Novello LED tretman - Anti age lica


Iako sam sebi obećala da neću više ići na tretmane lica u kozmetičkim centrima jer mi uvijek naprave samo veći haos na licu koji ja moram da saniram (moram reći i stručnije i pažljivije nego kozmetičarke), ukazala mi se prilika da posjetim jedan od relativno novih i drugačijih kozmetičkih salona koji je stigao i na naše prostore.
Radi se o NOVELLO salonima koji nude IPL i LED tretmane.


Kao što rekoh iznad, kozmetičke salone i "teške radove" na svom licu sam odlučila da izbjegavam ali nakon saznanja da se ništa agresivno neće raditi na mom licu, pristala sam.

Da me ne shvatite pogrešno, nisam išla da na bilo koji način peglam bore jer imam 25 godina i nemam ih ali otišla sam jer mi je bilo potrebno dubinsko čišćenje i hidratacija. 





LED tretmani su namijenjeni postizanju podmlađenog i osvježenog izgleda tako što daju licu i tijelu čvrstinu i elastičnost a za to je možda najviše zaslužna dobra hidratacija. Za duži efekat je naravno potrebno i daljnje njegovanje i hidriranje kože jer ne postoji magična mašina koja će to dugoročno uraditi za vas.


Facijalni Anti-Age tretman vraća svježinu i sjaj koži. Suzbija efekte vanjskih faktora (vjetar, hladnoća, UV zrake…) i postiže da koža bude nježna, glatka, zategnuta i blistava.
Facijalni Anti-Age tretman se može sprovesti na sljedećim zonama: lice, vrat i dekolte. 

TRETMAN
CILJEVI
 Protiv bora

Ublažava male izražajne linije.
Aktivira vlakna kolagena i elastina kože kako bi se poboljšala elastičnost.
Hidratizira i daje sjaj.
Sprečava starenje kože.

 Hidratacija

Hrani kožu na dubinski način.
Hidratizira.
Poboljšava elastičnost i daje nježnost koži.
Postiže blistavost kože.
Sprečava starenje kože.

Učvršćivanje kože lica

Sprečava starenje kože.
Poboljšava sintezu kolagena i elastina poboljšavajući tako elastičnost.
Postiže efekat zategnutosti mreže dermisa.


Kao što vidite iznad, LED tretman treba da djeluje na hidrataciju kože, tako spriječava pojavljivanje bora i samim time učvršćuje kožu.

MOJ DOJAM:

Kada ste se upoznale sa samim tretmanom, vrijeme je za moj dojam. Dočeka vas prijatan ambijent u zelenoj boji a poznato je da zelena boja ima umirujuće djelovanje na oči. (Ako ne znate, kada pogledate u Sunce, i blješti vam pred očima, trebate samo da gledate u zelenu boju i stabilizovat će se vid) ;) 


Kada sam došla u sam Novello centar, dočekala me je divna, jako pristupačna i otvorena radnica Nives. 


Upoznala me je sa samim tretmanom koji će mi raditi i odgovorila je na sva moja pitanja. Dva glavna pitanja su bila koliko će mi lice biti crveno nakon tretmana i smijem li nanijeti puder, čisto da ne prepadam ljude u javnosti :) Lice se ne crveni ništa više nego nakon uobičajene masaže lica ali i šminka se smije nositi odmah nakon tretmana što mi je ipak bilo olakšanje.
Ko me prati zna da imam povremenih problema sa aknama, koje saniram ali veći problem ostaje u vidu crvenila nakon njih, iako neke uopšte ni ne dotaknem, smire se same ali eto... 

Zatim smo zajedno prošle kroz upitnik kojeg je svako obavezan da popuni, kao i da potpiše saglasnost da je svjestan šta tretman podrazumijeva i koliko mu je tretmana potrebno da bi se vidio efekat. 
Neka od pitanja iz upitnika su vezane za to da li ste trudni ili dojite, imate li psorijazu, dermatitis, melanom, tetovažu, karcinom, epilepsiju, alergiju... U ovim slučajevima se tretman ne radi. Zatim tu su pitanja i o medicinskim tretmanima kojima je klijent možda podvrgnut kao što je uzimanje lijekova, antibiotika ili biljnih tableta, tretman roaccutanom... U tim slučajevima se čeka da se lijek izbaci iz organizam, pa se onda može pristupiti tretmanu. Neki lijekovi su fotosenzitivni i mogu da izazovu kožne reakcije. 


Zatim smo prešle u sobu gdje se obavlja tretman. Desno na slici možete da vidite LED lampe, a lijevo grupicu preparata od kojih su neki išli na moje lice. 
Preko očiju se stavljaju zaštitne naočale jer je svjetlost jaka. Prvo se 7 minuta smjenjuju hladne svjetlosti, a nakon toga 7 minuta tople svjetlosti i tad imate osjećaj da ste na sunčanju, taj dio je jako prijatan :) 

LED lampe
Nakon otvaranja pora LED lampama nanosi se proizvod koji je razvijen specijalno u ovu svrhu, a koji revitalizira i rehidratizira kožu putem svoje ekskluzivne formule koja, između ostalog, sadrži hijaluronsku kiselinu (hidratizira), kolagen (daje efekat zatezanja i fleksibilizacije), vitamin A (ravna kožu i ujednačava ten) i vitamin E (antioksidantni efekat i regenerativna svojstva). 
Ponovo se uključuju lampe na 5 minuta a onda se nanosi revitalizirajući fluid sa vitaminom C. Ekstrakt slatke naranče vrši nježni piling, uklanjajući pritom mrtve ćelije sa površinskog sloja kože i potpomažući u obnavljanju ćelija. Pigmenti naranče daju sjaj i elastičnost koži, dajući joj zdraviji izgled i više sjaja.


To mogu da potvrdim jer su sa mog lica spadali komadići oljuštenog mrtvog sloja kože zbog čega mi je bilo drago. Navodno moj puder prodire jako duboko, a pretpostavljam da je to zbog visokog SPF-a (Vichy Dermablend).

Na kraju sam se pogledala u ogledalo, očekivala jako crvenilo a vidjela sam samo blago posvjetljenu kožu, ali sa standardnim preostalim crvenilom od starih akni koje se pojača i svako jutro kad čistim kožu. Koža mi je bila mekša na dodir i blistavija na prvi pogled.

Evo kroz par dana još uvijek osjetim da sam dobila određeni vid hidratacije na licu, i namjeravam da ga održavam tako što sam naručila serume sa C vitaminom. Nažalost, ovaj put nisam uzela onaj od Novella jer sam već prethodno naručila ove serume sa interneta, ali i njegova cijena od 40KM za ogromnih 100ml je krajnje pristupačna i sigurna sam da ću nekad ponoviti ovaj tretman i uzeti i njega.

Sam tretman košta 40KM a 30KM ako ste klijent centra, a to postajete jednom posjetom.

Moram napomenuti da ovo nije tretman od kojeg ćete trenutno biti bez bora, nego je tu da pomogne vašoj njezi kože i da je pripremi za daljnje njegovanje serumima. Namijenjeno je mlađoj populaciji.


Sve u svemu jako sam zadovoljna i nisam se pokajala što sam otišla i uradila ovaj tretman. Dovoljno govori to što bih kroz neko vrijeme otišla ponovo, a idealno vrijeme za to je nakon dehidratacije kože zimi, i nakon intenzivnog sunčanja ljeti kada je poznato da koža izgubi najviše vlage. 


*Iako tretman nisam sama platila, tvrdim da je moje mišljenje iskreno i ne bih htjela da preporučujem za vašu kožu nešto što će vam naštetiti jer ne bih htjela da to neko uradi mojoj. 
Izvinjavam se na dugoj recenziji, ali htjela sam što podrobnije da vas upoznam sa samim tretmanom i da vam detaljno prenesem svoje utiske. 

Jeste li imale priliku da odete u Novello centar? Koji tretman ste radile i jeste li zadovoljne? 




You may also like

Broj komentara: 25:

  1. Rado bih i ja otišla na takav tretman :D Imala sam i ja neugodnih iskustava nakon tretmana lica u salonima, ali zbog nestručnog istiskivanja bubuljica.. Ovo mi se čini baš opuštajuće <3 Ma da imam novaca svaki dan bih bila po salonima :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, svaka od nas bi se tetosila svaki dan :)))
      I ja sam dosad samo bila kod nestrucnih kozmeticarki u navikanim salonima, da ne imenujem, ali uvijek samo veci haos dobijem. Nista ne urade sto ne znam sama a i pazljivije... :/

      Izbriši
  2. Joj nikako ja da se njima javim, i odem, jer nisam sad u BL pa da iskoristim te svoje tretmane, rekli su da imam dva i serum.
    Jesi ti od njih narucila serum ili neki drugi slican i kakvi su ti utisci ?
    Meni su rekli da i to dobijamo.
    A sad nesto kontam, pitanje je i da li mogu jer pijem kontraceptivne pilule, a one mogu uticati na fotosenzibilitet koze. Ja sam taj problem imala sa solarijumom, odjednom mi se bila pojavila jaca pigmentacija iznad gornje usne kao da imam brkove koje nemam, uzas :-/ Morala sam to kamuflirati korektorom dok god se nisam izaprala. Mislim znam da vise dramim nego sto se vidjelo, ali eto. :-)
    Moram to prije provjeriti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, ja sam dobila jedan tretman a serum nisam. A serum sam narucila neki drugi sa interneta, ona tri Skin79, mozda si vidjala.
      Sto se tice pilula, konkretno nisu pomenute u upitniku ali postoji pitanje o medicinskim tretmanima i biljnim tabletama, i onako da sam spomenes nesto sto mislis da bi moglo biti bitno.
      Provjeri s njima ranije preko maila, da ne odes a na kraju ne mozes da radis zbog pilula :/ Bolje da malo zadramis nego da se zeznes :))

      Izbriši
    2. Ja pijem yaz tabete i idem na tretmane fotoepilacije kad pijem bijele pilule koje nemaju hormone u svom sastavu

      Izbriši
  3. možda bi se i mogla odlučiti na tako nešto kad mi se koža malo smiri, cijena je dosta pristupačna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tretman je krajnje ugodan i prijatan bez posljedica, priusti sebi :)

      Izbriši
  4. novi izgled bloga je ODLIČAN :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, napokon sam ga dovela najblize onome sto zelim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam nikad do sad bila u kozmetičkom jer me jako strah nestručnog osoblja. Imam osjetljivu kožu i dermatitis i baš mi nije svejedno dati kožu u ruke nepoznatoj osobi :D ipak sebi najviše vjerujem :D
    Imam u planu otici na čišćenje lica ali ću prvo obavit par drugih sitnica da vidim kako funkcionira sve ostalo :D jer ako mi ne znaju nokte sredit bome nece ni lice haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj tretman se ne preporucuje ako osoba ima neka kozna oboljenja pa vidi koji je za tebe :) Sigurna sam da ti svoju kozu pazis dobro i bez mehanickih ciscenja koze u kozmetickim salonima :)

      Izbriši
  7. Ja na sve strane pričam ljudima o ljubaznosti radnica :D Ne znam za Tuzlu, ali u Sarajevu su tako divne da bih ih kući povela :)
    Nisam probala ovaj tretman, ali jesam IPL depilaciju i posvijetljivanje zuba i vraćam se tamo sigurno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se bas lijepo ispricala sa radnicom i da nije takvog tretmana, opustenog a ne "doktorskog", nisam sigurna da bi i moj utisak bio pozitivan :)
      I ovo je jako ugodno, ako budes ponovo isla, radi neka od ciscenja lica na bilo koji nacin. Ja cekam da Ema napise o svom tretmanu da vidim kakav je on :)

      Izbriši
  8. Drago mi je da si zadovoljna , i ja sam nedavno prvi put bila u kozmetičkom salonu i prezadovoljna sam.
    Nego, jesam li dobro shvatila i kupila si C serum od 100 ml??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, zadovoljna sam :)
      Nisam, kupila sam ona tri Skin79 medju kojima je i serum sa vitaminom C. A oni u ponudi imaju jedan revitalizirajuci fluid sa vitaminom C od 100ml po cijeni od 40KM(20eura)...

      Izbriši
  9. gdje se nalaze u Tuzli ,hvala unaprijed. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau, sve deluje tako moderno! Drago mi je da si zadovoljna.
    A znaš, zabavno mi je šro je tvoja header slika ista kao moja forumska profilna, svaki put se nasmejem kad uđem na blog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je vrhunski centar :)
      Evo ja sam skoro tek promijenila, to je jedina koju sam nasla da je "providna" :)) a ja se ne krecem po tim forumima, ovu sam nasla na google-u :)

      Izbriši
  11. Jako mi je drago da si imala priliku da budes gost i da uzivas, zvuci mi sjajno i drago mi je da je finalni utisak pozitivan.
    <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svako tetosenje prija, da se ne lazemo :)) jedino mi je zao sto je kratko trajalo, ili se barem meni cinilo da je kratko. Kada zalegnes da te neko uredjuje, nikad nije dosta :) :*

      Izbriši
    2. Ja sa njima drugujem od njihovog otvaranja u Tuzli.Djevojke su predivne,tretmani nisu agresivni ,svaki put izađem zadovoljna iz salona ,nasmijena.Sve tretmane koje sam radila kod njih postigli su pun efekat upravo onako kako one procjene.Ja dolazim i dalje po predviđenim terminima kako zbog tretmana tako i zbog djevojaka koje to izvrsno rade.

      Izbriši
    3. Neki saloni i uopste bilo kakva usluzna mjesta ne znaju koliko je bitno imati dobre uposlenike, nekad se prvenstveno vratimo zbog njih jer tako dobijemo povjerenje da smo u dobrim rukama :)
      Drago mi je da se i vama svidja jer dijelim vase misljenje.

      Izbriši
  12. Nedavno sam u sklopu jednog putovanja u hotelu kojem sam odsjedala imala priliku otići na masažu lica te sam stvarno bila super zadovoljna kako mi je koža izgledala nakon toga

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...