Matching manicure / Tijana LeClaire / Bojkot šljokica tamnom klasikom

Uh, bilo je muka naći nekoga ko ne želi da radi šljokice :)) Tijana se dobrovoljno javila i dogovorile smo se za tamni lak budući da ide jesen pa da vam i damo svoje prijedloge za jesenji lak.

Ali, moram na početku da se opravdam. Vidim da ste sve vi uložile puno truda u svoje manikure ali meni je ovo bila baš burna sedmica, pa se nadam da ćete mi oprostiti što sam samo klasično nalakirala nokte, jedva sam stigla uopšte da skinem stari lak i nalakiram ovaj.
I ranije sam htjela da pokažem ovu nijansu pa se ove nedjelje samo provlačim kroz ovu ideju i izvinjavam se i vama i Tijani što je ovako obična manikura. <3 

Ja sam koristila China Glaze Charmed I'm sure koji sam dobila od Dijane pri svom posjetu Novom Sadu. Savršeno je odabrala a jedinu uputu koju sam joj dala bila je da želim tamni jesenji lak.

Sadrži 14ml, radi se o taaaamno ljubičastom laku koji na momente izgleda čak kao crni sa malo ljubičastog odsjaja. Dovoljan je jedan sloj, formula je divna za mazanje a četkica je uska kao kod ostalih China Glaze lakova i to mi je njihova jedina mana jer ja volim one široke koje u dva poteza prekriju nokat.

Da ne dužim, to je samo lak, prilažem slike.... :)





















Slikala sam ih nekoliko sa blicem jer mi se činilo da ne mogu da uhvatim pravu nijansu.

Kao bazu sam koristila Golden Rose All in one.

Volite li tamne lakove i dijelite li lakove na godišnja doba? :)


You may also like

Broj komentara: 39:

  1. E, kupiću ga, jako mi se svidja, znatno je lepši nego u bočici. Odlično ti stoji,ova slika gde je radio blic baš pokazuje koliko je lep.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno si dobro odabrala za mene, sad idi da ga odaberes i za sebe :D

      Izbriši
  2. Jao super je boja. Ja ovakve lakove teglim čitavu jesen i zimu. Do marta, kad mi nokti procvjetaju :). I sviđa mi se ovaj đavo za telefon :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto :) volim i da mi tamni stignu na red :) Hvala :*

      Izbriši
  3. Kako je divan lak!!! Obozavam ovakve nijanse za jesen/zimu ;)
    Ne delim lakove po godisnjim dobima, ali se oseti na mojim nokticima. Podjednako volim tamne, svetle i jarke boje na noktima. Volim sve boje, to je sve sto cu reci :) Mada, moram da priznam da zimi uglavnom biram tamnije lakove, koje tokom vrelih letnjih dana jako retko nosim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je nekako i kod mene :) ali ne bas da volim sve boje, ali vecinu da, i prosaram ih sve tokom godine, kako mi koji godi :) :*

      Izbriši
  4. ,,Oooh look at me, I had a life to attend'' ništa nije nacrtala samo da bi nam rekla kako ona zapravo zivotari izvarn bloga. Niko ti ne bi verovato. :P Moj je lak definitivno svetliji od tvog, ali nema veze. Jorz iz purdi enivej. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne brini, u iducoj sedmici nemam zivota :D evo ukocila sam se hahaha samo cu da lakiram D: :*

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. hahaha ma nemam sta toliko da pricam o njemu :D slike kazu vise a ja mogu samo 3 recenice da kazem o onome sto i mene interesuje kada citam recenziju laka :))

      Izbriši
  6. Predivan lak, i jako uredno namazano! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti mada ja nisam zadovoljna :D ali hajde... :*

      Izbriši
  7. Volim tamne lakove, i ne djelim po godišnjim dobima no draži su mi zimi.

    Divan ti je, mislim da ću ga kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jeste, ako kupis, vidjet ces kad budes mazala :) :*

      Izbriši
  8. Divan lak,inace ja ne volim sljokice nikako. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa Leno gdje si mi bila kad smo se uparivali da ides sa mnom :D

      Izbriši
  9. Ne delim na godišnja doba, samo kad počne neko, onda kao furam boje u skladu, ali odmah posle šinem neki koji totalno nije u skladu :D
    Ovaj je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  10. Nijansa je odlična! Baš mi se jako, jako sviđa, što je čudo jer nisam od ljubičastih nijansi baš, iako moram priznati da me ove tamnije boje šljive privlače, a nisam ljubitelj boje jorgovana i sličnih svjetlih ljubičastih nijansi :) I maskica za mobitel je medena :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam kupila jedan svjetliji i bio je jednom na noktima, ne mogu, ne dozivljavam ga :)) Hvala :*

      Izbriši
  11. Što se mene tiče, sve nijanse ljubičaste su lepe :) Delim prema godišnjim dobima i to nekako spontano, nije da želim, ali jednostavno tako biram.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i kod mene, ali sto kaze Magdalena, nekad zna zalutati neki koji mi nije bas za tog godisnjeg doba.
      Ma jarki mi ljepse idu uz ljetnu odjecu i uz ljetni ten, a tamniji mi idu na svijetlu kozu :)

      Izbriši
  12. Skroz neobična nijansa ljubičaste, kao dim ljubičasta, tebi lepo stoji. Nego je li to držiš mobilni na prvim slikama? Šta god da je mnogo mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, mobilni je sa maskom na njemu, imas ih puno na ebay-u za naruciti pa potrazi i neku za sebe :)
      Hvala :*

      Izbriši
  13. Nadam se da ćeš bojkotirati šljokice i dalje jer ovaj ti odlično pristaje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro, vec sam ga drugi put namazala, bas mi se svidja :) idem u pohod za tamnijim. :*

      Izbriši
  14. ok mislim da sam objavila pola komentara nešto mi hje zaštekalo ahahahah :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovo je baš jesen-lak, ali... U mene nema podjele, osim što u jesen ponekad nosim tamnije crvene nijanse koje ljeti nikad ne bih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde Lenkice eksperimentisi, kada su nas sve ovi nail blogovi bacili u eksperimentisanje, mozes i ti :D

      Izbriši
  16. Charmed I'm sure <3 ovaj lak želim od kako sam ugledala swatch na nekoj stranici. Ljubav na prvi pogled, iako uopće nisam fan ljubičaste!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ma ovo skoro da i nije ljubicasta koliko je taman, ali je odlican, ja sam ga opet namazala, volim ga na noktima :) Cak mi je lijep i sada na duzim a inace ne volim tamne lakove na dugim noktima ...

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlican lak :) Pratimo se na GFC? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...