Lazy sunday post - 7 smrtnih grijeha

Počeo je da kruži još jedan tag među nama pa sam se njega prihvatila jer mi je lakše odgovarati na pitanja nego da pišem činjenice o sebi. Nadam se da ćete nastaviti niz, interesanta su pitanja :) 

1. POHLEPA- Najskuplji i najjeftiniji proizvod koji imate?

Najskuplji je vjerovatno neki parfem, a najjeftiniji nešto od tete sa pijace jer je kod nje dosta toga 1KM :) 



2.BIJES-S kojim proizvodom imate love-hate vezu?

Maybelline eraser eye korektor - savršeno prekrije ali nekad mi je jednostavno previse svjetao ispod očiju a to se posebno vidi na slikama. Znam da postoji 6 nijansi a kod nas su bile dostupne samo dvije, pa sam sigurna da bih izabrala pravu kada bi ih bilo više i kod nas u ponudi.


3.PROŽDRLJIVOST-Koji vam je najukusniji proizvod?

Vjerovatno neka labela a i od neki dan Catrice Ultimate Color 110 Pink me up. Miriše na neko voće ali ne znam koje... Njega bih pojela zbog mirisa, a labela zbog ukusa, posebno ono Blistex classic.


4.LIJENOST-Koji proizvod zanemarujete zbog lijenosti?

Masku za lice, posebno onu od zelene gline koju bih trebala da koristim ali mi je mrsko da čekam dugo dok se smjesa sjedini pa i onda dok mi se osuši na licu. Losione za tijelo rijetko koristim, jednostavno zaboravim :/ 


5.PONOS-Koji proizvod ti daje najviše samopouzdanja?

Vjerovatno puder jer i kada mi nije lice u "ludoj fazi", imam mrljice od prethodnih akni koje sporo blijede pa volim da ih prekrijem. Tek tad se može u javnost :) I volim kada imam good hair day!



6.POŽUDA-Koje osobine ti se najviše svidjaju kod suprotnog spola?

Jedno leksikon pitanje koje očito nema veze sa kozmetikom :) ...one osobine koje ima moj momak a nisam ni znala da ih trebam... :)


7.ZAVIST-Koju stvar ili stvari biste voljeli dobiti na poklon?

Na primjer, na priiiiiimjeeeer --- Chanel Chance eau tendre parfem, Naked 2 paletu ili Too faced everything palete jer tako slatko izgledaju :) I puno dooobrih proizvoda za njegu kose... 




Ne znam kakve su vama nedjelje, ali meni su uvijek nekako sleepy -.- 

Uživajte u ostatku dana! <3



You may also like

Broj komentara: 36:

  1. Super je tagic :) Nadam se da ce decko procitati ove zelje i da ce te uskoro obradovati hihihi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaah hvala Lena :D ma dobar je on meni i ovako :**

      Izbriši
  2. Fenomenalan mi je ovaj tag <3
    Slazem se, lakse je odgovarati na pitanja nego tek tako pisati po nesto o sebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bas mi je tesko da smislim, svaki put kad sam bila tagovana, stavim post u pripremu, i jednostavno blokiram, ne znam sta da pisem o sebi tek tako, ova pitanja to uveliko olaksavaju :) .. :*

      Izbriši
  3. Super tag, zavist mi se najvise svidja:)) I meni je na wl bio ovaj Too Face Poreless primer ali sam pročitala da je masnjikav i izaziva bubuljice pa sam ga zamenila Benefitovim Pore minimizer-om.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj da za pola ovih stvari nisam gledala recenzije, ali kad vidim sve ove Too faced proizvode, jednostavno su slatki i bas privlacni. Naravno, da sam ozbiljna u namjeri da ih kupim, provjerila bih sto vise recenzija :) Hcvala ti :*

      Izbriši
  4. Jao bas zabavan post! Mogla bih i ja neki ovakav da napisem.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno, nisam nikoga tagovala pa je slobodno da ga svako preuzme :) :*

      Izbriši
  5. al se nasmija na ono kad si rekla "leksikon pitanje" hahahahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bas mi se nesto ne uklapa ali hajde da odgovorim :D ljubav, ljubav :D

      Izbriši
  6. Kupiću ti ja Chanel kad mi budeš djeveruša, npr :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram ja to onda bolje pogurat, zelim parfem :D

      Izbriši
  7. I u mene su nedjelje sleepy sleeeeeepy, osobito nakon subotnjih izlazaka :)
    Što se tiče lijenosti i kod mene je definitivno maska, iako se baš super osjećam kad se natjeram da je stavim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijemo se onda :D subota unisti drugacije od petka :D
      I ja volim osjecaj nakon sto je skinem, ali eto... mrsko mi je cesto jos i nju da uvedem u redovnu rutinu :)

      Izbriši
  8. Fantastično si napravila post!!

    Baš sam se nasmijala, zabavila a i saznala nešto novo :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao, na listi želja ti je upravo parfem koji sam recenzirala u poslednjem postu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, znam :) ostavila sam komentar, patim za njim :) :*

      Izbriši
  10. odlican post :) lenjost sto se tice nam je ista, uvek mrzim da stavljam masku mada sam se u poslednje vreme zainatila pa stavim neku svaki drugi dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam nasla sad neku yves rocher trominutnu masku, od nara, predobra je... Brzo namazem, brzo skinem, ako si u prilici, probaj :*

      Izbriši
  11. Super tag :D
    Ni ja ne volin nedilje, baš bi samo spavala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma cim mi se spomene nedjelja, to mi je asocijacija :))

      Izbriši
  12. Ove slike na kraju su mraaak... Naravno, i post nije loš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala, neka je ispalo nesto od inace neproduktivne nedjelje :))

      Izbriši
  13. Odličan tag kojeg nikako da natipkam :D
    Ja sam baš tražila taj Maybelline korektor i meni je to nekako jednostavno prepreveliko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakse je natipkati ovakav post nego cinjenice o sebi :) sa pitanjima ide brze :D
      A maybelline korektor ti je prevelik? Ma on je skroz mali... Evo neke slike koje sam ti nasla da ti ga docaram koliki je naspram ruke...
      http://3.bp.blogspot.com/-zXt0ixv-9tg/UbB229cUIvI/AAAAAAAAAiA/NnUlGzTmIBI/s1600/P1040299.JPG
      http://3.bp.blogspot.com/-dt2VPGbDHQM/UaUIKdc-aVI/AAAAAAAAJG0/PXgRnr4lXiw/s1600/maybelline+age+rewind.JPG
      https://lh4.googleusercontent.com/-O2tza8oyFls/UhiyVLqj2xI/AAAAAAAACUk/x1bUQbzjOdc/s640/blogger-image--1961080386.jpg

      Izbriši
  14. Divan je post, moracu da ga napisem :D
    Potpuno se slazem sa tobom oko losiona :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uradi slobodno :)
      Ma i losion i jos par stvari gdje sam lijena :))

      Izbriši
  15. Hehe sad sam videla da se slazemo oko pohlepe i prozdrljivosti :) mada obe volimo osobine koje imaju nasi momci :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...