Sara new in + slučajna dupla LRP nagrada

U zadnje vrijeme su mi više stizali paketići i pokloni nego što sam sama zaslužna za svoje new in-ove. Ali to je opet dobra stvar, jer pokazuje da se ustvari znam kontrolisati, što vam dalje jedino može reći da se kontrolišem jer moram. Posla ni na vidiku a ako nešto i kupim, to je od preostalih zaliha koje se samo stanjuju. :)

Zbog toga me posebno obraduje kada nešto dobijem. 

Ponovit ću kao i dosad više puta, što u svojim postovima, što u vašim komentarima kada vidim da je došlo do neke razmjene paketića - blogovanje je "proizvelo" dosta finih poznanstava pa i prijateljstava čak, vjerujem. Ovo više nije hladno recenziranje proizvoda, nego i povezivanje. Tačno znamo koja djevojka stoji iza nekog bloga, iz njenih recenzija i komentara saznamo više o njoj, i tako se po sličnostima i povezujemo. 
Jedna od djevojaka s kojima sam se ja povezala je i Sara Nyx, ljubiteljica all things Pink :), lijepih ambalaža i sličnog (skoro istog) ukusa u parfemima mom. Ona je u jednom periodu zaredala Catrice recenzije ruževa kojima je bila oduševljena i meni je palo na pamet da neko treba da je nagradi za reklamu tog brenda. Poslala sam poruku Catrice Hrvatska sa njenim recenzijama, i rekla da je već dala dosta preporuka za njihove ruževe i da ćemo zahvaljujući njoj svi otići i pohrliti stalke. Poruka je bila u šaljivom tonu ali su joj stvarno poslali paketić zbog čega je ona osjećala potrebu da mi se nekako zahvali, za šta sam stvarno mislila da nije potrebno, ali insistirala je nekoliko puta pa sam na kraju popustila i dala joj svoju adresu. Desilo se ovo................ :)



...hrpa proizvoda koji su me razveselili na prvi miris :) Da, to je bilo prvo što se osjetilo iz koverte. Otkrila sam da je to Yankee candle sun & sand. U pisamcetu je pisalo "Pozdrav iz Dalmacije" i uspjela je nekako da mi pošalje malo Dalmacije jer sam joj cijelo ljeto kukala na njene slike mora.
Got 2 be proizvodi su još nešto za šta sam govorila da želim da nabavim, a u pitanju su Anti frizz losion za kosu i Beach girl salt sprej.  Sara je pažljivo čitala i da sam propustila šansu da dobijem iz Beča YR Monoi de tahiti suho ulje, pa mi je i njega ubacila i možda sam se njemu na prvu najviše obradovala. Baš me briga što nije ljeto i što mi koža nije otkrivena kako bi se vidjele šljokice, ja sam njega već nekoliko puta nakon korištenja koristila. Čitala sam da nekima smeta miris, ali meni uopšte nije prenapadan, čak uživam u njemu zajedno sa tuširalicom istih mirisa.
Iako sam vjerovala Sari na riječ što se tiče Catrice ultimate colour ruževa, nekako nisu stizali na red da ih kupim jer zadnje na šta trošim su ruževi. Ali, koliko me je oduševilo suho ulje na prvu, toliko me osvojio ruž "na drugu" jer ga ne prestajem koristiti i danju i noću. Jedan od postojanijih ruževa koji postoje, definitivno! Moja nijansa je Ultimate colour Pink me up 110. Sigurno ću kupiti još jednu nijansu. Uz njega je i Catrice rumenilo u nijansi Peach koje je baš pigmentovano, toliko da moram pripaziti kako ga nanosim, a ja sam ga onako izdašno uzela da sam se nasmijala klovnu u ogledalu kad sam ga stavila :) ali je nijansa lijepa, bit ću pažljivija idući put.
Od ostalih proizvoda tu su još i Essence stay matt sjaj za usne, Smart girls get more lak za nokte, Lilith sapun za koji mi je izričito naređeno da ga pažljivo koristim jer Sari nije odgovarao a ja sam imala želju da ga isprobam, Essence krema za ruke koju sam koristila i voljela miris i drago mi je da je ponovo moja, i puuuno testera koji čekaju isprobavanje.

Ostavila sam vam neke recenzije koje je Sara radila ranije pa ih pogledajte.... 

Sari sam se već zahvalila od srca, ali želim da to učinim i javno i pokažem kako je velikodušna bila. <3 

Ali, to nije sve što se poklona tiče :)

U jednom od ranijih NEW IN postova sam napisala o tome kako sam dobila nagradu sa La roche posay stranice skupljajući bodove, i kako je doputovala do mene. Eh kako mi tad nije stizala nagrada nekih mjesec dana, pitala sam ih u čemu je problem i poslali su mi brzom poštom iz Hrvatske. I tako meni neki dan stiže ista ta nagrada ali iz Sarajeva, nakon dva mjeseca, isto na prezime Noisette zbog čega je vjerovatno zalutala oba puta :D



Ja sam stigla da uradim i recenzije za sve od onoga što su mi poslali, jer sam bila zadovoljna, posebno puderom. Iako je bio tamniji tad, preko ljeta sam ga baš iskoristila. Razmišljam da nije loše da na svaka tri mjeseca stiže jedna ovakva nagradica, iako su je zabunom poslali dvaput. Hvala La roche posay-u :D Ne žalim se :D

La roche posay termalna voda - ovaj put su mi poslali dvije male od 50ml, umjesto 150ml od prošli put.
La roche posay effaclar mat - matirajuća krema koju koristim kao hidratantnu, kako bi mi na taj način regulisala sebum, i kao bazu prije šminke.
La roche posay toleraine teint - odličan puder sa jakim prekrivanjem koji preporučujem svima kojima je to potrebno.

Ko nije sretan kada dobije ovakve paketiće? :) 

p.s. Jučer je bio blogorođendan :) hvala vam što me pratite i cijenim svaki komentar koji ostavite, posebno savjete jer su mi mnogo pomogli. Blog sam počela da pišem da bih podijelila svoju priču oko muka sa licem, i kako bih bila redovnija u istraživanju drugih blogova i rješenja za ljepši ten a nastavilo se u tome da sam saznala mnogo više od toga i upoznala divne djevojke. Nisam ni znala da će ovo prerasti u baš lijep i redovan hobi. Hvala još jednom od <3 ...


You may also like

Broj komentara: 45:

  1. Sretan blogorodjendaaan :D tacno se sjecam prvog posta i kako je doslo do njega, hihi...

    Bloganje nije samo bloganje kao hobi vec je odavno postalo puno vise sa.pravim i iskrenim ljudima. Evo neke ce se i udavati zahvaljujuci tome :p

    Samo nastavi, ja bas uzivam da te citam :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha jedva cekam da se neke udaju zahvaljujuci tome, neki ce i promijenit mjesto prebivalista :D divne stvari se desavaju :))))

      Hvala Majush <3

      Izbriši
  2. Volim ovakve postove, slike i popratni tekst sa toliko topline.

    Neka, dosta, suza je zaigrala u uglu oka xD :D

    Lijepa gesta i od tebe, a i od Sare :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://slummysinglemummy.com/wp-content/uploads/2013/08/tissues.jpg
      :D

      Sara je sunašce :))

      Izbriši
  3. Divno <3 i jako lijepo i od tebe i od Sare :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I skoro zaboravih, sretan blogorođendan!!! <3 <3 <3 neka ih bude još mnogo :D

      Izbriši
    2. Hvala, hvala, koliko god pozivi blogic,dobro je :)

      Izbriši
  4. Jao pa srecan blogorodjendan! Sara ti je poslala predivan poklon. Zlatno ulje sam i ja propustila, ali ja nemam Saru da mi ga posalje:P Takodje zelim da probam i ovo cudo za beach hair ali to nisam nigde u Srbiji videla da ima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srecom pa sam ja imala Saru jer bas uzivam u ovom mirisu, steta sto je kratak rok trajanja, imam osjecaj da cu ga probiti :))

      Izbriši
  5. Kako mi je drago vidjeti ta blogoprijateljstva :) I super ti je to ispalo od LRP-a, hehe :D Taman!

    I ja ti želim sretan blogorodjendan i da ih bude još puno! <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka su se i oni malo zeznuli hajde :P :D
      Hvalaaa :) blogoblizanci :D :*

      Izbriši
  6. Sretan blogorodjendan :-D Jeeeeej :-)
    I super za LRP, ma ko se ne raduje poklonima. Pokloni su nesto specificno, nije bitno koliko je sitno, i da mozemo i sami kupiti, a kad znas da nesto iscekujes, ili jos ako te iznenade,ma super.
    I ja ovo dana ocekujem neke nove paketice i bas sam happy :-)
    Divne stvari i od Sare, joj to ulje, meni je izmaklo ljetos

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo su se zeznuli ali necu slati zalbu :P :D
      Mene raduje bas svaki pokloncic, najsitnija stvar! Pokazat ces i ti svoje pokloncice :)
      I meni je ljetos izmaklo ali bas me briga, ja ga koristim i sad zbog mirisa :)

      Izbriši
  7. Srećan blogorođendan :-* Ko se ne bi obradovao ovakvom paketiću, uh.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan blogorođendan! :)
    Sara ti je poslala divan paketić, stvarno lijepo od nje, a i od tebe što si poslala link Catrice kozmetici! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) ma Sarin gest je meni ipak znacajniji :) :*

      Izbriši
  9. Divan paketić! Sara te lijepo počastila :D Catrice Pink me up ruž imam i ja i jako ga volim, divna nijansa, iako ću je malo zapostaviti buduci da sad posežem za tamnijim crvenim nijansama! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inace skoro da imam samo crvene i boja usana, nude ne nosim a ovo mi je prvi rozi mada je taman pa i on prolazi lijepo :)

      Izbriši
  10. Draga sretan blogorođendan <3<3

    A paketići su ti fenomenalni, Sara je divna i svašta lijepog ti je poslala :))

    I LRP super, baš me zanimaju dojmovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sara je stvarno divna :)
      A za LRP sam vec ostavila recenzije, pise sve gore :)

      Izbriši
  11. Srećan blogorođendan :)
    Baš lepo i od tebe i od Sare :) Lepe poklončiće si dobila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo :)
    Mozes li mi, molim te napisati samo gdje si kupila Gameha hladno cijedjeno kokosovo ulje :) Hvala unaprijed.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U velikom Bingu na Sjenjaku a ako ne bude tamo, pogledaj u Mercatoru. :)

      Izbriši
  13. Sretan blogorođendan:) uvijek se nasmijem kad ispričaš nešto vezano za "prezime" noisette, sjećam se da si pisala kako su te zvali na neki skup ljudi sa tim prezimenom :D Divni pokloni i od Sare i od LRP:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) ma bilo je svakakvih situacija :D neki ljudi koje upoznam pa me dodaju na fb i vide samo to prezime, pitaju odakle sam ja to :D
      <3

      Izbriši
  14. Neka je srećan blogorođendan i neka ih bude još puno, puno...
    Divni paketići, a i jako lep gest od tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :)) paketic me je stvarno obradovao!

      Izbriši
  15. Sara je predivna a ti si stvarno srećna sa takvim lepim poklonima <3

    Srećan blogorođendan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, vec uzivam u njima, posebno u ulju i Catrice ružu :) :*

      Izbriši
  16. Jako lijepo od tebe što si se dosjetila poslati im poruku, i ja sam u klubu onih koji su otišli poharati stalke nakon njezinih recenzija i uvijek tako divnih slika, a Sara je kraljica, ma što drugo reći :) Svaka čast objema :) I super ti je ispalo ovo za LRP, ne bih se ni ja bunila :D
    Sretan blogorođendan i nek ih bude još puno! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa stvarno im je učinila uslugu a sad kad sam dobila ovaj ruz iz ultimate color kolekcije, u potpunosti joj vjerujem na rijec sto se tice kvaliteta ruza jer je odlican!
      Hvala <3

      Izbriši
  17. Srecan blogorodjendan draga moja <3!!!
    Ovi paketici su mi predivni, zapravo sve te nase pricice o razmenama <3.
    Ne znam sta bih pre zelela da vidim, ali vec ces ti pisati nadam se o vecini stvari. LRP - hit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :)) Catrice ruz je odlican, odmah sam se sjetila tebe, a ranije nisam htjela da ih kupujem a sad sam odusevljena :) <3

      Izbriši
  18. srecan blogorodjendan :) sari sve pohvale na tako lepom gestu i cestitam joj na pokloncicu od catrice hrvatska :) a tebi isto cestitke na duploj nagradici :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga, sretan ti blogorođendan i neka ih bude još puno :D
    I nema na čemu, trudila sam se birati stvari koje ćeš koristiti i za koje sam znala da si komentirala da ih nemaš i da želiš :D tebi od srca hvala što si Catrice Hrvatska poslala mail i na taj me način obradovala jer je to bio moj prvi paketić od neke kuće otkako sam počela pisati blog :D
    Meni su divna ova prijateljstva i upoznavanje divnih cura :D
    kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) kao da si cekala blogorodjendan pa da mi tad posaljes :P
      Vidjela sam da si pomno birala, a od svega svjecicu mi je jedino zao naceti hehe, necu da ostanem bez nje, stoji mi pored sminke i kad krenem da se sminkam, samo je pomirisem malo da uzivam u njoj, ali jos nije gorila :)
      <3

      Izbriši
    2. :D :D Ma potpuno te razumijem, tako sam i ja svoju istu takvu ostavila dok ne kupim veće pakiranje :D

      Izbriši
  20. Sretan blogorođenda ;) ... krasan poklon ;).

    OdgovoriIzbriši
  21. Nadam se da ces videti ovo, ali zanima me gde si im poslala poruku ja sam skupila bodove pre 2 nedelje i jos mi nije stigao poklon, pitala sam ih i na fejsu i na emailu da li su opslali al nisam dobila odgovor :/

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...