolje idu na kratke nokte. Ja sam svoje napokon uspjela malo pustiti, no nisu baš dugački, mislim, negdje 2 cm od ruba nokta i za mene je to sasvim dovoljno jer imam malu pločicu nokta pa mi ovako ipak izgledaju malo ljepše :) Ali za sad ću ih pustiti, baš da vidim do kad će to trajati :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 2cm ili 2mm? :)) ma i meni je taman tek malo kad krenu da rastu, sasvim dovoljna duzina da mogu sve boje na njih...

      Izbriši
  8. Zanimljiva kombinacija, sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako je lep ovaj br.14, predivan <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lepo izgleda :) Zanimljivo i odlicno si uklopila nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  11. A bila si u NS-u već, super :) Fine šljoke, fiiiine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, malo sam se setkala sa Dijanom i mamom :) :*

      Izbriši
  12. jako lijepa kombinacija, ukrast ću je :D
    i jedva čekam makeup arena stranicu i kupit ću sve rich kolorčiće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naruci od nje onako ako znas tacno koje nijanse zelis, posta joj je pored :)

      Izbriši
  13. je li to moguće??? :o
    Jesi dobro ženo? Šljokice. 2 puta. u tako kratko vrijeme :o

    Super je manikura, oba laka su divna ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj da se sokiras ali juce mi je Dzenana stavila sljokice treci put :D Nesto bi joj bilo da nije, ja mislim :D Hvala, idem da lakiram dalje, mozda se opet zalome sljokice na jedan nokat :))

      Izbriši
  14. Bas je lep manikir! Svidja mi se kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Noktići su ti super dužine, uostalom glavno da su uredni i njegovani, a tvoji to stvarno jesu :)
    Manikura mi se jako sviđa. Šljokice i ja~ ljubav :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ti sve moje sljokice ako ima ljubavi medju vama :D hvala ti :*

      Izbriši
  16. Boje su lakova su krasne, obožavam takve boje. <3
    Kombinacija je odlična. ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Oh, ti Jolly jewels su i dalje omiljeni :)
    Samo sto se maaalo teze skidaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam :( zato sam stavila samo na jedan nokat, bas se patim dok skidam sljokice, bilo koje :)

      Izbriši
  18. Jao Boze kako ti divno stoje! I jedan i drugi su divni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakav mislim da stoji svakom, posebno za ove jesenje dane :) <3

      Izbriši
  19. Šljokice su ekstra i ja bih sve nokte uvalila u te šljoke! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nosi ih Lenka, uzmi ih sebi :D ja se jedva natjeram da ih stavim jer znam kako se tesko skidaju :)

      Izbriši
  20. predivna kombinacija :) samo me navlacite slikama ovih lepih gr lakica :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su lijepi, ovaj preporucujem zbog boje i trajnosti a i dovoljan je samo sloj :)

      Izbriši
  21. Predivni su! Ne z nam zašto prije nisam uočila ovaj GR 14, predivan je!! Hoću :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Pisi ga tamo da nabavis :) stvarno jeste :*

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...