Manikir za Dijanu

Kako ove sedmice ne učestvujem u Matching Manicure temi, odlučila sam da ne bojkotujem u potpunosti manikure koje ćete sve postaviti. Temu sam zadala samoj sebi jer sam pronašla divan lak koji me je podsjetio na Dijanu, našu Nude Lady :)




Radi se o Golden Rose Selective Creme Brullee 11 nijansi, koja je krem ali vuče na rozu. Mislim da nisam mogla bolje da pogodim nijansu koju bi Dijana odabrala za sebe. :) Nanijela sam dva sloja. Selective lakovi imaju čak 16ml, što je više nego ijedan lak koji sam imala. Poređenja radi, China Glaze ima 14ml, O.P.I. ima 15ml a Selective, koji i izgledom podsjeća na ova dva, ima 16ml. Zvuči nepotrošivo! Da ne spominjem koliko su jeftiniji od oba, koštaju 2,50KM. :) Sigurno ću kupiti još nijansi, ionako sam se jedva odlučila za ovaj.

I zamislite iznenađenja, čak sam koristila i šljokice, također Golden Rose Jolly Jewels u nijansi 120.

Da ne dužim, tu je mnoštvo slika na kojima možete vidjeti čari ovog laka. Enjoy! 






















Imate li neki GR Selective lak? 


p.s. Dijana je lakirala nokte crnim i crvenim lakom, pa je neko morao umjesto nje da napravi balans u univerzumu sa ovakvim lakom ;)



You may also like

33 komentara:

  1. Mnogo mi se dopada, a najvise cenim gest stavljanja sljokica posto znam koliko se mucis da ih skines <3 <3 <3 .Duuuuuuuuusa :D. Taj GR ce biti moj, ne zato sto nemam vec bas takvu nijansu nego, eeeeto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi ni svjesna koliko sam se namucila da ih skinem :D I naravno nalakirala ponovo China glaze koji je poklon od doticne iz naslova :P <3

      Izbriši
  2. balans je postignut:) super nijansa i lak, a baš mi se sviđaju i šljokice.

    OdgovoriIzbriši
  3. predivni noktici :) odusevljena sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) morali smo ispostovati Dijanu sa bojama :))

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hehe da, bas jeste, mislim da je Di pala u depresiju zbog svojih crnih noktiju :D

      Izbriši
  5. Obožavam ovakve nudaste nijanse, i super su se šljokice uklopile.

    Super manikura, sigurna sam da će Dijana biti zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Manikura ti je predivna, jako mi se sviđa ovaj GR lak, baš vuće na rozo :D
    Btw, ti mene opasno mamiš s ovim parfemima, vidim da imamo isti ukus - Chloe Love mi je sljedeći na listi (pored Marc Jacobs Daisy i Chanel eau tendre) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, polako, uzivaj prvo sa Chloe Signature pa ces onda preci na Love, koji je predivan, ja sam ga citavu proslu zimu koristila, pauzirala u ljeto, i sad je ponovo dosao na red, i ovo mu je zadnja zima koju ce dozivjeti :D
      Hvala, lak je stvarno lijep :*

      Izbriši
    2. Eto, još jedan dokaz da imamo jaaaako sličan ukus u parfemima :D
      I ovaj miris mi je predivan, ali morala sam prvo uzeti Signature :D

      kiss

      Izbriši
  7. Bas sam juce gledala ove predivne GR sljoke i nisam ih kupila :( Ipak cu morati da ih imam <3
    Divan manikir, volim ovakve noktice i sama cesto nosim ovako nesto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) za mene je -out of the box- da koristim sljokice, ali morala sam zbog Dijane :) :*

      Izbriši
  8. To je ta Dijana nijansa! :D Kod nas se GR najvise prodaje u nekoj famoznoj Kristabell parfimeriji koju ja ne umem da nadjem sve da mi zivot od toga zavisi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogodila sam u centar, a? :D Pitaj Dijanu, ona sigurno zna :D :*

      Izbriši
    2. Tijana, duso, u neznanju zivis. Na terazijama u prolazu, ispod Armani radnje. Vodim te.

      Izbriši
    3. U kom prolazu??? Prosla sam kroz oba i nema nikakve parfimerije. -.- LEAD ME!!!

      Izbriši
  9. Hoću i ja da mi posvetiš manikir :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako moram imat spicaste nokte onda necu :D A i ne znam koje su tvoje nijanse, kazi, vidjet cemo sta se moze :D :*

      Izbriši
    2. Pa jedno 3 mjeseca furam mint :D potrošila sam 5 bočica laka ali i dalje ne odustajem :D

      Izbriši
  10. predivni nokti, a i lakovi mi se sviđaju. imam ja sličan ovakakv šljokasti od essence, i ja se namučim sa skidanjem.
    I imam isto ovako nalakirane nokte samo s bijelim lakom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rijetke su prilike kad nosim sljokice, ali evo za Dijanu sam morala :) hvala :*

      Izbriši
  11. Upravo uređujem nokte i kradem ti ideju ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da cu vidjeti na blogu kako je ispalo :*

      Izbriši
  12. Ajme, kako je krasna manikura! I ove sljokice <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) da, i meni su se cak sljokice svidjele ali ne toliko kad sam pocela da ih skidam :) :*

      Izbriši
  13. Jako, jako lijepa manikura :D Moram si nabaviti ovaj šljokasti golden rose :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijep je za ukrasiti jer ima razlicitih boja, rozo, ljubicasto, srebrno... bas fino :)

      Izbriši
  14. hihi ti i šljokice :D uvijek se nasmijem :)
    Ali manikura je divna ♥

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...