Flormar Deluxe Cashmere Stylo ruz - DC23

Drage moje, 

nadam se da uživate u prazničnim danima i da se polako pripremate za novogodišnji look. 
Ako vam treba mala pomoć oko odabira trajnog ruža na kojeg nećete morati misliti po nekoliko sati u toku novogodišnje noći, onda bacite pogled na današnju recenziju. ;) 

Dakle, danas je na redu za predstavljanje ruž iz kolekcije Deluxe cashmere. 





Kao što vidite, naziv Deluxe se prvenstveno odnosi na pakovanje. Čvrsto je, zlatno a naziv ispisan crnim slovima sa neon rozom. 
Nažalost, ruž nema naziv, nego samo broj DC 23
Jedan detalj koji nekima može smetati jeste da vidno ostaju otisci prstiju na njemu, a vidjet  ćete i moj na slici ispod :D 



U pakiranju dobijete 3 grama a ruž je čvrsto uglavljen tako da ne morate brinuti da će vrludati unutra i da će se izmrljati. 

Nijansa je malinasta crvena. Znam, imam već jednu takvu u NYX matte Bloody mary ružu, ali uvijek me vuče da uzimam slične. Ili su tamno roze, tamno crvene ili tamno ljubičaste. Ali vidim ja razliku među njima ;) 

Rekla bih da je ruž neke blaže mat varijante, ali ne isušuje usne dodatno. Sad je hladnije vrijeme pa se moje više suše nego inače ali ništa strašno, oporave se preko noći sa melemom. Ali, ne mogu reći da je to do ruževa. 

Izdrži dosta dugo, čak i uz jelo i piće a kada nestaje, nestaje ravnomjerno, naročito ako ga oivičite odgovarajućom olovkom. 
Ja sam našla savršenu olovku koja ide uz njega - Classics 307





Ako vam treba trajan ruž, onda slobodno potražite ovaj u Flormaru. 
Cijena u Galantu je 4,50KM a vjerovatno je zavisno od prodajnih mjesta negdje i viša ali i dalje povoljna. Ovo su neke od nijansi koje možete odabrati za sebe. 


Imate li neki ruž iz ove kolekcije? Koje nijanse vi najčešće birate? 
                                                              *proizvod ustupljen u svrhu recenziranja





You may also like

32 komentara:

  1. Imam ovaj i dc27 i volim oba :) i meni se suse usne, ali tako mi je sad sa svim mat ruzevima. Volim ga sto je lijepo pakovanje, boja, sto nema napadan miris i sto je postojan...a jeftin :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si ti citav flormar pokupovala :D
      Ma ruz je super a prejeftin :))

      Izbriši
  2. Imam ovaj.. Super je. Mada sad vise koristim ljubicaste tonove

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh i ja imam puno ljubicastih, posebno tamnih :))

      Izbriši
  3. Sad sam skoro u Flormaru gledala ove ruževe. Mene je privukla jedna nude nijansa, ali ne znam da li bi mi stajala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nikako ne pristaju nude nijanse :( tako da uvijek ove primjetnije biram...

      Izbriši
  4. Samo neka nije neka nude nijansa i meni se dopada, sve što ima u sebi crvenkasto ima moje oduševljenje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i kod mene :) nevjerovatno koliko mi nude ne stoji, tad sam kao hodajuca bolest :)

      Izbriši
  5. Nemam ni jedan njihov ruž, a ovaj tvoj mi je divan. Volim crvene nijanse ruževa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ovaj a i vecina nijansi sa slike su mi dobri, samo da nije nude :)

      Izbriši
  6. stvarno je nijansa olovke idealna za ovaj ruž, izgledaju mi skroz iste. Super nijansa čini mi se.

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam 3 ruza iz ove linije ali ovaj nemam. Obozavam ovu liniju i siiigurno kupujem tu nijansu. Cak razmiljam nekoliko dana o njoj. Jel ti bio u nekom new in postu skoro ovaj ruz ili tako negde. I tad sam pomislila moram ga imati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm... bio je ali zatvoren :)) mozda si kasnije pregledala nijanse pa odabrala njega. Stvarno je lijep, ako volis bloody mary, i ovaj ces :)

      Izbriši
  8. kako ja ovaj nisam primijetila kad sam uzela ona svoja 4???? kako? :-D ispravljam tu grešku odmah iza Nove :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da se cuda desavaju :D nesto ti je promaklo... ja sam naslijepo kompjuterski odabrala boju a ispostavilo se da mi se bas svidja :)

      Izbriši
  9. Divne su im ambalaže, prosto privuku da kupiš na izgled.
    Stavljen na WL ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas su se vodili ovim deluxe nazivom, drugaciji je :)

      Izbriši
  10. Fin ruz ali ja ne vidim flormar nigdje u BL. jedan stand ima u velikom Tempo centru ali to mi je bas daleko a i cini mi se cijenovno nerealan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm...ne znam, jedino da vidis sa Ksenijom, ona bi trebala da zna :)

      Izbriši
    2. A i galant ima dostavu pa imas i tu opciju da ti paketic doleprsa na vrata :))

      Izbriši
  11. Ajme, ne smijem kupovati ruževe! ...Možda još samo ovaj?! :D hihi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nece svijet propasti hajde :P mozes jos jedan, najmanje :D

      Izbriši
  12. Hola,
    me encanta tu blog, es genial.
    Con tu permiso me quedo por aquí y que podamos seguir compartiendo nuestros proyectos e ilusiones.

    .•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

    ........|___|.....
    ........|000|.....
    ........|000|.....
    .........\00/.....
    ..........\0/.....
    ...........||.....
    ...........||.....
    ........._||_.....


    .¸.•*¨)¸.•*¨)
    (¸.•´..¸.•´¸.•*´) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´)
    (¸.•´ (¸.` * ¸.•´¸.•*´¨)

    FELIZ AÑO 2014!!!
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Zdravo :)
    Mozes li mi, molim te napisati gdje se u Tuzli imaju kupiti Macadamia maska i ulje za kosu i koliko otprilike kostaju?
    I jos nesto, kako mirisu i koliko se taj miris zadrzava na kosi :) Hvala ti puno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Macadamia masku i ulje mozes nabaviti u cm marketima, znam sigurno da ih ima u cm-u na brcanskoj, ali vjerujem da su ih stavili u prodaju i u ostalim cm-ovima, barem u onom kod Mese i Ismeta.
      30ml maske u vrecici kosta 8KM, a ulje mozda isto tako, ali vjeruj mi da ih treba jako malo, opet u zavisnosti koliko ti je duga i gusta kosa. Ja na svoju dugu kosu stavim velicinu pola oraha i 2-3 kapi ulja i sasvim je dovoljno. Nemoj pretjerano ni da stavljas, a ni predugo da drzis na kosi, nekih 15min je dovoljno. Veliko pakovanje maske, od cini mi se 100ml je 23KM.
      Miris je odlican, nijednu masku neces naci koja ostavlja tako lijep miris koji traje sigurno 3 dana, dakle meni od pranja do pranja. Neces se pokajati ako uzmes ;)

      Izbriši
  14. Hvala ti puno na iscrpnom odgovoru :) Kupicu, masku za pocetak ako vec ostavlja tako lijep miris :) Hvala jos jednom.

    OdgovoriIzbriši
  15. Gdje u Tuzli kupiti njihove proizvode? Da nije slucajno u Omegi na 3.spratu? Znam da sam vidjela gore neku kozmetiku, ali nisam sigurna da je to upravo Flormar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, to je to :) a uskoro ce biti i u zivinicama u omegi :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...