Yves rocher Maska od nara


Ovo je prva od dvije maske koje koristim i za koje ću vam napisati recenziju. 

U pitanju je YVES ROCHER trominutna maska od nara. Svoju nažalost nisam uspjela da nađem u BiH nego sam je dobila iz Beča od prijateljice. 


Dolazi u tubici od 50ml, guste je i gelaste formule pa vam je zbog toga potrebno skroz malo za cijelo lice. Nakon otvaranja bi se trebala potrošiti u roku od 12 mjeseci.
Koristim je već od avgusta, s tim da nisam najredovnija ali recimo da je to od jednom do triput sedmično zavisno kad se sjetim.

Ovo je jedan od proizvoda koje nikad ne bih sama kupila, a iznenade me pozitivno, i sad nažalost nemam gdje da je kupim pa moram štednjikavo da je koristim jer mi drugarica još dugo neće dolaziti. 

Kako sadrži nar, a on je pun vitamina C, vjerujem da je on zaslužan za to što mi pomoću ove maskice crveni tragovi od starih akni brže blijede. Koža mi ostaje mekana da dodir, i znam da je pretjerano da kažem ali kao da vrši blagi piling. Sadrži ureu i glicerin što doprinosi i tome da na neki način nahrani kožu.

Iako je navedeno čak i u nazivu da je to maska koja bi trebala da se drži na licu tri minute, ja držim i 15, neposlušna sam u vezi toga jer i većinu maski držim malo duže. 

Ja zaista nemam puno toga o njoj da kažem osim tih par pozitivnih stavki koje znam da osjetim na svojoj koži nakon nje. Ne obećavam vam novu kožu, ali osvježenu sigurno. 
Ispod imate sastojke i najviše mi je žao kad bacim pogled na njih i ugledam parabene. Jedan je na 9.-om mjesto a drugi na 14.-om. Ne znam postoje li još neki skriveni sastojci koje ne znam čitati ali bih rado da mi to neko razjasni. 



U svakom slučaju, ja moram da preporučim ovu masku barem za povremena korištenja.  Skroz zgodna, putnog pakovanja i predivnog mirisa. 

Cijenu ne znam precizno, ali koliko sam mogla da nađem na hrvatskim stranicama, košta oko 50kn.

Jeste li isprobale neke YVES ROCHER maske? 


You may also like

34 komentara:

  1. Ja obožavam nar u svakom obliku, tako da bi i ovo sigurno voljela...Steta sto nema kod nas...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja cu je morat uganjat opet u HR ili SR, imam Yves Rocher u gradu ali sve je staro :/

      Izbriši
  2. nisam ovo probala, ali zvuči zanimljivo :)

    a za sastav me ljuti taj Yves Rocher jako jer im nikako nije u skladu s image-om :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, bas sam ocekivala paraben free natpise, ali eto... ima ih, pored svih ovih biljnih ekstrakata. Ali ne mogu da lazem da mi maska ne godi.

      Izbriši
  3. Volim Yves Rocher proizvode, ali ovu masku nisam probala. Definitivno ide na WL :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, skroz je fina maskica, i ja bih htjela ponovo doci do nje :)

      Izbriši
  4. Nisam probala njihove maske ali nakon ove recenzije svakako budem. :D Ja baš volim maske i koristim ih na tjednooj bazi.
    Hvala na preneseim dojmovima, prodaaaaaaano :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja, nit bi mi palo na pamet da probam da nisam dobila masku na poklon :) Mislis na dnevnoj bazi? Sedmicno je i premalo za mene :D Ja to svaki ili svaki drugi dan :))) Mask of magnaminty, za koju znam da volis, i ovu :)

      Izbriši
  5. Ja sam prvo gledala tvoje nokte nekih 5 min, pa onda procitala, priznaj sad da si slikala masku u ruci, da bi ti nokte hvalili :)
    Koji je to lakic?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hihihi zapravo sam tad nalakirala nokte pa hajde da poslikam i ostalo dok su lijepi da u njima nesto drzim :) U pitanju je Golden Rose Holiday 67 za kojeg sam radila posebnu recenziju :)
      http://noisettecorner.blogspot.com/2013/10/golden-rose-holiday-67.html

      Izbriši
  6. Nisam probala nijednu njihovu masku, ali jesam spazila tvoje lepe nokte ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. A kako sam ja tek lijena za masku. Sjetim se u najboljem slučaju mjesečno :) Popraviću se, obećavam sama sebi. Jednog dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam bila lijena kod one maske od gline gdje sam sama morala pravit a ova je brza za nanijet i lako se umije sa lica :) natjeraj se nekako, vrijedi :)

      Izbriši
  8. Svidja mi se ovo, ici cu do Usca da bacim oko da vidim :)))!
    Makar da ga stavim na wl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si ti nekad postavila njihove kataloge na instagramu, bas sam te htjela pitati da mi provjeris cijene ako ti nije problem :*

      Izbriši
  9. Volim kada su komentari svi iz fazona ,,bacila sam oko''. Sve pobacane oci unaokolo. :D Imam jednu njihovu masku iz te linije, ali ne ovu. Nista spektakularno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bacaju se oci redovno, i ja ih bacam, a s ovim budzetom rijetko kad odem dalje od toga :D
      Tebi trazimo neku za busotinske eksploatacije :D :*

      Izbriši
  10. I spy divan lak za nokte :D
    Vidiš, ja nikako da se posvetim nečemu što bi mi ubrzalo zacjeljivanje ožiljaka od akni, osobito jer su mi jajnici podivljali i napravili nered na vratu i čeljusti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, zacarani krug, ako nista znam kako ti je, rijesis se jednog a drugi stize pa se u jednom momentu zapitas zasto se uopste trudis da tetosis lice kad ti vraca samo gorim :D

      Izbriši
  11. Imam ovu maskicu i pravo mi je ljubimče među ostalim maskama za lice, koje inače redovno koristim :).

    OdgovoriIzbriši
  12. Prodano! Obožavam YR!!! :D Iako mi nisu hit parabenčići, pogotovo jer oni furaju totalno suprotnu furku, baš ću otić vidit. Imaju oni i male maske u kesicama, ko šta se u DM-u mogu kupit. Probala sam jednu za T-zonu, bila mi skroz okej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je iznenadilo al sta da radim kad mi se maskica svidjela :)

      Izbriši
  13. ja sam imala neku njihovu masku, koja se kod nas mogla kupiti, ali bas davno, ne znam da li je imaju vise..onako sto ti kazes osvjezi lice, ali nista spektakularno, nisam je cak ni potrosila, proslijedila sam je dalje :D od maske ipak ocekujem malo vise hidratacije, jer je ta koju sam imala bila te najmjene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas je bas mali izbor :/ ja ovu sigurno ne bih kupila sama, slucajno je zalutala do mene srecom :) ja inace biram maske za problematicnu kozu, sve sto ima to u nazivu me automatski privuce :)

      Izbriši
    2. a znam, ali eto opet moze se probrati ponesto :D i ja biram ili problematicna koza ili dubinska hidratacija :D jer nekada mi bude previse tih stvari za problematicnu kozu, isuse me, pa onda trazim nesto da je vratim u normalu :D

      Izbriši
    3. Joj upravu si, i ja najcesce tako :) zacarani krug :)

      Izbriši
  14. Ja sam koristila neku njihovu u vrečici i bila je ok ali sada me zanima i ova tvoja čim sam čula vit c.

    OdgovoriIzbriši
  15. Znaš da sam ju već recenzirala pa su neću ponavljati :) ja ju ipak uvijek držim 3 minute, baš ću probati malo duže da vidim je li drugačiji efekt.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, drago mi je da se i tebi svidja, a ostavi je slobodno 15-ak minuta :)

      Izbriši
  16. Nevezano za ovaj post, mozes li mi reci gde si kupila Revlon UniqOne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si iz TZ, ja znam da ga imaju u fisek zgradi preko puta mercatora, ulaz u frizerski je iza od parkinga ali moras naruciti. I vidjela sam da ga imaju u frizerskom kod play-a u trznom na brcanskoj.

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...