Instapost #8

Duuuuugo je već prošlo otkako sam zadnji put objavila ove sličice na okupu :) Ni prije se nisam ograničavala na jedan mjesec ali sad sam baš pretjerala :) 

Pa evo da sumiramo zadnja dva mjeseca... 

Krenut ću sa hranom i pićem :P Ja volim gledati slike hrane kod vas pa evo i vama malo... 
Često pravim ribice - pastrmka, brancin, orada, losos i skuša :) Bilo je i woka sa piletinom, povrćem i rižom kao i punjene paprike. Da, prava sam mala domaćica, idem kod momka da mu pravim :P :)) 

U zadnje vrijeme pokušavam što manje da pržim hranu na ulju pa sam tako i ove ribice ispod pravila tako da ih mariniram u maslinovom ulju i začinima, umotam u foliju i stavim na masni papir na tepsiju i na njega isjeckanog krompira u začinima. Ništa nije prženo na ulju a krompir jedem na zdraviji način. Pa probajte ;) 

Wok - mariniram piletinu u maslinovom ulju i začinima i ubacim u wok tavu sa povrćem, nije potrebno dodatno ulje jer se jelo pravi u prirodnim sokovima povrća. Na kraju možete staviti kašikicu meda i bude baš sočno i slatko. Za prilog skuhajte integralnu rižu. 


WOK SA PILETINOM I POVRĆEM, ZA PRILOG JE BILA RIŽA
LOSOS
ORADA
BRANCIN
Punjene paprike, ne tako atraktivnog izgleda kao jela iznad ali jaaako ukusne :)) tj. ja jedem samo ovo punjenje :D 
Vino, krompirići i veoma ukusni home-made sos
Vitamini - ananas, banane i nar
Lakirala sam noktiće dok sam još radila Matching manicures, dugo me nema, jer sam bez ideje :) 







Kupovalo se... 







A onda se jedna maca zaljubila u moju torbicu... 




Objavila sam favorite... 



Objavila prvi GIVEAWAY na koji još uvijek možete da se prijavite... Oko Nove Godine slijedi i bolji :) 



Bila sam u Novello centru na tretmanu lica, i spremam se da idem na još jedan, u pitanju je fotoepilacija o kojoj ćete imati priliku da čitate..





I za kraj, mislim da ćete se složiti... ;) 


To je to :) 
Ušli smo u decembar, po meni najprazničniji mjesec od svih kad vlada posebna atmosfera :) 
Ja vam za početak želim da uživate u njemu... 

A sebi - KEEP CALM AND WAIT FOR SUMMER! ;) 


You may also like

Broj komentara: 39:

  1. Jadne ribice, bahato si pojela mnogo ribe, a sigurno ima još slika samo nisi objavila :D S tobom bi ostala gladna, ne volim ribu. Aaa i ti voliš "futrovane" paprike :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ima, nije uredu da stavim svaku ribicu u zadnja dva mjeseca koju sam pojela hihih :)
      Nisam ni ja prije, ali sad sam nasla ove oko kojih se ne moram puno pomuciti da uklonim kosti :)
      Volim samo ovo sto je futrovano, skinem papriku :D a papriku volim svjezu, posebno crvenu :))

      Izbriši
    2. p.s. Volim ja i drugo meso, ne bi ti ostala gladna :D

      Izbriši
    3. Ne volim ja nikako ribu, žao mi jesti. Znam, znam, jako sam osjećajna :D Ne jedem ništa što pliva i leti i xD I ja jedem samo futrovano, ostalo ako neko želi mogu proslijediti. Znam, znam, divna sam :D Možemo se dogovoriti, ti pravi ribu sa pomfritom i zna se ko će šta hahaha

      Izbriši
    4. Ti samo jedes ove druge zivotinje?? :D hahah ribe i ptice ne osjecaju koliko ja znam, dok kravica, od cijeg se mesa pravi futrovanje, osjeca :) Ali, ja izgleda nisam toliko osjecajna :$

      Izbriši
  2. Ribice, volim jako, njam :) Lijepa bijela mica ♥ Ovaj crveni lakić mi je prekrasan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mica je bila preluda :)) hvala, to je golden rose holiday 67...

      Izbriši
  3. Volim ribu ali je nisam nikad spremala u foliji, znaci samo je zamotas i na nju zamotanu istreses povrce i krompir? Bude li onako vise kao kuhana ili? Kontam da je pecem tako pa da pred kraj pecenja odmotam da dobije koricu, hoce li se raspasti? :D
    Nokti prekrasni, torbu i parfem zelim, i recenziju za serume sto prije :)
    P.S. narudzbu s iherba ili vitacosta odgadjam, dok se bankovni racun ne oporavi od crnog petka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa samo mariniram i umotam u foliju i stavim je u rernu :)) mozes ti nju i onako stavit bez umotavanja, na masni papir samo, mislim da ce tako biti bolja korica.. Ja stavim maslinovo pa mi tako omeksa jer ja volim da kozica samo spadne sa nje..
      A krompir stavljam pored nje na masni papir, ako i njega malcice stavis u maslinovo i vegetu, bit ce fino hrskav po krajevima a mekan za jesti.. Joj odoh sebi opet pravit! :D :D

      Kad god bude, racunaj me :** hvala!

      Izbriši
  4. Ja bih se rado pozvala kod tebe na jednu oradicu, to izgleda mljac, a ja najvise volim morsku hranu. :-)
    Sta mi radite danas, sve sami insta postovi za kraj mjeseca sa finom hranom. :-)
    Jao, ja nikako da odem u No vello, moram se najaviti sutra, odustala sam od onog podmladivanja, skontala sam da radije u ta dva tretmana idem skidati zulufe, imam ih malo, bolje da to maknem. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka je mljac, posebno otkako sam prestala da ih przim u tavi i na ulju, ovako je zdravije :)
      Znam, svi u slikama mjeseca stavljaju hranu, ti si nam zaduzena za kolace :D

      Super, nasla si namjenu, javi kako je proslo ;)

      Izbriši
  5. Joj bas mi se svidja torbica :) Odakle je? :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. sve pratim uredno na instagramu, ali još jednom - lajkam sve :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Oho, ja i ti bi mogle zajedno što se hrane tiče! Ribu obožavam, osobito brancina-njam njam. Tako i moja mama sprema ribu, u pećnici omotanu folijom, u nas se to zove 'riba na mornarski'. Još probaj dodati bijelog vina po krompirima i povrću, to mi je njam njam! Isto tako i lignje sprema, samo bez folije jel'. :D Nema u nas prženja u ulju nikako, to usmrdi kuću haha.

    Morat ću i ja u No Vello, nikako otić :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh Marija... gladna sam evo :D a ti bi jos osim sto me nahranis i da me napijes :D Neka, mogu ja vino i poslije dodat :D :D

      Idi, neka te tetose :)) ***

      Izbriši
  8. i ja ribu volim, jos se radujem slavi da se najedem ko krmaca :D jest da cu se naraditi, ali pored svih kolaca,ribe i punjenih paprika (i ja jedem samo punjenje, nebitno da li je meso ili krompir :D) necu ostati bez energije sigurno :D

    OdgovoriIzbriši
  9. divne fotkice! ova riba deluje njamiii! a kupovine su ti savrsene :) maca je preslatka <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna dva mjeseca u tebe draga :D Neka si se počastila s Chanel parfemom, zasluženo je :)
    Obožavam hranu i svaki novi receptić mi dobro dođe :D Spremamo hranu na jednak način, ja izbjegavam prženje!
    Zadnja fotka me baš doslovno oipsuje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja pokusavam sto manje stvari da przim, ovo mi je odlican nacin, samo marinada i u rernu :))
      <3

      Izbriši
  11. Iako ispratim sve na instagramu, uvek volim ove postove ;) Sve je tu, na okupu, nekako mi je draze ovako ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim kad ih na kraju sve okupim, zbog sebe, kao album :) :*

      Izbriši
  12. Ma raspametila si me s hranom! OBOŽAVAM ribu, školjke, rakove... :D i ja volim raditi u woku, posebno povrće i piletinu, super mi je i to što mogu dio klope koji je gotov pogurati sa strane i u sredini opet peći nešto drugo :) a sve bude fino toplo i brzo gotovo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh uh najele bismo se mi sve kako vidim :D pozitivno sam iznenadjena sto nas dosta voli ribu, iako vidim da neke ne vole.
      A wok je zakon, bolje tave nema :D

      Izbriši
  13. Kad bi pojela svu ribu koju si poslikala i te priloge - za jedaaaan obrok, ostala bi gladna :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bi vjeruj mi, nije ovo tako mala riba kako djeluje, po oko 250grama ima svaka, a toliko ti znaju imati jedna pileca prsa... A i krompira je dosta :))

      Izbriši
  14. Koje lijepe slikice. :) Posebno mi se sviđaju manikure, a i maca. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ajde da netko i ribu objavi, viđamo samo čevape i meso prženo hahahah :D
    Jako volim ribu i uvijek joj dajem prednost pred crvenim mesom. ali kao i ti jedem samo punjenje bez paprika :DDD
    i jel ja to vidim neki predivni burgundy šal? <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo jos jednog fish lovera hehe :)
      Vidis burgundy pašminu, ne odvajam se od nje, nekad se i ne slaze ali srecom nije upadna boja pa mogu da nosim :))

      Izbriši
  16. Obožavam ribu! A ove tvoje ribice izgledaju tako mljac! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I bile su mljac, i jedna danasnja takodjer hehe :)

      Izbriši
  17. Sviđa mi se Chance, ali kišem od njega. Damn!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj kakva je tek to steta, kad ti se svidja parfem a kises od njega :/

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...