NYX HD Korektor Medium 05





Ako ste jedna od "sretnica" sa tamnim podočnjacima, ostanite sa mnom, niste pogriješile adresu! 

Moji podočnjaci su blago udubljeni kod nosa, a često i tamni kao da tečnosti ni kreveta u životu nisam vidjela. Tu uvijek zahvalim onom ko je izmislio šminku i krenem u potragu. 

Moja potraga za pravim korektorom za podočnjake nije trajala predugo, s obzirom da su se u početku tu nalazili samo oni pogrešni i neodgovarajući za taj predio lica pa njih ni ne računam, jer su takve odluke donošene u neznanju. 

Kada je krenulo "znanje", onda sam pazila na to da li je dovoljno hidratantan za okoloočni predio, kakva nijansa mi je potrebna, da li se korektor uvlači u sitne borice oko očiju, hoće li biti previše svjetao na slikama, i tako dalje. Sva ona pitanja koja mi se nikad nisu vrzmala po glavi sve dok nisam počela da čitam blogove. 
Da, opterete me u mnogo stvari, ali i na dosta toga dobijem priliku da poradim.

Nakon samo jednog korektora koji mi je služio ciljano za okoloočni predio, u moje ruke je dospio i ovaj NYX HD korektor. Prvi koji sam koristila bio je Maybelline eraser eye korektor. Bio je dobar kada se gledam u ogledalo, ali na dosta slika sa noćnih izlazaka, uslikane u zatvorenom prostoru koristeći blic, bio je malo jeziv do te mjere da sam sebi izgledala bolesno. 

Tako da sam nastavila potragu i stigla do ovih raznobojnih ljepotana.


Slika preuzeta sa interneta


Imaju raspon nijansi kao rijetko koji korektori. A da ne spominjem da oni koji imaju više nijansi, nekim čudom nikad ne dospiju na naše tržište. Ali NYX nije štedio ni na nama pa ih, čini mi se, imamo baš sve! 

Moja nijansa je Medium - 05. 
Korektor sam kupila ljetos dok sam bila malo tamnija pa mi je i ova nijansa tad bila dobra. Sad bi mi možda trebala i četvorka kako bih posvjetlila okoloočni predio, ali i ova je dovoljna da bi mi podočnjake učinila manje primjetnim, jer nije niti tamnija od nijanse mog pudera. 
Blago je čak i roskast u odnosu na 04, ali hvala umjetnim svjetlima na tome što to nisam ispravno uočila pri biranju. Malo mi je krivo što nisam uzela žuti, ali stvarno sam mislila da će tek tad da se previše ističe i da ću napraviti istu grešku kao i sa Maybelline korektorom. 
Ako uzmete 04, najmanje su šanse da ćete pogriješiti jer važi za univerzalnu nijansu koja odgovara većini ali ipak vi to dobro istestirajte prije kupovine.




3 grama ovog korektora dolaze upakovani u čvrstu plastiku, a za nanošenje će se pobrinuti spužvasti aplikator. Dalje možete da ga utapkate na određeno mjesto spužvicom, kistom ili ako vam je draže kao i meni prstima, jer ima veoma finu teksturu s kojom je lako raditi i koja se ne suši brzo. Korektor je gušći nego većina s kakvim sam se susretala, zbog čega pruža dobru prekrivenost. Iz tog razloga i nije potrebno mnogo tačkica ovim aplikatorom po regiji koju želite prekriti, tako da će vam dugo trajati. 




Korektor nema dodanih mirisa, kao ni ozloglašenih parabena i talca tako da je pogodan i za osjetljivo područje ispod očiju i ne isušuje mi ga. Moram reći da se nakon nekog vremena počne uvlačiti u borice ali ja zapravo ne znam jesu li to borice. Moje oko je jednostavno takvo, i oduvijek ispod imam linijice koje se nekako moraju stvoriti ako pravite ikakve mimike licem, ili se smijete, što je uvijek poželjno, pa u tom slučaju zanemarite ako se nakupi. Nije ništa strašno i ne vjerujem da je do njega. 

Mana mu je ambalaža iz koje nikad neću izvući sav korektor. Po tome je bolji Maybelline eraser eye jer ima dno koje se diže i tako "čisti" sve do kraja.

Ispod vidite kako je prekrio srculence. Ako je njega prekrio ovako dobro, vjerujte da će i vaše podočnjake. Ja ga nisam koristila za prekrivanje drugih mrljica i nedostataka ali vjerujem da se može koristiti i u tu svrhu. Ja ipak pribjegnem Artdeco kamuflaži u tim slučajevima. 

Košta 4-5 eura, zavisno od regije.

Kliknite na slike za veći prikaz! 




You may also like

Broj komentara: 29:

  1. Zvuči jako primamljivo, tjeraš me da ga kupim :P taman je moj pri kraju :) a veeelika mu je prednost što nema parabena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh posebno sad jer vam je nyx stigao, kao da ti treba nagovaranje? :D

      Izbriši
  2. Baš ga planiram kupiti u najsvjetlijoj i nekoj tamnijoj nijansi kako bih ga koristila za konturiranje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni to losa ideja, nadam se da ce ti dobro posluziti :)

      Izbriši
  3. Vidim da su svi oduševljeni ovim korektorom, tako da sam odlučila da ga kupim :D Samo što meni treba za prekrivanje flekica i slično, ne podočnjaka, nadam se da i tu radi posao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za prekrivanje flekica bih ti preporucila artdeco kamuflazu koja kosta otprilike isto a puno bolja je u tu svrhu i skoro je nepotrosiva. :)

      Izbriši
  4. Ja sam tek kupila mejbilin irejsr ili kako se vec zove....mrzim onaj sundjerak ali je sam korektor odlican! :) ovo cu mozda kasnije...

    OdgovoriIzbriši
  5. Jooj, moram ga imati! Bas si stavljam na listu njihove proizvode koje trebam kupiti kad dodem u Os. Ja ne da imam podocnjake, ne znam kako bih to i nazvala, grozota! Nesto je tu genetske hiperpigmentacije, a nesto mogu "zahvaliti" svom obliku lica - ispupcene oci, usko lice, izrazene jagodicne kosti...uglavnom, ovo kupujem :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene ima malo genetike jer svi s oceve strane imaju i izrazenije podocnjake... Samo vidi s nijansom nekom za sebe i neces se pokajati :)

      Izbriši
  6. Ja danas uzela 04 :-) a nisam ni gledala da imaju samo 3 g :/ to mi je razočaravajuće :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prezivjet cemo hajde :)) meni jeste gusci od maybelline pa eto mozda i potraje nekako...

      Izbriši
  7. Čitam toliko dugo o ovom čudu , moram već jednom pokleknuti i isprobati :))

    OdgovoriIzbriši
  8. OK, ide na listu :D
    Moj omiljeni korektor je Estee Lauder Double Wear, nisam još našla ništa što bi mi tako prekrivalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njega nazalost nisam isprobala pa ti ne mogu uporediti, ali mozda ti pomogne jedino slika iznad pa uporedi nekako :*

      Izbriši
  9. Njihova sminka je generalno dobra, jedino nisam koristila njihov HD puder, pa ako neko jeste, nek kaze utisak :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni mene nista dosad nije razocaralo, a za HD puder jedino ti mogu savjetovati da ukucas na google i potrazis recenziju jer ja evo na prvu ne znam nijednu blogerku koja je pisala o njemu pa ti ne mogu pomoci :)

      Izbriši
  10. Ja sam imala neku sreću da odmah naletim na Essence korektor, a nakon njega Flormar pa nisam imala nikada potrebu da ekperimentišem. Ali sad mi ovaj Flormar postaje malo previše dewy, pa bih se moglo nešto novo probati :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Sjajno zvuči, još ako mi se ne uvuče u borice biće savršeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam sta da ti kazem, dobra baza da ti ispuni te borice sto vise moze pa njega preko inace se svaki uvuce, barem meni :/ Kao sto sam napisala gore, oko mi je tako a nekako je neizbjezno kad se smijem da se ne naprave linijice i da se puder i korektor ne uvuku u njih...

      Izbriši
  12. Taman su moje zalihe korektora pri kraju sve, a NYX je pre neki dan stigao u moj grad = biće uskoro kupovine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zeno jesi li ti ziva? Nema te... opleti nam koji post pun humora :*

      Izbriši
  13. Bome, savršen!! Sretnica sam s velikim modrim podočnjacima :/
    Moram ga uzeti u obzir, mada mi se ne da naručivati iz Amerike samo za jedan proizvod pa ću čekati ljeto da vidim neke od novih kolekcija i bronzera pa da sve zajedno naručim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saro stigao je NYX u Osijek pa neka ti neko dostavi, ima blogerica i tu ili jos bolje ako nekog znas. Ako ne nadjes nikog, javi se meni pa cu slati iz vase poste kad budem dolazila iduci put u Osijek :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...