Liebster award (Unlimited beauty) + dobitnica giveaway-a

Duuugo nisam pisala ovaj tip posta, ali kako su me tagovale naše nove blogodrugarice Unlimited Beauty, htjela sam da odgovorim na njihova pitanja i tako im poželim dobrodošlicu u blogosvijet i zahvalim za tag.
A i danas objavljujem dobitnicu giveaway-a pa da post ne zjapi samo sa imenom, malo ćemo ga popuniti... 

1. Koja je najčešća greška koju ste pravili kao početnici u šminkanju ?

Ne znam je li bila najčešća ali po meni je bila najgora - kada sam počela koristiti pudere, često ispod nisam stavljala kremu. Ok, ubijte me odmah! 


2. Da možeš izabrati jedan proizvod besplatno (neovisno o cijeni) i biti njegov ponosni vlasnik koji bi to bio ? 


Clarisonic MIA 2

3. Napišite neki svoj beauty savjet koji ste iz iskustva naučili .


Bez baze nije isto :D 


4. Koji je najgori proizvod koji ste probali ili koji vas je negativno iznenadio i stvorio nerede na licu/tijelu/kosi ? 


Mislim da nisam imala baš takvih proizvoda, srećom. Obično sam ja sama krivac za to kada se stvori nered. 


5. Smatrate li da kreme treba razlikovati po potrebama kože ili po godinama korisnika?


Po potrebama kože.

6. Da imate mogućnosti proizvesti neki kozmetički proizvod , neku inovaciju ili već postojeći proizvod u poboljšanoj verziji - koji bi to proizvod bio i koja je njegova namjena?


Lak za nokte koji ne smrdi :D 


7. Napišite jedan primjer cipela i torbe iz visoke mode koju bi voljeli imati u svojoj kolekciji.


Gdje me nađe? :D 
Trenutno mi prva pada na pamet Chanel boy bag :$, Givenchy Antigona, i nekoliko Proenza Schouler modela... 
A cipele stvaaaarno ne mogu ni pobrojati, vidim i volim i to je to! :D Zasigurno jedne Louboutinke u klasičnoj crnoj ili nude, neke Jimmy Choo strappy sandalice, Burberry riding boots, Isabel marant gležnjače......joj šta mi uradiste :D 

8. Koliko dugo vam treba da se našminkate za dnevnik look, a koliko za večernji ?


Ma sve zavisi od raspoloženja, nekad 10-15 minuta, a nekad mi se šminka pa zasjednem baš dugo :D 


9. Po vašem mišljenju koji je must have proizvod ove zime? 


Dobra podloga, i krema, i baza a i puder, sve ostalo se nekako složi na to.


10. Ukratko vaša wishlista i planovi za 2014. godinu?


Wishlista ne može biti ukratko, a dopunjavam je stalno. Tu je desno na blogu posebno odvojena da mi je na očima :)) A planovi, hm...pa da bude bolja nego prošla, ukratko ;))

<3

Eh sad, ono što vi vjerovatno više isčekujete a to je dobitnica giveaway-a.

Nevena S.

Neka se javi na mail da se dogovorimo oko slanja :)

Ostalima ostavljam anketu sa desne strane na blogu da same odlučite šta bi bilo najbolje da dobijete za idući giveaway.




You may also like

Broj komentara: 15:

  1. I ja bi burberry riding boots. I jednu Chloe trapeze torbu... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Note to self: Ne pricaj sa Melisom o cipelama i tasnama, poludece i nece ucutati.
    Another note to self: Melisino superheroj ime je Bazna Meli.

    OdgovoriIzbriši
  3. *Glasala sam za gel za tuširanje i losion za telo.Želela bih Balea gel za tuširanje od ananasa i manga i novi losion sa bademovim uljem i makadamija orahom.O njima se dosta piše na blogovima.
    Facebook:Nataša Pivnički
    natasapivnicki81@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih onaj sa almondom i pistacom. Falavi velka.

      Izbriši
    2. Bit ce djevojke, ocekujte u ponoc 25.og... Samo vidjet cu hocu li kroz dimnjak da spustim ili cu da kucam na vrata :D Kako Djeda Mraz bude raspolozen :D

      Izbriši
    3. Kod mene uz oluk iskljucivo. :D

      Izbriši
    4. Ma dovoljno je samo kao djevojka iznad da mi napisete zelje i mail adresu i kucnu adresu :D ja imam za cijeli svijet da kupujem i ispunjavam zelje :D

      Izbriši
  4. Hahaha :D clarisonic! amen to that :D bome bih i ja to izabrala :D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...