Golden Rose Holiday 67

Mislim da ste dosad sve upoznate sa GR Holiday lakovima, i da imate po barem jedan primjerak.
Ja sam do neki dan, a prije MakeUpArena posta o holiday lakovima, imala samo jedan, nijansa 66, koja je savršena ljetna, ili kao podsjetnik na ljeto kada ga se uželite u jesen i zimu. ;) I tako, ugledam te sve lakove na okupu, i taman kad sam odlučila da uštedim nešto, proradi troškalica u meni i odem do Omege po barem jedan. Ionako sam u potrazi za jesenjim lakovima.




Gledam, biram, tražim i naiđem na lijepu bordo nijansu pod brojem 67. Uvijek mi je žao kad vidim da lak nema naziv, nekako su mi uvijek draži ako ih znam po imenu a ne po broju -.-

Još jedan hrapavac sretno udomljen među mojim lakovima. Predivan za jesen, bez šljokica, što znači da se skida lako. Malo teže od običnih a puno lakše od šljokičastih. Znate moje muke po šljokicama :) pa mi je to puno bitno! Dovoljan jedan sloj, a dok se maže izgleda kao i svaki drugi ali tek kad počne da se suši, stvara se "pjesak" efekat.

Prezadovoljna! Koštaju 4,5 KM a sadrže 11,3ml.

Ostavljam vas u mnoštvu slika, nisam ga se mogla nagledati :)


 









 

Imate li hrapavce i u kojim nijansama?


You may also like

23 komentara:

  1. Pa stvarno nisam vidjela ni jedan iz Holiday kolekcije da ne valja! Jedva cekam da Jasmina pokrene taj webshop, jer ih u Sarajevu nigdje nema :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? :o Ne mogu da vjerujem da ih nema... Nista, ili dodji u TZ ili cekaj shop :))

      Izbriši
  2. Prekrasan lak. Meni je ta divna bordo nijansa baš odlična za jesen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram i ja da nabavim neki Holidaaay! :) Sumnjam da cu ovu nijansu jer izgledao kao zgrusana krv. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. WOOOOOOW! Divan je,divan :D moram ga nabaviti nekako :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imamo, ali u mom malom gradu nema :D

      Izbriši
  5. Krasan je lak i super su ti nokti! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš lijepa boja, ali ja nikako da se naviknem na hrapavce i da ih zavolim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si odavno uljez medju nama ljubiteljicama hrapavaca :D

      Izbriši
  7. Lijepa boja <3

    Moram ti pohvaliti nokte, savršeni su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, od ove slike su jos jednom narasli i opet skraceni veceras :D

      Izbriši
  8. Ja cu poludeti od hrapavaca :D Ovaj nikada ne bih primetila da nisam videla koliko je divan na noktima ;) Gledala sam ga, gledala, ali mi je izgledao cudno u bocici, kao da je malo braonkast, pa sam ga zaobilazila. Hvala puno sto si mi "otvorila oci" :) I on mi je potreban :) Mislim da je za mene bilo najlakse da sam u startu kupila celu kolekciju, a ne da se stalno vracam i dokupljujem jedan po jedan ;D

    Moram da ti pohvalim noktice ;) Prelepi su, kako oblik tako i duzina ;) Bas za ovakav lak, savrseni <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moras i jedan jesenji da uzmes, ispravi to brzo :D
      Hvala ti, i ja volim kad su ove duzine :***

      Izbriši
  9. Baš je lepa boja, obožavam ovakve nijanse zimi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Nikada necu moci shvatiti trend ovakvih noktiju. I sto mi je jos cudnije, toliko zena je odusevljeno ovim lakovima. Kako vam se moze svidjati da vam nokti izgledaju tolalno zapackano. Cist dokaz da vecina zena zapravo i pojma nema sta im se svidja, samo nek je moderno, nema veze na kakav god uzas to licilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trend mojih noktiju je da su uredno isturpijani, sa njegovanom kozicom oko noktiju i pristojne duzine. Sto se laka tice, ne vidim da je zapackan? Lijepo je namazan :) a neko voli sljokice, neko mat nokte, neko sjajne, neko spicaste, neko kockaste, neko french manikuru, neko nakićeni nail art, itd. :) Mogucnosti su razne kao sto vidis, ne razmisljaj previse o tome, to je samo lak za nokte. ;) Meni se npr. ne svidjaju sljokice ali nikad ne kazem da neko ima uzas na noktima, svako svoj izbor ima.

      Izbriši
  11. Imam ih 4, i ovaj između ostalog :D Predivni su mi!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meniii, ali samo izbjegavam one sa sljokicama hehe :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...