LUSH Mask of Magnaminty

Vjerovatno ste dosad sve čule za LUSH preparativu, a i dekorativu. Dekorativu nisam koristila, a od preparative sam dosad uspjela da isprobam ponešto. 
Uvijek su mi bili jako privlačni kada uđem u neki veći tržni centar koji ih drži, i bukvalno me njuh dovede do njih. Mnoštvo mirisnih sapuna, kupki... zovu! :) 


Lush rade proizvode na bazi svježeg organskog voća i povrća, kvalitetnih eteričnih ulja i sigurnih sintetičkih dodataka a uz sve to nabavljaju sastojke koji nisu testirani na životinjama, tako da je animal friendly kompanija. Kao što vidite gore na slici, oni recikliraju svoje posudice i kada potrošite pet posudica, vratite im i dobijete jednu novu. Dakle, earth friendly također :) 



Maska dolazi u plastičnoj crnoj mat posudici, moja sadrži 125 grama, i košta 12KM a postoji i veća posudica od 315 grama i košta 19KM. To je prihvatljiviji omjer cijene i količine, ali rok trajanja maske je kratak a koristi se 2-3 puta sedmično pa ne znam koliko biste stigli da je potrošite. 
Namijenjena je za čiščenje lica i leđa. Začudo, na leđima nemam problema, pa ja svoju koristim samo za lice. 

Kada otvorite posudicu, osjetit ćete intenzivan miris mentola što meni lično ne smeta, čak mi i godi, ali mogla sam da čitam o tome kako nekima smeta očima. Osjetim i ja "povjetarac" u očima, ali ništa zastrašujuće i skroz je podnošljivo. 
Zelene je boje, gusta, i tokom skidanja vrši blagi piling. Glina čisti pore, med i neven umiruju i hrane kožu a aduki grah vrši piling. Ispod se možete bolje upoznati sa sastavom. 



Maska se treba nanijeti izdašno na lice, kako Lush kaže, a ja sam ipak štedljiva, vi nađite svoju sredinu :)
Držim dok se ne osuši, a najviše pola sata, a onda kružnim pokretima lica vršim gore spomenuti piling. 

Dobijem očišćenu, svježu kožu sa zatvorenim porama, čak se usuđujem da kažem da mi se koža sija od čistoće što je lijepa promjena naspram toga kada se masti T-zona i koža sjaji iz tog razloga. Dakle, ne umrtvi kožu ružnim matiranjem nego dobijete lijep sjaj. 
Ne ostavlja mi nikakvo crvenilo, čak ga i umiruje... nego baš jedan osvježen i čist izgled kože. 





Iznad vidite otprilike kako izgleda kada se nanese na kožu. 

Maskom sam oduševljena, dugo sam o njoj čitala prije nego sam se odlučila da je kupim a sad sam već zabrinuta kako ponovo doći do nje jer je na lush.ba stranici stalno "trenutno nedostupna". 

Za moju mješovitu i blago problematičnu kožu je odlična. Umiruje mi i akne i bubuljice a i crvenilo. Šta više da tražim od nje? 

HG MASKA! 

Koristite li vi nešto od LUSH preparative? Jeste li isprobale ovu masku? 


You may also like

Broj komentara: 27:

  1. Isprobala sam i svidjela mi se, ali ne mogu reći da mi je HG maska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za moj tip koze stvarno se pokazala kao najbolja, i ne bih dalje da idem u potragu :)) Koja je tvoja HG ako si pronasla?

      Izbriši
  2. Ja sam donedavno zaobilazila Lush jer mi nije bio zanimljiv, ali u posljednje vrijeme često svratim uz popratno "look at all the things I can't have". :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije ovo jedna od tih stvari, maska samo 12KM a traje bas dugo a jos plus ostavi kozu ociscenom i osvjezenom :)

      Izbriši
  3. Nisam probala ali generalno volim Lush proizvode!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, svidjela bi ti se neka i od njihovih maski sigurno :)

      Izbriši
  4. Čini se super tako da ju stavljam na WL! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. JAKO sam sretna kad vidim koliko si zadovoljna maskom jer je meni fantastična i definitivno je HG! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nista manje od toga :) ja kupujem ponovo cim stigne na stranicu!

      Izbriši
  6. meni omiljena maska. uvek mi e u frižideru, i traje duže od roka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma potrosit cu ja nju do isteka ali nadam se da cu uspjeti da nadjem ponovo pakovanje :*

      Izbriši
  7. Imala sam ono najveće pakiranje prošlu zimu i potrošila je u rekordnom roku! Baš mi je bila skroz skroz dobra, a miris metvice obožavam pa mi je i s te strane jako godila! Sve u svemu mislim da ću je ponovno kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni stvarno godi metvica ali znam da se cesto cure pozale da im smeta. Tebi bi se svidio i caudalie beauty elixir onda :) i on je pun metvice i mentolastog mirisa :))

      Izbriši
  8. Prvo sam probala ovu masku i nije mi se svidjela radi hlađenja i mentola. Nedavno sam ju ipak kupila i dobro si me sjetila da ju stavim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, preci ces nekako preko mentola, meni on bas godi, bez njega maska ne bi bila TO! :)

      Izbriši
  9. lush nam je prosle godine pobegao iz Srbije tako da se svaka moja ljubav sa njima tu zavrsila. ali verujem da ce se nastaviti kada negde u okolini nabasam na njih ponovo :) ja sam obozavala lemony flutter za zanoktice! savrsena nega i bozanstven miris. a na WL su mi bile razne stvarcice, ukljucujuci tako i maske :) super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ga vi nemate vise :( Mi imamo samo u Sarajevu a za Hrvatsku ne znam, sigurno ih ima u ZG.
      I ja bih probala lemony flutter, citala sam puno o njemu.. i htjela bih scrub za usne.

      Izbriši
  10. volim lush proizvode :D probala sam svasta nesto, ali maske nisam, bas sam mislila uzeti ili ovu Mask of Magnaminty ili Cupcake, ne znam samo koju prvu da uzmem :D trenutno imam Grease Lightning, nije ono da sasusi bubuljicu u trenu, ali ubrza proces i plus svidja mi se sto ne bude poslije koza oljustena, nego samo smanji upalu, a i tonik trenutno koristim njihov, onaj Tea Tree Water, i onako zadovoljna sam za sad :D inace svidja mi se ideja te neke prirodne baze a i miris od dosta proizvoda volim mmm :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imas problema sa bubuljicama, onda ti je moja preporuka da uzmes ovu masku. Nisam sad na prvu sigurna kakva je cupcake ali kad sam citala na njihovoj stranici one za moju problematicnu kozu, magnaminty mi je jedina odgovarala po opisu. I mene je uvijek zanimalo to dvoje sto ti koristis, vidjet cu da stigne na red :) Grease lightning vidim da uradi isto sto meni ulje cajevca pa ako ti nekad bude nedostupan, samo uzmi ulje cajevca.

      Izbriši
  11. Povjetarac u očima :DD Baš si me nasmijala! Čitam o ovoj maski hvalospjeve već duže vremena, a nekako sam neodlučna... nisam baš ljubitelj maski u tim velikim pakiranjima, više volim one vrećice, jer ih brzo potrošim i stalno mogu isprobavati nove... i da, nemam problematično lice, ali uvijek dobro dođe malo temeljitog čišćenja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako ja dozivljavam sve mentolasto na licu :D
      Znas kako, ova maska nije za tebe, koliko sam mogla da citam kakav tip koze imas :) vise je za problematicnu, mjesovitu do masnu.
      Lush ima puno dobrih i za suhu, pa pogledaj...ima ih dosta sto mene privlace a nisu za moju kozu pa eto kupi ih ti da mogu citati o njima kod tebe :D :D :*

      Izbriši
  12. E vala sam mogla kupiti dok sam u SA :D sve što odgovara tebi, sigurno će i meni :P

    OdgovoriIzbriši
  13. Prošli put kad sam svratila do Lusha mi je teta preporučila ovu masku za mješovitu kožu :) Tada je nisam kupila ali sigurno je vrijedno isprobati :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...