Proizvodi koji su me osvojili / favoriti

Znam da ste sve već uveliko izbacivale favorite svakog mjeseca ali ja nisam imala potrebu jer većinom koristim iste stvari. Ja se neću fokusirati samo na proizvode koje sam koristila ljeti, nego na one proizvode koji su me za kratko vrijeme osvojili. Neki već ponovljeni, a neki tek načeti, ali dovoljno dobri da bih im posvetila nekoliko riječi.

Što se tiče njege tijela, kose, lica... naravno da se ljeti više posvetim tome. Tu je i intenzivnije sunčanje pa su potrebni proizvodi za zaštitu. A što se dekorative tiče, tu vrijedi pravilo manje je više, ali i pravilo da sebi možemo dopustiti eksperimentisanje.




Kada je u pitanju njega lica, tu je pet proizvoda koji su se izdvojili. 

Lice sam čistila Bioderminom abc derm micelarnom, koja je prvenstveno namijenjena za djecu, ali ako mene pitate nema nikakve razlike u odnosu na Biodermu sebium, osim u cijeni. Zbog toga sam se i odlučila na ovo pakovanje jer me litar koštao 113kn, a pola litra Sebium-a je 100kn. Dakle, za 13kn dobijete još pola litra. A i draže mi je svaki proizvod dozirati na pumpicu nego kada mi se iz bočice sa običnim otvorom izlije previše. (Nakon micelarne lice čistim gelom, LRP Effaclar ili Vichy normaderm)
Omiljena kremica za moje problematično lice je bila LRP Effaclar duo, vama već opštepoznata, ali nije zgoreg pomenuti da mi je jako draga i da je preporučujem svima. Ne obećavam da će vas riješiti akni i bubuljica ali će sigurno muke učiniti manjima, i brže će smiriti upale nego što bi to išlo prirodnim tokom. Ostavlja lijep osjećaj na licu, skoro kao da je i hidratantna, mada to nigdje nije navedeno. Sužava pore.
Još jedna krema iz iste linije jeste LRP Effaclar mat. Za nju sam već ranije pisala recenziju pa vas upućujem na link ako ste propustile da pročitate o njoj. KLIK OVDJE!
A kada uđem u kupatilo i počnem da zagledam lice pod neonkom, pa onda ruke krenu da rade što je BIG NO-NO u beauty rutini, i napravim nered, kremica koja mi je pomagala jeste Himalaya antiseptic. Namijenjena je za dosta toga, ali u suštini da zacijeli kožu svojim prirodnim sastojcima. Nešto što trebate imati u kući bez obzira na to imate li probleme sa licem ili ne. Svako od vas se nekada poreže, oprži i sl.
I zadnje, ali ne manje vrijedno, Yves Rocher trominutna maska od nara. Nju sam dobila u onom rođendanskom YR poklončiću od drugarice iz Beča i osvojila me. Mirisom, hidratacijom i uopšte osjećajem koji ostane na licu nakon što je skinem. Gelasta je i potrebno je skroz malo da se razmaže po licu. Daje lijep zdrav sjaj licu, i koža izgleda odmornije. Meni nije dostupna, pa je zbog toga štedim, ne znam ni koliko košta ali vam je preporučujem da je uzmete ako je nađete u svom gradu.



Gore desno možete da vidite mali rozi ebelin masažer lica koji je bio povod da počnem razmjenu proizvoda sa Dijanom o čemu ste mogli da čitate u ovom postu. Fin mali pomagač u čišćenju lica koji je brzo postao neizostavan. Hvala još jednom, Di! Vrijedan je pomame za njim :)
Još jedan proizvod iz razmjene je Mixa krema za ruke koju ja koristim i za ruke i za stopala. Stopala mi nikad nisu bila mekša. Naveče pred spavanje se tetošim ovom kremom a ujutro imam baby kožu. :) Nadam se da Mixa dolazi i u BiH jer bih htjela da isprobam još ponešto i da kupim losion u punom pakovanju s obzirom da mi se tester svidio.
Ovu tuširalicu štedim kao ništa ali srećom da je potrebno skroz malo da zapjeni za cijelo tijelo. Riječ je o još jednom proizvodu iz rođendanskog paketića, Yves Rocher Monoi de Tahiti. Tako lijepo miriše da imate osjećaj kao da ste stvarno upravo došli sa neke egzotične plaže i uletjeli u baštu nekog lokalnog cvijeća. Tuširalica koja vas vodi na mjesta kada zažmirite :) Zvučim kao reklama, ali tako se osjećam nakon kupanja. Posebno ga volim u ovim kišnim danima kada me vraća u ljeto!




Odavno obećavam da ću napraviti post o njezi kose i proizvodima koje ja koristim i volim, ali evo do tad makar mali sneak peak omiljenih.
Loreal elseve total repair balzam za kosu mi je zadnji balzam koji sam uzela, ali njih uvijek mijenjam, pa ih rijetko kad stavim u favorite. Znam da ima silikone, ali bez obzira, ja ih volim jer mi zaglade kosu, a i plus mu je što super miriše. Padam na mirise. Kada mi kosa miriše, to mi je kao dobar parfem.
To me vodi i do Revlonovog Uniq one od kokosa. Ne mogu reći da mi je apsolutni favorit, ali volim njegov miris. Većina sličnih proizvoda mi uradi isto, ali od njega sam očekivala previše s obzirom na razne pozitivne reakcije. Meni jedino olakšava stilizovanje, štitio mi je kosu na plaži, davao divan ljetni miris kokosa i to je otprilike to. Ostalo ne mogu da tvrdim, mislim na ovo da oporavlja kosu, daje sjaj i štiti od toplote pri stilizovanju, jer bih morala da radim analize kose da to dokažem ali eto...proizvod je na koji sam se nakačila u zadnje vrijeme kako bih ga što više istestirala i izvukla maksimum iz njega pa valjda je zaslužio da ga pomenem.
Ali, zato su tu dva Macadamia proizvoda kojima sam oduševljena i oni su potvrdili pozitivne recenzije koje sam čitala. To su Macadamia no tangle četka za kosu, koja uveliko olakšava češljanje bez čupanja, zatezanja i ispadanja dlaka. Naravno, ispadne ponešto, ali ne kao prije. A i kod mene mora, jer češljam kosu samo kad je mokra i ne više do idućeg pranja, tako da se nakupi za 2-3 dana ono što prirodno mora da ispadne. Drugi proizvod je Deep repair maska. Kako je oooovo dobra maska! Dovoljno je skroz malo, ostavlja najljepši miris i mekoću na kosi. Ja sam miješala sa uljem iz iste linije. (Drugi put sam previše stavila jer sam mislila da će pružiti još nježniju kosu, ali uopšte nije potrebno, i ako budete koristile ovu masku, ne pretjerujte!) Mana joj je cijena, ali kad god budem imala priliku, kupovat cu ovo pakovanje od 30ml koje moze da bude nekih 5-6 pranja, vjerujem.



Dekorativu ću samo da nabrojim, najavim recenzije i ostavim one koje imam.

La roche posay toleraine teint 13 - pripremam recenziju.
Golden Rose City style - recenzija ovdje, već znate koliko sam je nahvalila i stojim pri tome.
Maybelline color tattoo sjenke - recenzija ovdje
Artdeco baza za sjenila - odlična, ne vjerujem da ću se okrenuti nekoj drugoj. Mana joj je jedino kada mi bude ostala pri dnu, radi izvlačenja iz kutijice.
Artdeco kamuflaža broj 8 - odlična za prikrivanje nedostataka
Artdeco rumenilo sa tri nijanse - ne ispuštam ga iz ruku! :)
Deborah pečeno shimmer rumenilo  - recenzija ovdje



Lakovi koji su najčešće bili na noktima i koje samo gledam, i gledam, i gledam... I kada ih tek skinem, da mi je da ih ponovo nanesem... Imate linkove da vidite kako neki od njih izgledaju na mojim noktima :)

O.P.I. Ate berries in the canaries

Deborah Shine tech gel like
Golden Rose Holiday 66
Golden Rose rich color 14
China Glaze Scarlet

Dijelimo li neke favorite? Želite li recenziju za nešto? :)


You may also like

Broj komentara: 47:

  1. Dijelimo oduševljenje Macadamiom, Uniq 1, i Artdeco rumenilom, kamuflažom i bazom:) Nikako da se dočepam Effaclara, a stavljam i tu micelarnu na spisak, baš je povoljna:)
    Yves Rocher isto svašta želim, ali nema ga ovdje. Meni se čini da sam vidjela prodavnicu u Tuzli ali je bila nedelja pa nije radila...zbunila si me sad pošto kažeš da ti je ona maskica nedostupna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi imamo Yves Rocher, samo sto ima starije proizvode, ne dodje im uopste sve. Nisu imali ono suho svjetlucavo ulje niti ista iz ove monoi de tahiti linije, skrooooz slab asortiman. Masku cu sebi nabavljati iz susjednih drzava izgleda jer mi je bas dobra!

      Izbriši
  2. Koristim Uniq i takođe sam zadovoljna, dopada mi se sva šminka i lakovi! A ovu četku za kosu namjravam da kupim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim nekoliko proizvoda koji su i tvoji favoriti...Artdeco baza, Revlon Uniq 1, Tattoo, Macadamia cetka...
    Definitivno moram da probam kremicu LRP :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nemas problematicno lice onda LRP nije za tebe. Tesko je da ovi proizvodi ne budu nekome favoriti :)

      Izbriši
  4. Ima ovdje super proizvoda koje bih željela probati. Mixa posebno, toliko čitam o ovim proizvodima. Artedeco je obavezan stanovnik nesesera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene ce Artdeco samo da se mnozi :) dokazali su se :)
      I ja bih da mixa dodje kod nas, nadam se da hoce. Interesuje li te neki proizvod za recenziju?

      Izbriši
    2. Nadam se će doći kod nas, a do tad što više recenzija bude lakše ću naći nešto za sebe. Sve ću rado pročitati, a posebno me zanima krema za lice za suhu kožu, a valjda ima nešto i za osjetljivu :)

      Izbriši
  5. Zadovoljna sam većinom proizvoda ovdje, a ostale želim isprobati :) uniq one prvenstveno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto kao sto rekoh, nije neki must have, ali ostavlja lijep miris na kosi :)

      Izbriši
  6. Sviđaju mi se proizvodi! :) Posebno me zanima Macadamia četka jer ju puno ljudi hvali :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Kupila sam GR maskaru kada sam pročitala tvoj post o njoj i savršena je :)
    Odlično mi menja Maybelline One by One :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je drago, ti si vec druga koja se javila da je nabavila nakon recenzije :) :*

      Izbriši
  8. Biodermu i Himalayu kupujem a Mixu sam baš jučer dobila i jedava čekam da isprobam :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da cemo Mixu imati i mi u dm-u :) i ja bih jos toga isprobala...

      Izbriši
  9. uf skoro nista od ovog nisam probala, vjerojatno zato sto imam stvari koje mi odgovaraju pa se toga i drzim i ne eksperimentiram previse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i treba, drzi se onoga sto ti odgovara :)

      Izbriši
  10. Dijelimo puno favorita, samo moram napisati da se apsolutno slažem s tobom oko Revlon-a. Osim mirisa, ja ne vidim posebne beneficije, no vidjet ćemo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ga jos nisam otpisala, mada eto, ti leave in proizvodi su meni svi isti...

      Izbriši
  11. znači baš je dobra Macadamia no tangle četka za kosu, sve same dobre recenzije. Većinu ovih proizvoda nisam probala, tako da su recenzije dobrodošle.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni jeste, stvarno pomaze kod rascesljavanja, klizi kroz kosu.
      Bit ce neke recenzije :)

      Izbriši
  12. Odlican odabir favorita. I meni su mnoge stvari bas omiljene. Effaclar duo (a mat jako zleim da probam), Uniq one, GR holiday lakovi i naravno AD kamuflaza i baza. Neprevazidjeno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Imamo baš dosta sličnih favorita, preparati za kosu su nam dosta slični, izgleda da volimo i slične boje lakova a i ove artdeco ljepote :) Moram negdje pronaći ovu micelarnu, kod nas je po ljekarnama nisam vidjela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebamo se uparit za matching manicures :D
      Kod nas jos nema Bioderme, kakve su cijene u Mostaru? Isto kao i u Hrvatskoj?

      Izbriši
    2. :) cini mi se da su cijene li-la, ali je u Hrv veci asortiman.

      Izbriši
    3. Mozda nekad budes zaduzena da mi sta kupis :*

      Izbriši
  14. Artdeco svakako dijelimo! nego, mene zanima ova Himalaya... Može neka detaljnija recenzija?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je kremica za sve i svasta :) ja nju koristim da mi smiri bubuljice kad diram lice i zeznem stvar, a sluzi jos i za opekotine, ogrebotine, osipe, crvenilo i slicne probleme sa kozom, pravljena je od prirodnih sastojaka.

      Izbriši
  15. Uh...imamo toliko zajednickih favorita, No Tangle cetku, masku, Ebelin masazer, Uniq One, GR #66, Mixa kremu za ruke...zaista dosta toga :)

    Mene interesuje LRP puder :) Planiram kupovinu LRP BB Creme, ali se malo dvoumim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pripremam recenziju za LRP puder, mogu ti samo reci da ima jace prekrivanje ako je to nesto sto trazis, meni je to uvijek prvo sto gledam :D Za bb kremu ne znam kakva je, ali ja vjerujem LRP brendu tako da ne vjerujem da ce razocarati. :*

      Izbriši
  16. I ja padam na mirise, to mi je prvo što proveravam, eliminacioni test :D
    I ja obožavam masažer za lice, baš je nežam, a lepo opere!
    Mene interesuje Deborah bronzer, a nisi ga navela, ne znam je l' ti favorit ili nije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim sad da nisam navela a uslikala sam pa ima recenzija i za njega :))

      Izbriši
  17. Znala sam da će ti se Artdeco bronzing blusher svidjeti - meni je tako diiiivan!!!! I imam oba Maybellineova color tattoo u istoj boji, i GR maskaru i LRP Effaclar duo kremicu....
    Super su mi tvoji favoriti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Artdeco mazi po licu :)) Ma svasta imamo zajednicko :)

      Izbriši
  18. Joj koliko ja dugo želim ovu Macadamia no tangle četku za kosu .Moja je kosa užas.

    http://geekly-chic-love.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrazi je, bas pomaze kod rascesljavanja, narocito mokre kose, bukvalno klizi kroz kosu...

      Izbriši
  19. Ja sam toliko vapila za Uniq 1 od kokosa, da bi na kraju ipak uzela crveni jer mi ljepse mirise iako sam kokosljubac :-)
    Ali vjerovatno ce mi dosaditi pa ce i kokos doci na red
    Slazem se za YR tusiralice, imala sam ih proslo ljeto, a ovo mi je parfemcic bio medju omiljenima
    Lakovi su divni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kokosljubac ljeti pa sam zato uzela s mirisom, da mi obiljezi ljeto ali ima ga puno, valja trositi do iduceg ljeta :))
      :**

      Izbriši
  20. E ovo se zove zanimljiv post :) Mislim da ću kupiti tu Biodermu za decu samo dok potrošim prvo ove micelarne koje imam. Delimo par favorita - Artdeco korektor i bazu, znam da je mnoge ne vole, ali meni je isto sasvim fina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Meni je baza odlicna, bas mi super drzi, cak primjetim kod skidanja koliko je "uhvatila" sjenilo za kapak :) nemam zamjerki, cak mi ni onaj pocetni miris ne smeta, u pocetku jeste, ali sad sam izgleda prestala da obracam paznju na njega :))

      Izbriši
  21. Čula sam da je Lorealova micelarna ista kao Biodermina, tako da se nje držim, budući da je jedno 5 puta jeftinija :D
    Ubijate me sa ovim Uniq1-om koji se svugdje pojavljuje :( Ubrzala sam jako proces trošenja svih ostalih preparata, da što prije dođem do njega :D
    A što se tiče ostalih favorita, Macadamia četka, AD kamuflažna, GR maskara i GR Holiday su nam zajednički :D
    kad potrošiš AD bazu za sjenu probaj Avonovu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da jeste ista ali po cijeni, najpovoljnija ti je ova litarska Bioderma jer me 1000ml izadje 30KM, a od Lorealove za te pare dobijes 600ml(3x200ml) ... tako da cu se opet potrudit da nabavim ovu litarsku u Hrvatskoj kad ovu potrosim.
      Uniq one, kao sto sam gore napisala, olaksava stilizovanje sto ti mogu i jeftiniji proizvodi ponuditi ali miris kokosa joj je odlican. Ostalo, ne mogu tvrditi da je ispostovao :)

      AD baza skoro krenula u pogon, vidim da se i sporo trosi, dok dodjem do kraja zaboravit cu :D ali hvala na preporuci :)) :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...