Dove purely pampering kokos i jasmin kremasti gel za tuširanje


Kako su nam ovi dani oblačni i tmurni (iako se Sunce pokušava izboriti za svoje mjesto), svako kome to baš i ne prija, pokušat će da sebi priušti malo veselja. Ja se obično zadubim u gledanje neke serije, lakiranje noktiju, raspremanje i organizovanje odjeće, obuće, šminke a kad mi ponestane ideja, onda se prosto tetošim. :)
Jedan od proizvoda koji je tu za tetošenje jeste gel/mlijeko/piling za tuširanje. Imam tuširalice u svakom obliku ali ovaj put želim da predstavim predivni kremasti gel za tuširanje.
Nisam nikad mislila da ću raditi recenziju neke tuširalice, ali ova mi se toliko svidjela da moram!


Na slici vidite moj fluffy ogrtač u koji volim da se ušuškam, jer, koliko god glupo zvučalo, u njemu se uvijek osjećam bolje. :)

Na fluffy ogrtaču je Dove purely pampering kremasti gel za tuširanje sa kokosom i jasminom.  

Sam mu naziv govori - stvoren je za tetošenje! Miris mu je tako blag ali se zadržava na koži. Za one koji ne vole kokos, neka ne bježe od ovog proizvoda jer se taj kokos skoro pa ni ne osjeti, ili je lijepo upakovan u jasmin da to jednostavno prija svačijem nosiću ;) 
Koža je lijepo hidrirana, nijednom se nije perutala poslije njega a ako se okupam njime prije spavanja, tako me fino umiri. 

Ako neko ipak ima druge afinitete što se mirisa tiče, ova linija ih ima još...



 Dolaze upareni i sa losionima za tijelo i ja definitivno želim losion sa istim mirisom.

Sastojke imate ispod na slici.



Volite li Dove? Koje tuširalice koristite i volite? 

Za one koji žele - fb stranica je otvorena pa kliknite like ;) 

 FB STRANICA


You may also like

Broj komentara: 20:

  1. Jeee, recenzija je tu :)) Vidim da si stvarno oduševljena ovom tuširalicom, definitivno ju kupujem, još samo da mrvicu svojihpotrošim :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam, miris mi se bas svidja, a nisam bas mislila da cu ja da pisem recenziju tusiralice :) Kontam sta imam tu da pisem, ali eto, dovoljno da kazem da mi se svidja i da preporucujem :) Nadam se da ce se i tebi svidjeti :***

      Izbriši
  2. Volim sve Dove kupke, pored Babylove-a i uljanih one su jedine koje ne isušuju moju kožu.:))
    Baš mi se svidja novi izgled bloga.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi ti i ovaj odgovarao :)
      hvala :*

      Izbriši
  3. Koristim i jako ih volim,predivno mirisu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sto se mene tice, bas su za tetosenje :) a ovaj koji ja imam je skroz umirujuci :)

      Izbriši
  4. Cekaj, pa jel moguce da ja zivim u neznanju? Pojma nisam imala dok nisam procitala tvoj post da postoje i losioni koji prate ove kreme za tusiranje :D

    Nisam probala samo ovu prvu sa slike, a ostale tri obozavam i ne mogu nijednu da izdvojim kao omiljenu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo nisi na ovoj planeti :D Ja bih stalno ovu ponavljala :))

      Izbriši
  5. Obožavam Dove :))

    vjerna sam im jako dugo i nikad me nisu razočarali :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam a ovaj današnji je jedan od lepših mirisa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj mi je najdrazi mada bih ja to rado sve isprobala :)

      Izbriši
  7. Žao mi je što se kokos baš ne osjeti :( :( jer ja obožavam kokos! Nisam jaaako dugo koristila njihove proizvode, ne znam zašto :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onako, prikriven je, nije klasicna kokos tusiralica :)

      Izbriši
  8. Morat ću šnjofnuti...
    Joj hoću i ja debeli ogrtač za ušuškati seeeeeeeeee!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam ga nekad u New look-u u Osijeku a sad je zatvorena ta prodavnica :( jesu li je ostavili u Zagrebu jos uvijek?? Bas se moglo svega naci tu.
      A snjofni obavezno :*

      Izbriši
  9. Obožavam Dove, a još više kokos :) Nažalost nisam još probala gel, ali uskoro ću

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...