Matching manicures - Džgradijent

Mislim da smo došli do treće ili četvrte nedjelje kada se parimoooo :)) Ne znam je li ove sedmice postojala druga tema, tako da sam morala da se priklonim i popustim pritisku mase i uradim šljokice, ponovo! A stvaaaarno ih ne volim skidati, ali evo... :)

Prva zamisao je bila da se "parim" sa Dijanom, ali kako vidim, svi rade Džgradijent, pa ako smo se dosad "parile", ne smijem ni da kažem šta je onda ovo ;) :P

Koristila sam Rimmel Salon Pro Ultra violet 312 i Golden Rose Impression šljokice 07 nijansa. Njih sam već ranije koristila i za divno čudo, one mi se lakše skidaju nego Jolly Jewels. Tu manikuru ste mogle da vidite na OVOM linku.

Da ne dužim, slike su tu :)













Sviđa li vam se manikir? 

Ako ste i vi radile Matching Manicures ovu nedjelju, ostavite mi link da vas dodam ispod :) <3  

Za one koji ne znaju, namučila sam se sa izmjenom bloga da bih se na kraju vratila na staru jednostavnost jer mi je došlo bukvalno da čupam kosu koliko je frustrirajuće bilo naći normalan template kojem ništa ne nedostaje. Od svih novosti i promjena koje sam htjela da uvedem, ostala je samo ona da sam napravila svoju facebook stranicu preko koje možete da me pratite. 

Idite desno na ikonicu predviđenu za facebook praćenje and spread the news! <3 



You may also like

33 komentara:

  1. Molim te, ko je vredan, vidi se tik posle ponoci :D.
    S obzirom na to koliko ti zapravo ne volis sljokice, ovo je ne za pohvalu, nego za orden <3. Evo, svecano se prijavljujem da radim sa tobom sledecu nedelju nesto po totalno tvom izboru <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mooooooooze :) smislit cemo nesto, samo da je bez sljokica, stvarno sam se trudila i postavila sam ih barem 4 puta dosad :D vrijeme je da odmorim od toga :)) <3

      Izbriši
  2. Divna ljubičasta nijansa :) I sviđa mi se što si radila ovim Impression lakom, sviđa mi se ta kolekcija, ali sam uspela da ne kupim nijedan, ne znam kako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brzo po makar jedan, ima finih kombinacija boja u njima :)

      Izbriši
  3. dženana je zadovoljna Džgradientom i baš mi se sviđa. ponosna sam na tebe :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sad stvarno pauziram sa sljokicama, uradila sam ih u zadnjih mjesec dana ko sto u zivotu nisam :D Hvala <3

      Izbriši
  4. Lijepooo ! Znaš da ja ne volim ljubičastu baš, ali kad se meni ovo sviđa, znači da je stvarno lijepo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto ni meni nije bas zimska boja i moram da priznam da sam ga brzo skinula ali za ljeto je lijepa, posebno na kratke nokte :) hvala :*

      Izbriši
  5. Super,lijepa ljubicasta,a gr je prekrasan,kombinacija wow ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, pa ovo je divno! Stvarno, kao da smo nas dve radile u paru <3 :*

    Mnogo mi se svidja taj Rimmel ljubicasti lak ;)
    Noktici su ti divni, dopada mi se duzina i oblik ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako mi ti pohvalis noktice, onda to nesto znaci <3 hvala!

      Izbriši
  7. Divna ljubicasta boja, a i ovaj Impression lak se bas uklopio. Kad sam kupovala dvoumila sam se izmedju te tvoje nijanse i ove koju sam koristila u danasnjem postu. Nakon ovog tvog manikira vrlo je verovatno da cu se vratiti po taj ljubicasti Impression. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ovom bas ima puno boja :) a fino se uklopi i sa plavom :)

      Izbriši
  8. hahahaha eto tebe opet sa šljokicama :D

    Ovaj ljubičasti Rimmel je predivan <3
    I sviđa mi se kako si to iskombinirala, super je manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nives, taman sto kazem necu vise, a oni postave temu DZGRADIJENT :D sto u prevodu znaci milion sljokica :D

      Sljedeci put predstavljam hrapavac a ako budu ikakve sljokice ukljucene u nedjeljnu manikuru, odustajem! :D

      Hvala <3

      Izbriši
  9. Veoma lijepo! Simpatična mi je ova vrsta šljokica,nemam ih i planiram da kupim,ja ih zovem "dlakave šljokice" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravu si, Sanja :) jesu malo kao dlačice hehehe :D

      Izbriši
  10. Žeelim ovaj Rimel :D

    Šta da ti kažem, predivna manikura s mojom omiljenom ljubičastom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupuj, Martina :)) stvarno je lijepa boja, a i ona siroka cetkica, a i lijepo maziv, ma sve :)

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Stvarno jeste, fini su ovi rimmelovi novi lakovi :*

      Izbriši
  12. A kako skidas lak? Mislim, neke devojke koriste folijce kako im perlice nebi ostetile nokatnu plocu, pa pitam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako uopste stavim sljokice, a to je otprilike pet puta dosad u zivotu :D onda stavim i ja foliju ali meni je to generalno smor da cekam po 10 i vise minuta da se ono omeksa i skine. Zato ih i izbjegavam, ali ovako kad masa natjera, stavim ih :D

      Izbriši
  13. kako uspiješ da ti šljokice na vrhu budu gušće, i da se prema dalje prorjeđuju? kako ih uspiješ ovako dobro staviti? (valjda si me skontala :))

    pozdrav,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skontala sam hehe :) Pa prvo na vrhu nokta nanesem jedan sloj, pa drugi sloj malo nize ali opet prema vrhu jer se tako podeblja onaj prvi, pa onda jos jednom od pola nokta isto tako do vrha preko ona dva sloja. Nadam se da si i ti mene razumjela hehe :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...