NEW IN


Sjećate se kako sam bila vrijedna za zadnji Empties pa ste mi rekle da zaslužujem new in? Ja sam njega zapravo "zasluživala" na svoju ruku ali mi je trebalo samo opravdanje i dopuštenje :) 

Stvari su se skupljale neko vrijeme, neke čak i malo davnije jer sam ih uspjela i da recenziram, naravno samo one kojima nije trebala duža i detaljnija "obrada" :) 


Pa da krenemo sa preparativom... 


Tri proizvoda iznad su već opisana u postu gdje sam pisala o tome kako njegujem kosu, a to su Afrodita šampon od češnjaka (4,50KM), Loreal elseve total repair extreme maska za kosu (7,90KM-sniženje) i Kapi od koprive (3,70KM). Ako već nista pročitale, možete to učiniti klikom na LINK.

LUSH Mask of magnaminty je maska za koju ne znam kako sam prije nje uopšte mislila da imam dobru masku za lice, a koristila sam onu od zelene gline. Ova maska je savršena za moje problematično lice, ne smijem se usuditi reći da je uradila popravke, "da ne čuje zlo" ;) Ali kada prođe barem još mjesec dana, pišem vam recenziju. 12KM

Garnier eye make up remover - Nakon što sam isprobala onaj Bourjois koje ste mogli vidjeti u Potrošenim proizvodima, vratila sam se ovom, ipak je bolji a kako ne volim one uljane, ovo je bio jedini provjeren izbor. 6,50KM

Afrodita odstranjivač laka za nokte - dugo sam koristila acetone koji nisu uljni i ipak su ovakvi pravi izbor. Zanoktice su manje isušene i nokti su njegovani. 3,30KM - sniženje

Dove purely pampering - još uvijek veoma drag, pisala sam o tome koliko :) (oko 4KM)

Caudalie beauty elixir - jedna stavka prekrižena sa Wish List :) Stalno bih se prskala ali prebrzo se troši pa sam ga ostavila za trošiti samo naveče ispod kreme. Znam da nekima smeta miris koji ima i ovaj elixir i lush maska ali meni iz nekog razloga godi i asocira me na čistoću, dezinfekciju i osvježenje a nema ništa loše u tim riječima, posebno kad su povezani sa mojim licem. :) (Link sa cijenom u eurima je na Wish listi, poklon od najdražeg <3) 

Dermatol prah - to je zapravo žućkasto zelenkasti puder koji kupujem u apoteci a služi mi da isušim sitne bubuljice ili da saniram ako sam ih nekontrolisano dirala. Odlična stvar, puno sretnije rjesenje nego baby puder. 

Malo dekorative ...


Vichy dermablend Nude 25 - Vjerovatno ga kupujem već četvrti put, moj HG puder definitivno, i ne planiram da ga mijenjam sve dok ga ne izbace iz prodaje ili promijene formulu, za što se bojim da će uraditi jer postoji neka nova verzija sa crnom ambalažom a koliko sam uspjela da vidim, rozi je podton :/ Ovaj ima žuti i samo kao takav mi odgovara. Klik na recenziju ako vas interesuje više o njemu. 33KM (Cijena varira otkako kupujem ali uvijek je tu negdje) 

Golden rose City style maskara - nakon što sam jednu dobila od Golden Rose-a i uradila recenziju, koja je bila krajnje pozitivna, kupila sam sebi još jednu. Postaje HG maskara :) (4,50KM)

Bourjois Bronzing powder - poznatija kao čokolada jer je unutrašnjost poput kockica čokolade, a miris još nisam dešifrovala iako je za stalno njuškanje :) Još jedan poklon od momka a link odakle je naručeno je ispod naziva, mada je sad već vraćeno na staru cijenu(bio je 6eura), ali opet povoljniju nego u našim DM-ovima i CM-ovima gdje je 25KM.

NYX Matte Bloody Mary - nisam imala iskustva sa mat ruževima jer, budimo realni, jedva da sam ih i nosila. To se sve promijenilo pod vašim uticajem i sad ih imam puno više. Za ovaj spremam recenziju, a mogu samo reći da je jako pozitivna. P.S. Jasmina, treba ti! :D 12KM

Catrice Sheer lip colour C03 Soulful - Kao što naziv kaže, sheer je, na što ja nisam obraćala pažnju kad sam ga kupovala ali na kraju se nisam ni pokajala jer mi se sviđa kako mi samo malo istakne boju mojih usana. Nemam recenziju ali možete kliknuti na naziv da vidite sliku o kakvoj se nijansi radi. 

Golden rose Holiday 67 - imale ste ga priliku vidjeti... 

Golden Rose Selective Creme Brulee - I njega ste imali priliku vidjeti :) 

Stalak za ruževe sa ebay-a, ali sam ga okrenula, nemojte da vas to zbuni :) 

I jedan nekozmetički new in jeste taj da sam kupila novi mobitel... 

LG OPTIMUS L7


Dolazimo do zaključka da se trebam malo primiriti oko trošenja :) ali sumnjam da će se ta odluka zadržati kao i svaki put dosad. Bankrot je jedino što me može natjerati. :) 

Kupujete li? Trošite li? Držite li se odluke o netrošenju?  Šalim se, to se ne pita, odgovor je i više nego očit :)) 

<3 


You may also like

Broj komentara: 55:

  1. Lush masku obozavam. Nyx ruz u toj nijansi mi je najlepsi od svih i planiram da ga kupim. Stalak je predivan zelim i ja jedan takav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska mi je preporodila lice :) a ruz obavezno kupi, iznenadit ces se koliko je trajan...
      Stalak sam narucila sa ebay-a :*

      Izbriši
  2. Uuuuuuu kakvi noviteti! :DDD odličan šoping!
    Baš mi je drago da si zadovoljna s Lush Magnaminty maskom jer je meni to HG maska za lice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super noviteti, posebno stalak, svuda ga trazim ne porucuje mi se bas sa e bay!
    Super za telefon, ja imam L9 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si iz NS ili BG, imas ih u Aleksandru pa pogledaj :)
      Sigurna sam da je L9 bolji, moj vec koci pomalo :)

      Izbriši
  4. E svašta nešto zanimljivo mi ima, uglavnom ovu Dove tuširalicu obožavam, kupila sam je nakon tvoje recenzije i nakon prvog tuširanja postala ovisna o njenom mirisu. Lush masku sam potrošila prošle zime i nekako je zaboravila, baš bi je mogla i obnoviti jer mi je bila odlična! Stalak sam davno naručila i još ga čekam, kme :( Od Nyx-a meni sinoć stigao Merlot i skroz je krasan krasan.. i tako to, šta još ima kod tebe? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest mi drago sto ti se svidja miris tusiralice, ja uzivam u njemu, posebno pred spavanje, tako lijep spoj sta god su smuckali :))
      Obnovi maskicu, sigurno je nezasluzeno zaboravljena :) Imate li vi LUSH u Mostaru?
      Doci ce stalak pa naredaj sve sto imas :) I merlot je krasan ali i ovaj...

      Nema nista, evo jeftino kupujem pa sad cekam donacije da mogu pocet i skuplje da kupujem da zadovoljim ovu ljepoticu iznad :D

      Izbriši
    2. Ma morat ću, ali to čim odem u Sarajevo..ma nemamo Lush ovdje :(

      Haha, a vidjela sam komentar, i ono...što reći, koju posluku porati? -.-

      Izbriši
    3. Nemamo ni mi :( mozes i narucit sa lush stranice, i ja cu ako ne budem isla ili imala nekog za poslat :*

      Izbriši
  5. Skontala sam da pratimo jedna drugu sa mobitelima, otprilike prosle godine u ova doba si dobila cini mi se tadasnji, i ja nedugo poslije novi, a evo i sad planiram. Ti tad LG, ja Sony i opet cu tu marku uzeti samo neki napredniji i da slika super slike. :-)
    Meni zao sto mi nemamo u Lush u BL, a ja nikako u SA doci, ko da sam korjenje pustila :-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe izgleda je i tebi tvoj dosadio :D ovaj super slika ali malo koci, mada bude ok kad ga gasim cesce a meni to mrsko :)
      Nemamo ni mi u Tuzli, kupila mi sestra u Sarajevu a ni ja nisam dole otisla bas dugo,mozda cak i dvije godine :o

      Izbriši
  6. Ne mogu vjerovat!! I ja sam danas kupila ovu Lush masku :DD

    kao da smo se dogovorile :))

    Odličan šoping, ja sam malo stisla kočnice oko kupovanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maska je odlicna, ako nisi isprobala,vidjet ces :)
      Ma svi mi stisnemo ali nakratko :D

      Izbriši
  7. Predivni noviteti ;) Neke od njih imam i obozavam, a zainteresovala si me za taj NYX ruz ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. WHAAA? GURRRL!!! Novi fon! :) Jeaa, sve je kul, ali fon...WOOHOOO :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahah znam da mi treba :-) vidjela si mjesto za njega, ali umjesto BM ja danas uzeh Monte Carlo tekući mat, odlijepila kad sam ga vidjela :-)

    odlični noviteti kod tebe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preko reda kupujes :D nema veze, samo nek si osjetila trajnost nyx matt pa ces redat nijanse :) :**

      Izbriši
  10. Sve je divno! Kakav ti je telefon? Ja sam mislila da ga uzmem ali jos ne mogu da se odlucim jer sam cula i neka losa iskustva.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj ga uzimat :D mada ne znam opet, drugarica ima L7 i ne koci joj a meni ponekad pa sad... Kamera je odlicna, memorija takodjer, samo je ponekad malo spor :) Mozda neki samsung da uzmes...

      Izbriši
    2. I ja ti ga ne preporucujem, i meni koci :s a i malcice je prevelik :D izvlaci ga to sto je tanak

      Izbriši
    3. Meni ne smeta velicina, ali eto ako ga dobro ne odmorim preko noci i ugasim, onda koci preko dana..

      Izbriši
  11. Oooodlični noviteti!
    Ovu Lush masku moran kupit. :D Svi je hvale.
    Nadan se da će ti bit dobar mobitel, ja imam L9 i strašno me živcira. :D Blokaje, radi kako ga volja.. ma.. luda sam više. A, Antiši je njegov dobar, isti model. E, sad do čega je, ne znan.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba ti maska! :D
      I kod mene je tako istoooo, a nekad cak bude dobar, a drugarica isto ima L7 a njoj je ok. Mislila sam da je L9 normalan... genetski poremecaj neki izgleda :D

      Izbriši
  12. Sjajan šoping, nek te lepo služi mobilni :*

    OdgovoriIzbriši
  13. podsetila si me da stavim Caudalie opet u pogon :D
    ovde je LG glavna faca, sjajan je mobitel, neka te dugo služi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma prsni ponekad prije kreme hehe :))
      Hvala, malo me vec ponekad nervira ali ok je :) :*

      Izbriši
  14. Odlični noviteti. I opet me mami ovaj Afroditin šampon, gdje god pogledam svi ga hvale. Morat ću ga i ja isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moze ti naskoditi u svakom slucaju, svi Afroditini samponi su blagi i dosta prirodniji od ostalih.
      Hvala :) :*

      Izbriši
  15. Ja mislim da sad sve imamo šampon od bielog luka:D Lush maska je savršena, a volim i ovaj Dove gel za tuširanje, uskoro ću ponovo da ga kupim. Super su noviteti, meni jedino ovaj Bourjois čokoladica bronzer nije odgovarao pa sam ga proslijedila, a moguće je da tad nisam bila vješta sa bronzerom.
    Mene još uvijek iznerviraju komentari kao onaj gore da kupuješ jeftino, pa šta treba da radimo, da kupimo maskaru od 50KM a valja nam ona od 5? Šta je sa ženama, meni nije jasno?
    :):*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da smo ga skoro pa sve kupile hehe ali neka, ja sam odavno presla na Afroditine sampone.
      Nadam se da cu uvijek imati mogucnost da kupujem ovu masku, zasad je LUSH u Sarajevu, samo da ga ne uklone iz BiH skroz.
      Meni se bronzer bas svidja, lijepo ga uspijem staviti, mislim da je ona svjetlija nijansa malo narandzasta, ovaj mi je bolji.
      A za komentar ne znam stvarno sta da kazem, izgleda da trebam da odvojim od hljeba da mogu kupovati sve sto skuplje. :) Svako kupuje sto kvalitetnije moze ali u skladu sa svojim mogucnostima, pustam je neka to sama shvati i nadam se da uziva u raskosnom bogatstvu :D

      Izbriši
  16. odlični noviteti, i mama od dragog neki dan uzela ovaj telefon :)))

    Mene sad jako zanima ovaj NYX ruž :)

    i znaš da sam slaba na lakove pa moram i ovdje reći da su predivni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nadjes ruz, uzmi, barem neki od matt kolekcije jer su bas trajni :**

      Izbriši
  17. Jaaako, Caudalie beauty elixir <3 kod mene je isto na WL, ali nikako da se skine :( imam i ja taj stalak za ruževe, odličan je :D i sviđa mi se mob :D ja sam se isto nedavno počastila novim :D Sony Xperia S :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh vidim svi su nekako zaredali sa novim mobitelima :D sezonski mjenjamo zajedno :D

      Izbriši
  18. Odlicni su ti noviteti! Mobilni mi se ipak najvise dopada :) Inace, ja sam bas njega razmisljala da uzmem pre par meseci kad sam kupovala telefon, ali mi je nekako uleteo Huawei Ascend G510.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka si promijenila makar, svaki novi je bolji od starog :)) hvala :*

      Izbriši
  19. Super noviteti, a najviše mi se svidja mobitel...:-D I ja moram svoj podhitno promijeniti ali kao pravi blizanac nikako da se odlucim za jedan :-D

    OdgovoriIzbriši
  20. Lush masku želim od kako sam vidjela njezinu recenziju kod Mell :) I sad samo čekam odlazak u Zg i njezinu kupovinu! I da, jedva čekam tvoju recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi obavezno, kad god moja recenzija naidje, bit ce krajnje pozitivna :)

      Izbriši
  21. Ulala! Od svega mi je najbolje: stalak za ruževe (jer i ja planiram kupiti već dugo), Lush maska (jer ju nisam isprobala a znaš da imamo istu glupu facu haha) iii kvragu, pobjeglo mi treće. Ček da proskrolam....

    nisam srećom morala puno skrolati jer je odmah dolje :D - mobitel! I šampon od koprive i sve je ostalo super, naravno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzmi lush, puno je bolja od bilo koje gline za koje znam da i ti koristis :)
      Sampon je od cesnjaka al bilo je nekad i onog od koprive, ma svaki afroditin mi je dobar :)) :*

      Izbriši
  22. Baš si se lijepo ponovila ... uživaj u svemu a naročito u mobitelu ;).

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja sam kraljica kupovine! Kupujem sve, od igle do lokomotive i sve skupa me čini presretnom! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah ma Lenka ti si veseljak, znam da te sigurno sve usreci :**

      Izbriši
  24. Odgovori
    1. Suti, stalno je mirisem :))) vec je u koristenju uveliko :D

      Izbriši
  25. Meni čokolada nije bila dobra, pretvrda je i s ničim ju nisam mogla koristiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste tvrda ali ja sam prezadovoljna, nemam nikakvih problema sa nanosenjem a koristim Blush kist 32, mozes ga vidjeti ovdje...

      http://noisettecorner.blogspot.com/2013/09/novi-sad-new-in-di-i-makeuparena.html

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...