Bourjois Bronzing Powder

I ovako počinje Bourjois Bronzing Powder bajka... 
Smjestite se udobno, i zamislite umirujući glas kako vas vodi u svijet šminke :)) 


Ok, pretjerujem, ali tako se osjećam svaki put kad otvorim ovaj preslatki bronzer. :) 
Kada vidim ova slova, kao da bajka počinje ;) 

Moja bajka u vezi ovog bronzera počinje prije duuugo vremena, iza 7 polica DM-a, iza 7 polica CM-a, gdje je on živio zajedno sa svojim testerima. Ja sam tako čeznutljivo prolazila kraj njega i dugo smo se gledali, pala sam na izgled, priznajem, ali nisam odustajala od povremenih pogleda, njuškanja i pipkanja u nadi da ću nekad imati priliku da se pobliže upoznamo. 
I kucnuo je taj čas! 
ASOS je bio mnogo fin pa je cijenu prilagodio mojim potrebama, i snizio ovaj bronzerčić na manje od 6 eura. Ko ga ne bi pokupio? :) 
Znam da ja jesam!




Bronzer dolazi upakovan u čvrsti karton na preklop koji se zatvara kada se priljube dva magnetića. 
Sad ću biti pravo žensko i reći da je (aaaaaaw) so cute! 
Kada otvorite pakovanje, dočeka vas još jedna prepreka do bronzera a to je ljepljiva prozirna traka kako biste bile sigurne da se niko s njim nije družio prije vas. (Virgin product)
Prvo ćete osjetiti fin miris koji ja još uvijek nisam dešifrovala ali ne mogu reći da je miris čokolade.
Više me podsjeća na fine mirise kremica za sunčanje, ali ona uljana za tamnjenje.

Ako se suzdržite da ga ne pojedete, možete pristupiti testiranju. ;) 
Ozbiljno, na pakovanju ima sličica kojom vam se zabranjuje da jedete ovaj proizvod.
Izgleda da je bilo onih koji su imali jaku želju.


Jako je teško uhvatiti boju mojim aparatom, pokušala sam iz više uglova, sa različitim osvjetljenjima i nadam se da je ova iznad najpribližnija da vidite i nijansu i blaaagi shimmer u njemu.
Shimmer zaista jeste blagi jer ga ja iskreno na svom licu uopšte ne vidim. 
Dobijete 4 kockice čokolade, ili čak 16,5 grama. 
Znate li vi koliko je to? To je nepotrošivo! Eto koliko! 
A navedeno je da treba da se potroši u roku 18 mjeseci...Kako? 
(like I care, ako bude i dalje mirisao na sunčane dane, nastavljam)

Bronzer je pečen i ostavljam vam još jednu sliku nakon 2 mjeseca trošenja da vidite da je jedva zagrebana površina. 
(Primjetit ćete da je na drugačijoj svjetlosti, i nijansa malo drugačija nego na prvoj slici.)


Bronzer sam koristila i standardno ali i za konturisanje, i za moje potrebe se fino pokazao i u te svrhe. 
Nijansa je 52, što je tamnija od dvije koje su u ponudi ali iako sam recimo Bourjois 52-53, meni je odličan zasad u ove zimske dane da mi da malo toplote licu kako ne bih bila Casper, the ghost. 


Kod nas ovaj bronzer košta 25,50KM (oko 13 eura) a na ASOS-u mu je i standardna cijena uvijek niža pa ako ga želite, koliko sam i ja, imate moju preporuku. Ili čekajte naredno sniženje. 

Imate li ga? Volite li bronzere? 



You may also like

Broj komentara: 35:

  1. Divan je i ja ga merkam. Ko zna jednog da na cu ga i ja kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto uglavnom da znas da je na ASOS-u jeftiniji pa je isplatnije da narucis :)

      Izbriši
  2. Izgleda preslatko. Bukvalno :D Sviđa mi se nijansa, obično bronzeri budu pretamni, ovaj je baš kako treba :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas je sladak. Mogu misliti kako mirise... Ja sam sebi ipak sleek face form narucila....

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako si ga opisala,mislim da mirise kao essence onaj veeeeliki bronzer. Kokosasto,kao niveino ulje za suncanje... Iako fino izgleda,vidim i da je sadrzaj super boje...nije ni malo narandzast :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kako ovaj mirise, ali shvatila si na koja sredstva za tamnjenje mislim, ali opet najbolje da ga sama pomirises u DM-u, mozda ne mogu dokuciti sama koji je miris :))
      Nije narandzast a ni shimmer se ne vidi, tako da se moze koristiti za dosta toga ;)

      Izbriši
  5. Divno ispričana priča, i meni je drag :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma super mi je ova recenzija! I ja slintam za njim još odkako se pojavio :) Btw. umirem na Justina i Jimmya, hvala ti na linku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh ja se uvijek njih sjetim kad krenem pisati neki hashtag na instagramu :D
      Eto imas link za ASOS pa nemoj predugo da cekas :P

      Izbriši
  7. ok, ja imam traume od ovog bronzera. moja (bivša) najbolja drugarica i njena mama su ovaj bronzer doslovno maltale na lice. ajd njena mama i nekako, žena ima tamniji ten, ali još uvijek mi je u glavi linija tamnog neizblendanog bronzera na licu koje je nijansu svjetlije od mog. i da, stvarno su ga trošile. sjećam se ovog bronzera od 2008. i od tad su obje potrošile bar po 7-8 ovih bronzera. ali uzmimo u obzir da nisu koristile nikakva druga sredstva da ne izgledaju smiješno, pardon, prenese me, htjedoh da kažem da ne izgledaju blijedo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah jooooooooj kako potrosis 7-8 ovih bronzera, ja mislim da je cak puno i za dvije osobe, svasta :D Ko zna kako su izgledale, sigurno su ti traume ostavile :D
      Vjeruj mi, ja sam umjerena!

      Izbriši
  8. Nemam, ali isto tako ga gleduckam i pipkam u prolazu Volimo se na momente. Onda ubedjujem sebe da je oranz i da se ne bismo slagali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali nijeeee oranz, stvarno! Probaj ga malo preko testera, nacrtaj ga po sebi pa vidi na svjetlostima raznim... :))

      Izbriši
    2. U redu je ako si malo oranz. Ja cu te i dalje voleti. :)

      Izbriši
  9. Kupila si ga :) Jako mi je drago da ga volis ;) Meni je najdrazi bronzer koji imam ;) O mirisu nema potrebe ni da pricam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, bas mi je drag :D Joj pricaj mi o mirisu, hocu da vidim kako bi ga ti opisala :))

      Izbriši
  10. Koliko sam ovih cokoladica do sada "pojela" :) ne koristim ga vise, mislim da sam se zasitila, ne znam ni sama, sad trazim neki hladniji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hladniji mozes naci u nyx-u mozda, pregledaj malo :)
      Ja ga odnedavno imam pa sam u ovaj jos zaljubljena, posebno u miris :)

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Evo kako Dzenana gore rece, izgleda da nekima nije :D

      Izbriši
  12. Nemam, ali si me namamila ovim bajkovitim opisima :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja ne znam kako ovo ne gricnuti hihihi
    Toliko lici na cokoladu, da ne znam da je bronzer u pitanju, sigurno bih ga smazala haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde sto bi ga na izgled gricnula, ali kad ga jos pomirises, dodje ti da ga nosis sa sobom :D

      Izbriši
  14. Baš si me nasmijala ovim postom :D Lijepo si nam predstavila ovaj bronzer i sad ja želim, jako :) Volim bronzere i koristim ih više ljeti, nego zimi, jer je zimi većina ljudi svijetle puti pa ne odskačem iz mase ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bronzercic mi je dao inspiraciju :)) nadam se da ces ga nabaviti i zavoljeti ga kao ja :)

      Izbriši
  15. Odgovori
    1. Mozda nisi imala "alate" za njega :D Meni super ide sa Blush 32 :))

      Izbriši
  16. Divno si ti ispričala tu priču <3 Ja nikako da ga naručim, stvarno ne znam što čekam -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Snizenje ti je na ASOS-u, na sve je 25% pa te izadje 7 eura ;)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...