Mixa krema za ruke (Repairing Surgras)

Vjerovatno ste već sve mogle da vidite recenzije nekog od Mixa proizvoda. Većinom su recenzije dolazile iz Srbije, zato što nas obično sve ili obiđe, ili nikad ne stigne do nas. Zasad nas je Mixa samo obišla, jer vidim da su stigli i u Hrvatsku, pa se nadam da će nekad i kod nas u BiH.

Prvi Mixa proizvod koji ja imam jeste Mixa obnavljajuća krema za ruke. Svoju sam dobila od drage Di :)




Pakovanje ima 100ml, klasična tubica za kremu za ruke i traje 6 mjeseci od otvaranja.

Šta kažu iz Mixe: 

"Obnavljajuća Mixa krema za ruke bogata lipidima sadrži visoku koncentraciju aktivnih sastojaka, koji dubinski obnavljaju i umiruju suhe i ispucale ruke. Idealan proizvod za izrazito isušene ruke i za veoma hladno zimsko vrijeme. Ne nanositi na lice. BEZ PARABENA. BEZ ALKOHOLA. 
Efikasnost: Koncentracija aktivnih sastojaka - 30% hranjivi glicerin i ovseno mlijeko.
Rizik od alergija: Formula sa minimalnim rizikom od alergija.
-Sa Mixa-om osjetljiva koža ima pravi na efikasnu njegu. Moćni aktivni sastojci, nježni prema koži."

Moram reći da moje ruke nisu izrazito suhe, normalne su osim kada im naiđe dan kad su suhe ali za to obično budem sama kriva jer ih možda pranjem previše isušim ali ništa alarmantno. Kožica oko noktiju zna da mi bude više suha nego ruke pa mi ova krema pomaže najviše s tim problemom.
Na slici iznad možete da vidite u kakvom su mi stanju zanoktice otkako koristim ovu kremu.
Gusta je, njeguje ruke a ne ostavlja mastan sjaj. Osjetit ćete sloj nakon nanošenja ali ne onaj ružni poslije kojeg vam dođe da ponovo operete ruke.


Ovo iznad je skoro pa dovoljno za obje ruke, baš se sporo troši.
Kremicu sam koristila i za stopala :) Tu mi se najbolje pokazala jer mi pete znaju biti suhe. Preko noći bukvalno napravi bebina stopala od mojih, odlična je u tu svrhu! 
Lijepo se upija u kožu ali pod tim mislim da stvarno hrani, a ne da samo onako stoji preko kože i daje prividan osjećaj njege. I kad operete ruke, osjetit ćete da su ostale nježne.

 SASTOJCI

 Sve u svemu, kremicom sam jako zadovoljna, rijetko kad se toliko nakačim na neku kremu za ruke ali ova mi je pored kreveta i mažem kad stignem a obavezno svaku noć na ruke i stopala. 

Ako ste u mogućnosti, svakako vam savjetujem da je isprobate.

Imate li vi Mixa proizvode? Koliko ste zadovoljni?



You may also like

Broj komentara: 27:

  1. čitala sam recenzije i svi su oduševljeni kremicom s tim da ne uzimam u obzir one recenzije nastale nakon jednog dana korištenja :)
    i super mi je što sam i kod tebe i kod (mislim) Marije čitala da je super i za pete, a ja volim 2u1 proizvode :D

    kad potrošim barem jednu kremu za ruke, kupujem ju, jako me zanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam probala ovu za ruke, ali jesam onu za suve delove koze i ta je raj za pete. :)

      Izbriši
    2. Za stopala stalno koristim i stvarno mi preko noci obnovi pete, to garantujem, a koristim preko mjesec dana skoro svaki dan na rukama i ponekad na stopalima kad osjetim potrebu.
      Jeste, i Marija je pozitivno pisala o njoj. Imas dvije verzije, ovu i sa 40% glicerina i alantoinom cini mi se pa vidi koja je sretnije rjesenje za tebe hehe :* Ja trenutno imam 4 kreme za ruke i sve su pokloni :D samo se gomilaju a pokusavam da trosim :D

      Izbriši
    3. A jadna ti, ne znas sta ces s tolikim kremama, pa mazes noge. :P

      Izbriši
    4. hahahaha ja neću ni govoriti koliko krema za ruke imam :D
      i ova s 40% glicerina zvuči super. I ova za suhe djelove kože. Sad bi sve 3 :D
      i znam da ju imaš još od NS, nije tebe išao taj komentar, znam da ti sve voliš dobro isprobati :*

      Izbriši
    5. Ja nesto razmisljam da je ona sa 40% glicerina previse glicerina za mene hehe :) Mozda ta za suhe dijelove koze i ova. A i losiona imam malo sto mi je Dijana dala da isprobam, i on mi se svidja :D :*

      Izbriši
  2. Čula san da Mixa proizvoda ima i kod nas. Potražit ću ih sigurno, ova se čini ka nešto šta bi mi tribalo. Koža mi je užasno suva, a tek kožica oko noktiju. Strašno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je kozica oko noktiju cesto suha, tu mi bas pomaze, vidis na slici iznad kako su lijepe hehehe :D

      Izbriši
  3. Svakako ću potražit ovu kremu :DD svi hvalite vrijeme je i da ja probam nešto iz Mixa asortimana :D
    nego, reci ti meni, koji ti je to lak na noktima? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uslikala sam i lakic, iz holiday kolekcije je, tj. hrapavac pa ga postavim za koji dan :)) <3

      Izbriši
  4. Ovu kremu sigurno kupujem čim potrošim neku od ovih koje imam, već je odlučeno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam probala ništa od Mixa proizvoda, nikako da dodju na red ali moraću to da promenim uskoro.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Makar kreni sa kremicom pa vidi dalje :))) tebi su barem pri ruci :)

      Izbriši
  6. nisam probala, ja takodje nemam problema sa rukama, mozda jednom u mjesecu da ih namazem nekom kremom, ali imam sa zanokticama pa ako nadjem sigurno budem probala bar radi toga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se nadam da ce doc kod nas, uopste citav Mixa asortiman jer koliko sam mogla da vidim imaju svega finog i povoljnog a to je zapravo Lorealova firma ili barem isti uvoznik.. .

      Izbriši
  7. Jako me raduje sto delimo odusevljenje Mixa kremom ;) Svim mojim drugaricama preporucujem sve Mixa preparate koje imam i jako mi je drago da nijedna do sad nije bila razocarana ili ravnodusna ;)

    Uzivaj u super-mekim sapicama :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si rekla da cekas da vidis kako ce se meni pokazati krema, i moram reci da mi je odlicna.. evo mazuckam se i idem na spavanje :)) <3

      Izbriši
  8. Baš danas vidla u Bipi štand sa MIXA proizvodima, puno zanimljivih stvari, ali moram prvo malo smanjiti zalihe, pa bude sigurno nešto došlo na isprobavanje. Ako ima ko kakva iskustva samo pišite

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imas svega, od razlicitih kremica za ruke, lice, micelarnih losiona, losiona za tijelo...bas dosta toga imaju. Meni se krema pokazala kao odlicna, losion je isto jako prijatan, a pogledaj treba li tebi nesto drugo, sigurno ces naci nesto a povoljno je a koliko vidim u Bipi je snizenje?

      Izbriši
    2. Da trenutno je 20% popusta.

      Izbriši
  9. mene zanima zašto su na kremi napisali da nema alkohola, a u sastavu on bode u oči??

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne mogu ti strucno odgovoriti na pitanje ali citala sam nekad da nisu svi alkoholi isti, pa vjerovatno ovdje nema onih stetnih isusujucih na koje su mislili kada su napisali no alcohol. Ali ponavljam, nisam strucna i ne mogu se sjetiti gdje sam to tacno procitala pa da ti detaljnije odgovorim.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...