Hladno cijeđeno ulje od kokosa

Danas je na redu proizvod koji sam već duže vrijeme testirala u razne svrhe ali i dalje izgleda skoro kao da nije trošeno. Riječ je o hladnom cijeđenom ulju od kokosa. 
Kokosovo ulje se od davnina koristi u razne svrhe, kako za zdravije pripravljanje hrane, tako i u kozmetičke svrhe. 
Ne biste vjerovali, ali unoseći ga oralno kažu da liječi mučninu, žuticu, menstrualne bolove, probleme sa probavom, upalu pluća, dijabetes, hemoroide, ulcerozni kolitis (ljepši izraz, ružniji neću da pominjem na blogu pa da nekome u istrazi na tu riječ izleti i moj blog :D)... 
Što se tiče kozmetičke svrhe, koristi se za njegu kose, kože (bore, staračke pjege), kao zašita od sunca... 
Hladno cijeđeno kokosovo ulje ima protuupalno djelovanje u masaži udova i zglobova. Može pomoći kod gihta, artritisa, reume, bolova u zglobovima, oteklina, uništiti gljivice i pomoći u uklanjanju bradavica. Može stimulirati rast folikula kose masažom tjemena.



Svoje ulje sam nabavila u marketu (Bingo konkretno ko je iz BiH) po cijeni od nekih 8KM i pakovanje u teglici sadrži 100ml. Trajanje je do maja 2015.te što je poprilično dugo ali drago mi je jer ga sporo trošim.
Kupila sam ga prvenstveno u svrhu obnavljanja oštećene kose ali na kraju je završio u upotrebi za sve i svašta. :) 
Dakle, radi se o hladnom cijeđenom ulju koje je na sobnoj temperaturi u polutvrdom stanju, ali čim ga uzmete među prste, topi se i tek je tad nalik ulju. Moje se ljetos skroz istopilo i mislila sam da ga trebam baciti a onda sam pročitala da se ne kvari ukoliko se pretvori u tečno stanje. 




  • Kao što sam rekla, prva namjena za koju sam ga ja koristila bila je ta da mi je služio kao maska za kosu. Prije pranja kose na nekoliko sati sam uzimala možda jednu kašikicu ulja, topila ga pod prstima i tako nanosila samo na donji dio kose. Sva ulja dosad su mi mastila kosu pa nisam htjela da rizikujem i stavim ga od tjemena i tako nakon pranja dobijem gori efekat nego prije pranja kose. Omekšavao mi je kosu, olakšavao raščešljavanje i sveukupno umirivao antenice koje imam na donjem tretiranom dijelu kose. Inače sam nanosila maslinovo ulje kao masku prije pranja ali kokosovo ulje je definitivno izašlo kao pobjednik. 
Treba istaknuti da žene tropskih rasa koje utrljavaju kokosovo ulje u kosu još od djetinjstva, rijetko kada u starijoj dobi izgube kosu ili posijede.



  • Dok smo još kod kose, druga namjena je bila za liječenje peruti koja mi se otprilike svake godine pojavi čim zahladni. Ne znam zašto, ali tako je kako je, međutim dosad je odlazila brzo a sad se zadržala iz nekog razloga. Onda sam tražila na netu prirodne pripravke za liječenje peruti jer nisam htjela da uzimam Head&shoulders šampon, čula sam da stvara ovisnost pa čim ga se ostavite, perut se vraća. Između ostalog u pretrazi mi je izašlo da mogu utrljati ulje kokosa u tjeme prije pranja i ostaviti tako i da će perut i neugodni osjećaj na tjemenu polako početi da nestaju. To se polako i dešava i definitivno ću nastaviti dok ne zaliječim tjeme. 



  • Onda sam razmišljala da pređem na kožu kada se već ovako dobro pokazalo na kosi a i na tjemenu. Treća namjena mu je bila za okoloočni predio. Nestalo mi je kreme i onda sam fino na jagodice rastopila ulja i umasirala od nosa ka van, nekoliko puta. Ujutro je toliko mekan taj dio da morate isprobati da vjerujete! Kremu više neću kupovati, ovo je prirodno i sigurnije mi je. 



  • Kao četvrtu namjenu, koristim ga za trepavice :) Ricinus mi je previše mastan i ne sviđa mi se osjećaj koji ostavi, imam osjećaj ujutro dok umijem onu masnoću otpadnu mi trepavice koje sam trebala da uzgojim :D Nemam pojma djeluje li ali makar mi taj dio ne ostaje suh i tako mi se pri trenju ne uzrokuje opadanje trepavica. Vidjet ćemo na duže staze kako mi služi... 



  • Peta namjena bila bi za kuhanje, ali već sam gurala svoje prste unutra pa nije bas higijenski da ga sad izdvajam za pečenje. Ali kupila bih jedno novo za spravljanje povrća u woku, jer sam čula da je najmanje ili nimalo kancerogeno od svih ulja, i da je jedno od rijetkih u kojima se može ponovo pržiti hrana. 




Kao što vidite, ovo je jedan multifunkcionalan proizvod i od srca vam preporučujem da vam se nađe u domaćinstvu. Ali, ako ga planirate koristiti za prželje, izdvojite ga u posebnu teglicu prije nego zagnjurite prstićima unutra kao što sam se ja zeznula. 
Može vam trajati vječnost! 

Imate li kokosovo ulje i jeste li ga koristile za neku od ovih namjena? 


You may also like

53 komentara:

  1. Sviđa mi se, mislim da cu ga pokušati pronaci u Bingu, prije svega za njegu kose, a možda se i nešto skuha sa njim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo nemoj zaboravit da odvojis hehe :) ja moram kupit novo za hranu :) ali neka, i ove 4 stavke za koristenje su mi sasvim dovoljne za jednu teglicu :)

      Izbriši
  2. Super recenzija i super proizvod! Mene si definitivno navukla da ga probam. I ja imam problema s vlasištem, čim zahladi, ali nemam perut, nego mi se na prednjem dijelu, iznad čela koža tjemena guli i ljuska, što zna izgledati vrlo neprivlačno, ali na sreću, nije tako jako vidljivo... Probala sam to sanirati ricinusom i dobro mi je pomogao. Sad sam ga potrošila pa bih mogla baciti oko na kokos :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iiiiiiiiiiisto i kod mene :) napisala sam perut jer nisam znala naziv za ovo krupnije ljustenje. I bas bude na vrhu cela gdje pocinje kosa, gornji dio, i po razdeljku malo.
      Ricinus mi je pretezak nekako, probaj sa kokosom, i ja sam i ricinus stavljala u ovu svrhu ali nije mi nesto. :*
      Uh nisam jedina s ovim ljustenjem glave hahah :D

      Izbriši
    2. Nisi jedina :D Ništa, nema mi druge nego nabaviti kokosovo ulje :)

      Izbriši
    3. To ljuštenje na tim mjestima koje ste navele imam i ja i dijagnoza je seborični dermatitis ili seboreja i ona se obično pogoršava u jesen...ne može se izliječiti samo kontrolisati.....

      Izbriši
    4. Nije me valjda zahvatilo i to :( ove godine je najgore, prosle godine je kratko trajalo a sad vec mozda cak i mjesec. Znas li jos neke nacine kontrolisanja?

      Izbriši
    5. Išla sam raznim dermatolozima,uglavnom propisuju šampone na bazi ketokonazola (Mycoseb,Rekonazol i sl.) ali to daje ,barem meni,kratkotrajne rezultate :(.Meni se s vremena na vrijeme to ljuštenje pojavljuje i oko nosa,po obrvama,ušima pa to rješavam kremama na bazi kortikosteroida tipa Sinoderm,Hidrokortizon,zavisi,ima ih raznih,neke su jače neke slabije,uglavnom na licu treba biti oprezan i koristiti najslabije kortikosteroide.Koriste se najviše tri dana i uglavnom stanje se popravi ali se opet vraća,e sad sve je inividualno,nekom će se vratiti za deset dana a nekom za pola godine,godinu...Meni se vraća naročito kad sam pod nekim stresom i kad jedem veće količine slatkiša :D

      Izbriši
    6. Mislim da je i kod mene dosad trajalo skroz krace jer nije bilo stresa, a sad prije nego ce mi izac, mjesec sam bila konstantno pod stresom pa mozda je zbog toga. Evo smirivat cu se cajevima pa cemo vidjeti :))) Hvala ti na odgovoru. Kod mene nema na licu, zasad je samo na kosi na odredjenim predjelima pa nadam se da cu se rijesiti.

      Izbriši
    7. Kod tebe je to vjerovatno lakši oblik,kod mene je ipak malo zahtjevnije ali nekako se izborim s tim,navikla sam već ;)
      Pozz

      Izbriši
    8. Zao mi je, nadam se da ces uspjeti kontrolisati... Neke blogerke su preporucivale baby love sampon iz dm-a, ona kupka od glave do pete tacnije... Ja sad perem njime kosu pa cu vidjeti napredak :*

      Izbriši
  3. Super post, kokosovo ulje je znači super multifunkcionalno. Vidim da se isplati uzeti ga! Baš mora biti hladno cijeđeno, jel?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa iskreno ne vjerujem da ces naci neko drugo, barem ja nisam vidjela, svugdje se prodaje ovako u teglici i svako se zove hladno cijedjeno. Pogledaj po nekim bio prodavnicama :)

      Izbriši
  4. ja ga stalno mislim kupiti i stalno kad se nađem u dućanima gdje ga ima zaboravim. morati ću ciljano ići o njega izgleda :)
    Stvarno je multifunkcionalno i svi imaju samo riječi hvale za njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja, i na kraju ga ugledala i reko neka si mi izletio pred oci :)) Kupi, stvarno sluzi za mnogo toga :)

      Izbriši
  5. Odličan post, vidjela si da sam i ja kupila ulje i hvala ti što si mi ukazala kako se sve može koristiti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja ga koristim na kosi i za kuhanje (točnije za prženje hrane). Famozno je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat cu uzeti drugo za przenje onda, posebno za przenje u woku :**

      Izbriši
  7. Danima prolazim pored prodavnice zdrave hrane i nikako da ga kupim a planiram vec dugo. Moram ga kupiti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne zaobilazi vise :)) mozes ga koristiti za dosta toga :)

      Izbriši
  8. bas sam ga kupila juce i jedva cekam da ga isprobam! zao mi je da ga otvorim dok ne potrosim jedno drugo ulje koje trenutno koristim za kosu, ali definitivno cu pozuriti sa trosenjem :D svidja mi se taj savet za podocnjake jer su moji ocajno suvi sta god stavila na sebe! svakako cu ovo ulje probati i u te svrhe uvece pre spavanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde nista ti nece bit ako uporedo budes koristila oba :D Ovo svejedno ide kao maska prije pranja :)
      I ja nanosim na podocnjake prije spavanja...

      Izbriši
    2. hahaha znam ja da meni nista nece biti ali mi zao da ga otvaram :D ovo ulje koje trenutno koristim takodje ide pre pranja i trudim se da prespavam sa njim pa ujutru da operem kosu ili makar da ga uvece pre pranja sto duze drzim na glavi. a koristimo ga i mama i ja pa ce valjda brzo da nestane da se bacim na kokosic :D

      Izbriši
    3. A koje ulje koristis? Kod mene nije iskljuceno da cu kupiti jos neko ako ovo koristim :D

      Izbriši
  9. I ja sam ga nedavno kupila za kosu, ostale primjene nisam isprobala ali hoću svakako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj ga za okoloocni predio pa mi javi kako ti se svidja, bas me interesuje sta ces reci :*

      Izbriši
  10. ovo je odlično. Definitivno kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zna netko gdje ima u Hrvatskoj za kupit?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ga ima po BIO prodavnicama a mozda cak i po obicnim marketima pa pogledaj...

      Izbriši
  12. Koliko ja samo volim kokosovo ulje ;) Koristim ga vec nekoliko meseci i obozavam ga. Kupila sam ga prvenstveno za negu kose, ali nisam se tu i zaustavila, vec ga nanosim i na lice, zanoktice, na telo, stopala...ma gde god stignem ;) Fenomenalno hrani kozu i ostavlja je predivno mirisnom <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi svidja, mislila sam da sam jedina koja ga je mackala u sve moguce svrhe heh :) A miris je pravi kokos, nije onaj preradjeni iz kremica i losiona... :*

      Izbriši
  13. Wow, koji super proizvod i lijepo si nam ga predstavila. Moram ga hitno nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nabavi, sigurno ga ima i u Osijeku u Bio prodavnici :)

      Izbriši
    2. Da, da pogledat ću. Draga, nešto za tebe je na stranici http://fantazija-ja.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html
      :D

      Izbriši
  14. Što se tiče maslinovog ulja za kosu, rekoše mi da je jako isušuje. Nisam to znala, pa nisam ni sigurna da li je tačno.
    Što se kokosovg tiče, čula sam da je odlično za kožu, pa ću ga sigurno uzeti kad potrošim sva silna ulja koja imam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da li isusuje ali sigurno mi ne prodire u kosu kao kokosovo... Nekako je samo oteza, umjesto da omeksa i umiri. Kokos rulZ :D

      Izbriši
  15. Koristim ga jako dugo kao što vjerojatno i znaš jer sam ga puno puta spominjala, što se kose tiče po meni daje najbolje i najdugoročnije rezultate od svega i svačega što sam do sad isprobala. U zadnje vrijeme volim napraviti masku: jaje+velika žlica kokosovog ulja+jedna banana, sve dobro izmiskam štapnim mikserom i stvarno je rezultat prekrasan. Lenka je jednom pisala o toj maski i stvarno je odlična!

    Morat ću i ja napisati post o ovom čudu ali ja ću malo više s kemijske strane ;)
    :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nisam probala tu Lenkinu masku, nekako ne volim jaje u kosi heh ali probat cu makar jednom da vidim kakav efekat ostavlja :)

      Pisi, citala bih :*

      Izbriši
  16. Obožavam kokosovo ulje. Stalno je u uporabi! -Najbolji mi se pokazao za kosu jer fakat daje najbolje rezultate.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni :) ali eto pocela sam da ga isprobavam u druge svrhe i stvarno sam zadovoljna :*

      Izbriši
  17. Pretpostavljam da ovog nema kod nas, ali ja svakako planiram kupiti kokosovo ulje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda nema konkretno ovog brenda ali sigurno ima bilo koje hladno cijedjeno u teglici :)

      Izbriši
  18. Imam kokosovo ulje, ali drugog proizvođača i stvarno je divan, multifunkcionalan proizvod. Baš je povoljna cena ovog tvog, kod nas su sve neka skuplja :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je bilo prvo na koje sam naisla, mozda sam se i ja mogla zeznut :)) pregledaj malo po obicnim marketima, tu su jeftiniji... :*

      Izbriši
  19. Obozavano, cenjeno i vrlo korisceno u kupatilu i kuhinji :))

    OdgovoriIzbriši
  20. vidiš, meni je ricinus skroz ok, i nije me čak ni puno zamastio iako je ulje baš gusto, na trepavicama se primjeti da su gušće malo a kosa je još u tjeku testiranja, ipak sam ga na tom dijelu manje koristila, ali definitivno moram i kokosovo ulje nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ovo ulje je nešto najbolje što sam do sad imala!Koristim ga za sve što mogu! Kasicica ulja i šećera za tusiranje,ostavlja divan osjećaj mekoce na koži.Koristim ga kao labelo i kremi za lice. Za ujede insekata, za sve vrste osipa, šta god se pojavi, mazem kokosom.Predobro je!

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...