Loreal elseve total repair extreme maska za kosu


Već sam vas upoznala sa činjenicom da mnooogo tetošim svoju kosu i rijetko kad propustim priliku da kupim nešto kako bih joj udovoljila. 
Moja kosa je duga, ne tako ravna ali ni tako valovita, jednostavno, ima svoju pamet i sama odlučuje kako joj dođe da li će biti poslušna ili ne. Duži opis moje kose i ostale proizvode za njegu koje koristim možete pronaći na postu NJEGA KOSE.

Premalo sam prostora zadnji put dala ovoj maskici, a ako se mene pita, zaslužuje posebno predstavljanje. 


Često sam kupovala Loreal proizvode i uvijek su mi se pokazali kao dobri. 
Tako je i na red došla ova maska - Loreal elseve total repair extreme. Moram ponoviti da mi je do pola izrasla moja kosa, dok je od pola ona tretirana pramenovima i farbanjem. Taj dio smatram oštećenim iako naizgled popravljam štetu kako to drugi ne bi vidjeli. Baš taj dio je onaj koji je često frizzy i napuhan i oko kojeg se najviše pomučim. 

Zbog tog dijela ja kupujem svu moguću njegu i proizvode za stilizovanje kose :D 

Maska dolazi u čvrstoj plastičnoj posudici u kojoj se nalazi čak 300ml maske, što se meni već neko vrijeme čini nepotrošivim. Uzmite u obzir da masku ne nanosim svako pranje, da kombinujem sa Macadamia maskom a i onom maskom od kokosa koju stavljam prije pranja. 


Tekstura je bijele boje, maska nije previše gusta ali nije ni rijetka kao regenerator. Nakon pranja, stavljam na kosu veličinu oraha, i to od pola glave pa na dole, dakle, samo rep. Na uputstvu je navedeno da se drži 2-3 minute i toga se pridržavam samo onda kada nemam puno vremena, a u ostalim slučajevima ostavim je da stoji oko 10-15 minuta jer mi se tako pokazala djelotvornijom. 
Ako koristim masku, ne koristim regenerator jer više volim koliku-toliku njegu kose nego samo obično raščešljavanje. 
Nakon maske, kosa mi je mekša i mnogo smirenija nego bez nje. Miris je lijep ali ne traje duže od jednog dana što je nekima uspjeh ali ja imam svoju macadamijicu čiji miris traje i duže. Ne ostavlja je teškom, ali samo pod uslovom da je ne stavite previše na kosu ;) 

Nakon otvaranja treba da se iskoristi u roku od 12 mjeseci i mislim da će tako i biti, ni više ni manje, jer će stvarno dugo da potraje. 


SASTOJCI
Koliko god mi se sviđa ova maska, moram reći da je zapostavim zbog Macadamia maske koja mi ostavi i mekšu kosu i dugotrajniji miris. 
Ali ova je maska povoljnija, a i često se nalazi na sniženju pa oni kojima nije dostupan brend Macadamia, mogu da se okrenu i ovoj. 

Mislim da je i trenutno snižena u DM-u na oko 8KM, koliko sam je i ja platila na zadnjem sniženju. 

Koliko pažnje vi posvećujete svojoj kosi i koji proizvodi su vam se pokazali kao najbolji? 



You may also like

22 komentara:

  1. Recenzija došla kao naručena :) baš sam razmišljala koju masku od L'oreala da uzmem. Jesi li možda probala onu žutu, matična mliječ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam, ali vidim ispod komentar da je i ona dobra :) Meni je zasad ova omiljena, imam i regenerator iz iste linije :)

      Izbriši
  2. Mislim da kosi posvecujem najvise paznje :)) Volim zutu L'Oreal masku najvise, trenutno koristim Gliss Ultimate Oil Elixir (preporucujem) a ovo cu sigurno probati (ipak sam ja L'Oreal fan :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja, bas je tetosim :)) Joj imam puno ulja, dok jedno makar potrosim :D

      Izbriši
  3. Nisam probala i verovatno necu, jer su mise loreal proizvodi za kosu pokazali kao uzasni. Od maski najvise me je odusevila ona velika ljubicasta sa keratinom, ne znam kako se zove a ne mogu sada do kupatila da pogledam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi hejter :D i lijena si, idi vidi sta pise :D

      Izbriši
    2. Da se razumemo, ja nisam znala sta treba da odem da vidim sta pise, pa sam iscitala ceo post opet i onda se vratim i skapiram da je rec o mom odlasku do kupatila. Serical se zove. :)

      Izbriši
  4. Ide na listu pa ću je sigurno ubaciti u košaricu kad budem u Dmu :D Meni maski i regeneratora nikad dosta. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni, a znam da i ti kuburis sa seboroicnim dermatitisom :/ ja sad bas moram paziti oko sampona :/

      Izbriši
  5. Meni je ova krasna maska za kojom učestalo posežem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kao da si opisala moju kosu, od reči do reči, samo što je moja kraća. Posebno kad si napisala onaj deo ''Zbog tog dijela ja kupujem svu moguću njegu i proizvode za stilizovanje kose.'' :) Koristim trenutno ovu masku, i čas mi se sviđa čas ne, sve zavisi kako moja kosa odluči da bude taj dan, da li čupava i nikakva ili normalno oblikovana. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E bas, tako i kod mene ali ako ti je kosa kao moja onda kupi macadamia masku, nje treba i manje na kosu, gušća je a vjeruj mi da ces osjetiti promjenu... Makar kupi ono pakovanje od 30ml da isprobas :*

      Izbriši
  7. Nisam probala masku ali jesam šampon i regenerator i mogu reći da sam sa oboje jako zadovoljna…. jedino bolji su Loreal Proffesional preparati :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kupovala cesto i sampone i regeneratore, ali dosad su mi najbolji onaj rozi na kojem nije zeleno na poklopcu, i ovaj :)
      Eh vjerujem da su profesionalni puno bolji :))

      Izbriši
  8. Nisam je koristila...bas sam razmisljala skoro da li da je kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima moju preporuku u slučaju da ne možes doći do one Macadamia maske, ona je meni najbolja! Ali i ova je odmah iza nje... :)

      Izbriši
    2. Nista ne pomaze da se vec jednom ispucali vrhovi vrate na zdravo stanje. Mozes ih jedino osisati i onda paziti na kosu pomocu maski i seruma za zastitu kose od toplote i vanjskih uticaja :) zao mi je, ali tako je :)

      Izbriši
  9. Znas li pomaze li kod ispucalih vrhova posto se s tim borim a zao mi je da skracujem kosu :'(

    OdgovoriIzbriši
  10. Nastoj da ne koristiš previše prozvoda odjednom, pogotovo ako se radi o maskama, jer ćeš tako samo postići kontraefekt. A i otežat će ti kosu. Meni je tako savjetovala frizerka.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je ova maska genijalna....stvarno otkriće..

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...