Novi favoriti

U zadnje vrijeme mi se nakupilo nekih proizvoda na koje sam se "nakačila" pa je vrijeme da ih obilježim. 
Ne ograničavam se na mjesečne favorite, a taman posla još i na sedmične, pa ovako kad mi se nakupi, uslikam :) 

Možda nađete i vi neke svoje omiljene proizvode u njima.... 

Za početak me pohvalite što sam ovo fino poredala u obliku srca :D 





Našlo se tu preparative, dekorative, parfemčić, kistovi... 



O nekim proizvodima sam vam već pisala, a kako ja najviše volim da pišem pozitivne recenzije (a čitam negativne hihi), onda vam je jasno da se većina tih proizvoda našla u favoritima. 

Osim Caudalie beauty elixira, sa slike preparative sam o svemu pisala, ali o njemu ste već čitale recenzije, a ja samo mogu da dodam da je odličan kao podloga za matirajuću kremu jer svejedno malo stisne pore, ispod šminke, preko šminke, kako vam je volja. :) 

Za ostatak ostavljam recenzije kojih se možete prisjetiti ukoliko niste čitale... 

Monoi de tahiti gel za tuširanje i svjetlucavo ulje za tijelo
Hladno cijeđeno ulje od kokosa
Chanel Chance Eau tendre EDT 
Mixa krema za ruke 
Mask of magnaminty



Osnovno od dekorative poput tečnog pudera, matirajućeg pudera, nekih sjenila i sl. većinom se ne mijenjaju.
Ali kupila sam ponešto novo, nešto zaboravljeno ponovo otkrila, ili jako često koristila pa bih da se nađu ovdje. 

Bourjois čokoladni bronzer već duuugo gledam u DM-u ali nikako da se odvažim da ga kupim, i izgleda da se čekanje isplatilo jer sam naišla na ASOS-u na odličnu cijenu, pa sam ga umjesto 25,50KM, platila oko 12KM. To je više nego 50% niže. Mislila sam da ću se pokajati zbog nijanse jer je bila tamnija od dvije koje su u ponudi, ali nisam. Iako ima skroooz sitne čestice, skoro nevidljive, ja koristim ovaj bronzer za konturisanje i savršen je u tu svrhu. Miris savršen! Prije njega na WL mi je bila The balm Bahama mama, ali sam ga uklonila, i smatrala završenom potragu za bronzerom. 

NYX rumenilo u nijansi PEACH je nešto što sam ponovo otkrila. U isto vrijeme sam dobila tri rumenila i onda nisam znala koje da koristim a najdraže mi je bilo Artdeco, koje se našlo u prošlim favoritima
Divna nijansa s kojom se ne može pretjerati a iako je u nazivu peach, kao što vidite na slici, nijansa ne odgovara nazivu. Koliko sam mogla da primjetim, najviše mat nijansa od svih koje imaju u ponudi. 

Blush kistovi 
32 - ne mogu ga ograničiti da se upotrebljava samo za mineralni puder kad on meni služi za sve i svašta. U zadnje vrijeme, pošto je dosta tvrd, najviše ga upotrebljavam upravo za ovaj bronzer iznad. 
14b - kist za blendanje sjenila
19 - kist za korektor, koristim ga za Artdeco kamuflažu

Artdeco kamuflaža, nijansa 8 - Ko me prati duže vrijeme, zna da imam problema sa povremenim ispadima moje kože u vidu pms akni. U prekrivanje mi najbolje pomaže ovaj korektor. Nijansu sam nekim čudom pogodila, tako da mi traje od ljetos pa i sad kada mi je ten svijetliji. Nepotrošivo! 

Od ostalog tu su neki proizvodi za koje sam već radila recenziju pa vas ostavljam da ih pobliže vidite ukoliko vas interesuju: 
NYX Matte lipstick Bloody Mary i Golden rose ruž, nijansa 86, dva tamna ruža koje volim da nosim čim nastupi jesen... 
Golden rose City style maskara - još uvijek omiljena :) 
China glaze Charmed I'm sure - ni sama ne znam koliko sam puta nalakirala nokte ovim lakom. Skinem ga, i kad god krenem da biram koji ću sljedeći, vratim ponovo isti na nokte. Dovoljno za reći koliko ga volim! Kao i tamni ruževi, tamni lakovi su mi draži.

Imate li vi svog favorita među ovim proizvodima ili sam vas nagovorila da isprobate neke? 




You may also like

34 komentara:

  1. GR 86 i taj Nyx ruz su i kod mene novi i oba obozavam! Isto tako i AD kamuflazu. Mnogo zelim da kupim kokosovo ulje ali nikako. Sigurno ga uskoro kupujem! Zlatno YR ulje sam htela da kupim ali se rasprodalo kada sam se ja nakanila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruzevi su predivni... :)
      Kod nas nije ni doslo ovo ulje, dobila sam ga od Sare(Make up my day) :)
      A kokosovo obavezno kupi :)

      Izbriši
  2. Sve sami prekrasni favoriti a mnoge i dijelimo ;).

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao prvo bih da te pohvalim sto si sve ove divne proizvode poslozila u obliku srca! :-D Kao drugo, sve mi je divno, a posebno rumenilo i ove yves rocher stvarcice za kojima stalno slinim posto ih kod mene nema ni blizu. A tako mi je zao sto nisam zbavila taj chocolate bronzer, ali sam u tom periodu taman kupila artdeco, ali bih voljela da sam i ovaj...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh tako, niko da pohvali :D
      Rumenilo je stvarno divno, preporucujem ti da narucis a i ruz takodjer :)

      Izbriši
  4. Predivni favoriti :) imam neke od ovih proizvoda i sama ih volim koristiti. A zavidim ti na YR ulju sa sjajnim česticama i Chanel parfemu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemoguće neprimijetiti nyx ruž, a stari ljUdi bi rekli "vidi ga što je čust" xD :D Sviđaju mi se favoriti, evo ovoliko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto hvala :D a ruz je bas bas omiljeni! Naruci :)

      Izbriši
  6. Cokoladica, rumenilo cetka 32, potpisujem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pohvala za srce :)) Ovaj Bourjois čoko bronzer želim i ja već odavno, ali uvijek ga nekako zaobiđem, mislim da je vrijeme da ga kupim :) Mixa, YR, Chanel, NYX... ma sve mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3
      Prati na asosu cokoladicu, jer kod njih je i ova standardna cijena niza od one nase u dm-u, kosta 9 eura a kod nas oko 13, a mozes i pratiti snizenja :)

      Izbriši
  8. Heheh ideš na provjerene favorite.. ma da, ko ne ide. :D aj lajk it. Dijelimo dosta istih YR, Caudalie, GR, CG.. a, jesan ih skratila. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma svaka čast na ovom srcu! I mene ćeš morat naučit!!! ;) :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajni favoriti.

    -Monoi de tahiti, ulje sa zlatnim česticama toliko želim. Od posta u kojem si ga predstavila balavim za njim, ali imam dosta prečih stvari da kupim :(

    -Bronzer: Sjajna cena! Moram malo lepše pregledati Asos, možda nešto povoljno nađem.

    -Nyx rumenilo-Fantastična nijansa i još bolji brend. Obožavam.

    - Blush- Imam 14b i baš sam zadovoljna.

    -Arteco korektor je sledeći na listi čim potrošim Sephora paleticu korektora.

    I to je to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auh pa dosta toga :)
      Ni ja nisam sama sebi kupila ulje jer ga ovdje nije bilo, stiglo je cak iz Splita :))
      Bronzer ti je svejedno nizi na asos-u i kad je standardna cijena pa je u svakom slucaju isplatnije a postarina je besplatna :)

      Artdeco samo nadji dobru nijansu za sebe i bit ces zadovoljna :)

      Izbriši
  11. ♥ za srce :) Prekrasni favoriti. Volim YR, Chanel, NYX rumenilo, Caudalie, GR. Bourjois bronzer snajpam već dugo, ali nikako da se odlučim na kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh pa bas puno toga :))
      Bronzer obavezno sa ASOS-a naruci :)

      Izbriši
  12. Odlični favoriti :D baš sam ljubomorna na te vaše kistove, želim ih i jaaa :D
    Sviđaju mi se NYx rumenilo i ruž te Bourjois bronzer kojeg nikako da kupim :D. Magnaminty je moja HG maska za čišćenje lica i mislim da to govori dovoljno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mell, moramo se dogovoriti da ih jednom posaljem do tebe :) Samo reci sta ti treba od nyx-a i od kistova :)
      Bourjois bronzer kupi na asosu :) :*

      Izbriši
  13. Kamuflažna mi je definitivno all time favorit :D
    Što se čokolade tiče, lijepo izgleda, ali sumnjam da je bolja od mog Sleeka :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam Sleek probala, ali htjela bih njihove paletice :))
      Od ove kamuflaze nema bolje :D

      Izbriši
  14. jao divni, divni favoriti ♥
    baš se lijepih stvarčica nakupilo kod tebe za napraviti ovakav post :)
    I tako mi je drago da si dozvala ulje sebi :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, morala sam ih okupit za grupno slikanje :D
      :*

      Izbriši
  15. Dijelimo mnoge :D
    A Chanel Chance mi je na WL (imam eau freiche, ali ovaj mi je stoput bolji) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti sada uzivaj u Chloe parfemcicu a ja cu u ovom :)) neka smo se ponovile :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...