Avon Colour Ultimate paleta

Iako sam ovu paleticu od Avona dobila prije nekih 10-ak dana, nisam je uspjela uslikati ranije zbog ružnog vremena, ne moram ni da naglašavam koliko mi je žao što nije bilo sunčano. Ali, evo vikend je bio fin prema nama blogerkama pa smo potrčale da slikamo sve što se nakupilo. 

Danas vam predstavljam Avonovu prazničnu paleticu koja sadrži dosta toga zgodnog za poklončić, i oslobađa vas šta kupiti vašim dragim prijateljicama, djevojkama, mamama :) 



Paleta dolazi dooobro osigurana u vrećici sa mjehurićima (za liječenje živaca) :D, pa onda u kutiji, pa onda u drugoj debljoj vrećici pa tek onda dođete do same palete. 
Zatvaranje palete je osigurano skrivenim magnetom, a ona je rađena u divnim, mogu slobodno reći, luksuznim bojama. 

Na slici ispod možete vidjeti šta sadrži, a to su dva rumenila (jedno mat, jedno sa sitnim shimmerom), tri ruža/sjajila, 4 svjetla sjenila, 9 malo većih i raznolikih boja sjenila, te tri aplikatora - za rumenilo, ruž i sjenilo.



Za početak tu su sjenila čije swatcheve možete vidjeti na slici ispod. 
Ja nisam prezadovoljna samim intenzitetom boja, ali nadam se da će se popraviti nekom bazom ispod. Od svih, po mom ličnom ukusu su samo nekih 4-5. 



Zatim su tu 4 mala sjenila, koje možete iskoristiti za unutrašnji kut oka ili čak i kao highlightere, barem ova prva tri, ne znam koliko je pametno da stavljate ovo plavičasto na vrh jagodica. :) 
Dakle, ako ne vidite, prvo je zlatno, drugo više bijelo/bež, treće roskasto a četvrto plavičasto/ljubičasto. 
Meni lično najljepša prva dva, drugo možda više jer se više primjeti. 


Rumenilima sam zadovoljna. Nemam ovakve nijanse pa ću povremeno posezati za njima. Jedno je breskvasto mat, a drugo breskvasto-rozo sa shimmerom. Shimmerasto bih mogla i kao highlighter da koristim, a kako trenutno nemam, vjerovali ili ne, nijedno :o, ova kockica će biti upotrebljena sve dok ne dođem do The balm - Mary Lou-manizer. ( Znam, kukam za njim vječno). 

Što se ruževa tiče, lično ne volim ruževe nanositi ovako. Volim klasično pakovanje i protiv toga ne mogu. 
Ali, kako su htjeli učiniti paletu što potpunijom, vjerujem da nisu mogli izostaviti i ruževe. 



Žao mi je, Avon, ali svi aplikatori su mi neupotrebljivi, iskrena da budem :) 

Paleta se može naći u Avonovom katalogu za 39.90KM

Sve u svemu paleta je ok, čak i cijenom kada shvatite da se tu nalaze dva rumenila, tri ruža, sjenila, itd... 

Međutim, kao i u svakoj paleti, nisu svi proizvodi upotrebljivi, pa tako i u ovoj. 
Ja ću koristiti rumenila, tri mala sjenila, nekih 4-5 velikih a ruževe nažalost neću uopšte. 

Za ovaj novac, ja bih radije sklopila sama svoju paleticu, a paleticu bih kupila nekom ko i nije tako zahtjevan oko proizvoda za šminkanje i ne voli da puno traži, kupuje, i istražuje šminku. To bi bila neka početnica ili mama, tetka i tako neke tete :) za koje znam da se obraduju ovakvim poklonima. 

Idu praznici, pa ovo je samo jedna od ideja šta kupiti. 

<3


p.s. Za one koji ne znaju, nagradna igra kada ja fb stranici bude 200 like-ova pa brzo desno klik na sliku koja vodi na fb page :) 


You may also like

Broj komentara: 30:

  1. Paleta je odlična.Baš ju isprobavam ovih dana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni su drazi "pravi" ruzevi i nisam odusevljena ovom verzijom ;) Mozda je u pitanju navika ili nesto drugo, ne znam ;)

    Steta sto senke nisu malo bolje pigmentovane, ali sa nekom bazom mozda i budu ok, kao sto si i sama rekla ;)
    Sto se aplikatora tice, to je sasvim ocekivano da budu apsolutno neupotrebljivi :( Nazalost...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma navika a i prakticnost, necu paletu ponijeti sa sobom u izlazak :))
      Neke sjenke ce biti dobre uz bazu a neke mi jednostavno ne odgovaraju bojom :) Aplikatori su tu pro forme izgleda u vecini paletica :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Steta za neka sjenila, ali super za ova mala i za rumenila :) Hajde, iskoristit cemo ponesto :*

      Izbriši
  4. Ruzevi su lijepih boja,samo ne volim takve ruzeve u posudicama, nikad mi nece biti jasni oni sto depotiraju ruzeve... Rumenila lijepo izgledaju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni se nikad nisu svidjala u takvom obliku, bez obzira na nijanse, vec znam da mi nece biti prakticno da ih koristim :/ A rumenila su i meni jako dobra.

      Izbriši
  5. Meni izgleda jako lijepo ali se potpuno slažem da je ubaciti ruževe među sjenila i rumenila potpuno nepotrebno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma najgore je sto su ljepljiva pa ce prah sa sjenila ili rumenila ici u njih a ne mogu ih otpuhati sa takve teksture heh :)

      Izbriši
  6. Zašto ne koristiti ruževe, baš su mi krasni :D Iako se slažem da im nije mjesto među sjenilima i rumenilima.
    Paleta mi izgleda baš cool, šteta zbog aplikatora. Ali da budemo iskreni, meni su ti aplikatori u takvim paletama bespotrebni, uvijek ih bacim i onda mi ostane samo prazna rupa :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma skoro u svakoj odmah bacim da ih ne cuvam bezveze pa da ispadaju iz palete :))
      Ne znam, ja jednostavno ne volim ovako da ih koristim, a i stavila bih kad krenem iz kuce, i cime da popravljam onda u toku dana? :D Paleta nije toliko kompaktna da nosim sa sobom :))

      Izbriši
  7. Svi ćete napisati recenziju dok ja ne dođem do sunca :P Meni se sviđaju velika sjenila skroz, bar ova što sam probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi bolje da smo sve dobile razlicito ali eto... :) zar nema sunca? Kod nas je bilo za vikend..

      Izbriši
  8. I ti si zavrsila post, jao ja nikako da ulovim sunce, danas ga je bilo malo, ali sam bila na poslu, dok sam dosla, zaslo. :-( U petak sam uspjela uhvatiti bukvalno 10 minuta sunca da dovrsim post koji cu staviti veceras ili sutra.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ništa posebno, stvarno. Ali, dobro, bar je nešto upotrebljivo :) i ne znam kad će više izbaciti te aplikatore iz paleta, samo zauzimaju mjesto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih izbacila aplikatore i ruzeve iz svih paleta :)

      Izbriši
  10. Imam istu paleticu i slazem se sa svim navedenim, aplikatori su mi uzasni, a ove ruzeve kako god da nanesem izgleda vjestacki... Medjutim, sve u svemu ova paleta djelom moze proci za dnevnu upotrebu, a djelom za eksperimentisanje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična recenzija, ali meni se sama paleta baš ne sviđa :/ već sam kod makeup nered komentirala kako me podsjeca na one kineske palete s ebaya :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) ja ne bih isla tako daleko, ipak djeluje luksuznije od kineskih, nego jednostavno vecina "vise u jednoj" paleta ne mogu pogoditi da sve bude dobro. Ruzevi i aplikatori su minus, a kao i u drugim paletama gdje su samo sjenila, neka su jaca, neka slabija :)

      Izbriši
  12. Simpatična je, ali ne bih ni pomislila na kupovinu još jedne palete pored svih ovih koje imam :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni se u cijeloj paleti najviše sviđaju rumenila :) Sjenila su mi tako-tako, ali uz bazu vjerujem da su bolja! Ne znam, ja imam neki problem u svojoj glavi da me palete sjenila nikada nisu pretjerano privlačile, i uvijek kada imam namjeru kupiti koju, na kraju odustanem i kupim nešto drugo, najčešće ruževe, lakove, rumenila... ali moram iskorijeniti tu bolest u svojoj glavi :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se rumenila bas svidjaju i koristit cu ih sigurno, kao i neka sjenila i ova mini svjetla :)

      Ma zna se koja mene privlaci, nakedice :D makar basic za pocetak :)

      Izbriši
  14. Odvoji to što ćeš koristiti, a ostalo ostavi kada nečija djeca dođu da se igraju, budi velikodušna :D Lijepo izgleda ali ja ne želim, ima Avon bolje sjene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh ma eto zao mi je kvarit :D volim ja gledat ove paletice :D

      Izbriši
  15. kao sto rekoh i kod makeup nered-- vise volim da za ovu cenu kupim nekoliko razlicitih pojedinacnih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je to-go paleta :) ali i ja radije biram ponesto od svega :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...