Deborah Glossissimo 10 + Najava NAGRADE

Znam da ste već imale priliku da čitate dosta o ovim sjajevima ali istrpite još jednu recenziju jer se u njoj krije najava giveaway-a.

Za početak ću vam pokazati veliku paletu nijansi koje su izbačene, ali naravno kao i uvijek, kod nas stigne otprilike polovina svega. Ali i od onih koje imamo, sigurna sam da svako može da nađe nijansu za sebe. 




Dakle, kolekcija ima 18 sjajeva od kojih je kod nas u prodaji u DM-ovima nekih 10-ak (02, 03, 04, 05, 06, 08, 10, 11, 12), ali možete da ih uklopite po svom tonu kože i ličnoj preferenciji.


Na recenziju su mi stigla dva sjaja. Jedan će doživjeti predstavljanje, a drugi će naći udomitelja među vama između ostalih proizvoda koje sam pripremila za svoj prvi giveaway. 

Skoro sam otvorila FACEBOOK STRANICU i odlučila sam da broj od 200 lajkova otključava prvo nagrađivanje pa klik desno na sličicu i lajkujte stranicu :) 





Radi se o Deborah Glossissimo sjaju - nijansa 10, iako na slici izgleda kao nijansa roze ka crvenkastoj, zapravo je breskvasta :) U pitanju je sjaj, pa na svakim usnama će izgledati drugačije, dakle, malo boje ali i providan. Ukoliko želite da pojačate intenzitet, naravno da su nosivi i uz ruževe. 

Ambalaža nije jedna od onih tinejdžerskih koje se nađu u kozmetičkim torbicama sa prvim proizvodima, nego ima baš lijepi srebrni poklopac koji otkriva spužvasti aplikator, a uz to još i uparena srebrna slova kojima je preko ambalaže ispisano Glossissimo. A tek miris.... :) Osjetit ćete voćni miris čim otvorite sjaj. Ako vam je to bitno koliko meni, obratit ćete pažnju. 

Opis samog sjajila će zanimati one koji manje cjepidlače nego ja sa ambalažom i mirisom. ;) 
Formula je bogata hidratantnim svojstvima pa zbog toga neće doći do isušivanja usana, što se meni lično češće dešava sa sjajevima nego sa ruževima. Uspjela sam da nađem i podatak da sadrži i antioksidante, koji u konačnici štite vaše usne od UV zračenja a to je jednako bitno kao i za lice. Ne želite da vam se prerano usne trajno smežuraju i suze pa da izgledaju manje nego što to želite. 

Dugo sjajeve već nisam koristila jer mi se uvijek učini da uslijed svoje ljepljivosti i silnog sjaja naprave da mi usne budu još uže. I dalje tvrdim da mi oni svjetliji i sa jačim shimmerom ne odgovaraju ali ovi sjajevi su skroz umjereni. Na slici ispod možete da vidite koliko je sitan taj shimmer i koliko je jaka boja. 

Trajnost kao i za većinu sjajeva je nekih sat i po do dva, i spadaju nakon jela ali ne na ružan način da se razmrljaju nego blijede. 


Kao što sam spomenula, nisam imala običaj da nosim sjajeve ali otkako ih imam, u torbici su mi posebno za dnevne izlaske. 

Redovna cijena im je 10,80KM a trenutno su na akciji u DM-ovima po cijeni od 7,95KM za što mislim da je lijep popust koji trebate iskoristiti. 

A sad dio o najavi giveaway-a.... 



Vidjeli ste na slici da su stigla dva sjajila. Za drugi nisam radila recenziju jer sam htjela da ostane netaknut. Radi se o nijansi blago roze boje koje može biti vaše nakon što skupim 200 lajkova na FB stranici :) 
To neće biti jedini poklon, zasad su tu još tri proizvoda plus neki testeri... 

Share the news... 


You may also like

Broj komentara: 8:

  1. Htjela sam vidjeti swatch druge nijanse :( Imam sličam MUA i iako ne volim sjajeve, taj mi je posebno drag :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ne volim sjajila, jednostavno nisu za mene, ali prva mi se nijansa sviđa :) i brzo ćeš ti doći do 200 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ni ja, ali ovi su zacudjujuce drugaciji nego vecina sjajeva koje sam ja nekad ranije koristila, izgleda da sam kupovala previse "djecijih i neozbiljnih" :)) hvala :*

      Izbriši
  3. Prekrasna boja,zelim vam uspjesan rad <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Slazem se, nadam se da cete igrati nagradnu igru :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...