Najdrazih 12 lakova u 2013.godini

Kako se bliži kraj 2013.godine, vrijeme je za objavljivanje nekih favorita. Ja počinjem od lakova, nadam se da ću uskoro uslikati i ruževe, pa na kraju i svu preparativu i dekorativu ili ono što je od nje ostalo ;) 

Odlučila sam da podijelim post na 12 mjeseci i njihovih 12 lakova iako ih naravno nisam koristila samo u tim mjesecima ali sam pokušala barem da ih nekako podijelim po nijansama koje su po meni išle barem približno u tim periodima. 

Evo vam grupna sličica razreda koji je uspio da diplomira u ovoj godini ;) 




A sada krećemo na pojedinačno predstavljanje... Za neke sam radila zasebne recenzije pa pređite preko naziva da vas odvede na post gdje je lak uslikan na noktima. 

JANUAR - Loreal color riche MACARON NOISETTE

Naziv me privukao a nijansa zadržala. Blago zlatasta nijansa, nadam se da vidite sitni shimmer, dovoljna su dva sloja, četkica je šira a lak traje i do 5-6 dana. 



FEBRUAR - Essie DON'T SWEATER IT  (klik na link)

Mini Essie lak lijepe blataste nijanse :D Mislim da sve imate po jedan takav u kolekciji. Dovoljna dva tanja sloja a lak traje oko 5 dana ali sve zavisi od stanja mojih noktiju. Ako se listaju, prije ćete vidjeti da izrasta nego da se krza na vrhovima.



MART - DEBORAH 7 DAYS 830

Ne lažu, zaista traje 7 days! Iako sam ga ubacila za mart, volim da ga nosim kroz cijelu godinu a najljepše izgleda na suncu i plaži kad dobije baš pravu intenzivnu narandžastu boju.



APRIL - Loreal color riche REBEL BLUE (klik na link)


Ovo je jedan od najdražih, čak može proći sa jednim slojem a traje duže kao i svaki od ovih Lorealovih lakova. Prije ćete vidjeti da izraste, a traje oko 6 dana. 



MAJ - O.P.I. ATE BERRIES IN THE CANARIES (klik na link)

O njemu sam vam već pričala, moj jedini OPI u kolekciji i mislim da sam pogodila sa nijansom i formulom jer znate da nisu svi isti. Za ovaj je dovoljan čak samo jedan sloj, za intenzitet nanesite još jedan a traje 6-7 dana. Bingo!



JUNI - DEBORAH GEL LIKE 06 

Kao i prvi Deborah lak, i ovaj gel like se pokazao kao odličan i trajan zbog čega definitivno kupujem još neki. Iako im je cijena visoka, često možete da ih nađete na sniženju, kad sam i ja kupila sve svoje Deborah lakove. Čekam iduće sniženje pa se bacam na tamno ljubičastu ;) 



JULI - Golden Rose Holiday 66  (klik na link) 


Oko ovog laka je bila pomama cijelo ljeto, teksturisani holiday lakić u nijansi 66, vjerovatno ste već sve upoznate pa je suvišno išta reći o njemu. 



AVGUST - Loreal color riche PERLE DE JADE (klik na link) 

Moj omiljeni mint lak koji kupujem već drugi put. Bez obzira što su mali i skupi, i njih kupujem na sniženju jer volim njihovu formulu. Mada moram da primjetim da je ovaj bio gušći prvi put kad sam ga kupila i trebao mi je jedan sloj, sad mažem dva. Predivan je! Kliknite na sliku da vidite kako izgleda na noktima, jer ne znam koliko sam ga dočarala na papiru. 



SEPTEMBAR - China Glaze SCARLET  (klik na link) 

Divna crvena nijansa koju sam tražila ali je formula malo rijetka. Dovoljan je jedan deblji sloj ili dva tanja, zavisi kako volite da mazuckate a traje 4-5 dana.



OKTOBAR - Golden Rose 14  (klik na link) 

Nijansa koja može da prođe i kao jesenja ali čini mi se da bi u ljeto dobila drugačiju nijansu i drugačiju blistavost na suncu. Nije pretjerano trajan ali volim njegovu široku četkicu pa ne moram predugo da mazuckam nokte. A i ne moram da pominjem koliko su jeftini pa možete da se kupate u njima. (2,50KM)



NOVEMBAR - Golden rose HOLIDAY 67 (klik na link)

Još jedan holiday lak, ali izgleda da je namjenjen za winter holidays, jer ga barem ja tu svrstavam po defaultu da tamni idu u jesen i zimu. 



DECEMBAR - China Glaze CHARMED I'M SURE (klik na link) MOJ FAVORIT! 

Ne znam šta drugo da kažem nego da sam ostavila najbolje za kraj. Skinem ga, pa ne znam šta ponovo da mažem i opet uzmem njega. Duboka ljubičasta koju je teško dočarati na slici ali iznad na linku imate slikano na noktima sa i bez blica. Meni je savršen i nijansom, i formulom i trajnošću. Preporučujem svima koji mogu da se izbore sa ovom tamnom ljubičastom. :) 



To je to, drage moje :) Lakovi koje sam najčešće mazuckala po noktima, mada moram da spomenem da mi je zadnji favorit! 

Imate li vi svog favorita među ovim lakovima? Koji lak je vama bio najdraži  proteklu godinu? 


You may also like

21 komentar:

  1. vidi je što se folira s novom torbom :P :D
    meni su svi lijepi i sve bih nosila. imamo jako sličan ukus i što se mirisa i lakova tiče. a i hrane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma malo je reci da se foliraaaam, nego bih je u svaki post smjestila koliko je volim :))
      I ja sam primjetila, a i vidim kod tebe dosta tamnijih ruzeva koje volim pa eto mozda je i to :)) meni nudasti ne stoje...
      A hranaaa...evo sad sam ribicu smazala :D stavila sam limuna ispod nje da mi se ne lijepi za foliju :D

      Izbriši
    2. ja smazala burek XD pozelila, pa razvila mali :D
      A odlična ideja za ribu, meni se samo jedna zalijepila za foliju, a kasnije sam skontala da je to zato jer sam onaj spoj folije okrenula prema gore, umjesto dolje, prema tepsiji..pretpostavljam da je onda tečnost lakše isparila i riba zalijepila iako sam namastila foliju..ne znam. Od sad stavljam limun :D

      Izbriši
    3. Ma joj meni se na svakoj strani zalijepi :(( sad sam stavila limun i fino bas ispalo, nije se zalijepilo a dobila super sok unutra kako je izaslo iz limuna :) Probaj :*

      Izbriši
  2. Upravo imam ovaj GR 14, ljubičasti :) i super ti je ideja kako si ovo napravila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiii, malo sam se mrzla po balkonu ali ispao je dobar na kraju :)) Evo ja razmisljam koji da mazem i kako gledam opet cu ovaj zadnji china glaze :D

      Izbriši
  3. Kako odličan post! Baš me nekako razveselio :D Apsolutno mi se svi lakići sviđaju, a zadnji je zbilja krasan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :) jeste, zadnji bas cesto nosim, formula mu je bas dobra. Ne znam za svaki China glaze kakav je ali ovaj je bolji nego taj crveni iznad. Ako budes u prilici, nadam se da ces naci neki dobar, i ja sam ove u Srbiji nabavila :*

      Izbriši
  4. Ah kakvi diplomci! Sve sami streberi! Mister juna i januara su naaajlepsi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostali se ljute na tebe jer ih nisi izdvojila :D

      Izbriši
  5. Divan ti je ovaj post.. baš unikatan :-) lakovi su po mom ukusu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, malo šam še šmržo al nema veze :D ma fali jedan holiday sa glitterom da bude po tvom sve :D

      Izbriši
  6. Super je post :) Najlepši su mi oktobar i avgust.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično zamišljen post :)
    najbolji su mi avgust, oktobar i decembar :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan mi je ovaj post :) Stvarno si nam divne ljepotane predstavila da je teško izabrati samo jednog jer su svi divni :)

    OdgovoriIzbriši
  9. nemam nijedan od tih ali mi se jako sviđaju zadnje tri 4 nijanse :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...