NOVI SAD NEW IN + Di i MakeUpArena paketići

Ne znam koliko ste uspjele da primjetite ali volim povremeno da odem do nekog obližnjeg grada bivše nam Juge :) Najčešće je to Osijek, ali zapostavila sam Beograd i Novi Sad pa je ovaj put izbor pao na Novi Sad.
Uvijek prelijep grad gdje mi je dosta da se samo popnem na Petrovaradin i uživam u pogledu. Valjda su za to zaslužne Balaševićeve knjige i pjesme koje sam upijala više puta. On sa takvom ljubavlju priča o svom gradu da je nemoguće da ga ne zavolite.
Uvijek kada dođem, osjećam da sam dobrodošla u taj grad gdje vlada takva opuštenost, i dosta me podsjeća na moju Tuzlu po atmosferi koja vlada u njemu.






Uživajte i vi malo u pogledu...a ko ga nije posjetio, mora, obavezno! 

Ovaj put me posebno radovao posjet Novom Sadu jer sam imala priliku da upoznam jednu blogodrugaricu, a to je Dijana :) Da, to je ona 50 shades of Nude, kako je Tijana zove :D 
Mi smo se već ranije dogovorile da nabavimo neke stvarčice jedna za drugu, koje smo skupljale najmanje mjesec dana i redovno se obavještavale o ulovima preko WhatsApp-a da bismo shvatile da imamo problem oko slanja. Mislile smo da ce to glatko da ide, međutim, carinjenje i ostale gluposti pri slanju nam se nisu isplatile pa smo odlučile da šaljemo autobusom. Srećom, ni to nije dočekalo svoj red jer sam se ja uspjela organizovati da dođem u Novi Sad a ona sa oduševljenjem prihvatila da dođe i ona. Tako da smo mi fino popakovale šta imamo i zaputile se u grad koji obje volimo. 
Došla sam s mamom pa nismo protabirile o svim temama o kojima bismo mogle ali nekoliko sati mi je bilo dovoljno da shvatim da nisam imala pogrešan dojam o njoj. Iako smo bespotrebno dugo lutale ulicama Novog Sada tražeći našeg momka Aleksandra, provele smo lijepih nekoliko sati. p.s. Izvini na umoru :D

Još jednom ti se zahvaljujem što si uopšte došla, i bila dobar domaćin iako zapravo nisi iz NS-a :) Hvala za trud koji si uložila dok si našla što sam htjela da mi nabaviš, i za dodatne poklončiće... svime sam podjednako oduševljena i nadam se da je ovo samo prvi od naših susreta. <3


Poklončiće sam dobila u ovoj preslatkoj kutijici kojoj još uvijek tražim neku lijepu funkciju tako da mi je na očima svaki dan. Obožavam kutijice i volim da redam svašta u njih. Nekako mi sve ljepše izgleda kada je spakovano u njih ali ipak pri ruci. Onda sam otvorila kutijicu....



Čitav proces je krenuo od ovog malog rozog čuda a onda se samo množilo :)
Radi se o ebelin masažeru za čišćenje lica i dijelim oduševljenje sa vama koje ste ga recenzirale, kod nas ga, naravno, još uvijek nema.
Tražila sam još Mixu jer sam vidjela da je hvale, i mogu reći sa razlogom. Znam da piše da je krema za ruke ali ja njom mažem i stopala i od tad su mekana kao nikad dosad. Dijana mi je još u Sephorinu posudicu usula malo Mixa losiona i sad mi je žao što ga nisam uzela tamo u dm-u dok sam imala priliku, ali eto, nisam znala da će mi se svidjeti. Volim losione koji mirišu medicinski, sterilno i na čistoću a pritom još i stvarno njeguju.
China glaze nam također još uvijek nije dostupna pa sam tražila da me opskrbi jednom jesenjom bojom, i odabrala je što bih i ja, a u pitanju je nijansa - Charmed I'm sure.
Nyx još uvijek nemamo, ali nadam se da će se to promijeniti ubrzo zahvaljujuci Areni :) da, sajt je još uvijek under construction, da ne provjeravate bezveze :)) Dobila sam rumenilo u nijansi Peach, prepustila sam Dijani da ona odabere, i nyx ultra pearl pigment.
U Sephora bočici je Kiko losion, pogodite, ni Kiko nemamo :D
Tu su još i turpija iz Aleksandra i  Blush kist 14b, koji isto tako dolazi kod Arene, jeeej, imaju skroz kvalitetne kistove pa kad budete naručivale svoj prvi paketić sa stranice, obavezno isprobajte bar jedan kist dok se ne navučete na njih, pa onda u drugoj narudžbi možete da ih naručite više :D


Tu je još i nasvazvonahvaljena Macadamia No tangle četka, i putni paketić koji sadrži masku, šampon i ulje. Ja sam još na to dodala i još jedno pakovanje maske i dobila gratis ulje. Da, gratis. Čudite se sad svi :D rijetko ko da sam ponudi gratis proizvod ali potrošila sam 20eura, red je bio da me nečim počaste :D 

To su Dijanini pokloni u kojima uživam svaki dan :) HVALA <3

ALI TO NIJE SVE! :D Častila sam se i sama u Novom Sadu, kada sam već došla, da vidim onda i taj famozni Aleksandar koji mi je bio sve manje drag dok sam lutala ulicama još umorna od puta da ga nađem ali sam se brzo smirila kad sam se našla među lijepim stvarčicama :)


Tu su bočica sa pumpicom za bilo kakvu tečnost, meni služi za aceton a u nju možete sipati tonik, micelarnu za čišćenje lica, sve u svemu zgodna stvar čak i za putovanje.
Još dva Blush kista na koje ćete vi tek da se navučete :) zatim još jedan China glaze lak u nijansi Scarlet. savršena crvena kakvu sam tražila, i NYX HD korektor po preporuci Head in the Clouds, kliknite, imate i recenziju.



I evo ih malo na okupu...


Onda nam je u Tuzlu došla Dženana pa smo išle kod Jasmine da se one šminkaju a da ja uživam u igranju sa Jasmininom preslatkom bebicom Andreom. Mogla bih tako cijeli dan :) (nisam sigurna smijem li da postavim sliku, ali vjerujte mi na riječ da je very very very cute!)
Jasmina nam je dala po paketić Aura proizvoda i naravno da mi je "uvalila" jedan šljokičasti lak kojeg mi je Dženana odmah namazala, bilo bi joj nešto da nije :D


Aura eyeliner u ljubičastoj boji zajedno sa mono sjenkom u istoj boji, mini ruž u nijansi Marakech, sjaj za usne, krema za ruke i GR Jolly Jewels 120. Hvalaaa <3

...................................................................................................................................................................

I tako, provela sam lijep produženi vikend :) druženje, priča, pokloni i uživanje, nadam se da će se ponoviti a i organizovati sa više vas jer su to baš one lijepe stvari koje su prizašle iz ovoga, da ne bude da smo ostale samo na površnim i hladnim recenzijama. :)

Šaljem vam poljupceeeeeeeee :* :* :* :* :* :* :*


You may also like

71 komentar:

  1. Jao jedva čekam da stignu BLUSH kistovi, zamisli kako mi je samo ih nekoliko puta gledati.... uh uh..... i hvala za ove divne riječi za moju bebanu, istopila sam se sva :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bebana je med medeni, a tako mirna :) i sve je odusevljava i kupi ocima, a samo nogicama dole maratone prelazi, jadna ti kad prohoda heheh :))

      "Tu su još i turpija iz Aleksandra i Blush kist 14b, koji isto tako dolazi kod Arene, jeeej, imaju skroz kvalitetne kistove pa kad budete naručivale svoj prvi paketić sa stranice, obavezno isprobajte bar jedan kist dok se ne navučete na njih, pa onda u drugoj narudžbi možete da ih naručite više :D"

      Sve ti je jasno :D i dosta vise under constructiona :D

      Izbriši
    2. zbog mene koči ta stranica jer jednostavno nemam vremena da se pozabavim njome i pošaljem čovjeku izmjene koje treba da uradi.... dođi ti čuvaj Andreu a ja ću da "radim" heheeh

      Izbriši
    3. Nije frka, ti nam trebas samo za hranu hahaha to nemam u ponudi :D

      Izbriši
  2. Joj milina:) divan paket, divna kozmetika, jos ljepsi Novi Sad:) Taj NYX korektor izgleda odlicno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos ga nisam isprobala ali vjerujem Marijinoj recenziji, ostavila sam je iznad pa pogledaj :)

      Izbriši
  3. Divan post ;) Bas sam uzivala citajuci i lepo si nam prenela utiske sa vaseg divnog druzenja ;)
    Nadam se da ce ti odgovarati korektor ;)

    Volela bih kada bi ovakva okupljanja postala standardna, da se upoznamo i druzimo na pravi nacin, a ne sve da se svodi na komentare na blogu ;) To je, bar za mene, jedna od najlepsih stvari koje proizilaze od pisanja bloga ;) To su divna i iskrena prijateljstva koja traju... Ista interesovanja, navike, opsesije, slican pogled na svet...

    Uzivaj u novitetima i pokloncicima <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam htjela da davim pricom jer znam da rijetko ko to cita ali bilo je jos stosta sto sam mogla da dodam :) Veceras isprobavam korektor prvi put pa ti javim utiske :)

      Meni je bas zao sto nisam i tebe upoznala ali sigurno bih da sam dolazila u Beograd, i ovo smo se Dijana i ja na brzinu organizovale, bukvalno u dan-dva. Bit ce prilike, nadam se :)

      Hvala draga, ljubim te :*

      Izbriši
  4. U fenomenalni noviteti. Blush cetkice su predobre. I ja imam tu za mineralni puder i fenomenalna je. Sve od nyxa i CG sto si kupila je prelepo! Aurine olovke i kremice su super. Tu za ruke nisam doduse probala, vec za stpala i ona mi je dobra. Nadam se dati je bilo lepo u Novom Sadu. Ja ga mnogo volim u upravo idem tamo sada:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blush cetkice cu sigurno jos pokoju da kupim, tacno se moze napraviti mala kolekcija od njih, jako su kvalitetne :)
      Jedva cekam da dodju i one kod nas, i CG I NYX :)

      Lijepo se provediiiiiiiiiiii :) i ja bih rado ponovo, pa cak i da dodjem na vise dana :) :*

      Izbriši
  5. Mene zanima kakvi su ovi Blush kistovi???... Baš sam jučer sebi kupila jedan ovakav jer me ''zovnuo''s police i nisam mogla reći ne...Nisam ga još probala jer sam jutros bila u žurbi :-(
    PS. uživam čitajući tvoj blog i iz prikrajka željno očekujem Areninu stranicu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su odlicni svi, nisam se mogla odlucit koji prvo da kupim :) ali sigurno ih uzimam jos prvom prilikom. Ova koju sam dobila od dijane je za blendanje, a moji su za korektor i mineralni puder mada cu ja da ga koristim i u druge svrhe :D

      Hvala ti :) a ne znam odakle si, dostava sa Arene ce nazalost biti samo za BiH upravo zbog komplikacija oko dostave spomenutih gore u tekstu :/

      Izbriši
    2. Mostar :-)

      Sinoć sam otkirla ''brdo'' blush kistova i kupila ovaj za mineralni puder (također će biti korišten i u druge svrhe)

      A Arena nek se požuri :-)

      Izbriši
    3. Evo govorim joj i ja, vidis da sam se ponudila i da joj dijete cuvam samo da se ona baci u izradu :D :D
      Gdje ih ti sad kupujes? Dosli su negdje u Mostar?

      Izbriši
    4. Stigli su :-) ,mislim, nedavno...jer na FB stranici sam vidjela najavu Blush kistova stavljenu nedavno ....

      Kupila sam jedan, ali mislim da ću ''skoknuti'' po još koji

      Čekam i recenziju :-)

      Izbriši
    5. Cekam i ja onda da do Arene dodju :) :*

      Izbriši
  6. Kojih li divota... Sve bi ti ukrala.. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao, kako lepa priča :) Beše to divno druženje, nema šta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jeste, nadam se da ce ih biti jos :) :*

      Izbriši
  8. fenomenalne slike novog sada, ali i stvari u kutiji!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super, pa ti si onda ovo dana imala pravo blogodruzenje. I ja jedva cekam kad cu imati vremena da nekud maknem, i mozda nekog od vas upoznam.
    I divne stvarcice. Mislim da ce meni za sledeci mjesec ta ili TT cetka biti u New in postu, dugo ih vec smekam. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, jesam, zaredalo u nekoliko dana da ih upoznam :) Ako maknes do TZ, javi nam se :)

      A bas smo pitale Dzenanu u vezi cetki jer ona ima obje i kaze da su u sustini iste, samo joj je macadamia bolja jer je lakse drzati u ruci :) a ako budes isla u Srbiju, uzmi ih u Aleksandru jer su puno jeftinije nego kod nas u CM-u. Kod nas je 25KM, a tamo je 720-750 dinara (nekih 13KM) sto je puno isplatnije :*

      Izbriši
  10. Prelepe slike i mnogo lepih noviteta, bas me zanima tvoje misljenje o Macadamia kozmetici:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo na prvu sam odusevljena mirisom koji mi je ostao u kosu, sinoc sam prala a i danas je istog intenziteta :) sto se njege tice, ne vjerujem da sampon ima nekog narocitog uticaja na to ali maska i ulje su mi bas lijepo smirili kosu, steta sto su tako skupi jer bih rado kupila makar masku! :(
      Ali bit ce prilike, kad budem zaradjivala :) do tad cu samo povremeno uzimati ova mini pakovanja :) dodje 30ml za 320dinara(5-6KM) a ono veliko pakovanje je oko 2000 dinara sto mi je puno da dam trenutno. Ali ko moze, ima moju preporuku :)

      Izbriši
  11. Slike su divne. China glaze lak mi je divota! :)
    Uživaj u ovim prekrasnim proizvodima! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oba China Glaze su odlična ali zasad je na red stigao samo ovaj crveni :) Hvala :*

      Izbriši
  12. Pih, ništa mi se ne sviđa, ko ti je birao stvari :D. Hahahhahah :D.

    Bilo mi je jako divno i jedva čekam narednu priliku :)))! Daj mi zajednicku sliku na mail, da imam za uspomenu, pa kolika god poplava da smo :)!


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grozota, ovo sam uslikala prije nego je letjelo u kantu :D

      Izbriši
  13. Diiiivan vikend, divni pokloni i divno druženje :D.

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj kako je sve lijepo:) macadamiom ćeš se oduševiti garantujem, ako do sad nisi probala:)
    Hoću i ja NYX:) jedva čekam da dođe u Tuzlu, ima da dođem samo zbog toga:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vec sam se odusevila mirisom, a i njegom, stavila sam masku i ulje :) cetka je isto odlicna ali poslije maske nije imala puno posla :)
      Jos malo, jos malo :) nyx, china glaze i obavezno uzmi neki od ovih kistova :) :**

      Izbriši
  15. Ma vidi ti tu hrpicu :) Prosto mi toplo oko srca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, i meni :) i zbog NS, i zbog hrpice :)) :*

      Izbriši
  16. Novi Sad je stvarno lijep. I drago mi je da si se družila i sa ostalim blogodrugaricama. I ja sam upoiznala Dženanu, čudo od djevojke, super je lik, a za Jasminu sam sigurna da je divna, ne znam zašto,ali imam takav utisak. I divni pokloni i divne stvarčice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa sta cekas, zeno? :D Dodji i do TZ da nas upoznas :)) <3
      Jesi li i ti ocekivala drugaciji Dzenanin glas u skladu sa njenim bitchy obrvama? :D Jasminu i mene je iznenadila :))

      Izbriši
  17. SAVRSENO!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tako mi je drago sto si bila u Novom Sadu!!!!
    Svasta si divno dobila/kupila <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi li ti iz NS? ja sam tamo cekala da mi se u grupi javi neko iz NS i nigdje nikog :(

      Izbriši
  18. Divno <3 Drago mi je što ste se lijepo provele i razmijenile stvarčice. Super si stvari dobila i kupila :))

    OdgovoriIzbriši
  19. Divni su ti pokloni! :) A i Novi Sad je divan :) Nikad nisam bila tamo, ali bih stvarno voljela otići! Morat ću kad tad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moras, stavi na listu gradova gdje moras otici :)) jos ako si citala Balaseve knjige i ako slusas njegove pjesme, sve ce ti se razbistriti kad dodjes :)

      Izbriši
  20. PRedivni pokloni :D jako mi se svida crna kutija s točkicama, hocu i jaaaaa :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se puuuno svidja, trazim joj mjesto i funkciju :)) :*

      Izbriši
  21. Novi Sad je prelijep grad, zao mi je da ga nikad nisam posjetila :)

    A noviteti su ti da padnes u nesvijest od ljepota <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Ajme da mi je bilo bit s vama... <3 :D
    Suuuuuuper mi je sve i Sephora i NYX i CG, a baš me zanimaju i kistovi!
    Nadam se da ću se i ja jednom družit s vama u ovoj kombinaciji jer obožavam Di i DŽ, a i jasmina je super cura! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lenkice, mi s tobom idemo u juznije krajeve, gdje je toplo i gdje ima moreeee :)
      Kistovi su odlicni, jedva sam se odlucila koji cu :) ako dodjes u priliku da ih uzmes, nemoj da se dvoumis :) <3

      Izbriši
  23. zanimljivo, opet Macadamia No tangle četka! u zadnje vrijeme iskače iz paštete i intenzivno mi se mota po glavi :)) može li par riječi o njoj, kako si zadovoljna, kako ide na mokru kosu, obuzdaje li kovrčavu....? :) možda puno pitanja, ne moraš odgovoriti na sve, bar koje ;)

    hvala ti, pozz! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam je kupila da isprobam bas iz tog razloga, reko ne hvale je bezveze valjda :))
      Moja kosa je ravna do valovita, raste mi moja kosa, dosla je do pola a dole je farbana preko pramenova tako da je ostecena i mrsi se. Za kovrcavu ti ne mogu reci kako djeluje ali na mojoj je odlicna, posebno na mokru, Prolazila je kao kroz vazduh :) lijepo klizi i ne cupa jer je plasticna i malo elasticna pa ono kad osjeti da mozda od prve nece proci kroz kosu samo rasceslja koliko moze, a od drugog puta vec rasceslja skroz. Ali ne osjetim cupanje nikakvo. Vidi s nekim kakva je za kovrcavu :) :*

      Izbriši
  24. Bas je lepa prica, ne sumnjam da je Di divna osoba :) Iako je ni ja nisam upoznala :D
    Odlicni noviteti, a pokloni su posebno lepi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je vikend bas lijepo ispunio, uzivala sam :) hvala :*

      Izbriši
  25. Kako se meni ide u NS, najviše zbog Balaša! Pravu bih mu na kućni prag otišla :D
    Ovakav swap smo imale Dz i ja i to mi je bio najdrazi poklon ikada :D Doduše, još je bolje kad je international swap, ali sa cemo kad zivimo blizu :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma eto meni posebno drag zato sto mi moze nabaviti nesto sto mi nemamo ovdje i obrnuto :) :*

      Izbriši
  26. jao, vidim da vam je bilo divno :)

    Nisam nikad bila u NS, a velika mi je želja otići, kao i Neira mislim da bih Đoletu otišla ravno na kućni prag :D

    Noviteti su ti divni svi odreda, ovaj Blush brush me jako mami :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da ce ti se svidjet grad :)) a i idi do aleksandra po kistove :)

      Izbriši
  27. Što je tebi loše :P
    Skoro ne videh da se neko ovako obogatio novim stvarima.
    Lep je Novi Sad, imam kumove tamo, pa odem na svakih par meseci da ih obiđem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si gradu bas cest gost :) blago tebi, i ja bih cesce ili barem da dodjem na vise dana :) :*

      Izbriši
  28. Bilo vam je divno. Bas mi je drago. Istog dana bila sam i ja u NS sa muzem, a mislim da smo se za kratko vreme obisle u Alexandru :D
    Divne pokloncice si dobila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Steta, da smo znale makar da se u aleksandru sretno u kupovini heh :)) hvala :*

      Izbriši
  29. Predivne ste mi obje dvije, i ti i Dijana iako vas nisam upoznala, ali se nadam da jednog dana hoću :D Predivne su sve stvarčice koje ste skupljal ei extra pokloni :D Kao i Jasminini pokloni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam upoznavanju s tobom i jos nekoliko djevojaka s kojima sam se slozila ovako preko blogovanja :) Hvala Sarice :)) <3

      Izbriši
    2. ;) Hvala ti :)

      Btw, tek sada vidim da sam napisala "obje dvije" - stupid :D :D

      Izbriši
    3. Znam da si pismena pa sam znala da si samo u brzini pogrijesila :D nisi stupid :D

      Izbriši
  30. Divan Novi Sad, tamo bi ja išla stalkat Djoleta :D

    I lijepo si se zanovila, nisam ni ja odolila No Tangle četki, neki dan u CM-u iskoristila bodove za nju, nekako mi žao bilo dat 25 km za nju pa mi ovako ljepše zvuči kad sam iskoristila 10 km bodova pa dala još 15 :D Ugl. još uvijek nisam oduševljena, no nisam je još isprobala na mokru kosu pa se nadam najboljem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni toplo oko srca samo kad vidim one ulice iz pjesama i knjiga :))
      Joj tamo no tangle bas jeftina, oko 13,50 KM :))) Moram i ja vidjet koliko imam bodova, skupljam a ne znam ni koliko ih je, uzela bih masku na bodove jer mi je odlicna!
      Na mokru kosu je cetka super, probaj :***

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...