CHANEL CHANCE EAU TENDRE EDT


Mislim da ste dosad barem jednom mogle da vidite na mojoj WL ovaj parfem. Stalno sam imala njegove testere, ali nikad i sam parfem iako mi je brzo postao omiljeni. 

E pa sa velikom radošću kažem da je prekrižen sa nje. :) 


Kažem parfem, iako je riječ o toaletnoj vodi, ali po onom koliko se zadržava na mojoj koži, pod ruku ide sa nekim parfemima. 



Ja još uvijek ne znam nikoga ko ne voli ovaj parfem. Koliko sam uspjela da vidim, nekima je omiljeni, neki ga nisu probali, a nekima je dobar ali ne omiljeni. Uglavnom, nema onih kojima se nije svidio. 

Razlog za to vjerovatno leži u tome što ima stvarno nježne note u sebi koje teško kome mogu zasmetati, i one su tako lijepo ukomponovane jedna sa drugom. Probala sam i edp i eau fraiche varijantu ali nijedna mi ne prija kao ova EDT.
Rijetko koji parfem podnosim tek kad ga nanesem. Dosta njih su mi lijepi na način da bih dala nekome maramu ili nešto od odjeće da namiriše dalje od mene, pusti 15-ak minuta da se smiri, pa mi to vrati da stavim na sebe. Ali, ovo je jedan od parfema u kojima mogu da se okupam, a nijednom nećete čuti kihanje od mene. :) 

Na tržištu je od 2010.godine a spada u cvijetno-voćne parfeme, koji samim time asociraju na romatiku ali čulo vida će to potvrditi jer je ambalaža nježno roze boje. Parfem je kreirao Jaques Polge. 

U visokim notama su dunja i grejp, u srcu su zumbul i jasmin, dok u osnovi ostaju amber, kedar, beli mošus i iris.


izvor
Parfem se na meni zadrži dosta dugo, iako to nisam od njega očekivala. Čak i kada ja prestanem da ga osjećam na sebi, drugi me napomenu da im nešto lijepo miriše. Mislila sam da je dobar samo za proljeće i  ljeto, ali ispostavilo se da je dobar i sada u jesen. Ipak ću štedljivo da ga koristim kako bi doživio barem proljeće, ali to će biti borba sama sa sobom. :) 

Volimo se! :) 

Jeste li probale ovaj parfem, kakve volite, i koji vam je omiljeni? 



You may also like

Broj komentara: 38:

  1. A Bože hvala ti, nek' si kupila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sramota me vise bilo kukat kad pravim wish liste :D

      Izbriši
  2. Meni je to najdraži Chanelov parfem :)) I na mojoj koži je baš dosta postojan, krasan je i drago mi je da si ga kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam ocekivala toliku postojanost jer kad sam prskala testere, nekako sam uzivala na pocetku a kasnije ga nisam osjecala. Ali izgleda da smo se fino slozili :)

      Izbriši
  3. Aaaa, konačno si ga kupila, divno! :) Ja sam u grupi onih koje ga vole, ali nije im omiljeni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem. Ja bih ga rado dobila na poklon i tu i tamo špricnula ali ga nikad ne bih kupila sama sebi :) Ali naravno, drago mi je da si se ti pronašla u njemu! <3

      Izbriši
    2. Hvala curke sto vam je drago zbog mene :)) <3

      Izbriši
  4. nisam nikad probala ovaj ali definitivno nakon ovakvog opisa potražit ću ga meni je najdraži ali zaista najdraži Dior Hypnotic Poison baš sam neki dan napravila post o njemu evo ovdje http://fashion-is-a-style-of-life.blogspot.com/2013/11/you-are-never-fully-dressed-without.html imam jednu bocu rezervnu neotvorenu jer zaista ne bi mogla bez njega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh onda si ti pronasla svoj signature parfem :) drago mi je...
      Meni je taj parfem malo prejak, i nisam ljubitelj takvih na sebi, ali veliku vecinu volim osjetiti na drugima.

      Izbriši
  5. Stvarno mi je drago da ga napokon imaš. <3 Znam kako je to kad neki miris želiš pod svaku cijenu, da bi proda i bubrig za isti. :D :D
    Prekrasan je i da nosiv cijelu godinu, ali kako ja preferiram jake mirise, onda ove laganije ostavljam za toplija vremena. Guštaj u svakoj kapljici. Kažu ako ne osjetiš miris na sebi, a drugi ga osjete da je takav miris signature scent onom ko ga nosi. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako mi je bilo samo jos sa Bvlgari Omnia Chrystalline a sad i ovaj :)
      Hvala ti draga :* bas uzivam u njemu i drago mi je sto ga napokon imam!

      Izbriši
    2. e stvarno je više vrijeme da i ja idem i da ga ponjuškam :D ja volim omniu chrystalline i općenito lakše cvjetno-voćne parfeme, pa mislim da bi mi se svidio.

      Izbriši
    3. Ja mislim da bi, meni je pored ovog omnia najdraza pa njusni i javi kakav ti je :) :*

      Izbriši
  6. Mene ostavlja potpuno ravnodusnom, kao i vecina drugih Chanel parfema, ali drago mi je da ti je konacno u rukama jer znam koliko si ga zeljela. :-)
    Ja sam od onih sto vole malo jace parfeme. Omiljeni su mi Thierry Mugler-ovi parfemi i dosta Diorovih, Guerlain, da sad ne nabrajam. Armani mi ima dosta lijepih za dan- She, Sensi itd.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ti i ja ne volimo iste parfeme, ali vjerujem ako ti pristaju da bi mi se svidjeli na tebi :) Cudi me da ti se ne svidja Chanel coco noir npr., on je jaci.
      Za armani she se slazem :)

      Izbriši
  7. Znas vec da je jedan od mojih omiljenih parfema ;)

    Slazem se da je nekako vise prolecni miris, ali ja ga koristim tokom cele godine i uzivam u njemu ;)
    Na meni se takodje dosta dugo zadrzava miris, i sama ga osetim duuugoooo...sto je sjajno <3

    Uzivaj u njemu...maximalno :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ga i ti volis, nekoliko puta sam ga uocila na slikama :)
      Jeste proljetni ili ljetni ali meni se fino razvije i po zimi, ali ipak ljepsi po toplijem vremenu. Nema veze :)))
      <3

      Izbriši
  8. Morat cu ga ici mirisati :D dosta mi je vise citati o ovom parfemu a neznam kako mirisi hehe. Kupiti parfem mi je jedan od najboljih osjecaja, tako da suosjecam sa tvojom radoscu, pogotovo jer ti je tako dugo bio na WL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvom priliko njusni :D
      A stvarno jeste poseban osjecaj kada se kupi parfem, vise nego bilo sta drugo.. mada meni je to u rangu dobrih stikli ili dobre torbe :)

      Izbriši
  9. Apsolutni favorit.
    Obozavam ga.
    Bas mi je drago sto ga i ti imas :))!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da ga i ti imas ali vjerujem da jesi ovaj tip za lakse parfeme, kao i ja :*

      Izbriši
    2. Kako ne, ljudi su se jedno vreme salili da mi je zastitni znak. :)) <3

      Izbriši
  10. To mi je jedan od omiljenih parfema i najbolji Chanelov i stvarno mi miris jako dugo traje na koži. Uglavnom, volim taj parfem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da ima bas dosta djevojaka kojima je omiljeni, drago mi je :) Predivan je!

      Izbriši
  11. moram da ga njusnem sto pre! vec nekoliko blogerki je pisalo o njemu a ja nikako da ga nadjem i snjufnem, sve budu potroseni testeri :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma obavi to sto prije :))) makar da znas kakav ti je kada pisemo :)

      Izbriši
  12. Ja spadam među one koji ga nisu probali :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah pa Neira, sta cekas :) u pohod na njuskanje :D Ne znam kakve inace volis pa da ti makar "predvidim" da li bi ti se svidio :)

      Izbriši
  13. Zavidim samo :D drago mi je da si ga skinula napokon s WL :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Obožavam! :) I zavidim ti. Moj je potrošen i sad čekam da se netko smiluje i pokloni mi novi! :) Hihi :) Drago mi je da si ga prekrižila s WL :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...