Sjecanje na ljeto - Yves Rocher Monoi de tahiti

Ko me pratio neko vrijeme ili obratio pažnju na moje komentare, shvatio je koliko ja volim ljeto! Sa uzvičnikom! Ja živim od ljeta do ljeta i to je moja "Nova godina". Ostala godišnja doba su meni samo "preživljavanje" :)) 
Ovo lijepo miholjsko ljeto sam uspjela da iskoristim, ali sad je jesen udarila šamar ljetoljupcima ovim svakodnevnim kišama. Preteško to podnosim :)) (moram da dramim malo)...  
...tako da je uvijek tražim načine da se nekako vratim u ljeto. 
To su obično jarke boje kaputa, svjetlucavi končići u džemperima, velike ogrlice u bojama, šareni kišobrani sa lijepim printovima... i na kraju, tetošenje, parfemi, tuširalice i sva kozmetika koja me razvedri. 

 
                
 Danas je riječ o mirišljavoj tuširalici, i mirišljavom svjetlucavom ulju od Yves Rocher-a, iz kolekcije Monoi de Tahiti. Oboje sam zavoljela prije nego sam uopšte pomirisala, i prije nego je došlo do mene. A oboje je poklon, jedno od prijateljice iz Beča (tuširalica), a drugo od drage Sare Nyx (ulje). 
Nakukala sam ih sebi :) 
Bez prvog dodira su me privukli po opisima koje sam čitala, a i zbog te neke egzotike u njima. Udarite salvu hejtova po meni sad, ali meni Balea tuširalice nisu dobre. Jedino što volim u vezi njih je cijena. A ovako mi baš ne ostavljaju miris nakon tuširanja u kojem volim da uživam i malo više od pet minuta nakon što se okupam ;) 

Prvo sam dobila tuširalicu i miris me oduševio, i plavičasta boja koja podsjeća na plaže sa bijelim pjeskom. Ko to ne želi u mislima dok je tmurno vrijeme napolju? 
Neopisivo štedljivo je koristim jer mislim da je ovo Limited edition i da neću uloviti nekoga da mi je kupi ponovo. Ima samo 150ml ali koristim je baš kad želim val tog ljetnog osjećaja na sebi. 

Druga stvar je bila ovo svjetlucavo ulje, identičnog mirisa, od 100ml ali ono može da traje puno više od tuširalice jer ga treba skroz malo. Čestice su veće nego kod Nuxe ulja, (koje također jednom želim da isprobam), ali vidjet ćete na slici ispod, ne toliko upadljivo, ali dovoljno vidljive da ostave blistavost na koži. Sadrži čak 2,5 % parfema što je poprilično puno jer neke toaletne vode imaju toliko, tako da se miris osjeti skoro kao neki edt-ovi. 




Kako mi je ovo ulje stiglo u kasno ljeto, kad su se već počele oblačiti jaknice a i boja je spadala, ja jedva čekam iduće da ga nanosim po ramenima, dekolteu i nogama (ali ne kao one šljašteće djevojke sa maslinovim uljem na nogama tokom ljeta). 

Savršena put na kojoj se mogu vidjeti ljepote ovakvih svjetlucavih ulja jeste kod Jessice Albe. 
(:drool: :girlcrush:) 



Imate li vi svoje načine vraćanja u ljeto ili vam je drago što je prošlo? (Pazite kako ćete odgovoriti ako ne volite ljeto :D) 


You may also like

Broj komentara: 29:

  1. Žao mi je što je tvoje omiljeno godišnje doba prošlo ali mi je drago da je moje godišnje doba došlo :D Jesen, zima (samo da znaš da jedva čekam snijeg xD), ali eto, i proljeće volim. Sviđa mi se kako ovi tvoji podsjetnici na ljeto izgledaju, osjetih nekakav fin miris :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nek ti napada kod kuce snijeg hahah :D ja hocu staaaaalno sunce :D i da je bas vruce :D :P :P

      Nadam se da te lijepo zapahnuo miris :D

      Izbriši
  2. Ovo je svakako lijepo sječanje na ljeto :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno da volim ljeto, pa iz Splita sam! :D Imam ulje, odlično je!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moze veseljak poput tebe da ne voli ljeto :D ne ide to dvoje zajedno :D

      Izbriši
  4. Nisam uspjela uloviti ovo ulje, iako sam ga htjela, ali se nadam da će se vratiti u ponudu pred ljeto! A što se tiče ljubavi prema ljetu, iz Dalmacije sam, što znači da bi ga trebala voljeti, ali sa žalošću ću ti morati reći da mi je zima ipak draža :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da ce ga u ljeto opet biti, ili barem neko slicno sa egzoticnim mirisom :)
      Ma to je vec bogohuljenje :D

      Izbriši
  5. Ne znam kako nekome moze biti drago sto je leto proslo :((( Brrrr...

    Svidja mi se ovo ulje sa sljokicama, ustvari zeeeeliiim gaaaa...<3 :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna boja haljine <3

    Btw. na mom blogu ima nešto za tebe, tu: http://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/11/15/liebster-award/...svakako pogledaj ;)

    Iva

    OdgovoriIzbriši
  7. Vi i vaše smrdljivo ljeto hahah :D Kod nas su ionako trenutno temperature nenormalne, kao da uopće nije studeni. :(
    Ja ne volim šljokice, ali imam ovo ulje bez šljokica i jako mi je fino :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Banovana si sa bloga hahahaha :D ne diraj mi ljeto, kako te nije sramota? :D
      Ne viiiide se ove na kozi, budes ovako ko Jessica :D

      Izbriši
  8. Joj, ja zivim za ljeto, zivim! Zimi me uhvati takva depresija. jos kad vidim snijeg...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj upravo tako! Ti si jos jedna moja ljetna drugarica :D <3

      Izbriši
  9. Obožavam miris Tiare i uvijek imam neki proizvod kojeg kad ponjušim, baca me na ljeto. Ovo ulje imam i ja , iako me razočaralo nekim svojstvima obožavam njegov miris :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam cula da nekima smeta miris ali meni bas godi, vjerovatno jer me podsjeti na ljeto :)

      Izbriši
  10. predivan blog draga, ja sam užasno zimogrizna vječito mi je hladno ali uvijek s radošću iščekujem 12 mjesec zbog svog rođendana i božića tako da još uvijek ne mislim na ljeto od 1 mjeseca ću :))) slijedim te slijedi me natrag ako ti se sviđa moj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je uvijek hladno, nikad dosta ususkavanja :) Lijepo provedi taj rodjendan i odmah da si zazeljela ljeto! :D
      Hvala ti :)

      Izbriši
  11. Predivna recenzija :D
    Mene u ljeto vraća upravo ova kupka, Nuxe ulje i kolačići od kokosa :) Jedva čkema iduće ljeto!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti znas kako to sve mirise :))) hvala ti jos jednom za pokloncice <3

      Izbriši
  12. jos uvek placem za letom i nikako ne zelim da nam zima uskoro dodje!
    ovo ulje sam njuskala i gledala u splitu ali kada sam ga probala na ruci i videla da jedan deo sljokica otpada sa moje koze i da su prekrupne za moj ukus ipak sam se odlucila za nuxe iako je YR cena dosta prihvatljivija. ali moram priznati da me ovo ulje jos uvek jako interesuje i da cu verovatno pokleknuti i kupiti ga kad dodje u YR u beogradu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm...meni se to nije desilo :/ ne znam, probaj ponovo, nanosi na mokru kozu.. :*

      Izbriši
  13. Obožavam ljeto i ne mogu dočekati more! :D Kao i prošle i ove godine idem na Casanova fest
    u Vrsar, tamo imam dosta prijatelja i uvijek bude ludi provod!

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...