Potrošeni proizvodi

Ovo će biti ne tako zavidan i veliki empties ali morala sam da ga postavim čisto da bih opravdala idući new in :) Dobro je da se neko i ovoga dosjetio jer bih inače mislila da samo kupujem a ne trošim ništa. Drugačije je kad se skupi i baci hrpica proizvoda.

Moram da napomenem da nisam ubacila nijedan šampon, balzam ili tuširalicu koje sam potrošila, tako da se svelo na malo manje odabranih. 



 Samo deset proizvoda na slici :)






Vichy dermablend - već duže vrijeme HG puder i ne planiram ga mijenjati, kupila sam ga ponovo, nijansa 25 nude. Pisala sam i recenziju ranije i još uvijek je najčitaniji post. Ako vas interesuje više o njemu, kliknite na naziv.

Essence Shimmer powder  - Korišten kao highlighter ali pao na pod i raspao i se i nije se isplatilo popravljati ga. A i ovo shvatam kao da mi univerzum govori da je vrijeme za Mary Lou-manizer sa moje WL.

Chanel Le volume maskara - ma samo što još nisu pjesme pjevali o ovom gratisu iz novina :) Ja sam požurila da kupim dva primjerka i ovo je prvi koji ide u kanticu. Ukratko - maskara mi je losa dok je mokra, ali kad se osuši skroz je ok. Malo poteška ipak za mene, ali za one koji imaju kraće trepavice, mislim da će ih dobro isticati i dati potrebni volumen. Moje su duge i onda je previše vidljivo kad se slijepe.  Ja više volim kad su moje samo fino suho iščešljane. Vjerovatno sam jedina ili jedna od rijetkih koja maskare voli tek kad se fino osuše.

Max factor masterpiece maskara - Ovo je već maskara po mom ukusu. Gumena četkica sa tankim zupcima koji fino počešljaju i razdvoje trepavice. Ali našla sam joj jeftiniju varijantu, i već slutim HG maskaru u Golden Rose City style maskari koju sam recenzirala a post je bio jako čitan i kako vidim nekima se baš svidjela nakon kupovine što mi je posebno drago. Između 25KM i 4,50 KM je velika razlika i jasno je da ću kupovati ovu jeftiniju.

Rimmel glam eyes tuš za oči - Stalno ih mijenjam i stvarno ne mogu da njih krivim zbog mojih nemirnih ruku i osjetljivih očiju koje su uz sve to i nejednake. Desno je malo "na svoju ruku" i šta sad. Trudim se ipak ali koji god tuš uzmem, problemi su isti. Njega neću ponoviti, već koristim neki Flormar tuš.

Catrice baza za sjenila - kupljena kod tete na pijaci za 2KM i već zamijenjena Artdeco bazom. Čitala sam dosta minus-komentara za artdeco bazu ali meni nijedan od njih ne smeta toliko. Jedino do čega još nisam došla jeste da vidim za koliko brzo će se osušiti a ovako mi je super. Djeluje nepotrošivo! 

Loreal rich color spicy orange - vjerovatno jedan od najljepših lakova! Već je potrošen mada se na slici ne vidi ali ne mogu više da grabim četkicom po njemu, a i imam sličan u kolekciji. Obećala sam sebi da na lakove neću da trošim previše jer Golden Rose stvarno ima ogroman izbor nijansi i tekstura. Naći ću već nešo za sebe po cijeni od 2,50KM.




 Bourjois eye make up remover - ok je, ništa posebno, vraćam se svom malom zelenom Garnieru koji je bolji od ovog.



I za kraj dva acetona - Essence i Bourjois. Lijevi je solidan, uzimala sam ga nekoliko puta, ne škodi mojim zanokticama a i nije onako užasnog aceton-mirisa. Desni ipak nije po mom ukusu a nisam obraćala pažnju šta uzimam. Princip je - stavi prst i vrti :D Rezultat - umeljani prsti nakon kojeg je potreban dodatni aceton da ukloni nered koji je napravio. I'll pass. Nijedan nisam kupila ponovo. Ali uskoro će New in pa ćete vidjeti sve zamjene.

Zaključak - jedini proizvod koji sam ponovila i sad a i više puta prije, jeste Vichy dermablend. Ostali su otišl i u kantu i tu ostaju. Neki zbog cijene, tj. jer sam našla jeftiniju varijantu, a neki zbog neupotrebljivosti.

Jesam li dovoljno vrijedna da pokažem NEW IN? :D




You may also like

31 komentar:

  1. Pokaži nam new in :D

    I ja sam potrošila Chanel maskaru, točnije 3 njihove maskare. I želim ih još :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ipak uzimam ove sto su malo vise suhe :)) ali ok je za neke krace trepavice koje nece ruzno izgledati sljepljene :)

      Izbriši
  2. naravno da jesi, jedva čekam novi in post:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao što si bila vrijedna! :D
    Chanel maskara mi je super, ali ne dam 250 kuna za full size :D Vichy dermablend bi voljela probat samo nikako da dode na red.

    I sad čekam novitete da vidim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nikako ne ide 250kn za maskaru, barem ja ne bih izdvojila :)
      Vichy dermablend i ne moras da uzimas ako ti ne treba jace prekrivanje.

      Noviteti jos malo :) a tebi kradem lou manizer :)))

      Izbriši
  4. Hocemo New In!!! :)

    Nisam koristila nijedan od tvojih potrosenih proizvoda :( Bila si vredna, nema sta ;*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ne moras, kao sto vidis i ja sam samo dermablend ponovila a meni treba jace prekrivanje pudera, tebi ne, tako da.... :) :*

      Izbriši
  5. Bila si prevrijedna.Ne čudi me da ti je Vichy HG puder, fantastičan je i dugo traje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je tako, kupujem ga vec cetvrti put, nasla sam se u njemu i nadam se da ce ga biti uvijek dok mi treba jace prekrivanje :)

      Izbriši
  6. Empties postovi su depresivni, hoću NEw In :P
    Ako budeš imala prilike da probaš Rapsodi aceton (ovaj sa spužvom), jedno 10 puta je jeftiniji od Burjois, a stvarno skine lak i ne treba ništa dalje skidati :)
    Što se tiče maskara, mislim da više nikada neću kupiti išta osim GR :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah ma necu vise da umacem nokte ni u bilo kakve acetone, klasika je najbolja :D
      Maskaru sam veceras novu city style uzela, sve ti je jasno :D :*

      Izbriši
  7. Znaš šta, jučer si me definitivno ubijedila da i ja želim Vichy puder ;-) super izgleda na tebi.... super...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto me iduce sedmice pa ti nosim da probas, pa onda vidi treba li ti :*

      Izbriši
  8. e kako ja volim ove postove, super su nam opravdanja :D
    i pohvalno je što si toliko dekorative potrošila :)

    svemir ti stvarno govori da ti treba the mary-lou manizer :))))

    i pridružujem se željama za new in :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da je pohvalno sto sam trosila dekorativu, to je ipak teze nego samponi i tusiralice koje nisam uslikala :)
      Treba miiiiiiiii :))) ide uskoro new in :*

      Izbriši
  9. Ajde taj new in, poguraj to malo! :D Imala sam Rimmel Glam Eyes i bio mi je ono....meh. Nista spektakularno, slican je jednom od Sporty girl i Essence-a koji sam probala. Bedak mi sto mi nemamo ovu ,,preparativu'' bourjois kozmetike. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ide, ide, cekam samo onu cokoladicu sa Asosa :)
      I meni je meh :)
      A nemamo ni mi bas, zalutali su aceton i ovo cudo za skidanje sminke sa ociju i bili su uvezani zajedno da se kupe pa sam pozurila i zeznula se. Ali cula sam da su neke tusiralice lijepe. I kako vi nemate? Kao da sam nekad vidjela u Liliju vasem u Uscu :S

      Izbriši
    2. U Liliju? Ne znam, nisam videla. :/

      Izbriši
  10. Ok, zaslužila si New in :))) Kupi nešto sa šljokicama :P
    Od svega ovog, korisitila sam samo maskaru ali nisam bila nešto oduševljena, tj. daleko od toga, pa ću i tu GR da zaobiđem ako mi zapadne za oko :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, no sljokice :D to tebi sve ide :D
      Tebi onda odgovaraju skroz drugacije ali makar znas kakve trebas da zaobidjes :) :*

      Izbriši
  11. Meni se Artdeco baza uopste nije osusila a koristila sam je sto godina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da to cujem jer su djevojke pisale to kao veliki minus.. Meni bas odgovara ali samo ce mi biti problem izvlaciti je iz ambalaze kad se malo istrosi ali ako i dalje bude sluzila kako treba, snaci cu se :)

      Izbriši
  12. Bila si vrijedna, a sada new in molim lijepo tako da mogu sliniti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pripremit cu ga do iduceg vikenda tako da ga mozes pregledati u ovim svojim pauzama sa posla :))) <3

      Izbriši
  13. Dermablend mi je već dugo na listi, mislim da je vreme da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. Pa i ne toliko ali eto... dovoljno da slijedi new in :)

      Izbriši
  15. Ohoho, gomila potrošene dekorative, kakav redak prizor! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali i kupovala sam dekorativu pa pravim balans :)) vidjet ces :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...