Essie Don't sweater it

Da ne bih u potpunosti bojkotovala dan kada svi postavljaju svoje manikure, ja ću danas da predstavim samo jedan lakić :) U pitanju je Essie Don't sweater it koji sam dobila u mini izdanju od Martine kada sam osvojila jednu nagradicu. 
Lak je pravi jesenji, jako blaga boja koju ja još uvijek nisam naučila da opišem :) Sivkasta je ali sa primjesom ljubičaste.. 
Da ne dužim, procjenite kakva je boja na idućim slikama :) 
Nadam se da uživate u ovom ljetnjem jesenjem dobu koji meni jako prija...













You may also like

Broj komentara: 16:

  1. Baš je lijepii! Nemam niti jedan Taupe lak jer sam nekako bježala do sad od takvih nijansi misleći da ne pristaju mojim noktima. Morat ću nabavit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da nekome ne pristaju, fina skroz bojica za jesen a nekako elegantna :)

      Izbriši
  2. Ja sam luda za taupe bojom, posebno za lakovima. Divan je , ukrala bih ti ga <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Martina, ti si mi ga poklonila u nagradnoj igri :D :D

      Izbriši
    2. Uopće ga nisam prepoznala, nije ni čudo da je od mene jer ja naprosto obožavam taupe i takve nijanse ;)

      Izbriši
    3. Ma vidim ja da ti govoris o njemu kao da ga prvi put vidis hehe,u svakom slucaju hvala,i bas ga volim... Iako je mini,traje mi,stedim ga :) srecom nije potrebno puno slojeva...

      Izbriši
  3. Prelep je, imam samo jedan taupe boje od essence cini mi se

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo i ja samo ovaj, a volim da imam makar jedan :)

      Izbriši
  4. Auu, Essie, i ja želim već neko vrijeme neke nijanse, ali jbg kad su skupi, još eBay selleri zabibere poštarinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preskupi, moj je mini i poklon u nagradnoj igri hehe :)

      Izbriši
  5. jao divan je, preperpredivan <3
    ide na listu :D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...