GOLDEN ROSE Diamonds powder body&face

Loše vrijeme me natjeralo da uređujem blog, pa sam totalno mijenjala izgled. Nadam se da vam se sviđa? Dodala sam bedževe stranica preko kojih me možete pratiti. Napokon sam otvorila i Facebook stranicu, a sve imate desno na blogu. :)

A kako je ovih dana oblačno i kišovito i nema lijepog svjetla za uslikati proizvode, izvukla sam slike proizvoda koji sam dobila iz Golden Rose-a ranije, i srećom ga uslikala već tad.







Radi se o svjetlucavom puderu u prahu koji može biti korišten za lice i tijelo.
Dolazi u plastičnoj ambalaži, sa već ugrađenom četkicom na vrhu iz kojeg izlaze svjetlucave čestice. U početku je otpalo malo vrhova četkice, ali sad je nekako obustavljen proces. :) Do čega je, ne znam, ali izgleda da su neke popucale pa su morale da otpadnu. Htjela bih da je malo mekša ali nije ni kruta, nego jednostavno nije po mojoj volji. Navikla sam se na ultra mekane koji klize po licu pa svaka drugačija nije dovoljno mekana.
Ispod možete izbliza da vidite kako izgleda.



Kao što vidite iznad, dolazi u pet nijansi a moja je broj 102. 
Stražnji crni plastični dio služi da ga pritisnete kako bi malo "ispuhnuo" proizvoda ka naprijed. :)
Možete ga koristiti da malo osvježite obraze u vidu nekog iluminatora, a i da učinite da vam tijelo malo sija. :) U tom slučaju, ja bih ga koristila samo malo po ramenima i dekolteu jer po drugim dijelovima tijela i nema veliku svrhu, naravno ni tu nemojte pretjerivati, nego nanesite čisto da vam da sjaj koži.

Ja sam ga dosad koristila na oba načina. Svidio mi se jer mi ne ostavlja puno sjajnih čestica što mi je znao biti slučaj s ovakvim puderima. Čestice su primjetne, ali diskretne, sasvim dovoljno da ostave samo neku svježinu.

Ispod možete da vidite kako izgleda slikano sa blicem, morala sam tako, da biste vidjele intenzitet šljokica. 





Proizvodom sam zadovoljna, osim što imam zamjerke na četkicu. A i nije praktična za čistiti jer ipak ne znam koliko je ograđena i hoće li mi otići vode u ovaj praškasti dio.

Košta 12KM.

Imate li svjetlucave pudere u prahu? Koristite li ih na licu/tijelu?

Sviđa vam se novi izgled ili da dalje eksperimentišem?

* iako sam proizvod dobila u svrhu reklamiranja, te isti nisam sama platila, garantujem da je recenzija iskrena i da prikazuje moj stvarni dojam.


You may also like

Broj komentara: 28:

  1. Meni se sviđa dizajn bloga, ali mi je desni dio malo preširok. Ovaj puder nisam probala, ali imam jedno rumenilo s identičnim mehanizmom koji mi je baš nepraktičan u svakom pogledu-loša četkica, nemogućnost pranja i nema baš neke kontrole koliko proizvoda ću nanjeti. Već duže vrijeme kupi prašinu, ali sad sam se sjetila da bih ga mogla pokušati rastaviti i staviti u posudicu.
    Inače, sviđa mi se kako izgledaju ove sitne šljokice, sigurno budem bacila oko ovaj puder kad budem negdje gdje ima golden rose kozmetike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo jos uvijek isprobavam, najvise mi komentari smetaju. sad sam sve zeznula :))
      Da, i meni je najveci problem pranje ali moze u posudicu jer i ove sljokice su skroz diskretne :*

      Izbriši
  2. Simpatican mi je ovaj puder uvek bio. Mada ne dovoljno da ga kupim. Lepa stvar kad se pocrni da se malo stavi po ramenima i dekolteu :)
    Blog izgleda lepo i pregledno. Malo mi je nekako prazan zbog blage pozadine, bar u odnosu na ranije, ali mi se svidja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos uvijek isprobavam opcije, sve sam zeznula heheh :) komentari su najveci problem!
      A puder sigurno nije nesto sto se mora imati ali ok je bas za ljeto kad moze po dekolteu i ramenima :*

      Izbriši
  3. Sto se tice proizvoda, dopada mi se, ali ja licno nesto ne ulazem puno u takve. Sljokice su taman kako volim, nisu prenapadne.
    Blog mi se definitivno vise svidja ovako :)! Pocevsi od zaglavlja, pa gadget-a sa strane, bas si lepo ovo sredila <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sredila sam draga ali me komentari sad zezaju :( ali evo jos se snalazim. <3

      Izbriši
  4. sto se tice dizajna sad mi se vise sviđa blog ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da cu uspjeti srediti i komentare :) hvala

      Izbriši
  5. Lepo si sredila blog :) Što se tiče proizvoda, pakovanje ne deluje naročito praktično, ali sam puder je lep, zgodno je imati i jedan takav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost, nije prakticno, ali kao sto rece gore prvi komentar, sljokice su bas lijepe pa se mogu staviti u posudicu za tako neke posebne prilike :)

      Izbriši
  6. Baš su fine boje ;) Vidjela sam taj puder u Refanu i onako, bilo bi dobro imati ga (u slučaju neke vanredne prigode :D) ali znam da ga ne bih često koristila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i nije za svaki dan bas, definitivno samo onda kada se zeli dati sjaja dekolteu ili jagodicama :)

      Izbriši
  7. Sviđa mi se dizajn a konačno te mogu pratiti i na Facebooku. :D
    Sviđa mi se kako ovaj highlighter (? :D) izgleda na koži ali mi se čini nekako nepraktično jer sumnjam da se može prati kistić :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedina opcija jeste da se stavi u posudicu :) ali nije nesto sto se mora imati mada su sljokice bas lijepe i diskretne.

      Izbriši
  8. Super da si otvorila Fejs, to uvelike olakšava praćenje. Sviđa mi se ovaj puder, volim šljokice, ali samo za posebne prilike tako da ne znam hoću li ga kupiti jer mi za jednom mjesečno ne treba. Ali je svakako fora.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, bas je za posebne prilike, a sljokice su skroz umjerene :)

      Izbriši
  9. Volim ove svetlucave stvarčice, koristim ih zimi kad negde izađem uveče. Probaću ovo Golden Rose čudo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izaberi samo finu nijansu, mada su ove fine za svjetlu put :*

      Izbriši
  10. jako lepo izgleda na kozi ali mi četkica deluje kao da ne bi bila ni po mojoj volji :) nemam nista ovog tipa u svojoj kolekciji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. steta za cetkicu jer su mi sljokice skroz po mjeri :)

      Izbriši
  11. Sljokice izgledaju divno, ali meni svaka malo grublja cetkica iritira lice. Svakako su dobro zamislili proizvod, ali to sto kazes, ne znas ni kako da je operes, sto je bas bezveze

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ona u sustini gruba, samo sto nije mekana koliko ja zelim da bude. Mekana je ali vrhovi su joj ostro sjeceni a ja volim kad je oblo. Najbolje sljokice u posudu pa umjereno nanositi po potrebi nekom drugom cetkicom :)

      Izbriši
  12. Slažem se sa svime što si napisala, posebno za četkicu :D I ja imam u nijansi 102 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Steta za cetkicu ali nije mi tolika mana da je necu zbog toga koristiti, ionako ide samo za posebne prilike kad se osjecam kao da zelim sljokice hehe :*

      Izbriši
  13. Ovo je krasan proizvod i meni osobno must have za ljeto :D i posebne prilike ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da je prvenstveno za ljeto ali ga uspijem ugurati za koristenje i tokom hladnijih dana jer mi se bas svidja :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...