Zelim, zelim...

Stigli su dosadni kišni jesenji dani kojih sam se pribojavala. Znam, previše sam dramatična :D ali jednostavno od ovog perioda pa dalje do perioda kada je najmanje 25 stepeni, ja ću da vam kukam. Mogla bih da nabrajam razloge zašto ne volim kišu i hladnoću ali neću iz poštovanja prema vama koje eto tako usplahireno nalazite radost u svim godišnjim dobima :D Divim vam se!

I tako, what's a girl to do kada napadne ovakvo vrijeme i obeshrabrujuća prognoza za iduće dane, nego da čačka po internetu i nađe još razloga da se rastuži jer ima toliko stvarčica koje želi a nema ih, jer je malo švorc. :D To je nekako kao kad ste depresivni pa još povrh svega pustite sebi Balaševića :)

Dugo nisam objavila listu želja a sad mi je takvo raspoloženje, pa da vidimo šta ja to nemam, a želim (zbog funkcionalnosti proizvoda, pomame za istim ili jednostavno zbog slatkih privlačnih ambalaža).

Ispod proizvoda imate linkove na stranice gdje sebi možete poručiti proizvode i tjerati mi suze na oči kada ih budete recenzirale. Hvala unaprijed :) 

Da krenemo sa klasičnom stvari na wishlisti, koju sam vidjela da se nalazi na mnogo njih.... :)




Znam da je možda MUA Undress me 2 paleta bolji izbor, ali kad već sanjarim, želim ovu sa ljepšom ambalažom. Nije beg cicija :P 


Kada me je Jasmina šminkala jednom prilikom, prsnula mi je ovoga po licu i baš mi se svidio osjećaj. Osjetila sam jak mint, koji volim, i koliko mi je suzio pogled od jačine, toliko imam osjećaj da mi je i na momenat stegnuo pore. :)


Došli smo do slatkih ambalaža. Pojela bih ovo! Kao male čokoladice, a plus daju sjaj licu. Puno, puno želim! 


Simpatična djevojčica :) a nakon recenzije kod MakeUpObsessed, odlučila sam da ide na Wishlist. Iluminator koji bi i moje nepostojeće jagodice barem malo istakao.


U potrazi sam za mat bronzerom i mislim da bi mi ovaj odgovarao. Ne djeluje kao da ide na narandžasto, a ni ambalaža mu ne odmaže. 

PREKRIŽIT ĆU IAKO JE U PITANJU DRUGI BRONZER :) 


This is sooo pretty :) volim ove više u jednom palete, posebno jer ovdje imam iluminator i sjenila koja bih definitivno koristila. Bas zgodna paletica, bit ćeš moja jednom! :))


Poznatiji kao Kim Kardashian puder, mogu ga hladno i preimenovati jer ga svi znaju zahvaljujući njoj. Nikad nisam imala pudere u prahu a ako bih već isprobavala, to bi bio ovaj. Jasmina mi ga je stavljala vješto na lice, pa vjerujem da je i on imao svog udjela u tome što mi je šminka izdržala do dugo u noć. 
Moram da ubacim i iduću sliku vezano za ovo :D 

Ne mislim to, ali lijepo bi bilo :D 


Kako mi se svidjela ova maska preko putnih pakovanja, mislim da sam spremna za veću militražu. Za početak 100ml. Baš se sporo troši jer stvarno nije potrebno mnogo, inače dobijete kontraefekat. Njih imamo u CM-u, ali ko nema, može da naruči sebi sa linka iznad. Preporučujem! 


Treba mi neka jača matirajuća krema jer se kod mene lice različito masti bukvalno u toku mjeseca. Nekad prolazi samo hidratantna krema, a nekad mi je potrebna teža artiljerija. Mislim da bi mi ovo dobro došlo za takve dane.

NYX PORE FILLER 

Ovo nisam našla za online narudžbu, a vama ću da dodam link čim Jasmina otvori stranicu ;) :P 
Ja mogu da odem pješke po njega u Omegu :D

 CHANEL CHANCE EAU TENDRE  <3

"Only like the best thing ever" :) 133KM za 50ml ovako lijepog parfema ne žalim, ali uvijek kad se odlučim da ga kupim, na kraju prioritet dam više drugih stvarčica, i ostanem bez njega. Ali bit će i on moj, jednog utorka :D (tad imamo 10% popusta u parfimeriji, ili da četvrtkom vucaram nekog penzionera da mi ga on kupi sa svojim penzionerskim popustom u Mercatoru :D)


I želim puno JESENJIH BOJA na noktima :) Ali to ću već da pohrlim kod Jasmine u Omegu i kupim sebi povremeno neki utješni lak :) Barem mi to nije problem.

I za kraj želim neki ladičar da to sve lijepo smjestim. Dosad bezuspješno tragam za istim ili sličnim. Ali eto, zbog toga je još uvijek na wishlisti. 

Zasad je to to :) Stavila sam wishlistu u dodatni tab gore na vrhu pa ću da križam ako ikad dođem do nečega od ovoga. Nadajmo se ;) 



You may also like

Broj komentara: 50:

  1. Mogla bih komotno ovu tvoju wish listu iskopirati sebi....:-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja mislim cim vidim neciju :D ma nikad nam dosta :))

      Izbriši
  2. Hmm... Vidis dobro (ili bolje reci lose jer sam dekintirana haha) mi dodje ovaj post. Moram pogledati ovu Murad matirajucu kremu. A Macadamia je ah-mazing!!! Mada sam ja svoju od 100ml potrosila za malo manje od mjesec dana a stavljam je samo na vrhove... Ako ces vec da splurge na nju, preporucujem jos vece pakovanje osim ako nemas kracu/tanju kosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam dugu kosu ali koristila sam ova manja pakovanja i malo skroz mi je trebalo, cim stavim vise, ne ispere se lijepo i oteza mi kosu. Lakse mi je izdvojit manje novca vise puta :D
      Dekintirane smo zajedno onda :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Uparit cemo se za Ben Nye pa da budemo Kardashianke :D

      Izbriši
  4. Mogla si da nazoveš post "stvari kojima me Jasmina šminkala" hehehe jer većinu ovoga sam ti stavila, i mary-lou manizer sad drugi put, prošli put nars :-) i što me nisi napomenula da ti caudalie ponovo stavim, ovaj put sam zaboravila :/ treća sreća :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam negdje njusnut i isprobat da znam da hocu :) Ove ostale su tu samo jer su slatke stvarcice hahah :D Pa vidis i sama koliko si puta spomenuta :P :**

      Izbriši
  5. svašta lijepog želiš :)
    A ja želim da ti se bar dio želja što prije ostvari :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti baš ambiciozna :P Ovako i ja poželim neki HE proizvod pa nađem nešto bolje u drogerijskom rangu. Što se dekorative tiče, sve se može jeftinio naći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo sam ambiciozna, nisam rekla da cu zapravo ovo sebi i kupit, bitch please hahah otkud mi pare :D Znam da moze, nadjem ja, ali kao sto rekoh gore, kad vec sanjarim - nije beg cicija :D :*

      Izbriši
  7. Ja isto želim sve ovo! A kad nađeš prozirni ladičar - javi mi!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha copy paste wishlist :) Hocu, mada ima ih na ebayu ali su mi preskupi, trazim jeftinije varijante. Ne mogu da vjerujem da je nesto poput ovoga toliko skupo. Mogu komotno i Ikea Alexa ladicar da kupim :)

      Izbriši
  8. Super ti je lista. Meni je takodje za oko zapeo taj Balmov hajlajter, pa ladicari, zelim novi Ange eu Demon jer sam ga nedavno potrosila, a obooozavam, pravi je zimski. Ben Nye takodje planiram naruciti iako se bojim da ce mi biti presvijetao, moram jos gledati po internetu, mozda da narucim neki drugi a ne Bananu. Mada, taj talk u sastavu, hmm, talk i nije nesto.
    I kakva je to srcolika divota Too Faced, jao predivno, ja bih to drzala na stolu i zalila da upotrijebim koliko je lijepo.
    Ja sam u procesu preuredjenja stana i tesko da cu sebi ista luksuznije u narednom periodu kupiti sem parfema i mozda nekog dobrog pudera ili kremica. :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidis, sve smo mi pune zelja :D Ne znam kakav je Ben Nye i koji tacno Kim koristi ali ako je kod nje tamnija koza i tebi bi odgovarao. Mozda se jednostavno ova nijansa stopi sa tenom, ostavila sam ti gore link pa vidi ostale nijanse.
      Too faced je inace sve slatko, ali ovo kad sam vidjela, pa samo je za pojest :D A mislim da moze da traje vjecnost, ja nikad nisam dozivjela da mi se bilo kakve kuglice potrose :)

      Izbriši
  9. Odlična ti je wish lista :D I ja želim nakedicu ali sve si nekako razmišljam da mi zapravo i ne treba. :D Caudalie elixir mi je bio na listi ali sam odustala od kupovine jer ima et. ruzmarina koje mi iritira kozu tako da mi ne bi odgovarao. Banana puder imam i odličan mi je a još uvijek čekam Lou-manizer da mi stigne s feeluniquea :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno nam ne treba ali primamljiva je :) kad je vidis, pozelis da je imas :)
      Pa eto imas dosta toga sa moje wish liste :))

      Izbriši
  10. Glow face powder sam odmah zapikala! :D Hvala ti! Želim ti da ti se ove želje ostvare čim prije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) i ja se nadam da je glow face powder sto prije tvoj :))

      Izbriši
  11. Ja tako zelim UD Naked 2. Nadam se da ce doci ovde opet oko Nove godine, kao i obicno. Do skoro je bila dostupna original, ali ta mi se ne svidja. :) Na mojoj wl se nalazi bilo koja krema koja ce me resiti mitisera. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad budes kupovala, kupi je i meni, ili kupi samo meni :D :D
      A sto se kreme tice, vidi kod Dijane ima li onaj njen drug ET kremu :D

      Izbriši
    2. Ma ja sam se vec pijavila za tu kremicu :P Meni treba neka OTPUSIVAC PORA MASTER LEVEL EXTREME 3000 kremica.

      Izbriši
    3. prijavila* Kada zavlada mir u svetu - tada cu ja proveriti potencijalne pravopisne greske pre objavljivanja komentara.

      Izbriši
    4. Pijavljujem se onda i ja kod tebe za nakedicu :D Hajde nije valjda tako lose stanje, ne drami :D sigurno si jedna od onih koje imaju savrsen ten pa kuka samo jer i ostali kukaju :D

      Izbriši
    5. We shall meet, my friend. Then you will see little elves that live inside my pores. THERE IS LIFE IN THEM, THAT'S HOW EXPENDED THEY ARE!

      Izbriši
    6. hahaha ma daaaaaaj :D Moramo ih istrijebit onda nekako :D

      Izbriši
  12. Uh, poklopismo se kod gomile proizvoda, a naročito želim BEN NYE puder i The Balm iluminator, jao divni su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ben nye je najbolje podijeliti s nekim, a Loumanizer i nije tako skup a traje dugo, vjerujem jer ga malo treba... :)

      Izbriši
  13. Beauty elixis imala i nije mi nista specijalno, cak i pecka. Bana puder zeliiiim, Ove fioke na kraju su mi isto divneee. Macadamia maska je super, a Nyx pore filler bih volela da probam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bananu podijeli s nekim, tako ti je najlakse :) Ladicar nigdje da nadjem :( svi na ebayu su skupi... NYX bih i ja probala, jedino mu je mana sto ima samo 20ml. U takvim proizvodima ocekujem najmanje 30ml ako ne i vise :)

      Izbriši
  14. GREAT Post!!!
    My first giveaway with great prizes! Maybe you Yes want to join!But let's drop!
    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.Facebook.com/Rimanerenellamemoria

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Žanet ako si ista skontala svaka ti cast :D

      Izbriši
  15. Šta je wishlista bez nekih skupih proizvoda :D Želim i ja mnogo toga ali dok se takulin (poznatiji kao novčanik) malo ne udeblja nemam pravo ni da želim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moj je mrsav, zato samo zelim a ne poduzimam nista :D Nadam se da ce makar tri stavke sa ovog spiska do Nove Godine biti moji :)

      Izbriši
  16. Lijepih tu stvarčica ima! :) I ja želim Ben Nye puder, a sada zahvaljujući tebi i Too Faced srčeka i Bahama Mama bronzer! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Super wish lista! A sličica vezana za Kim Kardashian puder... genijalna :D

    OdgovoriIzbriši
  18. I ja tako zelim Banana puder :)
    Neke stvari sa tvoje WL imam, i mogu ti reci da ti zaista trebaju ( Naked2, Macaramia masku za kosu i Chanel Chance) :)
    Too Faced obozavam!!! Kako su samo divna ta srculenca <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve od Too faced je tako slatko i privlacno, sigurno cu nekad barem nesto uzeti od njih :)
      Za banana puder ti nije lose da se dogovoris s nekim :***

      Izbriši
  19. Slažem se s prvim komentarom, ti baš umeš da izabereš! Posebno ona Too Faced srca, jao <3

    OdgovoriIzbriši
  20. divna wish lista :) komotno bih mogla da je iskopiram na svoj primer :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Odlična ti je wl i ja se slažem sa Anibani, sve hoću! :D

    Super je novi izgled bloga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana, nije te bilo da vidis izgled bloga koji se trebao zadrzati hehe :) nisu radili odgovori na komentare pojedinacno pa sam onda opet promijenila na jednostavni izgled :/ bas sam se namucila... :*

      Izbriši
  22. Ti si kao i ja, imamo 90% istih stvari na WL :D
    Btw, potpisujem lakove za jesenske boje - nema mi ničeg boljeg neko ruževe i lakove dijeliti po bojama za godišnja doba :D A ovo su savršene jesenje boje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ove stvari mi se dugo motaju po WL :))) ali do nove godine makar tri kupujem, obecala sam sebi :) ako nista - caudalie, ben nye i bahama mama ili lou-manizer! Moram :)) A sa lakovima i ruzevima sam vec pocela :) Jucer sam uzela holiday 67, i nyx matte bloody mary :) Uzivam u jednom i drugom :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...