Matching manicures sunday - Pink Ribbon

Malo kaskam za vama danas, ali morala sam da iskoristim ovaj prelijepi dan i izađem napolje :)
Divno sam se provela u jednom ribnjaku, sita sam što je još važnije a sad je vrijeme za post.

Već ste mogle da vidite koja je ovonedjeljna tema, i presretna sam zbog toga. Napokon da imamo neku konretnu temu a koja se još i uz to tiče zdravlja. Znam da ovom manikurom nećemo nikome pomoći ili promijeniti svijet ali važno je dati prostora takvim stvarima da se makar spominju.

Moja manikura je dosta jednostavna, htjela sam samo da ubacim rozu vrpcu bez previše odvraćanja pažnje sa teme i nadam se da vam se sviđa.

Koristila sam O.P.I. Ate berries in the canaries, a vrpcu sam iscrtala mini Deborah lakom u nijansi flirty femininity ;)







































Ostajte mi zdrave, drage moje!


You may also like

34 komentara:

  1. prekrasna je manikura, jednostavna, a efektna :)
    I ovaj OPI mi je divan ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao i tvoja, kazem ti slicne su :) nisam htjela previse da saram, roza vrpca je glavna ove nedjelje :) :*

      Izbriši
  2. Divne nijanse, kako je ovaj OPI savršen! I bome si ove vrpce lijepo iscrtala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cak nemam cetkicu za iscrtavanje, ovo je radjeno onom obicnom od laka :) Hvala :*

      Izbriši
  3. Ova ljubicanstvena nijansa fuksije nikako nije za mene, ali je ova druga veri najs.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ova je za svakoga, ne budali, probaj :D kad je dijana stavila crni, mozes i ti ovakav :D

      Izbriši
  4. Divan mi je ovaj lak, bazni :) Fenomenalna pink nijansa ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Cesto ga mazem, bas je divan, jedan sloj a brzo se susi, sta vise da trazim od njega :))

      Izbriši
  6. Jako lijepa manikura i super mašnica :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si napravila :))

    Predivna manikura, što ih više gledam danas ne znam koja mi je ljepša :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno je i zbog povoda zasto smo to napravile :) <3

      Izbriši
  8. ajme kako je prekrasan ovaj opi!! i ti si divnu manikuru napravila <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OPI bih svakome preporucila, kao sto rekoh gore jedan sloj a brzo se susi :) hvala :*

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Hvala, i ja ga bas volim, jedan ali vrijedan, ubola sam dobar :)

      Izbriši
  10. prepredivna boja! imaš li neki prijedlog za lak, da je po nijansi što sličniji (isti?) ovoj, a da nije OPI? :) nešto nižeg cjenovnog ranga, ako se razumiemo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako dodjes do China Glaze lakova, onda imas nijansu Nasty... oni su oko 5,50KM u BG i NS...
      A kod nas, ne znam tacno ali golden rose ima bas punoooo nijansi i sigurna sam da imaju dupe, evo i ja ga pokusavam naci i naisla sam na neke slicice...

      http://beautycosmetic.biz/golden-rose-golden-rose-sweet-color-nail-polish-pi-7927.html?osCsid=4088736ae12e43f76b9b8d9da6496d7c

      Mozda ova 29-ka ? :)

      Izbriši
    2. ajme divna si! skontam nešto od to dvoje ;) hvala!

      Izbriši
  11. Baš ti je super manikura, ma sve su mi super koje sam vidjela! Tako bih nešto i ja napravila, samo bih se dobro namučila s crtanjem mašnice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije ni moja najpreciznija :D ali eto... hvala :*

      Izbriši
  12. Predivni su ti nokti, a OPIć je di-van! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* opić stvarno jeste jedan od najljepsih lakova koje imam :)

      Izbriši
  13. Obje nijanse su moje boje i toliko su mi predivne kao i cijela manikura :D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...