LIPSTICK CRUSH - NYX Matte Bloody Mary

Nisam neko vrijeme objavila svoje favorite ali ovog malca moram da odvojim i prije grupnog predstavljanja :) 

Nemam ličnu sliku svih nijansi pa sam "ukrala" sa interneta da vam pokažem, jer će se vama možda svidjeti neka druga nijansa. 



I ovdje krene sanjarenje...koga još odabrati kad sam ovoliko oduševljena njihovim matirajućim ruževima? 
Natural, Perfect red, Tea rose, Whipped Caviar, Merlot, ajoooj... :) 

Nego, da se vratim na priču o onom kojeg ja imam. 




4 grama ovog divnog ruža dolazi u plastičnoj ambalaži, koja i nije neke kvalitete i čvrstoće ali ja na to apsolutno zaboravim kad god se pogledam u ogledalo dok nosim ovaj ruž. 
Sladak detalj mi je to što se nijansa vidi u sredini ambalaže, a ne iscrtana kompjuterskom bojom na dnu ruža. Tako se vjerodostojnije vidi nijansa i kroz prozirnu plastiku, nego što je to slučaj kod ostalih. 

Volim što ruž ima naziv, malo prisnije doživljavam i ruževe i lakove kada imaju naziv, nego kada imaju samo broj. Nije isto reći: "Volim Bloody Mary.", kao "Volim onu 86-icu, ma znaš koja je." 




Najbliže kako mogu da opišem nijansu jeste da je to bogata boja maline. Maline su onako roskaste, pa samo zbog toga, jer ova nijansa može da prođe kao roskasta crvena. 

Ruž je mat, ali ne u potpunosti, nego samo u smislu da nije toliko sjajan, međutim usne ne ostavlja isušenim. Probala sam i sa balzamima, ali stvarno nije bilo potrebe za tim. 

Trajnost, nešto što me najviše oduševilo! Prvi put sam ga stavila na usne kao tester, i otišla kući, ručala, i pogledala se u ogledalo, i ne znam koliko mi vjerujete, ali izgledao je 90% isto kao i kad sam ga stavila. Nisam se baš susretala sa puno ruževa, ali sumnjam da mnogi mogu da mu pariraju po trajnosti. 
Drugi put kad sam ga stavila, bilo je 4-5 sati poslije kad sam se naveče vratila da ga kupim. Nisam odoljela :) 
Svaki idući put kad sam ga nanosila, izdržao je i teže testove vremena i jela i pića. Da sam prvo čitala o njemu, ne bih vjerovala recenziji, ali srećom da sam ga isprobala :) 




Od tad ga preporučujem svakom. Ne mora to biti ova nijansa ali koliko sam čula, i ostali su jednako trajni. 

Za sve vas koji poput mene ne volite da popravljate ruž previše, ovo je savršenstvo! 

Košta 12KM (6eura), i ako ste u mogućnosti da dođete do NYX kozmetike, ISPROBAJTE! Ako ste iz BiH, možete ih naći u Bijeljini, i u Tuzli (Arena, Omega), u Srbiji su u Aleksandar cosmetics-u, a u Hrvatskoj sam pročitala da uskoro dolaze u Osijeku u Danijel cosmetics (ispravite me ako griješim), za ostale gradove ne znam. 

Mogla bih do sutra o njemu, ali neću da pišem romane i smaram vas mojim lipstick crush-om :) 

Imate li nešto od NYX kozmetike? Ovaj ruž? :) Preporuka za još neku nijansu? 


You may also like

Broj komentara: 49:

  1. KUPUJEM!!!!!!!!!! <3 <3 <3 ah, što je divno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako da se ne zaljubim u ovako lijepu nijansu, eto kako? :) Sa ove slike, pored ovog, dopada mi se još samo šest nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je divna, kao i ostale :)) hihi ali traaaajnost i intenzitet :o

      Izbriši
  3. Obozavam mat ruzeve i jarke nijanse istih ali mi nazalost ne stoje :( Ovaj mi divno izleda, i ako se nekada docepam NYX-a sigurno cu ga se sjetiti.


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pregledaj i ostale nijanse, ima sigurno neka za tebe :))

      Izbriši
  4. Narucila nedavno dva (merlot i maison) i samo mogu potvrditi sve sto si rekla sto se tide ugodnosti i trajnosti! Stvarno kvalitetni ruzevi za jako malo novaca. (ja sam svoje platitla oko 5 dolara)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno povoljno, ja bih barem jos 3-4 uzela :))) drago mi je da si i ti odusevljena :)

      Izbriši
    2. ja isto imam na listi jos par, jako su mi dragi a imam ih ravno 3 dana :D

      Izbriši
    3. Vidis da sam ja pala na njih u toku jednog rucka :D

      Izbriši
  5. Ajme kako je nijansa divna, šteta što jednostavno ne mogu baš podnijeti mat ruževe na usnama :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi ovo nije klasicni mat, nece biti onako mrtav na usnama a i ne isusuje :)

      Izbriši
  6. bas sam nekidan od Arene narucila dva...cekam ih...jos ako me postar ne odluci izbjegavat jos bolje...jedva cekam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam dosta ruzeva u boji pa sam uzela jedan iz matte linije hippie chic i jedan round ruz,pure nude...jos uvijek trazim svoj HG nude ruz

      Izbriši
    2. Lijep je hippie chic ali meni ne pristaju nude :( volim ih gledati na drugima :)

      Izbriši
  7. Krasan je :)) Sljedeći put kad odem u Osijek, moram do Danijel cosmetics-a, nemam još ništa njihovo, ali su mi ruževi prvi na listi :) I da, i ja volim kad nijanse imaju imena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad ides u Osijek iduci put i do kad? I gdje je taj Danijel cosmetics? :))

      Izbriši
    2. Danijel cosmetics je u Esseker centru :)
      Prekrasan ruž, boja mi je genijalna.

      Izbriši
  8. stvarno me podsjeća na maline...slatko pakiranje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna nijansa <3

    Imam Pale Pink i Hippie Chic, ali nisam preterano odusevljena formulom/teksturom :( Boje su predivne, ali se meni jako uvlace u sitne nabore na usnama i dodatno ih naglasavaju, pa se dovijam na razne nacine. Pre svakog nanosenja nanesem balzam, sto masniji, pa neki od ovih ruzeva, a preko njih opet neki slican ruz, i tek tako mogu da ga nosim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne mogu da vjerujem :/ mada ja nemam inace problem sa isusivanjem, bas mi fino izgleda na usnama i bez balzama. Steta za tebe, ti se drzi onda kremastih :)

      Izbriši
  10. Kako je divna nijansa.Sviđa mi se i ova Angel

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, i ta djeluje lijepo :)) sta prije izabrati? :)

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Upravu si :) jedan premaz i usne dolaze do izrazaja odmah!

      Izbriši
  12. volim nyx proizvode za usne, sve :D od sjajeva, ruzeva, mat, ovo ono :D ja imam merlot, mada i ovaj tvoj je bas fin :D i bas sam zadovoljna, kao sto kazes, trajnost mu je jaca strana, i to mi se svidja.. :D vidjet cemo koja ce nijansa biti sljedeca, jer definitivno ih hoce biti jos kod mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam samo 3-4 proizvoda i svaki mi postaje favorit, naspram i nekih skupljih, tako da cu nastaviti da kupujem :)
      Trajnost je ovom ruzu glavni adut, i ja kupujem barem jos jedan prvom prilikom :)

      Izbriši
  13. Imam i to bas ovu nijansu. Kupila sam ga ostao im jos samo edan, valjda je najprodavanija boja. Nije ni cudo fenomenalna je. I zaista jeste pretrajan! Odlican ruz, moram kupiti jos neki iz ove mat linije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo odusevljenje :)) i ja cu barem jos jedan, samo se valja odluciti za nijansu :)

      Izbriši
  14. ajme što je dobar ♥
    morat ću napraviti nekakvu NYX narudžbu, nakupilo se stvari na WL :)

    OdgovoriIzbriši
  15. PRekrasno!!! :D Ubijate me s tim Nyxom u posljednje vrijeme.. morat cu uskoro na ebay štogod naruciti :D

    OdgovoriIzbriši
  16. boja je stvarno fantasticna! moracu i uzivo da ga pogledam :) ja preporucujem alabama i shocking pink iz matte kolekcije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam za ove sokantne varijante :D mozda alabama samo, pokazi swatch ako imas :)

      Izbriši
    2. bice recenzije oba uskoro, samo da se dokopam aparata koji pravi realnije swatcheve tako jakih boja :)

      Izbriši
  17. Bok cure ... NYX možete kupiti na

    http://2lstudio.hr/index.php?option=com_virtuemart
    sada -25% do kraja godine 2013

    OdgovoriIzbriši
  18. Svakako ću ga pogledati, na slikama izgleda divno! :) NYX je sad došao u Osijek, tako da me čeka veliki shopping! Nadam se samo da ću se uspijeti donekle kontrolirati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakva kontrola, samo pokupuj, cula sam i da imate snizenje u ponedjeljak na otvorenju :)

      Izbriši
  19. Imam bas ovaj ruz i nedavno sam o njemu pisala. I ja sam njim potpuno odusevljena. Svako treba da ga ima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, znam, vec si gore komentarisala heheh :)) ovo je od ranije post samo sto je sad na blenderu :))

      Izbriši
  20. Cure cijene NYX-a u DANIJEL cosmetics su Super Povoljne :) :)
    https://www.facebook.com/pages/NYX-Osijek/166974896832655?ref=hl

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...