La roche posay toleriane teint 13


Danas je na red došla tek druga recenzija nekog pudera kojeg imam. Razlog za to što nijedan drugi nisam pogledala, isprobala i uradila recenziju jeste taj što sam se našla sa Vichy dermablendom, kojeg sam prvog recenzirala. Ta recenzija je završila kao najčitanija i već dugo je u samom vrhu. Bio je to početak blogovanja, nisam znala ni najtačnije da se izražavam, ni da uslikam proizvod onako kako ga svi žele vidjeti pa se nadam da ću se popraviti sa ovom recenzijom.



Puder sam dobila zajedno sa La roche posay termalnom vodom i La roche posay effaclar mat matirajućom kremom sakupljajući bodove na njihovoj stranici.(Iako nisam iz Hrvatske, poslali su mi zasluženi paketić,jeej)

Kao što vidite, dolazi u uskoj tubici od 30ml, vrh je također uzak pa je i doziranje precizno i neće vam iscuriti previše proizvoda. Iako volim pakiranje u tubicama, uvijek znam da nisam istisnula sav puder koji ostane na kraju, ali neću plakati za nekoliko mililitara pudera. :) Puder se inače mora malo protresti prije upotrebe da bi se sadržaj u tubici sjedinio.



Dolazi u samo tri nijanse, koliko sam mogla da istražim - 11 (svjetlo bež), 13 (boja pjeska), 15 (zlatno). Takav je prevod na stranici. Moja nijansa je 13 - sand beige, boja pjeska.

Šta iz La roche Posay kažu o ovom puderu:

Prekriva sve nepravilnosti i savršeno ujednačava izgled zahvaljujući visokoj moći prekrivanja. Nemasna emulzija obogaćena termalnom vodom. 25% pigmenata, SPF 25. Vrlo visoka tolerancija: bez mirisa, bez konzervansa. Nježne, lagane teksture: bez učinka maske. Dostupan u 3 nijanse.

Šta kažem ja: 

Kao što vidite, navedeno je da ima 25% pigmenta što znači dobru moć prekrivanja, s čime se slažem. Koristim i dermablend koji ima isto svojstvo i ovo mi je još jedan puder kojim sam prezadovoljna što se toga tiče. Neke jače nepravilnosti ćete morati malo zakamuflirati, ali u svojim "dobrim" danima, kada mi lice ne ludi, dovoljan je i samo ovaj puder.
Što se mirisa tiče, nisam sigurna da ga nema, ali možda su mislili na to da nisu dodavali neke mirise. Neki sastojci jednostavno imaju određen miris sami po sebi. Ovaj miris meni ne smeta, volim kada mi nešto miriše "apotekarski" :)
Stvarno ne ostavlja učinak maske a opet jako prekriva i lijepo se stopi sa nijansom lica. (Vidim to, jer se još uvijek malo provlačim kao tamnija dok mi boja blijedi, ali ga nanosim samo navečer kada nije prirodno svjetlo i ne vidi se sve) :)
Skroz mi je sličan Dermablendu, samo što sam ovo ljeto eto imala priliku da dobijem odličan puder besplatno, i to u nijansi koja je priličila mom ljetnom tenu.
Koliko sam uspjela da nađem, košta 150kn (oko 40KM, 20eura) , što je malo više od Vichy dermablenda (140kn u Hrvatskoj, a kod nas malo niže kada preračunam jer je 34KM, bio je 32KM pa su povisili cijenu nedavno).




Svjetlija nijansa je Vichy dermablend 25, a tamnija La roche posay Toleriane teint 13
Svjetlija nijansa je Vichy dermablend 25, a tamnija La roche posay Toleraine teint
Na slici možete da vidite koliko su teksturom slični, ako ne i isti. Jednakom lakoćom ih nanosim, potrebno je skroz malo i lako su razmazivi.





Puderom sam jako zadovoljna, skroz se sporo troši. nije mi izazvao bubuljice na licu a pomagao mi je da ih prekrijem kada je to bilo potrebno.
Samo mi je žao što ga nema kod nas u BiH, što mi je teško doći do testera da vidim kako bi mi odgovarala svjetlija nijansa (11 light beige) pa ne znam kako da se usudim i dam novac "na slijepo". Kad bih znala da će mi light beige odgovarati, uzela bih prije njega nego Vichy dermablend 25 (Nude), jer mi se čini da mi je za jednu mini mikro mrvicu lakši od njega.

Jeste li isprobale ovaj puder? Šta vi uglavnom tražite od jednog tečnog pudera?

<3



You may also like

22 komentara:

  1. Pa odlično izgleda puder, a ima LRP u Mostar gradu pa ću ti probat užicat testere ako ih bude bilo.
    I super su ti slike, samo nastavi u ovakvom tonu! :)) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je dobar, ako nadjes 11, javi mi... 13-ka vec pocinje da mi bude tamna...
      Hvala :**

      Izbriši
  2. Ja koristim dermablend 25, ali sam nekoliko puta htela i ovaj da probam, ali sve se plasim da mi nece odgovarati, nijanse su cudne kao i kod dermablenda, sad bi mi vise odgovarala ta lrp ali za zimu nesto izmedju te dve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni vec treba tacno nesto izmedju ove dvije, a interesuje me kakva je ova 11-ka od LRP...

      Izbriši
  3. Odlična recenzija! Vidiš, ja sam uvijek htjela probati ljekarničke pudere ali naprosto su mi nijanse koma. Ili pretamne ili prenarančaste tako da nisam uspjela pronaći ništa što bi mi odgovaralo. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su vecinom prenarandzaste ali nasla sam vichy dermablend koji nije, i ovaj koji jeste malo tamniji ali opet mi nije narandzast na licu i lijepo se prilagodjava ...

      Izbriši
  4. Bas sam cekala recenziju ovog pudera. Zagrejala sam se za kupovinu LRP BB kreme, ali nigde nemaju testere, a napamet ne mogu da kupim :( Sad se dvoumim izmedju ovog pudera i BB kreme... Jako mi se dopada sto dobro pokriva, a opet nije tezak...bas tako nesto trenutno trazim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bb krema mi je malo masnjikava, imala sam tester i meni nikako ne odgovara... ne znam kakva je tvoja koza ali trazi tester, imaju ih.. ja sam dobila dva. :*

      Izbriši
  5. Upravo isprobavam Vichy Normaderm Teint, a i ovaj me tvoj jako zanima. Imam i LRP BB kremu, ali mi se ovo čini bolje za moju masnu kožu. Hvala na recenziji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala neku stariju verziju normaderma i nije mi odgovarao, kod mene je mjesovita koza (t zona ponekad masnija a obrazi normalni)... Nema na cemu :) :*

      Izbriši
  6. Mogao bi mi se svideti, samo u svetlijoj nijansi. Lepo si ga prikazala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja mislim da mi treba neka izmedju ove dvije :) 11-ka mozda, mada do testera nisam dosla...

      Izbriši
  7. U pa bas mi se svidja. Tj oba mi izgledaju zanimljivo. Ako ikada potrosim sve ovo sto ternutno imam ovi su mi definitivno na spisku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oba su stvarno dobri i ja ih volim, ali meni treba jace prekrivanje. Ako je i kod tebe to slucaj, onda neka idu na spisak :) :*

      Izbriši
  8. super zvuci! mogla bih da obratim vise paznje na apotekarske pudere :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja vec barem 3-4 godine unazad koristim samo apotekarske, nekako mi ulijevaju vise sigurnosti od drogerijskih...

      Izbriši
  9. Nisam ga isprobala. Ne znam hoću li, ja i LRP dosad se nismo baš voljeli, haha. Volim pudere koji dobro prekrivaju i matiraju te dugo traju na licu :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Divne fotke, mislim da bi mi 13 odgovarala, nego ne znam da li ga ima u Srbiji.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ima, znam da ih u BiH nema, ali ako imate effaclar duo, vjerujem da imaju i pudere...

      Izbriši
  11. Meni ovaj puder zvuči odlično, imam negdje teste i jedva čekam da ga isprobam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada zatreba jace prekrivanje, dobro ga je imati, zapravo oba :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...