Mini NEW IN

Kako ne mogu čekati da stignu još neke stvari, idući new in ostaje za Božić i Novu Godinu a ovo sam morala da brzo uslikam zajedno kako bih mogla da ih što prije otvorim i testiram :) 





 Našlo se tu nekih sitnica od čega sam vam o dvije već uspjela i pisati :) 



AVON Ultimate colour paleta, o kojoj ste imali priliku čitati i koja je jedan od prijedloga šta kupiti određenom tipu ženskih osoba u vašem životu za praznike. 
Duuuugo željeni parfemčić od Chanela - Chance eau tendre, koji sam isto tako brže-bolje od radosti recenzirala "u jednom dahu". :) 
Prijateljica je znala da tražim kist za konturisanje pa mi ga je na moje iznenađenje samo izvadila iz torbice, a riječ je o Deborah kistu.
Išla sam do Osijeka nakon duuugo vremena u potrazi za nekim sitnicama, ali nažalost, kupila sam samo tri (Sugar plum fairy, LRP gel i Catrice made to stay olovku) od pet stvari koje sam htjela. SVR Lysalphate active kremu nisu imali u apotekama, a Natura siberica AHA piling također nije bio dostupan u BIO-BIO prodavnici. Ah, do idućeg puta... 

Makar sam išla u Muller gdje tradicionalno kupujem Nutellu i Lenor, koji su 100 puta drugačiji nego u običnim marketima, a tu sam našla i ove prejeftine AVEO acetone pa sam kupila dva, neka se nađu.

U apoteci sam kupila i La roche posay effaclar gel za umivanje, kojeg nema u BiH a on mi najviše odgovara za čišćenje, i uz njega dobila 50ml gratisa. I o njemu sam već ranije pisala, klik na link iznad ;) 



Čitala sam mnogo o ovim serumima pa kako nisu bili skupi, odlučila sam da ih koristim. Nakratko sam počela ali imam neki gadan pms pa je izašlo nekoliko akni koje saniram i neću da vjerujem da je zbog seruma pa sam ih stavila na pauzu. :) Riječ je o SKIN 79 serumima o kojima ste već mogle čitati kod nekih blogerki. Moja recenzija stiže nakon što ih istestiram. 
Onda je od *Dr.Pashe stigao mini paketić ustupljen na recenziranje pa ipak planiram njega prvo da testiram. U pitanju su sapun sa arganovim uljem i ulje marelice, jedva čekam da isprobam i prenesem utiske, jer mi je drago što je sve od prirodnih sastojaka i ne vidim kako bi mi moglo naštetiti. 

U Osijeku sam kupila i ruž koji sam sebi zapisala da želim nakon što sam vidjela jednu recenziju. 
Wet'n'wild sugar plum fairy je divan ruž i baš tačno onoliko taman, ali i osvježavajući i kremast kakav volim, i kad pogledam svoje ruževe, vidim da biram uvijek slične. :) 
U donjem lijevom uglu vidite i Catrice made to stay inside eye olovku :) Čitala sam samo pozitivno o njoj i sad kad je uslikana, ide na isprobavanje. 



Testere parfema sam dobila uz onaj gore pomenuti Chanel Chance, Zarinu torbicu sam mjesec-dva gledala na stranici i onda mi je moj najdraži kupio u Njemačkoj pa sam skakala sama po stanu kad sam vidjela sliku, i novi mobitel sam morala obući u masku pa je izbor pao na ovu. Nisu kozmetički noviteti ali jesu jako dragi pa sam htjela da i njih uslikam :) 

Šta vam se najviše sviđa i o čemu biste čitale? :) 


You may also like

Broj komentara: 56:

  1. diiivno je sve, mobitel si prekrasno obukla :-) hajd više dolazi da mi poneseš moju catrice olovku ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sapun sa arganovim uljem je zakon, vidjet ćeš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh super, planirala sam danas da ga krenem koristiti :)

      Izbriši
  3. Imam slican case za mobilni:) Joj zavidim vam na ovoj Avon paleti, iako mi ne treba, ali zelim je:)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam jučer ugrabila Wet'n'wild sugar plum fairy - divan je!! :)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj sapun proguraj nekako prije svega :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Svašta nešto divno, ali torba je vrh! I veliki plus za dragoga :)))) hihi

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovi serumi izgledaju primamljivo ali kod nas ih naravno nema. Divni noviteti!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema ih ni kod nas, i ja sam svoje porucila :)) hvala...

      Izbriši
    2. A gde mogu da se naruče? Samo u Hrvatskoj?:/

      Izbriši
    3. Nije, ja nisam iz Hrvatske. Narucila sam ih sa ebay-a, samo upisi ovaj naziv u trazilicu i izaci ce opcije, bili su oko 20 dolara :)

      Izbriši
  8. Jedva čekam recenziju za skin 79 i to za c serum jer imam mrljice od pristica, a mislim da si i ti pisala da ih imas. Jesi li ili je to netko drugi?
    Odlican new in!
    Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi, citala si kod mene, s tim najvecu muku mucim jer dugo ostaju a bubuljice se brzo rijesim. Testiram pa cu javiti naravno :) Hvala.

      Izbriši
  9. Sve mi je divno i sve bih ti ukrala :D Prvo ove serume <3

    OdgovoriIzbriši
  10. divni noviteti, nadam se da ti nije stvarno lice se pogoršalo od seruma nego da je samo PMS u pitanju :)
    a ovako ne znam što bih izdvojila, sve mi se sviđa (a mnoge od tih stvari i sama imam) :)
    u kojoj ljekarni si gledala za SVR?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam ali dat cu im sansu opet samo da ovo zalijecim, jer je do tad bilo dosta mirno..
      Gledala sam u farmaciji i jos jednoj, uglavnom u onima koje su u portanovoj i avenue mall, i treba tek da im dodje i bit ce cak na akciji ali sta mi vrijedi kad nisam tamo :/

      Izbriši
  11. Krasni noviteti! Od početka do kraja! Jako želim isprobati Dr. Pasha proizvode pa me vesele tvoje recenzije :) I serumi , naravno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da ja tebi moram veliki paketic pripremiti :)) <3

      Izbriši
  12. Svasta nesto fino. Ipak poseban lajk za serume i torbicu.:-)
    Mislim da ulje od marelice ne bi trebala stavljati na cijelo lice s obzirom na tvoj tip koze da ti ne bukne, jer moglo bi biti komedogeno. Mazi oko ociju. Cisto da ne ponistis ono sto postignes sa Effaclarom.
    Ista stvar za ovaj kolaganski serum jer i on je jaci, tako da moze biti da nije od PMS, bas sam gledala sastav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje od marelice pise da je za akne pa sad ne znam, ima bukvalno samo to u sastavu. Nisam ga jos nijednom stavljala na lice.
      A nisam jos iskljucila da moze biti od seruma, ali kolagenski sam stavljala SAMO na celo, a tu sam dobila jednu ne tako problematicnu, po 3 i po 2 su mi izasle nisko na obrazima negdje u ravni sa usnama, i jedna na bradi. Na citavo lice sam stavljala uvece c serum, a navece aminoacid. Ko zna na sta ja buknem :) ali ovaj pms mi jeste nesto malcice poremecen, 4 dana ranije sam dobila pa mozda stvarno jeste zbog hormona i lice izrazilo nezadovoljstvo hehe.
      U svakom slucaju, do kraja sedmice ocekujem da cu malo i oziljke izgladiti pa cu vidjeti sta prvo da isprobavam.

      Izbriši
    2. Prvi put cujem to za akne. Ono je prvenstveno za njegu suhe, pa potom i zrele koze protiv bora i u prevenciji istih. Ulje koje je najpoznatije protiv akni i upalnih procesa na kozi je ulje lješnjaka i cajevca, al za cajevac vec znas.

      Izbriši
    3. Dr.Pasha Ulje marelice

      Ulje marelice bogato je vitaminima, mineralima, esencijalnim masnim kiselinama, a izuzetno obiluje vitaminom A. Svojim ljekovitim svojstvima kožu omekšava, hrani, obnavlja stanice i zadržava vlagu. Smanjuje hrapavost kože, ispucanost, iritacije i pomaže u borbi protiv akni. Bogati sastojci ulja marelice svakodnevnom upotrebom spriječavaju prijevremeno starenje kože. Pomaže u njezi osjetljive dječije kože kao i kože starijih osoba.

      Ovo mu stoji u opisu...

      Izbriši
  13. Super! Najvise me zanimaju serumi.. Samo pazi s tim Deborah kistom, pri pranju se nenormalno zapetlja i napravi se gnijezdo! :-) Dok je jos mokar najbolje ga rascesljati i svezati nekom tankom gumicicom ili nesto. Inace je super.
    G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da sam se uvjerila za kist :D vidjela sam cim sam oprala da se zapetljao i rascesljala ga mini cesljicem :)) ali nisam ga svezala pa sad je siri nego sto je trebao biti ali dotjerat cu ga vec... Hvala :)

      Izbriši
  14. Dosta finih stvarčica na jednom mjestu. Super maskica za telefon!

    OdgovoriIzbriši
  15. jedva čekam recenziju seruma, a sviđa mi se sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da cu prvo marelicu da testiram pa onda i skin 79 serume :)

      Izbriši
  16. Divni niviteti :) Torbica je prekrasna, a sa serumima me svi mamite, moram ih pod hitno naručiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Procitaj nekoliko recenzija dok moja jos ne dodje :)) :* hvala!

      Izbriši
  17. Uf uf najs najs najsonja! :D Ja na kraju najviše patim za novim mobitelom, meni hitno treba novi hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupuj, vrijedi, ako nista makar zbog odgovaranja na komentare kad poskidas aplikacije :D

      Izbriši
  18. Pa nije to baš ni malo noviteta ;) Zanimaju me tvoji utisci o serumima, a maska za telefon je preslatka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda mini naspram drugih :))
      serumi ce na obilno testiranje :) Hvala :)

      Izbriši
  19. Divnoo <3

    Imam serume i DR.Pasha sapun, baš me zanimaju tvoje recenzije. Ostatak mi se jako sviđa, Aveo odstranjivač je najbolji na svijetu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aveo acetone sam pokupila zbog cijene, ali nadam se da su dobri zbog ulja, i da ne isusuju :)

      Izbriši
  20. Maska za mob ti je prva liga. :D
    Zanima me ovo ulje od Dr.Pashe. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. prelepi noviteti! ja jedva cekam da cujem o ovom pasha ulju marelice :) sve je zaista savrseno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ide nekad u toku decembra recenzija, dok fino istestiram :) hvala :*

      Izbriši
  22. Krasni noviteti! Jedva čekam recenziju seruma. :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Pozdrav! Moram vam preporučiti odlazak na vikend odmor u Suboticu, stvarno mi je bilo predivno, od hotela do različite ponude u njemu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Berta, morat cete reklamiranje ostaviti za neko drugo mjesto ;) vec ste se jednom pohvalili kako vam je divno bilo tamo, cak iako dvaput post uopste nije vezan za to :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...