Brzi i zdravi recepti

Znam da post nije kozmetički ali prehlađena sam i nemam inspiracije da opisujem proizvode i raspoložena sam samo za jedan opuštajući post - post o hrani. To barem svi volimo ;) 
Primjetila sam da ste u zadnjem instapost-u najviše pažnje posvetili upravo hrani, tačnije ribicama koje sam postavila pa iz tog razloga evo još nekoliko receptića. 
Nije ništa komplikovano, a kako sam vizuelni tip, pored toga što je zdravo, volim da lijepo i izgleda. 
Sanjam o velikoj kuhinji sa divnim servisima u kojoj ću moći da spravljam sve što želim. 

1. Riba sa krompirom na masnom papiru 




Znam da puno ljudi ne voli ribu ali ste me baš iznenadile u komentarima i drago mi je čuti da ima ljubitelja. Neki ne vole da se pate sa kostima, a neki misle da riba nije dovoljna za jedan obrok. Ima različitih riba i postoji puno riba sa manje kostiju koje jedva da primjetite i vrlo lako ih možete odvojiti. Takve su npr. losos, orada, brancin pa donekle čak i pastrmka jer iako su joj male kosti, kada znate gdje se nalaze, lako ih je odvojiti. Što se tiče gramaže, svaka riba koju ja pravim ima oko 250grama što je otprilike i kao jedna porcija piletine. 

Eh sad ono bitnije - način na koji pripremam ribu. Ribicu mariniram u maslinovom ulju i začinima (kod mene su to poseban začin za ribu, ruzmarin, malo vegete i češnjaka), i umotam u foliju. Onda isjeckam krompir pa i njega malo mariniram u maslinovom ulju, vegeti, kopru i ruzmarinu. Zatim na tepsiju stavim masni papir, i na njega krompir i ribu u foliji na 250 stepeni i ostavim otprilike pola sata, ne znam tačno, obično izvadim kad vidim da je krompir rumen. I to je to. 
Od gore uslikanih riba, jedino losos ne stavljam u foliju nego samo položim na masni papir pored krompira. 

2. Piletina sa povrćem u woku

Za one koji ne znaju, ukratko, wok je kineska tava sa zaobljenim dnom u kojoj se zadržavaju svi prirodni sokovi namirnica koje spravljate a i hrana tako zadržava najviše hranjivih sastojaka. Najčešće se u njoj prave piletina i povrće. 




Piletinu mariniram u maslinovom ulju i začinima, nasjeckam paprike (ako sam te sreće da nađem sve boje, onda to izgleda puno bolje) i luk. Dok se kuha riža za prilog, ja prvo pržim piletinu i dodajem paprike i luk, dok se ne napravi lijep sok od povrća, dodam malčice chillija a na kraju i tajni sastojak - kašikicu meda. Sve bude tako sočno, minimalno ljuto ali sa medom koji ublaži sve začine tako da se skoro može reći da ovaj receptić bude sladak za prste polizati. ;) Na piletinu je poželjno dodati i soja sosa kad završite, ali ja nikako da nađem odgovarajući jer mi nijedan nije dovoljno lijep pa u zadnje vrijeme pravim bez njega. 
Skroz jednostavan recept a preukusan. Wok tavu morate imati u kuhinji! 

3. Tortille sa piletinom i povrćem 

Ja svoje tortille kupujem ali postoji mnogo recepata na internetu pomoću kojih možete napraviti svoje, meni nijedan nije uspio pa ne bih da vas upućujem, zbog toga ih jednostavno kupim u marketu. 




Potrebna vam je piletina, paprike i luk, tortille, vrhnje za kuhanje, fajitas začin i salata (kod mene su to najčešće kupus, paradajz i krastavci).
Piletina ponovo u začine, isjeckam paprike i luk i ubacim da se prži (možete u wok tavu), i kad bude gotovo dodam vrhnje za kuhanje zbog sosa i kašiku-dvije fajitas začina, zavisno od količine koju pravim. Ubacim u tortillu zajedno sa salatom i po uputstvu sa ambalaže, umotam ih i gušim se :) 
Gore vidite ljubičasti kupus i ljubičasti luk koji su mi puuuno draži. 

4. Pizza palačinci 




Pizza palačinke nije teško napraviti ali nekad oduzme vremena, toliko da mi dođe da jednostavno naručim pizzu. :) 
Ali, ipak mi je puno ljepše i mekše da jedem pizzu po ovom receptu nego po originalnom. 
Dakle, ispečete palačinke, pa na njih stavite sve što biste stavile i na tijesto od pizze, prelijete kečapom i jajetom i pospete origanom, ubacite u vatrostalnu posudu u rernu. Mislim da je potrebno nekih 20-ak minuta dok bude gotovo. Izvadite i jedete ili kao palačinak ili ovako isjeckano. Fin recept za počastiti goste nečim novim a i po mojoj procjeni, manje tijesta za one koji su na dijeti, i manje sira jer na palačinak ne ide puno.

5. Ljetna pileća salata 

Ljetna iz razloga što ja preferiram da mi je sva ova salata svježa, mirisna i ukusna i sezonska. Nije nikakav spektakularan recept, ali meni ljeti skoro pa najdraži obrok. Nije teško za probaviti, unesete dosta salate a i fino se zasitite. 





Trebate samo da ispržite piletinu u maslinovom ulju i začinima koje preferirate i ostalo je sve samo pitanje dekoracije sa isjeckanom salatom kao na mojim slikama iznad. Čak i bez hljeba je dovoljno. Na slici je tost hljeb kojeg sam imala tad, a inače najčešće jedem crni hljeb sa sjemenkama. 

6. Rižoto sa piletinom 



Još jedan ne tako spektakularan recept ali meni jako drag. Skuham rižu, propržim piletinu u začinima i maslinovom ulju i onda tu rižu prebacim u šerpu/wok tavu da i ona poprimi boje, začina i soka. Dodam ponekad nekog povrća preko i to je to. 

6. Razno 

Pohovana piletina sa suhim mesom



Često u ovu roštilj tavu ubacim krompir piletinu i povrće...


Kada mi nije mrsko, onda naredam i ražnjiće...


I za kraj krompirići koje često pravim u zadnje vrijeme. Svidjeli su mi se u jednom irskom pub-u pa sam pokušala za kućna izdanja "izlazaka" da ih napravim u svojoj izvedbi. To je isti krompir koji pravim sa ribom na masnom papiru, a služi nam većinom umjesto čipsa uz vino. Za sos pravim taj isti iz pub-a a stavim jednu kašikicu kečapa, jednu senfa i jednu majoneze i malo čili praha. Znam da ovo nije zdravo ali baš me briga jer je preukusno :D a i hajde nije u velikim količinama, tu je samo da krompir ne bude suh. 
Pa eto još jedna ideja šta praviti za društvo ;) 



To je ono što sam imala uslikano a i što najčešće sebi volim praviti. 
Jeste li pravile nešto od ovoga, imate recept za podijeliti i hoćete li "ukrasti" neki od mojih?


You may also like

Broj komentara: 38:

  1. super je sve i ja volim kuhati, jos vise jesti, a pravila sam oradu u foliji i odlicna je bila, cak se i djeci svidjela( a oni bas i ne vole ribu) :D meni su ovakvi postovi odlicni i ja nikako da skupim dovoljno slika da i sama jedan objavim, kad sve nestane prije slikanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E bas mi je puno drago sto se djeci svidjela :)) neka se naviknu da jedu ribu, nema nista bolje!
      Hvala... :*
      Htjela sam ja i kuhanja da stavim al mozda nekom nije dovoljno brz recept a ni atraktivan :D

      Izbriši
  2. Nova rubrika na blogu "Kuhajte sa M." :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvest cemo nesto, uz video dok objasnjavam kako i sta :D

      Izbriši
  3. Vec sam ti rekla da ribu jako volim, nazalost ne jedem ju toliko cesto koliko bih htjela jer zivim u Slavoniji u malom mjestu gdje mi friska morska riba nije dostupna, ali zato kad odem u Metro u Zg obavezno nakupujemo svasta morsko :) Ribu volim najvise na gradele ( i kad sam na moru, najcesce ju tako jedem), volim brudet, skoljke na buzaru, skampe, hobotnicu na salatu... A sve su to jela laka za pripremu i brzo gotova. Tortilje obozavam i stavljam razlicita punjenja, tjesto kupujem samo ako ih sama radim, dok je moja mama nasla odlican recept za tortilja tjesto koje mi je jos bolje od ovih kupovnih :) Sve u svemu, jako lijep post :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne volim toliko morske plodove ali jela sam ih samo iz smrznutih vrecica pa se jos uvijek nadam da su svjezi mnogo bolji :)
      Za tortille mi obavezno dobaci recept, ako su priblizne ovim kupovnim...
      Nisu ni kod nas prije stizali svjezi komadi ali sad ih ima, i lososa i orade, brancina, ma ima svega :) Dosad sam samo jela pastrmku svjezu, a skusu smrznutu i one razne smrznute filete... sad imam veci izbor.

      Hvala draga :*

      Izbriši
    2. Sutra idem kod svojih pa ću pitati mamu i šaljem ti receptić na mail :) Vjeruj mi, meni sve što je svježe je 100 puta bolje od zamrznutog, o plodovima mora da i ne govorim!

      Izbriši
  4. Ogladnila sam gledajući ove divne slike hrane. Sve mi je njam, ali riba je riba :) Piletinu s povrćem i pizza palačinke ću isprobati jednom prilikom :) Ova zadnja slika mi je baš romantična ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prava si kuvarica! :D Zadovoljna sam! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga M. , hvala Bogu da sam rucala, inace bih slinila po tastaturi, stvarno ti slike bude apetit. :-)
    Svaka cast, blago tvom momku, dobro je sebi nasao, znas da ima onih kojima je peceno jaje vrhunac kulinarskog umijeca :-)))
    I ja cesto jedem ribu, evo bas sam danas imala pastrmke i moram priznati pomfrit, nisam bila za zdraviju kuhanu varijantu, htjela sam dobru dozu soli. :-D
    Inace sam povecala i unos tunjevine, skuse i ostalih konzerviranih ribica.
    Ne volim povrce, a ne jedem ni nikakav luk, ali ovaj ljubicasti u tim tvojim tortiljama bih mozda i pojela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma samu sebe izazivam kad ih ovako poslozim na jedno mjesto :))
      Pravim ja i druga jela samo sto su ovo ona jednostavnija i brza, a i lijepo izgledaju na slikama :P :P
      Mozes nekad zavarati sistem i pojesti pomfrita, na ovoj slici gdje je piletina sa suhim mesom, prilog je pomfrit heh ali to je bilo ranije, sad bih drugacije pravila :)
      A ljubicasti luk je jako ukusan, puno socniji i manje smrdljiv od standardnih heh zato je i meni drazi :)
      Hvala ti :*

      Izbriši
  7. ukrast ću ti ih sve :)) svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam jako izbirljiva što se hrane tiče, ali vjeruj mi da bi pojela sve što si ovdje stavila! Ovi tvoji recepti se upravo prepisuju u moju kuharicu. :) I molim još ovakvih postova, oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pokusat cu da uslikam jos neke brze i fotogenicne hehe pa postavim jednom prilikom :* I ja sam jaaako izbirljiva :D

      Izbriši
  9. Ajme meni ka da si složila post po mon guštu. Ali totalno! Sve je savršeno i sve šta ja uglavnom jedem. Jedino ove palačinka pizze nisan radila, al piletinu na sto načina uvik volin radit. Obožavam! I to je jedino šta jeden. :D Odličan post i naravno da san sad gladna. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja cesto pravim piletinu, sta cu kad je dostupna heh :))
      Hvala, i nadam se da ces i pizza palacinke probat <3

      Izbriši
  10. Curi mi voda na usta, izgleda fenomenalno! Ja obožavam ribu, piletinu, kinesku hranu, vino :) Riba sa krompirom je klasika, ali mi se viđa ideja sa tortiljama:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sad idem jesti. Uhh super su ti ispale ribice, što se mene tiče ja bih mogla da živim samo na ribi baš sam ribojed :PPP vidim stavljas ruzmarin u marinadu grrrr meni je nekako preintenzivan a možda i pretjeram sa njim, treba ga mrvicu staviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja volim ribice bas bas :)) stavi ga skroz malo zbog mirisa, nista drugo, ja ne pretjerujem... Jeste on malo jaci :)

      Izbriši
  12. orada i brancin njami njami, moje omiljene… ja čak volim i girice u posljednje vrijeme, malo su mi one prve dvije i dosadile… ranije je škarpina bila stalno na repertoaru ali i ona mi je dosadila :-) uglavnom sutra ujutro neki recepti idu na printanje :-) odličan post, želim više ovakvih :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auh ma najele bismo se nas dvije :D bit ce, za domacice :D

      Izbriši
  13. Ovde skoro sve po mom ukusu :) volim ribu ali je ne jedem bas cesto, mada bih lososa mogla jesti svaki dan, buritose, cezar salatu, krompir u rerni spremam bas cesto isto sa maslinovim uljemmi svim mogucim zacinskim biljem, ruzmarin obavezan i krupna morska so :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvedi vise ribica u ishranu, nema nista zdravije :)
      Eto slicne smo :)) :*

      Izbriši
  14. Ja obozavam da kuvam u ,,kesi'' tj papiru, oda kada sam provalila caku kako se zamotava. I meso ima super ukus, do sada sam pravila, piletinu i lososa. Povrce iz kese, posto je kuvano na pari je bljak. :) Ali moj omiljeni metod kuvanja je u rerni. Bilo sta, samo da se pece. Mrzim da przim i dinstam. :) Svidjaju mi se pizza palacinke, odlican party food :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa i ja tako, samo neka je zdravije. U kesi sam pravila samo kad se prikazivala cesto ona reklama sa piletom u kesi :D i to je bilo to...

      Izbriši
  15. Odlični recepti!Većinu toga i sama radim, a ostale ću probati. :D Živim na moru pa mi je svježa riba uvijek dostupna a brancini su mi najdraži :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo se ti nama pohvali da na moru zivis, pih :D Doci cu ja tebi, samo mi jos jednom spomeni kako si dole :))

      Izbriši
  16. Wow. Pa ovo je sjajno. Ovo se podhitno bookmark-uje :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Super je hrana :) Za piletinu u voku mi je muž rekao: "Vidi, sad možeš i ti nama ovako spremiti pošto smo kupili vok" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha gotovo, bacila sam te u posao :D nema veze, nije nista tesko, samo isjeckas sve sto ti padne pod ruku i ubacis u wok :D

      Izbriši
  18. jao sta mi pocini sada??? ogladnila sam ali samo tako. :( svaka cast, ja jedva cekam da stavis kako kolace pravis.
    Merima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah jao moram da te razocaram, nisam neki ljubitelj kolaca, imam tek dva omiljena koje jedem na odredjenim mjestima i to je to... Tako da ne pravim slatko, ali slano mnogo :))

      Izbriši
  19. e sad sam ogladnila :D ja isto volim kuhati i eksperimentirati a wok mi je jedan od najboljih prijatelja u kuhinji :D a i ribu volim, pošto sam iz Dalmacije to nam je nekako urođeno hahaha

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...