NJEGA KOSE

Odavno već čitam vaše postove o njezi kose i razmišljam da obnovim svoj jer sam ga baš davno pisala a neke stvari su se promijenile u mojoj rutini.

Uslikala sam proizvode koje koristim i za svako pranje a i neke koji se povremeno nađu u upotrebi, pa da ne bi bilo nesporazuma, unaprijed da kažem da ne koristim sve za svako pranje ili svaki dan. Ali volim da tetošim kosu, i rijetko odolim a da ne kupim nešto novo za što mislim da će biti dobro za nju.

Zato vas upozoravam da će post biti duži ali ko voli da čita o kosi, neka se zadrži. 


OPIS: Moja kosa je duga, blago valovita(ljepŠi izraz)/frizzy i napuhana(izraz kada je vrijeđam jer mi nije poslušna:) :) Farbala sam se od 16.te godine u svjetlije nijanse (sad imam 25), a nakon toga izvukla i pramenove pa uradila preliv i na kraju sam je pustila da raste(prije vise od godinu dana) jer sam se uhvatila ombre trenda, u mom slučaju jeftinije varijante, iako su me muke spopadale dok nije narasla do pola glave. Na slikama na kraju posta možete vidjeti dokle je došla. Perem je dvaput sedmično, ne masti se previše iako drugi dan nakon pranja izgubi volumen. Peglam povremeno a najčešće radim loknice tako što uvijam  4 pramena kose prstima dok je mokra i tako ostane i kada se osuši. Po tom pitanju je najposlušnija a i ne oštećujem je vrućim zrakom. 

Evo jedne grupne sličice proizvoda kojima trenutno raspolažem, bez laka i pjene za kosu, i bez pegle i figara.




Od šampona pa do proizvoda za stilizovanje kose. :)

Ali da krenemo polako pojedinačno...



Baby love blagi šampon - recimo da je šampon, s obzirom da je navedeno da se koristi od glave do pete. Ovo nije primarni šampon koji koristim, ali služi mi kada vidim da mi je tjeme iziritirano, što je obično u ovo doba godine pa ga koristim da ga malo umirim nečim neagresivnim. 5-6KM

Afrodita šampon - Ovaj put je to šampon od češnjaka jer sam čitala više pozitivnih recenzija pa sam htjela da isprobam. Prije njega sam smjenjivala Afroditin šampon od koprive i biotina, i onaj od kamilice. Oba su mi jako dobri, ekonomični su, rade što treba a to je da čiste kosu i više mi od šampona ne treba. 4,50KM

Kapi od koprive su tu zbog onog famoznog "Bojaninog šampona", ali ubacila sam pola bočice i u ovaj šampon, iako je prvobitna varijanta ta da se uliju u onaj od koprive. Stavit ću još malo pantenola u šampon da mi njeguje tjeme. 3,70KM



Loreal elseve total repair extreme maska i regenerator - Regenerator je naravno pun silikona i služi samo za lakše raščešljavanje mada ga skroz rijetko koristim jer preferiram maske za omekšavanje i regeneraciju kose. Ova linija prelijepo miriše i miris se zadržava u kosi koliko je to moguće, a nedavno su bili sniženi u DM-u pa sam dobro prošla. Maska je bila oko 8KM a regenerator 4,70KM ako sam dobro upamtila.

Hladno cijeđeno ulje - njega koristim kao masku prije pranja kose, ali ne svaki put nego kad se sjetim i kad imam vremena da ga držim barem sat vremena na kosi. Nisam sigurna do koje temperature je u čvrstom stanju, a kada prelazi u tečno ali u svakom slučaju neka vas to ne zabrinjava jer mu to neće promijeniti kvalitet. Svejedno kad ga uzmete rukom i u čvrstom stanju, ono se topi na dlanovima kada ga i trebate nanijeti na kosu kao masku. Probala sam da ga koristim i za vrhove nakon pranja ali ipak se pokazalo kao premasno i ne bih preporučila taj način.
Ako neko ima problema sa peruti, možete umasirati ovo ulje na tjeme ili ulje čajevca i ostaviti neko vrijeme a onda isprati šamponom. 8KM

Macadamia deep repair i healing oil treatment - oba putna pakovanja ali ovo je drugo pakovanje koje koristim. Kombinujem ih jer je tako navedeno. Prvi put kad sam stavila ovu masku, pogodila sam mjeru pa mi se kosa nije slijepila nego je bila ljepša nego duže vremena. Znam da je naziv varka i da ima puno neprirodnih sastojaka ali meni je kosa bila apsolutno savršena nakon tog prvog korištenja a miris je neopisiv. Trajao je sigurno puna dva dana što je rijetkost. Drugi put sam zeznula mjeru, stavila sam više jer sam mislila više-bolje. Ali nije. Potrebno je skroz malo i da se drži onoliko koliko je navedeno a ne duže jer se postiže kontraefekat. Sad sam se već uhodala pa znam otprilike koliko treba na moju dužinu. Na listi želja mi je za veće pakovanje iako je cijena malo veća (24KM).



Schwarzkopf got 2 be anti frizz lotion i beach girl texturizing salt spray - oba pokloni od Sare, i iako nisu dovoljno isprobani, nisam mogla da ne spomenem jer su mi jako dragi i dugo sam ih htjela. Zapravo, isprobala sam anti frizz, i on mi je sličan kao i Loreal Studio Silk&Glow losion (recenzija), dok beach girl nisam stigla da isprobam jer ovaj look više volim ljeti a sad mi se zimi ne uklapa. Oba ova zaglađujuća losiona nisu magična, ali jesu anti frizz, umire mi makar one dlačice što nekontrolisano strše a i uz to super mirišu. Ipak pobjednik po trajnosti mirisa u kosi i dalje nosi Macadamia deep repair maska.

Revlon uniq one sam dugo htjela da isprobam ali osim mirisa i njegove sposobnosti pri stilizovanju kose, tj. onda kada prstima pravim svoje valovite lokne, nije me oduševio. U obnovu kose ne vjerujem pa me s te strane nije puno razočarao. Tu mislim samo na ovaj dio svoje kose koji je tretiran i pramenovima i farbom, i osim da raste i da redovno sječem vrhove, nijedna maska ni krema ovo neće uspjeti da obnovi. Ne dodaje mi volumen, ne daje mi ravnu i nježnu kosu a ne mogu znati štiti li me od UV zračenja i topline pegle i figara. Tako da, sve u svemu, prosječan proizvod bez kojeg se može. Ali ljetos me stvarno uveseljavao kokos miris u kosi i jedva čekam ljeto i sunčanje kad ću ga sigurno opet intenzivnije koristiti :)

Kerastase nutritive nectar termique - mini pakovanje kreme za zaštitu kose od toplote. Ne znam šta da vam kažem, nanosim ga poprilično često, malo je potrebno ali napominjem ponovo da mi je donji dio tretiran i samo njega i peglam pa ne znam štiti li me od peglanja jer je nepopravljiv :D Kosa je ista kako god okrenem :) Ali lijepo miriše.



Avon advance techniques leave in argan oil treatment i Dry ends serum - Za ova dva seruma su već svi čuli i mnogo su hvaljeni. Ovaj desni serum poznatiji kao "onaj sa zelenim čepom" je bio prvi serum koji sam ikada kupila za kosu i isprobavala sam i klasove a i one neke kristale, pa i baleine serume istih namjena ali uvijek sam se vraćala njemu. Dok nisam izvukla pramenove, pa čak i kad sam bila farbana, on mi je stvarno najbolje štitio vrhove do te mjere da i kada pređem svojih 3 mjeseca određenih za šišanje, ono mi nije bilo potrebno i u tom periodu sam mogla da pustim kosu da raste a da ne brinem imam li ispucale vrhove. Sad već imam taj pramenovima tretirani dio kojeg pokušavam da se riješim a onda će on da ponovo da doživi dane slave :)

Indola smooth serum finish - O njemu sam pisala ranije i jedino mogu da potvrdim da mislim isto o njemu. Obično ga nanesem kada ispeglam kosu da mi pruži još zaglađeniju kosu bez zamašćivanja. Za dužu recenziju klik na naziv ;)



Macadamia no tangle četka za raščešljavanje je jedina koju ja koristim a kosu češljam samo kad je mokra. Moram da je pohvalim jer stvarno nijednom nisam osjetila da mi čupa kosu a opet je u jednom do dva poteza raščešlja savršeno. Nije nešto što morate da imate, u svrhu raščešljavanja mokre kose može da posluži i češalj sa širokim zupcima ali eto ja sam morala da je isprobam jer mi je praktičnije nju da držim u ruci nego tanki češalj. Slikala sam je u ruci da biste dobile dojam o veličini i tome kako "sjeda" u ruci. :)

Za kraj vam ostavljam dvije slike svoje kose. Prva je slikana mobitelom pod vještačkim svjetlom nakon što sam oprala kosu i uradila prstima te svoje kratke lokne za vrhove kose, a druga je friško iz salona uvijena peglom slikana aparatom i na prirodnoj svjetlosti(juli). Vidite dokle je vremenom između te dvije slike došao moj prirodni ombre. Uhvatila sam dobar voz za puštanje svoje kose :))





Žao mi je ako sam vas udavila pričom ali ako neko voli da tetoši svoju kosu kao ja, vjerujem da mu se čitalo. :)

Koristite li nešto od ovoga ili planirate? Imate li neke preporuke ili savjete o tome šta trebam da izmijenim?

<3 


You may also like

64 komentara:

  1. Kakva je kosa posle tog afroditinog sampona? Jer onako suva i ne moze da se rasceslja ili je prilicno normalna kao i sa nekim skupljim samponima. Planiram da ga uskoro kupim. Inace imam braon kosu i bas sam razmisljala da uradim ombre ko tvoj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uradi ombre, lijepa promjena a kada ti dosadi samo osisas donji dio bez da si unistavala korijen dlake :)
      Poslije onog od koprive, malo je kruća ali ja stavljam balzam ili masku preko pa mi to uvijek služi za rascesljavanje a ne sam sampon. Kamilica je malo blaza, a ovaj sam tek jednom koristila sa macadamia maskom preko a ona maksimalno omeksa moju kosu pa ne mogu da ti kazem da ne moze da se rasceslja jer mi skoro pa ne treba ni cetka nakon nje :)
      Ovi prirodniji samponi u svakom slucaju jesu bolji za kosu, meni ostali slijepe i brze umaste kosu.

      Izbriši
    2. Pa i ja uvek stavim balzam ili masku, mada me nerviraju oni samponi koji uvoste kosu pa bude ko slama. Samo sam to htela da ne bude ostalo sve moze :)))

      Izbriši
    3. Od ova tri koje sam ja isprobala, najjaci je ovaj od koprive ali ne bude kosa kao slama nego mi se cini da nekako ojaca dlaku, drugacije ti ne znam opisati. Ali ako ne zelis ni to, onda imas kamilicu ili ovaj od cesnjaka, oba lijepo mirisu i fino ociste tjeme :*

      Izbriši
  2. Divna ti je kosa i svaka čast na strpljenju za "prirodni" ombre :) Ja bi vjerojatno u jednom trenutku odustala i otišla kod frizera na farbanje :DD Ne koristim toliko proizvoda za njegu kao ti, ali slaba sam na šampone i uvijek ih imam nekoliko u kupaonici. Ne znam jesi možda probala Schwarzkopf gliss kur crnu masku, meni je odlična i uvijek kosu našpricam preparatom za zaštitu od topline (trenutno Schwarzkopf Guardian angel sprejem) jer ju najčešće sušim fenom a ponekad koristim i peglu. Na vrhove volim staviti ulje, sad sam zaluđena Caudalie hauile divine uljem koje preeekrasno miriši :) Od tvojih stvarčica na listi mi je Macadamia tangle četka i ova njihova maska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i stvarno jeste u nekim momentima bilo mucno ali sam se trudila da pored tog izrastka ne izgleda neuredno makar :) Sad je ombre stigao do prave duzine, ova zadnja slika je prije 3 mjeseca.
      Gliss proizvode koje god uzmem ili ne rade nista ili mi samo spuste i otezaju kosu, ali do maske nikad nisam stigla pa ne mogu tvrditi da bi mi i ona bila jednako losa kao sampon i balzam. Joj cula sam i za taj guardian angel, mislim da cu se raspast ako ga ne kupim :D
      A Caudalie ne sumnjam da je ista dobro, o njima samo slusam hvalospjeve :)
      Kupi Macadamiu cetku, posebno ako ces u Srbiju, kod njih je bas jeftina - oko 7 eura ako ne i manje :) i maska obavezno, samo oprezno sa mjerom!

      Izbriši
    2. Kod nas je dosta skuplja, ali ne vjerujem da ću u Srbiju pa ću se morati za nju malo više izdvojiti :( Doduše, vidjela sam nekakve "fake" tangle teezer četke u jednoj trgovini s proizvodima za kosu, koštaju oko 50 kuna, pa možda uzmem i nju, čisto da vidim jel' funkcionira :)

      Izbriši
    3. http://www.beautybay.com/haircare/macadamianaturaloil/g/deeprepairmasque/

      Ovdje sam ti nasla masku, tu je jeftinija nego kod nas u BiH, otprilike je kao u Srbiji a i besplatna je postarina. Bila je i cetka pa sacekaj malo, mozda je vrate u prodaju.
      A citala sam jednu uporednu recenziju za tangle teezer originala i fake, i ipak je sigurnije da uzmes original.
      Ako nadjem negdje povoljnu cetku, posaljem ti link na mail.

      Izbriši
    4. Stvarno si divna <3 Hvala na vremenu izdvojenom za traženje, a roza četka je krasna :))

      Izbriši
    5. Nema na cemu :) meni je sad zao sto nemam rozu hehe :*

      Izbriši
  3. od svega tvog navedenog koristim četku :) nakon što mi je iskakala iz paštete odlučila sam joj i ja dati šansu. stigla je neki dan i mogu reći da sam oduševljena. imam dugu kovrčavu kosu koju češljam samo kad je perem. nisam smatrala da imam nekih problema pri češljanju, ali kad sam probala ovu četku skontala sam da je to moglo i bolje :) znači uopće ne osjećam da prolazim četkom kroz kosu, skroz je brzo raščešljam i na četki ostane samo par vlasi kose (prije bih mogla napraviti periku). naručila sam je na beautybay.com i stigla je za točno dva tjedna. ne znam je li umišljam, ali poslije češljanja mi se kosa činila mekšom... :)
    evo izgleda da sam zapravo iskoristila tvoj post samo da nahvalim četku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka si je nahvalila, nadam se da ce procitati svi i tvoj komentar jer ja mozda nisam dovoljno napisala o njoj. A slazem se sa svime sto si napisala, osim mozda da mi je kosa bila meksa zbog nje heh, to ti se samo cinilo jer nije bilo zapinjanja pa mislis da je kosa kao svila, i ja to mislim vjeruj mi :)
      Nista drugo nego da potvrdjujem tvoj komentar! :*

      Izbriši
  4. Uživo vidjela da ti je kosna krasna ;-) vuče da je pomilujem :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah ma ja sam imala sminkanje i povremeno milovanje kose :) hvalaaa :*

      Izbriši
  5. Hvala bogu da cujem da i tebe Revlon nije nesto onesvestio od odusevljenja, bas spremam post o skupim i jeftinim kozm proizvdima i mislila sam da sam jedina koju nije odusevio. Hvala ti.
    Afroditu sam kroistila, Makadamiju takodje :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno me nije odusevio, kao sto sam napisala, ok je za stilizovanje a i miris mi se svidja i lijepo ga osjetim, ali ostalo ili nisam primjetila ili ne mogu da tvrdim bez analiza kose hehe a to nemam gdje da radim nakon svakog preparata kojeg stavim na nju :)
      Macadamiju si mi otkrila, hvala ti :*

      Izbriši
    2. Da, ali koliko je hvaljen, meni ono... Razumele smo se :))!
      Makadamijica nasa <3

      Izbriši
  6. Jooj, divna ti je kosa, i na prvoj, a posebno drugoj slici, nikad ne bih rekla da to nije namjerno radjeni ombre. Ja danas nesto gledam ovu svoju novu boju kose, izaprala se, i sad je bas dosla lijepo smedja, jedva da ima onog ridjeg, sad je vise zlatna, i kontam se da dok je jesen i ove boje u prirodi da bubnem sad neku 8.1 pepeljastu al sa amonijakom, pa vidim sta bih dobila. U svakom slucaju me ceka ona vec kupljena Casting tamno smedja. Jos mi sad i hvale ovu novu boju kako se izaprala.
    Sta uciniti pitanje je sad :-)
    Blago tebi, tvoja je divna.
    A Uniq One se slazem, dobar je on za nas koji nemamo neku ostecenu ni prezahtjevnu kosu, al da je za neku bas suhu, nije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sad svidja tvoja boja jer meni ni na onim slikama nije izgledala lose koliko tebi, ali opet kazem ti si vidjela cijeli dojam uz obrve i ten, mada ne vjerujem da ti ne pristaje u tolikoj mjeri heh :D Uradi nesto pepeljasto, dok si vec otisla iz crne, isprobaj jos barem dva farbanja hoces li doci do one koju zelis, pa ako bas ne uspije, ofarbaj se s tom Casting tamno smedjom.

      Hvala ti, namucila sam se dok je rasla da je ne osisam skroz ali istrpila sam i sad se vise ni ne sjecam kako je rasla i kako sam to izvela :D Sad je na bas finom prelazu taj ombre, cak mi je i frizerka rekla da izgleda kao da mi je neko radio u salonu jer sam zadnje imala i preliv poslije pramenova pa mi je posvjetlio malo moje i stopio se sa pramenovima...

      Izbriši
  7. Jesi li ti sigurna da ovim proizvodima njeguješ samo svoju kosu, a ne cijeli komšiluk? :D Kokosovo ulje želim uskoro da probam, sve više me privlači. Vjerujem da kosa uživa u pažnji koju posvećuješ samo njoj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljubomorno cuvam samo za svoju kosu :D :D
      Probaj kokosovo ulje, osim sto je dobro kao maska, djeluje i na perut kada se nanese na tjeme prije pranja a i ako se sjetis da ne stavljas prstice u teglu, mozes da ga koristis i u kuhinji, manje je kancerogeno od ostalih...

      Izbriši
  8. Prekrasna kosa. Meni su Afrodita šamponi super za kosu jer mi se kosa od njih manje masti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih bas dugo koristim, samo smjenjujem po potrebi :) hvala :*

      Izbriši
  9. Kako tu ima lijepih stvarčica! Ukrala bih ti pola toga :)
    Ja sam poput tebe, imam hrpu proizvoda s kojima njegujem kosu, jedva ih stignem sve koristiti :)

    I da, kosa ti je jako lijepa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa bas, jedva stignem ali eto slaba sam na ove proizvode, ako neki makar malo djeluje onda je isplativo :)
      Hvala :*

      Izbriši
  10. Super ti je kosa! Ja obozavam uniq1 i macadamia ulje, masku moram da probam i kokosovo ulje, a nikako da kupim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, stvarno ima razne namjene kao sto sam napisala i gore u komentarima a uniq one mene nije toliko odusevio, volim ga samo ljeti na plazi.

      Izbriši
  11. Super post i lepa ti je kosa.

    I baš mi je zao što nisam probala uniq one sa kokosom. Obožavam kokos, a i baš me interesuje kako su to ukomponovali, jer iako ne pruža neku posebnu negu ipak obožavam njegov miris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Nije nesto neophodno sto se mora imat, a ako se odlucis da kupis i ovaj sa kokosom, uzmi ga nekad pred ljetovanje, uzivat ces u mirisu tek tad... Barem je kod mene tako, kokos mi i nije nesto zimi.

      Izbriši
  12. Ti stvarno voliš tetošiti svoju kosu :D Kosa ti je predivna, volim kako si sve opisala što koristiš, kada i koliko. I hvala ti na kratkoj recenziji za UniqueOne, taman sam se mislila da mi traba nakon svih pozitivnih recenzija, ali ne treba mi. Zbilja ne treba. Ne vjerujem u obnovu kose, ako je kosa oštećena, teško da će se oporaviti. Treba je stalno tetošiti i što manje uništavati fenom i peglanjem :D

    Btw, svaka ti čast na strpljenju za prirodan ombre :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mu je da te nisam udavila pricom :) a evo pogledaj komentare za uniq1,niko nije bas odusevljen pa vjeruj mu da ti ne treba,ti imas finu postavu kerastase proizvoda :) hvala :*

      Izbriši
    2. Hvala ti :D
      Pa baš gledam, znači jedna stavka na WL manje, jupiiii :D :D

      Izbriši
  13. Vidi stvarno koliko istih proizvoda koristimo, nevjerojatno! Prekrasna ti je kosa, osobito na ovoj drugoj slici *.*

    I ja se slažem za Uniq One, nije ništa spektakularno, ja sam i dalje najveće promjene na kosi na duže staze doživjela s kokosovim uljem. Imamo čini mi se i sličnu kosu i boju, samo što sam je ja s ove dužine drastično skratila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kazem ja tebi,slicno je :) i otprilike isti dojmovi... nastavljami sa tetosenjem heh hvala ti :*

      Izbriši
  14. Mnogo istih stvari koristimo:) Divna ti je kosa, meni izgleda bolje nego neki ombre rađeni kod frizera. Moja je tek na pola puta od brade do ramena i plače mi se kad vidim lijepu dugu kosu, hoću i ja:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)ma i paz frizura ima svojih prednosti..narast ce,vazno da je zdrava :)

      Izbriši
  15. prekrasna kosa i noktići :D i ja svoju tako uvijem prstima i suši se sama, samo što je moja još frčkavija od tvoje, i nije mi fino tako glatka na tjemenu i potiljku već uvijek nešto strši :/ a kad zaspem dok je vlažna, bolje da ne govorim kakva se probudim :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni moja uvijek najposlusnija na svijetu,posebno kad je vlaga u zraku,tad nista ne pomaze da ne strsi,dzaba ispeglam... problemi frizzy kose :)) hvala :*

      Izbriši
  16. Ja planiram da se prabacim na afroditine sampone, samo moram da nadjem neki odgovarajuci. :) Iz tvoje postave mi se svidja loreal serum ili vatevr, ono smiruje frizz do neke granice. :) Kosa ti je potpuni uzas, osisaj se na celavo. :P :****

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha draga Tijana, pisem ti ovaj komentar dok sisam svoju kosu na cent....not!
      Vrijede afroditini,uzmi,ovaj ili kamilicu. Loreal bas lijepo mirise a i smiri kosu kad ne stavim nekontrolisano puno na kosu pa slijepim :) :"*

      Izbriši
  17. Predivna kosa i vidi se da se trudiš oko nje. Ni ja iskreno, nisam oduševljena Revlonom, ok mi je ali ništa posebno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislila sam da ce svi da opletu po meni zbog revlona a na kraju svi imamo isti dojam :) hvala

      Izbriši
  18. Dosta nam je slična rutina :)
    Samo što je tvoja kosa predivna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,ma samo je fotigenicna :) a elseve masku i kokos sam uzela na tvoju preporuku :*

      Izbriši
  19. Kosa ti je prekrasna!!!! :D divna, divna!
    Sviđa mi se tvoja postava preparata za njegu kose, neki su nam proizvodi i zajednički, poput got2be losiona i macadamia četke. Ja bez nje bas ne mogu dok me ovaj got2b nije bas odusevio :(
    Inače, jako volim kokosovo ulje jer mi zbilja nahrani kosu kao nijedan drugi proizvod. Od ostalih favorita tu mi je Paul Mitchell Awapuhi šampon, Orofluido maska za kosu te Nuxe i Baleino ulje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) ma postava je i prevelika heh... Macadamia cetka je i mene iznenadila kako prolazi kroz kosu, stvarno sam mislila da je bezveze hvaljena kao vecina stvari koje procitam, ali po mokroj kosi bukvalno klizi a inace mi je ispadalo vise dlaka pri cesljanju.
      Probaj neki od ova dva ulja iz Avona kad potrosis Baleino :*

      Izbriši
  20. Mene nisi udavila, ja sam od onih koje vole da čitaju o kosi :) Mnogo ti je lepa kosa, čak mislim da mi je lepša sređena u kućnoj varijanti nego u salonu! Što se tiče proizvoda, krajnje je vreme da i ja kupim taj famozni Afroditin šampon :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupiiiii :) svi su stvarno dobri, koliko se sjecam ti imas frckavu kosu pa nemoj bas onaj od koprive jer on malcice ukruti kosu, ovaj je bolji a i onaj od kamilice. Imas litar po finoj cijeni a mirna si onda duze vrijeme :)
      Hvala ti :**

      Izbriši
  21. Divna ti je kosa. <3
    L'oreal Elseve sam i ja davno prije i dugo koristila. Super su. Macadamia mi nije nikako odgovarala. Sad san našla sve šta mi paše kod Garnier Ultra Doux i L'oreal Professionnel proizvoda i ne minjam. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da ti imas bas puno Loreal profesionalnih proizvoda i drzi se njih, vjerujem da su jako dobri.
      Hvala :*

      Izbriši
  22. Kosa ti je divna. Baš je lijepa. Imamo istu četku i Unique.

    OdgovoriIzbriši
  23. Predivnoooooo, jako ti je lepa kosa na drugoj slici <3
    A cetku obozavam :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Predivna ti je kosa <3

    Imamo dosta zajednickih preparata koje koristimo ;) No tangle cetku, Macadamia masku, kokosovo ulje, Uniq One koji ja obozavam i zao mi je sto nisi odusevljena...koristila sam i to pink cudo nekada i bilo mi je ok...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) i tvoja je... ako imamo iste,to mi je samo potvrda da su dobri. Za uniq one sam vise ocekivala a kao sto rekoh negdje je zakazao a negdje ne mogu znati djeluje li :)

      Izbriši
  25. Gdje kupujes kokosovo ulje,ja ga ne uspijevam nigdje naci ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam ga u Bingu,ne znam odakle si pa da ti preciziram?

      Izbriši
  26. Ja sam nešto skeptična prema šamponu od ČEŠNJAKA i samo zamišljam vampire kako bježe od mene :P Ali zato kamilicu kupujem ne znam ni koji put po redu :D
    Uspjela sam nekako da smanjim broj stvari koje stavljam u kosu, ali bez nekih od ovih koje ti koristiš (Avonov serum, Afrodita šampon, Macadamia četka,..) ne mogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doooobar je i cesnjak,mirise fino :) ja pokusavam da smanjim broj i necu nista lupovat dok ne potrosim barem dva seruma heh

      Izbriši
  27. Nisam jedina koa koristi hiljadu proizvoda za negu kose :D
    Inače, kosa ti je PREDIVNA! Zavidim neizmerno :)))
    Koristim par proizvoda odavd...Macadamia je nezamenljiva, a Uniq one sa kokosom predivno miriše, ali mi je bolji onaj crveni, izgleda da im ipak nije ista formula :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nazalost nisam isprobala onaj crveni nego samo ovaj i ne mogu reci da mi je najbolji proizvod ikad, izgleda da cu morati naci i taj crveni :)
      Macadamia je zakon svakako :)) i hvala ti :*

      Izbriši
  28. meni su ovi afroditini od češnjaka i koprive skroz super, fino mi očiste kosu i ne zamasti se brzo.

    Što se tiče ulja ja u diy maske stavljam ricinusovo, vidim pomak na trepavicama pa da vidim hoće li biti i na kosi :D

    a te avonove serume definitivno moram nabaviti. Trenutno imam balein serum za vrhove i ok mi je, no treba mi nešto "jače" XD

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...