BLUSH KISTOVI - 32, 14b, 19b


Eh tada sam se prvi put, pored NYX kozmetike susrela i sa Blush četkicama koje oni imaju u svom širokom asortimanu. 
Prvo mi je Dijana kupila jednu i planirala da pošalje, a onda sam došla i teškom mukom odabrala samo dvije za sebe. 

Dakle, sad imam samo tri ali to nikako ne znači da je kraj, i još bolje, ne moram čekati iduće putovanje u Srbiju jer ih prodaje i Jasmina u svojoj Areni u Omegi :) 

Blush 32
Blush 19b
Blush 14b

"Blush kolekcija četkica za šminkanje je prepoznatljiva po mat crnoj, drvenoj dršci, feruli od mesinga i dvostrukim ojačanjem. Visokokvalitetne četkice za šminkanje napravljene od najfinijih prirodnih i sintetičkih dlaka. Četkice sa prirodnom dlakom su idealne za šminku u prahu, jer omogućavaju lako i precizno nanošenje. Četkice sa sintetičkom dlakom absorbuju idealnu količinu tečnosti ili kremastih proizvoda. Blush četkice su savršene za profesionalne makeup artiste i za svakog ko želi alat za savršeno nanošenje." 
Aleksandar cosmetics





Blush 14b je, kako kažu iz Aleksandra, kist sa kraćom prirodnom dlakom koja služi za blendanje sjenki i postizanje prirodnog prelivanja boja na kapcima. 

Tek kada sam nju dobila, shvatila sam koju sam slabiji kist za blendanje imala :) Bio je mekanije dlake i zapravo je služio samo za milovanje mojih kapaka više nego za makar nanošenje sjenke. 
Ovaj kist obavlja bolji posao, iako ja nisam ekspert, ali vidim razliku. Treba mi prakse ali četkica zaista pravi lijep prelaz i prijenos sjenki preko kapka. 



Blush 19b - četkica od sintetičke dlake za nanošenje kremastog ili tečnog korektora.

Korektor/kamuflaža koju ja koristim je ARTDECO kamuflaža, s kojom ste pretpostavljam upoznate pa znate u kako nepraktičnom pakovanju je i ona a i svaka kamuflaža. Obično su u plitkim posudicama i nije ih zgodno nanositi bilo čime drugim osim ovakvih kistova. Ja nisam za to da gurkam prste u njih pa sam zato brzo morala potražiti rješenje. Ovaj kist je došao u pomoć i od tad je u korištenju za svako šminkanje jer mi je i kamuflaža potrebna svaki put zbog povremenih bubuljica ili ožiljaka koje ostavljaju. Dovoljno je tvrd da fino zahvati kamuflažu, ali opet dovoljno nježan da razmazuje kamuflažu po nedostacima. Perem ga čim ga koristim vrlo lako. Jedina mala zamjerka koju imam jeste da bih htjela da je malčice širi ali ni ovako mi ne smeta i neću mu tražiti zamjenu. 



Blush 32 - Multifunkcionalna četkica od sintetičke dlake za nanošenje baze, tečnog pudera, mineralnog pudera. pudera u kamenu, rumenila i blendovanje tena. 

Ovo je prava MULTIFUNKCIONALNA četkica u svakom smislu te riječi. Ja sam isprobala u sve svrhe osim za nanošenje tečnog pudera, jer planiram da kupim onaj ravni Blush kist koji služi samo za to. Kažu da ovaj kist podsjeća na RT i Sephorin kist pa ću vjerovati na riječ da sam ja došla do istog ali povoljnijeg. 
Koristila sam ga za nanošenje rumenila, nanošenje bronzera (dovoljno je čvrst za onu moju Bourjois čokoladicu), i za fino izjednačavanje to dvoje. 
Predivan! 

 EDIT: Već neko vrijeme ga koristim samo za nanošenje tečnog pudera i savršen je za tu svrhu! Milion puta preporuka za njega! 



Nemam šta da dodam jer vidite da je recenzija išla u skroz pozitivnom smislu. Na svakom kistu možete vidjeti kako je dlaka fino povezana sa ovim mesinganim dijelom i vjerovale ili ne, meni nakon mnooogo pranja ovih kistova, nijedna dlaka nije otpala. 
Predobar kvalitet a za tako povoljnu cijenu i imaju moju preporuku! 

Ako ste iz Srbije, cijene možete saznati OVDJE
Ako ste iz BiH, cijene zasad možete dobiti na upit kod Jasmine OVDJE

Ja na WL imam još njih nekoliko za nabaviti ;) 

Imate li i vi neke Blush kistove i koliko ste zadovoljni?


You may also like

23 komentara:

  1. Zbilja izgleda kao Sephorina 45ica koju obožavam i srećom sam si nabavila 2 komada :D
    Ja bih isto ove kistoveeeeee :D odlična recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh nisam znala broj jer nisam imala Sephorinu ali sam vidjela nekad ranije sliku i navodno je ista :))
      Mell, moramo ti poslati nyx i blush kistove :)

      Izbriši
  2. A ako smo iz hrvatske? sjest i plakat :D
    Rado bi udomila 32 i 14b.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ste iz Hrvatske, u Osijek mozda dolaze zajedno sa nyx kozmetikom, treba provjeriti a necete sjesti i plakati nego sljedeci put kad ja budem dolazila do tamo, ponesem i nadjemo se :)

      Izbriši
    2. daaa, i ja sam isto iz RH i vrlo rado bi ih imala!

      Izbriši
    3. Daleko sam ja sada od Osijeka, ali ako saznam da su dosli sa nyx-om svakako pravac Osijek :)

      Izbriši
    4. Pa meni je najblizi Osijek i tamo obicno odem mada ne znam kad cu iduci put jer sam bila juce :)) i ako nista, mogu ti poslati iz njihove poste jer je odavde prekomplikovano pa zato :)

      Izbriši
    5. Ja sam se informisala iz prve ruke za Blush cetkice, nece dolaziti u Hrvatsku :( kazu najblize sto ima da se kupi je Backa Palanka u Srbiji i Bijeljina (a i Tuzla ih cini mi se ima) u Bosni u Alexandar Cosmeticsu.

      Ja najvise koristim 1B

      Izbriši
    6. Draga Cijeli asortiman NYX-a imaš u DANIJEL cosmetics u Osijeku povoljnije. :)

      Izbriši
    7. https://www.facebook.com/pages/NYX-Osijek/166974896832655

      Izbriši
  3. Obozavam 32, odlicna cetkica, mislim da cu uzeti jos jednu! I 14"b sam htela ali se kod nas rasprodala, pa ako eventualno budem nesto narucivala i nju cu onda sigurno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju stvarno dobar izbor kistova, ja ih zelim barem jos tri :)

      Izbriši
  4. Imam sve tri :D.
    Istina da su im razlicite namene, ali ova 14b je moj apsolutni favorit.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam i ja 14b i 32 i prezadovoljna sam! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, znam :)) 32-ca se bas moze koristiti za svasta :)

      Izbriši
  6. Draga, odlična recenzija! Moram priznati da nisam čula za ove kistove, ali baš si me podsjetila da moram obnoviti svoju mini kolekciju - vrijeme je da ih malo proširim :D
    Vidim da su i druge cure zadovoljne ovim kistićima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam ima li ih u Hrvatskoj ali i za tebe isto vazi, mogu ti ih kupiti pa poslati iz vase poste kada budem iduci put isla za Hrvatsku jer je odavde prekomplikovano :/

      Izbriši
    2. https://www.facebook.com/pages/NYX-Osijek/166974896832655

      031/410-051 imaju Sveeee

      Izbriši
  7. Nemam ovu za korektor ali mi se bas svidja a ove druge sve imam i obozavam!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kod nas toga nema :/ Ali ipak sad imam više nego dovoljno kistova pa mi ne trebaju novi :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...